Σας παρουσιαζω την ανακατασκευη ενος ξεχασμενου αεροσυμπιεστη.
Οπως μπορειτε να δειτε η εξωτερικη εικονα ηταν τραγικη, ειχε καποιες σκουριες και ειχαν πεσει πανω του τοσα λαδια και γρασα που για κανενα λογο δεν ηθελες να ακουμπησεις.
Εβγαλα τα παντα, και ψεκασα το καζανι με χημικα και με υψηλη πιεση νερου απομακρυνα τα γρασα. Στη συνεχεια ετριψα ελαφρα με τροχο και 80αρι γυαλοχαρτο, και επειτα με τριβειο με 180ρι. Εβαψα 2 χερια με σπρει Quantum (πολυ καλο χρωμα, με σωστη δεσμη και παροχη χρωματος – οχι οπως το ακαταλληλο COSMOS LAC – εχω ξαναγραψει σχετικα).
Το μοτερ δουλευε κανονικα, δεν το πειραξα καθολου, γιατι θα εμπελκα, του αλλαξα μονο λαδια.
Εβαψα μαυρα τα πλαστικα και μονταρα ολο το συστημα. Δουλευει παρα πολυ καλα, αλλά για λογους ασφαλειας (λογω παλαιοτητατας του μηχανηματος) ρυθμισα τον πιεσοστατη να κοβει στα 100 bar.
Εδωσα μια δευτερη ευκαιρια σε ενα φαινομενικα παροπλισμένο αεροσυμπιεστη.
Απο τον αεροσυμπιεστη ελειπε το φιλτρο εισαγωγης αερα ½ ιντσα, αλλά που να τρεχω τωρα, ηθελα να του βαλω και μια εξτρα πινελια, και εφτιαξα το εξης: πηρα ενα κουτι απο κασετα DV pro εκανα μια τρυπα στο πανω σημειο ½ ιντσα και περασα μια συστολη που ειχα, στο κατω σημειο του κουτιου ανοιξα 9 τρυπες 5 mm, γεμισα το κουτι με αραιη ακρυλικη βατα και ετοιμο το φιλτρο. Μαλιστα με μια προχειρη μετρηση που εκανα, χωρις το φιλτρο ειχα 78 db (ειναι μικρο το μοτερ) και με το φιλτρο επεσε στα 73 db.