Εργαλεία Αέρος

Εγώ Βαγγέλη είχα πάρει τελευταία του Lidl με το δοχείο από πάνω.... έβαψα ένα σώμα καλοριφέρ με χαμηλή πίεση 3,5 bar και λαδομπογιά νερού γυαλιστερή και έγινε άψογο.
Και θεωρώ το σώμα καλοριφέρ δύσκολο για βάψιμο γιατί στα εσωτερικά θέλει λεπτή δέσμη και να μην τρέχει.
Και μερικά άλλα σώματα που είναι στη σειρά τώρα καθώς και πόρτες και τζαμιλίκια ...με αυτό θα τα βάψω.
 
με τι κομπρεσσέρ Νίκο? 25αρι?
Πάντως και στα πιστόλια βαφής βλέπεις μια πρόοδο της τεχνολογίας . Μέχρι τώρα ήξερα τα hvlp , που τα βρίσκεις εύκολα και στην ελληνική αγορά με κάνα 20αρικο , και δουλεύουν με 2,5bar .
 
Σας παρουσιαζω την ανακατασκευη ενος ξεχασμενου αεροσυμπιεστη.
Οπως μπορειτε να δειτε η εξωτερικη εικονα ηταν τραγικη, ειχε καποιες σκουριες και ειχαν πεσει πανω του τοσα λαδια και γρασα που για κανενα λογο δεν ηθελες να ακουμπησεις.

Εβγαλα τα παντα, και ψεκασα το καζανι με χημικα και με υψηλη πιεση νερου απομακρυνα τα γρασα. Στη συνεχεια ετριψα ελαφρα με τροχο και 80αρι γυαλοχαρτο, και επειτα με τριβειο με 180ρι. Εβαψα 2 χερια με σπρει Quantum (πολυ καλο χρωμα, με σωστη δεσμη και παροχη χρωματος – οχι οπως το ακαταλληλο COSMOS LAC – εχω ξαναγραψει σχετικα).
Το μοτερ δουλευε κανονικα, δεν το πειραξα καθολου, γιατι θα εμπελκα, του αλλαξα μονο λαδια.
Εβαψα μαυρα τα πλαστικα και μονταρα ολο το συστημα. Δουλευει παρα πολυ καλα, αλλά για λογους ασφαλειας (λογω παλαιοτητατας του μηχανηματος) ρυθμισα τον πιεσοστατη να κοβει στα 100 bar.
Εδωσα μια δευτερη ευκαιρια σε ενα φαινομενικα παροπλισμένο αεροσυμπιεστη.

Απο τον αεροσυμπιεστη ελειπε το φιλτρο εισαγωγης αερα ½ ιντσα, αλλά που να τρεχω τωρα, ηθελα να του βαλω και μια εξτρα πινελια, και εφτιαξα το εξης: πηρα ενα κουτι απο κασετα DV pro εκανα μια τρυπα στο πανω σημειο ½ ιντσα και περασα μια συστολη που ειχα, στο κατω σημειο του κουτιου ανοιξα 9 τρυπες 5 mm, γεμισα το κουτι με αραιη ακρυλικη βατα και ετοιμο το φιλτρο. Μαλιστα με μια προχειρη μετρηση που εκανα, χωρις το φιλτρο ειχα 78 db (ειναι μικρο το μοτερ) και με το φιλτρο επεσε στα 73 db.
 

