Επισκευές, Μερεμέτια, Ανακαινίσεις κλπ.

Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Αργή πρόοδος εργασιών σήμερα.
Δέσιμο με καβιλιες των ποδιών με τις ποδιές.

c985cdfb9771a6e94b5681efbf69e817.jpg

aaa263710acc1db3f475016dee661d7e.jpg

Χρήση ιδιοκατασκευασμένων σφιγκτηρων (για τους παρατηρητικούς)
Μένει το μεταξύ τους δεσιμο και έτοιμη η βάση.

Sent from my C6833 using Tapatalk
 
Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Χρηστο αυτο θα γινεο θηριο !τι διαστασεις εχουν τα καδρονια;
 
Re: Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Χρηστο αυτο θα γινεο θηριο !τι διαστασεις εχουν τα καδρονια;

Καλημέρα Βασιλη.
Τα μάζεψα απο μια κατασκευή τοιχείου εδώ κοντα και ειναι 40x80 mm. Ειναι αρκετά ταλαιπωρημένα λόγω των πολλών και χοντρών καρφιών που είχαν. Βγάζοντας τα καρφιά, ταλαιπωρηθηκαν ακόμα περισσότερο, αλλα τη δουλειά τους την κάνουν.
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Μάστρο Χρήστο εντύπωση μού κάνει η πατέντα σου μέ τίς ντίζες μέ μούφες ντίζας - καί τά ρετάλια ξύλου στά άκρα σάν σφιγκτήρες,από δύναμη σύσφιξης πιστεύω θά είναι καλύτερη η πατέντα σου από σφιγκτήρες σκανδάλης.
Καλή αποπεράτωση τής κατασκευής.
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Μάστρο Χρήστο εντύπωση μού κάνει η πατέντα σου μέ τίς ντίζες μέ μούφες ντίζας - καί τά ρετάλια ξύλου στά άκρα σάν σφιγκτήρες,από δύναμη σύσφιξης πιστεύω θά είναι καλύτερη η πατέντα σου από σφιγκτήρες σκανδάλης.
Καλή αποπεράτωση τής κατασκευής.

Μάστρο Δημήτρη καλησπέρα. Οι μούφες έμειναν πανω στις ντίζες γιατι βαρέθηκα να τις ξεβιδωσω. Οι ντίζες ειναι του μέτρου και τις ειχα ενώσει ανα 2 πέρσι (με τις μούφες) που έφτιαξα ενα τραπέζι βεράντας. Δεν ξέρω αν ειναι καλύτερες απο κανονικούς σφιγκτήρες (σίγουρα φθηνότερες) αλλα τις τάβλες του τραπεζιού τις έσφιξαν μια χαρά. Αν ενδιαφέρεστε, υπάρχουν άφθονες φωτο.
 
Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Χθές, ψάχνοντας τρόπο να φτιάξω μεγάλους σε ύψος κυλίνδρους γρήγορα και με αρκετή ακρίβεια ώστε να θέλουν λίγο γυαλοχάρτισμα, εφάρμοσα τη μέθοδο με το παγκοπρίονο. Θέλει πολλή προσοχή λόγω επικινδυνότητας και γιαυτό την είχα αποφύγει τόσο καιρό.
Πρώτα κατασκεύασα αυτό το μηχανισμό με δωδεκάρα ντίζα και με προσοχή ώστε οι τρύπες στο αριστερά και δεξί ξύλο να είναι στο ίδιο ύψος και ο μηχανισμός να είναι κάθετος στο δίσκο.

m2MlvcC.jpg


Σήκωσα το δίσκο όσο χρειάζεται για τη μέγιστη διάμετρο του τελικού κυλίνδρου.

ItXaWQo.jpg


Άρχισα σιγά σιγά με μικρές οριζόντιες κινήσεις να μετακινώ το ξύλο που θα διαμορφώνονταν σε κύλινδρο κρατώντας το σταθερά μην το συμπαρασύρει σε περιστροφή ο δίσκος του παγκοπρίονου.

oFP3PHm.jpg
hhkGnHu.jpg


Έξυσα τον κύλινδρο λίγο στο κολονάτο και λόγω της πολύ καλής γεωμετρίας και κατά συνέπεια κεντραρίσματος που είχε επιτευχθεί από την επεξεργασία στο παγκοπρίονο πέτυχα με ελάχιστη προσπάθεια και ελάχιστη αφαίρεση υλικού σχεδόν τέλειο κεντράρισμα χωρίς κραδασμούς κατά την περιστροφή του κυλίνδρου και χωρίς την ανάγκη του κάτω ρουλεμάν που συνήθως τοποθετώ στην άλλη άκρη του άξονα.

ePPzl5k.jpg
PzBA9iF.jpg


Τέλος, η κλασική μέθοδος για την τοποθέτηση του γυαλόχαρτου.

