Καλησπέρα! Εδώ και λίγο καιρό σκέφτομαι την κατασκευή ενός τελικού ενισχυτή class-D βασισμένου σε modules. Ο στόχος είναι να δοκιμαστεί κάτι διαφορετικό πάνω στα ηχεία(Harbeth Compact 7 ES3), που τώρα παίζουν με Τσακιρίδη Αίολο Ultra, 2x45W(4xKT88).
Καθώς μιλάμε για πείραμα, στόχος είναι να κρατηθεί το κόστος χαμηλά, ώστε να πάρουμε καλή ιδέα από class-D και αργότερα ίσως πάμε σε κάτι καλύτερο. Κοιτάζω το 3E Audio TPA3255 module με PFFB μαζί μ' ένα τροφοδοτικό, είτε κάποιο σαν αυτό της Mornsun, είτε της Micro-Audio. Από πλευράς ισχύος, 2x100W είναι αρκετά.
Βέβαια θα χρειαστεί και προενισχυτής, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.
Έχει καταπιαστεί κανείς με class-D modules και αν ναι, αξίζει τον κόπο το συγκεκριμένο module ή θα πρέπει να πάω κατευθείαν σε κάτι καλύτερο;
Καθώς μιλάμε για πείραμα, στόχος είναι να κρατηθεί το κόστος χαμηλά, ώστε να πάρουμε καλή ιδέα από class-D και αργότερα ίσως πάμε σε κάτι καλύτερο. Κοιτάζω το 3E Audio TPA3255 module με PFFB μαζί μ' ένα τροφοδοτικό, είτε κάποιο σαν αυτό της Mornsun, είτε της Micro-Audio. Από πλευράς ισχύος, 2x100W είναι αρκετά.
Βέβαια θα χρειαστεί και προενισχυτής, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.
Έχει καταπιαστεί κανείς με class-D modules και αν ναι, αξίζει τον κόπο το συγκεκριμένο module ή θα πρέπει να πάω κατευθείαν σε κάτι καλύτερο;