Attachments

  • 1  ΓŽΒ±ΓŽΒ΅ΓΒΓŽΒΏΓΖ’Γβ€¦ΓŽΒΌΓβ‚¬ΓŽΒΉΓŽΒ΅ΓΖ’Γβ€žΓŽΒ·Γβ€š.jpg
    1 ΓŽΒ±ΓŽΒ΅ΓΒΓŽΒΏΓΖ’Γβ€¦ΓŽΒΌΓβ‚¬ΓŽΒΉΓŽΒ΅ΓΖ’Γβ€žΓŽΒ·Γβ€š.jpg
    81.8 KB · Views: 208
  • 2 ΓŽΒ±ΓŽΒ΅ΓΒΓŽΒΏΓΖ’Γβ€¦ΓŽΒΌΓβ‚¬ΓŽΒΉΓŽΒ΅ΓΖ’Γβ€žΓŽΒ·Γβ€š.jpg
    2 ΓŽΒ±ΓŽΒ΅ΓΒΓŽΒΏΓΖ’Γβ€¦ΓŽΒΌΓβ‚¬ΓŽΒΉΓŽΒ΅ΓΖ’Γβ€žΓŽΒ·Γβ€š.jpg
    85.7 KB · Views: 207
  • 3 ΓŽΒ±ΓŽΒ΅ΓΒΓŽΒΏΓΖ’Γβ€¦ΓŽΒΌΓβ‚¬ΓŽΒΉΓŽΒ΅ΓΖ’Γβ€žΓŽΒ·Γβ€š.jpg
    3 ΓŽΒ±ΓŽΒ΅ΓΒΓŽΒΏΓΖ’Γβ€¦ΓŽΒΌΓβ‚¬ΓŽΒΉΓŽΒ΅ΓΖ’Γβ€žΓŽΒ·Γβ€š.jpg
    75.9 KB · Views: 208
  • 4 ΓŽΒ±ΓŽΒ΅ΓΒΓŽΒΏΓΖ’Γβ€¦ΓŽΒΌΓβ‚¬ΓŽΒΉΓŽΒ΅ΓΖ’Γβ€žΓŽΒ·Γβ€š.jpg
    4 ΓŽΒ±ΓŽΒ΅ΓΒΓŽΒΏΓΖ’Γβ€¦ΓŽΒΌΓβ‚¬ΓŽΒΉΓŽΒ΅ΓΖ’Γβ€žΓŽΒ·Γβ€š.jpg
    82.2 KB · Views: 208
  • 9 Γβ€ ΓŽΒΉΓŽΒ»Γβ€žΓΒΓŽΒΏ ΓŽΒ±ΓŽΒ΅ΓΒΓŽΒΏΓΖ’Γβ€¦ΓŽΒΌΓβ‚¬ΓŽΒΉΓŽΒ΅ΓΖ’Γβ€žΓŽΒ·.jpg
    9 Γβ€ ΓŽΒΉΓŽΒ»Γβ€žΓΒΓŽΒΏ ΓŽΒ±ΓŽΒ΅ΓΒΓŽΒΏΓΖ’Γβ€¦ΓŽΒΌΓβ‚¬ΓŽΒΉΓŽΒ΅ΓΖ’Γβ€žΓŽΒ·.jpg
    71.8 KB · Views: 210
Σας παρουσιαζω την ανακατασκευη ενος ξεχασμενου αεροσυμπιεστη.
Οπως μπορειτε να δειτε η εξωτερικη εικονα ηταν τραγικη, ειχε καποιες σκουριες και ειχαν πεσει πανω του τοσα λαδια και γρασα που για κανενα λογο δεν ηθελες να ακουμπησεις.

Εβγαλα τα παντα, και ψεκασα το καζανι με χημικα και με υψηλη πιεση νερου απομακρυνα τα γρασα. Στη συνεχεια ετριψα ελαφρα με τροχο και 80αρι γυαλοχαρτο, και επειτα με τριβειο με 180ρι. Εβαψα 2 χερια με σπρει Quantum (πολυ καλο χρωμα, με σωστη δεσμη και παροχη χρωματος – οχι οπως το ακαταλληλο COSMOS LAC – εχω ξαναγραψει σχετικα).
Το μοτερ δουλευε κανονικα, δεν το πειραξα καθολου, γιατι θα εμπελκα, του αλλαξα μονο λαδια.
Εβαψα μαυρα τα πλαστικα και μονταρα ολο το συστημα. Δουλευει παρα πολυ καλα, αλλά για λογους ασφαλειας (λογω παλαιοτητατας του μηχανηματος) ρυθμισα τον πιεσοστατη να κοβει στα 100 bar.
Εδωσα μια δευτερη ευκαιρια σε ενα φαινομενικα παροπλισμένο αεροσυμπιεστη.

