HD κανάλια στη NOVA

Re: Απάντηση: NOVA-HD

Εσύ νομίζεις οτι οι μειωσεις τιμων οι τα υποπακέτα της Γοβας δεν ειναι αποτέλεσμα αγωνων και ξεφωνηματος από εκατονταδες φορουμ και blogs ?
Η ξυπνησε ο Δ/ντης marketing ο οποίος ειναι και ασχετος και ειπε ωραία σημερα θα ξεκινησουμε και υποκατηγορίες?

Όχι, δεν είναι. Ίδρωσε το αυτί του manager (για να μη το πω κάπως αλλιώς) επειδή ορισμένοι φωνάζουν στα φόρα.

Όλα είναι θέμα οικονομικών αναλύσεων. Οι "άσχετοι" managers (έναντι ποιων σχετικών;) ξέρουν πολύ καλά το αντικείμενό τους. Το αντικείμενό τους λοιπόν είναι η αύξηση της κερδοφορίας, όχι να δώσουν "τσάμπα νόβα στο λαό". Όταν το καταλάβετε αυτό, τότε μπορούμε να συζητάμε επί λογικής βάσης. Όταν μιλάμε με ορολογία "Παπαρήγας" (αγώνες) τότε δε βγαίνει κανένα νόημα.

edit: Και φυσικά κανείς δε προσπαθεί να φιμώσει κανέναν. Η κριτική είναι καλοδεχούμενη από όλους. Άλλο όμως κριτική, άλλο χλευασμός και ειρωνεία. Εγώ έχω κουραστεί να ακούω ξανά και ξανά το ίδιο σχόλιο, ότι τα παίρνω από τη Nova. Γιατί πρέπει κάθε τόσο να τρέχω και να διαψεύδω το προφανές; Να σταματήσει αυτή η καραμέλα.
 
Last edited:
Απάντηση: NOVA-HD

Δεν μπορω παρα να συμφωνησω οτι αφορά την αυξηση της κερδοφορίας που του επιβαλει η μαμά εταιρία και ο εκάστοτε οικονομικός Δ/ντης για να κρατησουν και οι 2 τις θεσούλες τους.

Κανεις δεν ειπε οτι πρεπει η Νοβα να κατεβει στο 20αρικο αλλά με τη σημερινη κατασταση αν την κατεβαζε (ασε τη forthnet γιατι πολλοι θελουν ΟΤΕ για πολλούς λόγους) από 60 στο ψυχολογικό των 49 δεν θα ανεβαζε συνδρομητές ? Και μετα ασε να κάνει παλι τρικ . Και ενας Δ/της marketing πρεπει αν προβλέπει ( αυτός κοιμαται) Αν της την κατσει ο ΟΤΕ ? τι θα γινει ? Μετα θα παρει μετρα ? Ναι αλλά ισως αυτη τη φορά να ειναι αργά γιατι ο γερμανός που προετοιμαζει το πακετακι στον ΟΤΕ ειναι να μην τον υποτιμας ....
Αλλά τωρα το παει οτι ε αφου δεν μειωνονται γιατί να κατεβασω ? Σωστό αλλά και λάθος μεγαλο ταυτοχρονα.
 
Re: NOVA-HD

Ερωτηση,
η NOVA Cy δεν εκανε μειωση τιμης, επικαλουμενη την γενικοτερη οικονομικη κριση της αγορας ?
Κατι δεν θα μπορουσαν να κανουν και οι δικοι μας ?
Και οχι να ανεβασουν το Φ.Π.Α αμεσως.
 
Απάντηση: Re: NOVA-HD

Ερωτηση,
η NOVA Cy δεν εκανε μειωση τιμης, επικαλουμενη την γενικοτερη οικονομικη κριση της αγορας ?
Κατι δεν θα μπορουσαν να κανουν και οι δικοι μας ?
Και οχι να ανεβασουν το Φ.Π.Α αμεσως.


Δυο μετρα και δυο σταθμά
Nova Cy = μειωνει και σεβεται τον κόσμο την τωρινη του κατασταση
Nova Gr = δεν μειωνει αλλά αυξανει και δεν σεβεται κανεναν και τιποτα και μετα μου λετε για χλευσμούς .Οταν η Νοβα δεν μειωνει ΔΕΝ σεβεται κανεναν και τιποτα :rifle:
 