QYzDx8P.jpg


Χρειάζεται πολύ προσοχή, ηρεμία, προσήλωση και αργές κινήσεις αλλά το αποτέλεσμα είναι τέλειο.
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Αξιεπαινη η προσπαθεια και ο τροπος αλλα προσωπικα εκτιμω οτι δεν αξιζει το ρισκο. Το δισκοπριονο ειναι εργαλειο που δεν συγχωρει και δεν σηκωνει πειραματισμους.
Μπορουσες να αγορασεις ξυλινα κονταρια για για σφυρια//σκουπες/τσαπες/φτυρια/κλπ με ελαχιστο κοστος (απο μισο ευρω) και σε οποια διαμετρο θες και να τα κοψεις οσα κομματια θες.
 
Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Συγχωρήστε μου τα δύο συνεχή μεγαλούτσικα ποστ. Σήμερα βελτίωσα την σκούπα Parkside που αγόρασα πρόσφατα από το Lidl. Λόγω της μικρής χωρητικότητας στούμπωνε έπειτα από ένα φαράσι πριονίδι.

Πήρα ένα πλαστικό κάδο ελαφρώς κωνικό, διαμέτρου 40εκ. και ύψους 55εκ. Η χωρητικότητα του θα είναι τετραπλάσια από της Parkside. Αυτό που μετράει πιό πολύ όμως είναι το ύψος του, η απόσταση δηλαδή του πυθμένα όπου και συγκεντρώνονται τα σκουπίδια από το μοτέρ αναρρόφησης. Αυτή της Parkside ήταν ελάχιστη με αποτέλεσμα και να χωρά λίγα σκουπίδια αλλά και να τα ρουφά πάνω στο φίλτρο και να το στομώνει πολύ γρήγορα.

Έκανα την τρύπα με τη σέγκα ώστε να μπεί το μοτέρ της σκούπας.

AufDjwc.jpg


Ζέστανα με το πιστόλι θερμού αέρα ένα κομάτι σωλήνα αποχέτευσης ομβρίων Φ63 ο οποίος περιβάλει τέλεια το άκρο του σωλήνα της σκούπας.
Το πίεσα μετά πάνω στον κάδο ώστε να πάρει την μορφή του.

Ke7QUkH.jpg
Ru2fxMl.jpg


Fd6syFv.jpg
tJUqqBb.jpg


Έκανα τομή με το dremel του εσωτερικού μέρους του σωλήνα αφήνοντας μια πατούρα για ενίσχυση, τον τοποθέτησα στον κάδο και έριξα σπρέι μέσα στη σωλήνα ώστε να βγεί το αποτύπωμα κοπής του κάδου πάνω στον κάδο και τον έκοψα με το dremel. Τα κόλησα με PVC

3xvC2GG.jpg
UuzVQeI.jpg


7NPU0sx.jpg
nwFUjZH.jpg


Έφτιαξα ένα αυτοσχέδιο ιμάντα με σαμπρέλα φορτηγού ώστε να σφίγγουν όλα μαζί και να μην υπάρχουν διαρροές αλλά και να ανοίγουν εύκολα.

cZyPD1Q.jpg


Τέλος, δοκιμή με τρία φαράσια πριονίδι και όλα πήγαν πάρα πολύ καλά. Πρώτα η σκούπα στούμπωνε με ένα φαράσι, τώρα με τρία και δεν κατάλαβα διαφορά στην απόδοσή της. Και κάτι επίσης σημαντικό, δεν πείραξα τίποτα από την Parkside, όλα είναι αναστρέψιμα.

