Ερωτήσεις για class-D

Busoni

Supreme Member
Καλησπέρα! Εδώ και λίγο καιρό σκέφτομαι την κατασκευή ενός τελικού ενισχυτή class-D βασισμένου σε modules. Ο στόχος είναι να δοκιμαστεί κάτι διαφορετικό πάνω στα ηχεία(Harbeth Compact 7 ES3), που τώρα παίζουν με Τσακιρίδη Αίολο Ultra, 2x45W(4xKT88).

Καθώς μιλάμε για πείραμα, στόχος είναι να κρατηθεί το κόστος χαμηλά, ώστε να πάρουμε καλή ιδέα από class-D και αργότερα ίσως πάμε σε κάτι καλύτερο. Κοιτάζω το 3E Audio TPA3255 module με PFFB μαζί μ' ένα τροφοδοτικό, είτε κάποιο σαν αυτό της Mornsun, είτε της Micro-Audio. Από πλευράς ισχύος, 2x100W είναι αρκετά.

Βέβαια θα χρειαστεί και προενισχυτής, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.

Έχει καταπιαστεί κανείς με class-D modules και αν ναι, αξίζει τον κόπο το συγκεκριμένο module ή θα πρέπει να πάω κατευθείαν σε κάτι καλύτερο;
 
Αμφιβαλλω εντόνως ως προς το αν ο ήχος θα παραμείνει Harbeth ύστερα από την ολοκλήρωση της κατασκευής.
Κατά την ταπεινή γνώμη μου όμως και η λάμπα είναι λάθος.
 
Αν πας σε φτηνό class d τότε πιθανών να μην σου αρέσει
Αυτό σκέφτομαι κι εγώ αν και από posts σε άλλα fora διαβάζω για φοβερό VFM στα συγκεκριμένα modules. Το πρόβλημα είναι ότι τα Hypex/ICE/Purifi δεν είναι φθηνά
για να κάνω πειραματισμούς.


Αμφιβαλλω εντόνως ως προς το αν ο ήχος θα παραμείνει Harbeth ύστερα από την ολοκλήρωση της κατασκευής.
Κατά την ταπεινή γνώμη μου όμως και η λάμπα είναι λάθος.
Θες να εξηγήσεις λίγο τι εννοείς με το πρώτο; Όσο για τη λάμπα, έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, αλλά αυτό δεν είναι το θέμα εδώ.
 
Μια και καλή Purifi ή Hypex Ncore X.
Αν είναι να πας σε Class D πας σε αυτά, όχι σε πειράματα οικονομικού τύπου που θα ξεπετάξεις και θα καταλήξουν πεταμένα λεφτά.
 
Αυτό σκέφτομαι κι εγώ αν και από posts σε άλλα fora διαβάζω για φοβερό VFM στα συγκεκριμένα modules. Το πρόβλημα είναι ότι τα Hypex/ICE/Purifi δεν είναι φθηνά
για να κάνω πειραματισμούς.



Θες να εξηγήσεις λίγο τι εννοείς με το πρώτο; Όσο για τη λάμπα, έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, αλλά αυτό δεν είναι το θέμα εδώ.
Η καλύτερη εξήγηση θα αποδειχθεί αυτή της Harbeth.Ρωτησε την πριν ξεκινήσεις.
 
  • Haha
Reactions: chocbhed