ααα.. μαλλον το περφορμανς το φερνουν χωρις αναλωσιμα. τα πρασινα εχουν αναλωσιμα μαζι. και τα μπαταριας και τα ρευματος
να συμπληρωσω ακομα οτι το σετ με τα δικοπα τρυπανια περφορμανς του λιντλ, παρα την δουλεια που εχουν βγαλει , σε τοιχοποιια περισσοτερο αλλά και σε μπετο, δεν μου εχουν στραβωσει ουτε κατ'ελαχιστο και ειναι ακομα ευθυβολα σαν καινουρια! και αφθαρτα.
λογικα πρωτα θα τεζαρω εγω και μετα αυτα για να μην πω για τα μπος που θα τα βρουν τα εγγονια μου
αν και απλα τρυπανια σε κρουστικα δραπανα μου εχουν στραβωσει, ακομα και ντεβαλτ, και ενα παλιο εξαρι και οκταρι μπος σε τρυπηματα που λογικα στραβωσαν σε μπετο, τα sds δεν στραβωνουν τουλαχιστον σε εμενα. ειτε χρησιμοποιω το μπαταριας πρασινο , ειτε το ρευματος 1050 πιστολετο.
το λεω γιατι εχω δει και στραβα sds τρυπανια μπος και ντεβαλτ απο αλλους. απορω τι χρηση τους εκαναν... ισως ομως να τα ειχαν βαλει σε πολυ δυνατα πιστολετα, δεν ξερω.
αυτο το οτι δεν μου στραβωνουν τα τρυπανια sds, μαλλον οφειλεται στο οτι τα τρυπανια στο sds εχουν ενα βαθμο ελευθεριας, ενω στο δραπανο πακτωνουν και εξαρτασαι απο την ποιοτητα και ευθυβολια του τσοκ.
οπότε στο sds, τις οποιες αποκλισεις τις παιρνει η φωλια του τσοκ και οχι το στελεχος του τρυπανιου.
διαφορετικα δεν μπορω να το εξηγησω.
παντως εχω παψει να χρησιμοποιω τα κρουστικα δραπανα σε μπετο καισπανια πια τα χρησιμοποιω ακομα και σε τοιχοποια. προφυλλασω ετσι απο στραβωμα και τον αξονα του δραπανου, και το τσοκ του. τα εχω πια για τρυπηματα μεταλλου και ξυλου
τα καλεμια μου με ενα τροχισματακι, αραια και που στον διδυμο τροχο, γινονται ξανα καινουρια!

πολυ βολικο κι ενα πλατυκαλεμο λοξο της μπουλ που εχω παρει για σοβαδες κλπ
να θυμασαι, αν πας να σπασεις μπετα για να φτιαξεις ενα αυλακι ας πουμε, να κοβεις-χαραζεις πρωτα την γραμμη με ενα τροχο με διαμαντοδισκο.
βγαζει σκονη μεν αλλά η δουλεια γινεται "αλφαδι" μετα με το πιστολετο
καλοδουλευτο αχιλλεα