Μάλλον θα δοκιμάσω να βάλω και τον κλασσικό κώνο στην κατασκευή, για κυκλωνισμό, λογικά θα βελτιωθεί η απόδοση. Έτοιμο τον έχω !

l5usYhL.jpg


--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Χιώτης, περισσότερο το έκανα για πειραματισμό και όχι από ανάγκη. Εξάλλου είναι η χαρά της επιτυχίας που μετράει πιό πολύ απ' όλα (όχι και από τα δάχτυλά μας βέβαια :drool: ). Φτιάχνεται όπως λες αλλά και με σωλήνα PVC (υπάρχουν ένα σωρό διάμετροι, από μισή ίντσα έως και Φ250 και βάλε) γεμάτη με αφρό πολυουρεθάνης.
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Καλησπέρα Χρήστο,ανέβασε κανα δυό μόνο,μήν σέ βάζουμε σέ κόπο γιά παραπάνω, έτσι γιά νά παίρνουμε ιδέες :idea:
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Αξιεπαινη η προσπαθεια και ο τροπος αλλα προσωπικα εκτιμω οτι δεν αξιζει το ρισκο. Το δισκοπριονο ειναι εργαλειο που δεν συγχωρει και δεν σηκωνει πειραματισμους.
Μπορουσες να αγορασεις ξυλινα κονταρια για για σφυρια//σκουπες/τσαπες/φτυρια/κλπ με ελαχιστο κοστος (απο μισο ευρω) και σε οποια διαμετρο θες και να τα κοψεις οσα κομματια θες.


Μια εναλλακτική που θα προσπαθήσω σε λίγες μέρες είναι να φτιάξω κυλίνδρους ξύλου με το ίδιο ποτηροτρύπανο, να κολληθούν μεταξύ τους και σαν ένα σώμα να τρυπηθούν και να περάσει η ντίζα.

Είμαι εντυπωσιασμένος με την πατέντα του φίλου με το παγκοπρίονο αλλά και εμένα μου φαίνεται υψηλού ρίσκου για να το κάνω.
 
Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Με το παγκοπρίονο πρώτα τοποθετείται ο άξονας και μετά γίνεται η επεξεργασία του ξύλου. Επομένως τα όποια αναπόφευκτα σφάλματα κεντραρίσματος υπάρχουν, λαμβάνοντας υπόψιν και την μη απόλυτη ευθυγραμμία και ευθυγράμμιση του άξονα ειδικά αν είναι από ντίζα, ελαχιστοποιούνται.
Ο κύλινδρος θα δουλέψει με ένα γυαλόχαρτο πάνω του σε πολλές εκατοντάδες στροφές το λεπτό, όσο πιό πολλές τόσο οι εκκεντρότητες θα είναι εμφανείς και άρα τόσο χειρότερα για τη δουλειά μας και το κολονάτο μας, χώρια η κούραση και οι κραδασμοί που θα δεχόμαστε.
Επίσης δεν υπάρχει, θεωρητικά πάντα και σε ορισμένα όρια, περιορισμός στη διάμετρο του κυλίνδρου. Τα περισσότερα παγκοπρίονα κόβουν 6-7 εκ. άρα η διάμετρος μπορεί να είναι μέχρι 12- 14 εκ., υπεραρκετή δηλαδή. Το δε ύψος του κυλίνδρου περίπου έως και μισό μέτρο. Πλεονασμοί για τους περισσότερους από εμάς και για τις δουλειές που κάνουμε αλλά ποτέ δεν ξέρεις η τρέλλα μας που θα μας βγάλει ! Δεν επιμένω για να πείσω κανέναν, η κάθε μέθοδος έχει τα υπέρ και τα κατά της. Σίγουρα υπερέχει η ασφάλειά μας.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

pannos1, vespas, enduras1, το δύσκολο σημείο της κατασκευής είναι η ακρίβεια προσαρμογής του σωλήνα αναρρόφησης με τον κάδο, η κωνική τομή που πρέπει να δημιουργηθεί δηλαδή. Για να είναι στέρεη και για λόγους ομορφιάς. Με το ζέσταμα με πιστόλι και λίγη προσοχή γίνεται τέλεια.
 