Re: NOVA-HD

Με λίγα λόγια λοιπόν διαφωνώ με τον τρόπο του moderation όσο αφορά αυτά τα θέματα. Νομίζω ότι η φυσική κατάληξη είναι οι παρεξηγήσεις, οι εντάσεις και (το πιο σημαντικό) νήματα που περιέχουν αξιόλογες πληροφορίες ανάμεσα σε βομβαρδισμό "κακών" post. Επίσης μπορεί να επιφέρει και την απομάκρυνση χρηστών που ίσως κουράζονται να διαβάζουν όλον αυτό το "θόρυβο" ώστε να ανακαλύψουν την όντως αξιόλογη πληροφορία. Εκτός αυτού μπορεί να επιφέρει και τη "φίμωση" χρηστών. Πχ, εγώ όταν είπα τη γνώμη μου για τα cccam attacks, μια γνώμη που θεωρώ ότι θα έπρεπε να γίνει σεβαστή ως μια απλή άποψη και ως τίποτα περισσότερο, μπαίνω μετά και διαβάζω κάποιον να μιλάει με υπονοούμενα. Εντάξει, δεν έκανα report, περισσότερο γιατί έχω συγκεκριμένη άποψη για τον χρήστη αυτό οπότε οι κουβέντες του δεν έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα στα αφτιά μου. Από την άλλη όμως, λαμβάνοντας υπόψη όχι μόνο τη δική μου εμπειρία αλλά και άλλες παρόμοιες καταστάσεις που έχω εντοπίσει τον τελευταίο καιρό, όταν θα σκεφτώ να ξαναγράψω κάποια άποψή μου η οποία ίσως ταυτίζεται με κάποια πολιτική της nova, πιστεύω ότι τελικά δε θα το κάνω ή θα το κάνω με βαριά καρδιά και έτοιμος για τους καυγάδες που θα ακολουθήσουν.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Δεν θέλω να νομίζετε ότι σας "την λέω" ή οτιδήποτε άλλο. Απλά σας θέτω κάποιους προβληματισμούς.

Κανένα πρόβλημα, και απο ότι είδες ακούστηκε και η άποψη σου, και οι εξηγήσεις/απαντήσεις στα ερωτήματά σου δώθηκαν (ασχέτως αν σου άρεσαν).

Οπως ακριβώς θα έπρεπε να συμβεί, έτσι και συνέβη.

Σαν Συντονιστής πάντως, έχω μόνο δύο επιλογές στη διάθεσή μου : Η θα σας αφήσω να εκφράζεστε ελεύθερα όπως τώρα και θα ελπίζω οτι κάποτε θα καταλάβετε οτι η ελευθερία του καθενός σας σταματάει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου, ή θα γυρίσω πίσω το ρολόι μου 40 χρόνια και θα λογοκρίνω τα γραφόμενά σας σβήνοντας ποστς που θεωρώ εγώ ότι "ξεφεύγουν".

Αυτό το τελευταίο, ασφαλώς θα πρέπει για να έχει νόημα, να συνοδευτεί και απο τις αντίστοιχες ποινές, αλλιώς θα αναλωθώ απλώς στο να σβήνω ποστς χωρίς καμμία ελπίδα να συνετίσω κανέναν μιας και δεν θα υπάρχουν κυρώσεις.

Επειδή λοιπόν η δημοκρατία δεν είναι a la carte και επειδή δεν υπάρχει κατάσταση "ολίγον έγγυος", αποφασίστε αν θα πατάτε το report post ή όχι και αν είστε ικανοί να γράφετε χωρίς να πρέπει να λογοκρίνεστε...

Εγώ θεωρώ οτι το 1970 πέρασε ανεπιστρεπτί (και το έζησα και το θυμάμαι αυτό το 1970) και ότι ΟΛΟΙ σας είστε ικανοί να κρατήσετε ένα επίπεδο χωρίς να καταφύγει κανείς σε τέτοιες πρακτικές.
Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω πεί απο εδώ οτι πρέπει να σκέφτεστε τί γράφετε και πώς το γράφετε. Δεν το έγραφα για πλάκα, σοβαρά μιλούσα...