Απο τον αεροσυμπιεστη ελειπε το φιλτρο εισαγωγης αερα ½ ιντσα, αλλά που να τρεχω τωρα, ηθελα να του βαλω και μια εξτρα πινελια, και εφτιαξα το εξης: πηρα ενα κουτι απο κασετα DV pro εκανα μια τρυπα στο πανω σημειο ½ ιντσα και περασα μια συστολη που ειχα, στο κατω σημειο του κουτιου ανοιξα 9 τρυπες 5 mm, γεμισα το κουτι με αραιη ακρυλικη βατα και ετοιμο το φιλτρο. Μαλιστα με μια προχειρη μετρηση που εκανα, χωρις το φιλτρο ειχα 78 db (ειναι μικρο το μοτερ) και με το φιλτρο επεσε στα 73 db.

Μπράβο!
Πολύ ωραία δουλειά.
Αλλά κόψε κάτι από τα BAR!!!!

Έκανα το ίδιο προ 10ετιας όταν βρήκα στα σκουπίδια 2 25λιτρα που το ένα ήθελε φλατζα κεφαλης και το αλλο το ελασμα στην κεφαλή και έτσι τώρα έχω ένα στην Χίο και ένα στο εξοχικό!
 
@Σώφρον

Αν πω κάτι για υδροστατικό έλεγχο θα είναι υπερβολή?
Τουλάχιστον έψαξες το εσωτερικό του καζανιού με φως για σκουριές ειδικά γύρω από την βαλβίδα εξυδάτωσης?
 
Μπράβο ρε μάστορα... Χαρά στην υπομονή σου. :a0210:
Δεν ξέρω τι γίνεται με το θέμα της ασφάλειας,σκουριές κλπ, εμφανισιακά όμως δείχνει άψογος.
 
Σας ευχαριστω πολυ
Για εσωτερικες σκουριες ποτε δεν εισαι σιγουρος, το θετικο (μαλλον) ειναι οτι ηταν αποθηκευμενο με ανοιχτη την βαλβιδα εξυδατωσης.
Το μηχανημα δεν θα δουλευει υπερωριες, θα παει στο κτημα για φουσκωμα ελαστικων και καθαρισμο γεωργικων μηχανηματων.
Το κουτι της κασετας είναι πολύ ανθεκτικο.
 
ωραία δουλειά Σώφρον . Αλλά , όπως λέει και ο Κυρ , 100 bar μήπως είναι πολλά , και εννοείς 10?
 
Απάντηση: Re: Εργαλεία Αέρος

ωραία δουλειά Σώφρον . Αλλά , όπως λέει και ο Κυρ , 100 bar μήπως είναι πολλά , και εννοείς 10?


Και το φυσιολογικο ειναι 8bar.
Μαλλον psi εννοει, εστι περιπου 7 bar.
 
Ευχαριστω πολυ wagelis - Panosfl22 - sharkovios
Λοιπον, το εργαλειο δουλευει παρα πολυ καλα, σημερα πρεπει να γεμισε – αδειασε πανω απο 15 φορες (ξεσκονισα οτι εργαλειο βρηκα μπροστα μου) και στο τελος της ημερας οταν ανοιξα την βαλβιδα εξυδατωσης δεν βγηκε ιχνος σκουριας.
 
επανέρχομαι στο Θέμα των πιστολίων Βαφής .
Βλέπω στο Amazon έχει πιστόλια βαφής με επιπλέον δυνατότητα ρύθμισης και της πίεσης του αέρα ,συνήθως στη λαβή του πιστολιού , και άλλα πιστόλια βαφής που δεν έχουν τη δυνατότητα ρύθμισης της πίεσης κατευθείαν από το πιστόλι , άρα αν θες να την μειώσεις το κάνεις από το κομπρεσσέρ .
Έχει κάποιο πραγματικό πλεονέκτημα αυτή η απευθείας δυνατότητα ρύθμισης της πίεσης από το πιστόλι , ή είναι απλά μαρκετίστικο "τρίκ" των εταιρειών ? Ξέρει κανείς ?