Elevator to the Gallows (1958)
η καλύτερη σκηνή της ταινίας.. αναπόφευκτα μας φέρνει στο μυαλό τον Bresson.
To ερωτικό πάθος ειναι ενας χώρος που δεν μπορείς να δραπετεύσεις εύκολα, και αν βρεις τον τρόπο, ειναι σχεδόν σίγουρο,
οτι η μοίρα θα σε οδηγήσει ξανά εκεί.
Ενα φιλμ με άρωμα nouvelle vague, πριν την nouvelle vague
με μια νότα Bresson (ο Malle ηταν βοηθός του Bresson)
αρκετες νότες Hitchcock και ενα soundtrack με την υπογραφή του Miles Davies,
συνθέτουν ενα cool film που δειχνει (και νιώθετε) μοντέρνο ακόμα και σήμερα
8+/10
Δεν γίνεται βρε φίλε auteur να το γράφεις ως "elevator to the gallows"!!!!!
Η ταινία ήταν, είναι και θα είναι το "Ascenseur pour l'echafaud".
Αμ είδες.. αν στο μάθημα των γαλλικών κάνεις κοπάνες.. 2 χρόνια χαμένα..Δεν γίνεται βρε φίλε auteur να το γράφεις ως "elevator to the gallows"!!!!!
Η ταινία ήταν, είναι και θα είναι το "Ascenseur pour l'echafaud".
εννοει οτι δεν εχει δει ΘΙΑΣΟ !
Καλά, πως κανεις έτσι; Ούτε εγώ τον έχω δει (αν και προσπάθησα).
In 1958 "Les Amants" caused a considerable scandal on its international release for its depiction of a married mother walking out on her family for a younger man. It was actually banned in several American states, and the Supreme Court had to rule in the film's favour on an obscenity charge. "It was successful for all the wrong reasons," Malle later said to one interviewer, although by today's standard it's far from being sexually explicit.
Adapted by Malle and his co-screenwriter Louise De Vilmorin from the 18th century short story by Dominique Vivant, "Les Amants" helped turn Jeanne Moreau into an iconic leading actress. Wilful and alluring, she plays Jeanne Tournier, the bored wife of a Dijon newspaper proprietor (Cuny), who takes every opportunity to slip off to Paris to visit her wealthy, socialite friends Maggy (Magre), and the polo-playing Raoul (Villalonga). Driving back to the provinces, her car breaks down and she if offered a lift back to her mansion by a young archaeologist Bernard (Jean-Marc Bory). Jeanne's husband insist that the stranger stays for dinner with the other guests Maggy and Raoul...
Whereas Malle's debut, "Lift to the Scaffold" was a noirish thriller, "Les Amants" is a much more classical, sensual piece of film-making. Shot in elegant long takes, with a Brahms soundtrack, its centrepiece is the almost wordless extended sequence in which Jeanne and Bernard fall in love during one magical night. "Love can be born in one glance," murmurs Moreau in voiceover, "and in that moment all shame and restraint died away."
![]()
ποσο έχουν αλλάξει οι καιροί.. αλλα και πόσο πιο ριψοκίνδυνοι ηταν σκηνοθετες σαν τον Basil Dearden
Victim (1961 film)
Les Amants (1958)
Πιο ερωτικό απο το "ψυχρο" Ascenseur pour l'echafaud (καλα το εγραψα κυριε opsim
με την ίδια κομψότητα και μια πανέμορφη νυχτερινή σκηνή με ήχους απο την φύση
η Moreau για πρώτη φορά φεύγει απο την ασφάλεια που της παρέχεται και ανακαλύπτει την πραγματική φύση του έρωτα, αυτή της αμφιβολίας.
8+/10
.
αouteour αν εβαζες μικροτερες φωτο
θα μπορουσαμε να διαβαζαμε τα ποιοτηκα σου κειμενα ανεμποδιστα
.
πρεπει να ειναι πολυ μεγαλη η ταινια που θα παρει τον Χρυσο Φοινικα απο τον Κορεατη ΛΙ ΤΣΑΝΓΚ ΝΤΟΚ
τον ξερουμε απο την ΠΟΙΗΣΗ και το SECRET SUNSINE !!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=77&v=wi6Kw7V8gXk
Letter never send
Περα απο την εκνευριστικη μελο μουσικη και τις οποιες συμβασεις συμφωνα με την περιοδο και την χωρα που γυριστηκε,edv εχουμε μια εξαιρετικη σκηνοθεσια και αριστουργηματικη φωτογραφια θα ελεγα μια κλαση πανω απο την εξαιρετικη φωτογραφια του revenant (ως ταινια επιβιωσης με θαυμασια φωτογραφια που θυμαμαι τελευταια)..
για αλλη μια φορα thanks κυριε αυτια...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.