Φίλιππος
 
Re: NOVA-HD

Στα φορουμ παραπονιομαστε εκατο-διακοσιοι, αντε ας πουμε το εξωφρενικο νουμερο των 1.000 ατομων. Δηλαδη αν θεωρησουμε οτι και οι 1.000 που παραπονιομαστε εχουμε νομιμη συνδρομη, στη καλυτερη περιπτωση αποτελουμε κατι λιγοτερο απο το 0,3% των συνδρομητων. Θεωρω εξαιρετικα αφελες να πιστευει καποιος οτι μια μεγαλη επιχειρηση θα αλλαξει τιμολογιακη και εμπορικη πολιτικη απλα για να ικανοποιησει τα οποια αιτηματα που γραφονται στα φορουμ απο το 0.3% των (πιθανων) πελατων της.
Οι μανατζερς κανουν αναλυσεις, βλεπουν πιττες με στατιστικα και αξιολογουν δεδομενα που προερχονται απο οικονομικους συμβουλους και ενιοτε απο ερευνες. Κατοπιν αυτου και συνδιαζοντας τις αναγκες και τα σημεια των καιρων αποφασιζουν για τις τιμες και πιθανα τη διαθεση νεων προιοντων και υπηρεσιων. Δεν ειναι ευκολη αυτη η δουλεια, ευκολο ειναι να λεμε απο το καναπε οτι αν βαλει τη συνδρομη στα 20 ευρω θα θησαυρισει, αλλά πως βγαινει αυτο το συμπερασμα? Με τι στοιχεια? Η θεωρει κανεις οτι η νοβα δεν εδινε hd τοσα χρονια γιατι οι μανατζερς ειναι ασχετοι? Αμα ηταν ασχετοι, οντως θα το ειχαν δωσει απο καιρο, και απλα θα ικανοποιουσαν το βιτσιο των 1000 τρελαμενων που ειμαστε εδω μεσα. Επιχειρηματικα, το πιο πιθανο θα ηταν να κατεληγε σε τραγωδια. Ακομα και τωρα που το δινουν (το HD) να ειστε σιγουροι οτι δεν το κανουν ουτε για να θεωρουνται τεχνολογικα up to date, ουτε γιατι εισακουστηκαν οι προσευχες μας, αλλά γιατι υπαρχει bussines plan.
 
Απάντηση: Re: NOVA-HD

Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα.
Και μια προσωπική εκτίμηση: από όσους παραπονούμαστε, κυρίως για την τιμολογιακή πολιτική της nova, ζήτημα να έρχεται λογαριασμός nova στους μισούς...
 
Re: NOVA-HD

Το φαινόμενο με τους απολογητές των εταιριών είναι κάτι που κυρίως έβλεπα σε διάφορα ξένα φόρουμ μέχρι πρόσφατα. Τώρα το βλέπω και εδώ μέσα. Εύκολα μπορείς να καταλάβεις τα κίνητρά τους από τον τρόπο γραφής και τα λεγόμενά τους. Πρόκειται συνήθως είτε για διαταραγμένα άτομα αδύναμης προσωπικότητας που έχουν σχέση εξάρτησης με κάποιο προϊόν μιας εταιρίας, γεγονός που τους ωθεί να την υπερασπίζονται γιατί νοιώθουν ότι διαφορετικά κινδυνεύει το αγαπημένο τους προϊόν, είτε για εγκάθετους που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με την εταιρία και την υπερασπίζονται για ιδιοτελείς λόγους.

Δουλειά μας εδώ μέσα είναι να γράφουμε την προσωπική μας άποψη, να εκφράζουμε τις προσωπικές μας ανησυχίες και τα θέλω μας. Το τι ποσοστό της βάσης χρηστών της εταιρίας αποτελούμε θα έπρεπε να μας αφήνει παγερά αδιάφορους και δεν είναι δικό μας πρόβλημα. Ο εκάστοτε μάνατζερ πληρώνεται για να αξιολογήσει τι απαιτήσεις έχει το κάθε τμήμα των πελατών του και ποιες τον συμφέρει να ικανοποιήσει.

Η δήλωση ότι μια εταιρία λειτουργεί με γνώμονα την κερδοφορία είναι τόσο βαθυστόχαστο όσο το να λες από ποια μεριά ανέτειλε ο ήλιος σήμερα. Η εταιρία θέλει κέρδος, ο πελάτης θέλει να καλύψει τις ανάγκες του. Υπάρχει ένα σκοινί στη μέση που τραβάνε ο καθένας απ' την πλευρά του. Ποτέ μα ποτέ μια εταιρία δε δημιουργείται ούτε λειτουργεί για να καλύψει κανενός τις ανάγκες. Όλες τους όμως αυτό ακριβώς ισχυρίζονται στις διαφημίσεις τους.

Το να βγαίνει λοιπόν ένα πρόβατο να λέει ότι και ο λύκος πεινάει και γι'αυτό θα ρθει να μας φάει απόψε, αν και σωστό, είναι ανόητο, γιατί το συμφέρον των προβάτων έρχεται σε ευθεία ρήξη με το συμφέρον του λύκου. Το πρόβλημά τους θα έπρεπε να είναι πως θα αποφύγουν τα δόντια του.

Ας λύσει η νόβα τα δικά της προβλήματα, να λύσουμε και εμείς τα δικά μας. Εδώ μέσα είναι φόρουμ χρηστών, δεν είναι διοικητικό συμβούλιο ούτε της νόβα ούτε του οτέ. Όποιος είναι ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες και τις τιμές να βγει να το πει, με γεια του και χαρά του. Φτάνει με τις απολογίες όμως.
 