Re: Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Με το παγκοπρίονο πρώτα τοποθετείται ο άξονας και μετά γίνεται η επεξεργασία του ξύλου. Επομένως τα όποια αναπόφευκτα σφάλματα κεντραρίσματος υπάρχουν, λαμβάνοντας υπόψιν και την μη απόλυτη ευθυγραμμία και ευθυγράμμιση του άξονα ειδικά αν είναι από ντίζα, ελαχιστοποιούνται.
Ο κύλινδρος θα δουλέψει με ένα γυαλόχαρτο πάνω του σε πολλές εκατοντάδες στροφές το λεπτό, όσο πιό πολλές τόσο οι εκκεντρότητες θα είναι εμφανείς και άρα τόσο χειρότερα για τη δουλειά μας και το κολονάτο μας, χώρια η κούραση και οι κραδασμοί που θα δεχόμαστε.
Επίσης δεν υπάρχει, θεωρητικά πάντα και σε ορισμένα όρια, περιορισμός στη διάμετρο του κυλίνδρου. Τα περισσότερα παγκοπρίονα κόβουν 6-7 εκ. άρα η διάμετρος μπορεί να είναι μέχρι 12- 14 εκ., υπεραρκετή δηλαδή. Το δε ύψος του κυλίνδρου περίπου έως και μισό μέτρο. Πλεονασμοί για τους περισσότερους από εμάς και για τις δουλειές που κάνουμε αλλά ποτέ δεν ξέρεις η τρέλλα μας που θα μας βγάλει ! Δεν επιμένω για να πείσω κανέναν, η κάθε μέθοδος έχει τα υπέρ και τα κατά της. Σίγουρα υπερέχει η ασφάλειά μας.

Για να μην παρεξηγηθώ όπως ανέφερα είμαι πολυ εντυπωσιασμένος με αυτό που έκανες,
Ουσιαστικά ένα τόρνο με σταθερό και σχετικά μικρό βήμα ξυσίματος (ντίζας). Φαντάζομαι ότι με αυτό μπορείς να φτιάξεις μέχρι και κυλινδρικά πόδια τραπεζιού.
 
Re: Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

[/COLOR]pannos1, vespas, enduras1, το δύσκολο σημείο της κατασκευής είναι η ακρίβεια προσαρμογής του σωλήνα αναρρόφησης με τον κάδο, η κωνική τομή που πρέπει να δημιουργηθεί δηλαδή. Για να είναι στέρεη και για λόγους ομορφιάς. Με το ζέσταμα με πιστόλι και λίγη προσοχή γίνεται τέλεια.
Ωραιος!!!

Και μια πιο ευκολη παραλλαγη...

 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Πάνο τις φωτογραφίες όταν βάζεις δεν μπορώ να τις δω, και όταν πατάω επάνω μου λέει:
Αυτός ο ιστότοπος δεν μπορεί να προσφέρει ασφαλή σύνδεση

Ο κεντρικός υπολογιστής photouploads.com χρησιμοποιεί μη υποστηριζόμενο πρωτόκολλο.
ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH

Η εφαρμογή πελάτης και ο διακομιστής δεν υποστηρίζουν μια κοινή έκδοση πρωτοκόλλου SSL ή μια οικογένεια προγραμμάτων κρυπτογράφησης. Αυτό ενδέχεται να προκαλείται όταν ο διακομιστής χρειάζεται RC4, το οποίο δεν θεωρείται πλέον ασφαλές.
 
Re: Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Για να μην παρεξηγηθώ όπως ανέφερα είμαι πολυ εντυπωσιασμένος με αυτό που έκανες,
Ουσιαστικά ένα τόρνο με σταθερό και σχετικά μικρό βήμα ξυσίματος (ντίζας). Φαντάζομαι ότι με αυτό μπορείς να φτιάξεις μέχρι και κυλινδρικά πόδια τραπεζιού.

Ρε παιδιά μήπως παίζετε ρωσική ρουλέτα ;
Με ενα δραπανάκι σε αυτοσχέδια βασούλα φτιάχνετε τορνο μια χαρά.
Βρίθει το YouTube απο βιντεάκια.
Το δισκοπριονο διεθνώς θεωρείται το πιο επικίνδυνο εργαλειο. Χειρός και επιτραπέζιο. Έχετε δει τραυματισμούς ;
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Η ολοκλήρωση του έργου.
Έγιναν χθες οι καβιλιες
29269350dc53b6f71cfd3958b0528d18.jpg

Στεγνη δοκιμή
c9da9c9b310586ed378cc67536c6682b.jpg


Και κολλημένα
416df60775b7eb2936962a5e149c19d1.jpg

38f91e5653e03446f163610194ee8f38.jpg

ab453577a773dd1eb63073ced4de8218.jpg

Αύριο ρετουσαρισμα και Σ/Κ βερνικωμα.

Sent from my C6833 using Tapatalk
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Για το φίλο Μαστροδημητρη 2 φώτο της περσινής κατασκευής τραπεζιού βεραντας (παραγγελιά οι φωτό)
uploadfromtaptalk1462899618582.jpg
uploadfromtaptalk1462899657525.jpg
Καλά, εντάξει, 3 φωτό
uploadfromtaptalk1462899705609.jpg

Sent from my C6833 using Tapatalk