Re: NOVA-HD

Εαν πάντως ισχύει ότι ειδικά για τους παλιούς ανύπαντρους συνδρομητές τα HD δεν θα παίζουν σε άλλους αποκωδικοποιητές και θα είναι αναγκαστικός ο Pace, θα έχουμε το φαινόμενο οι συνδρομητές με τις ανύπαντρες κάρτες οι οποίοι είναι κάτοχοι HD αποκωδικοποιητή να μην έχουν τη δυνατότητα να αναβαθμίσουν το πακέτο τους.

Η μόνη λογική υπόθεση που μπορώ να κάνω είναι ότι τα HD κανάλια η nova θα τα δώσει δωρεάν (άσχετα βέβαια απο το κόστος του αποκωδικοποιητή) για κάποιο χρονικό διάστημα (ίσως 6 ή 12 μήνες). Οπότε θα μπορεί η nova να σου πει "ναι, πρέπει να αλλάξεις αποκωδικοποιητή για να απολαύσεις τις δωρεάν HD υπηρεσίες μας". Σε κάθε άλλη περίπτωση θα ήταν τρελό να σου πει "ναι, θέλεις να αναβαθμίσεις το πακέτο σου και να μας πληρώνεις ΧΧ ευρώ παραπάνω κάθε μήνα, αλλά δε σε αφήνουμε αν δεν πάρεις τον Pace"

Οπότε: Δωρεάν το μπουκέτο για Χ μήνες. Ο καταναλωτής μπαίνει στην ψυχολογία να αγοράσει τον Pace για να μπορεί να δει τα HD κανάλια, τα οποία ούτως ή άλλως θα μπορεί να τα κόψει αν αρχίσουν να χρεώνονται. Η Νοβα φτιάχνει μια αξιόλογη βάση πελατών HD και αρχίζει να χρεώνει μετά τους Χ μήνες. Η πλειοψηφία των καταναλωτών διατηρεί το HD μπουκέτο και μετά τη λήξη της προσφοράς, αφού έχει γλυκαθεί απο την ομολογουμένως τρελή διαφορά στην ποιότητα, ειδικά στο ποδόσφαιρο. Wild guess, αλλά τουλαχιστον είναι ένα ενδιαφέρον σενάριο.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: NOVA-HD

Το φαινόμενο με τους απολογητές των εταιριών είναι κάτι που κυρίως έβλεπα σε διάφορα ξένα φόρουμ μέχρι πρόσφατα. Τώρα το βλέπω και εδώ μέσα. Εύκολα μπορείς να καταλάβεις τα κίνητρά τους από τον τρόπο γραφής και τα λεγόμενά τους. Πρόκειται συνήθως είτε για διαταραγμένα άτομα αδύναμης προσωπικότητας που έχουν σχέση εξάρτησης με κάποιο προϊόν μιας εταιρίας, γεγονός που τους ωθεί να την υπερασπίζονται γιατί νοιώθουν ότι διαφορετικά κινδυνεύει το αγαπημένο τους προϊόν, είτε για εγκάθετους που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με την εταιρία και την υπερασπίζονται για ιδιοτελείς λόγους.

Δουλειά μας εδώ μέσα είναι να γράφουμε την προσωπική μας άποψη, να εκφράζουμε τις προσωπικές μας ανησυχίες και τα θέλω μας. Το τι ποσοστό της βάσης χρηστών της εταιρίας αποτελούμε θα έπρεπε να μας αφήνει παγερά αδιάφορους και δεν είναι δικό μας πρόβλημα. Ο εκάστοτε μάνατζερ πληρώνεται για να αξιολογήσει τι απαιτήσεις έχει το κάθε τμήμα των πελατών του και ποιες τον συμφέρει να ικανοποιήσει.

Η δήλωση ότι μια εταιρία λειτουργεί με γνώμονα την κερδοφορία είναι τόσο βαθυστόχαστο όσο το να λες από ποια μεριά ανέτειλε ο ήλιος σήμερα. Η εταιρία θέλει κέρδος, ο πελάτης θέλει να καλύψει τις ανάγκες του. Υπάρχει ένα σκοινί στη μέση που τραβάνε ο καθένας απ' την πλευρά του. Ποτέ μα ποτέ μια εταιρία δε δημιουργείται ούτε λειτουργεί για να καλύψει κανενός τις ανάγκες. Όλες τους όμως αυτό ακριβώς ισχυρίζονται στις διαφημίσεις τους.

Το να βγαίνει λοιπόν ένα πρόβατο να λέει ότι και ο λύκος πεινάει και γι'αυτό θα ρθει να μας φάει απόψε, αν και σωστό, είναι ανόητο, γιατί το συμφέρον των προβάτων έρχεται σε ευθεία ρήξη με το συμφέρον του λύκου. Το πρόβλημά τους θα έπρεπε να είναι πως θα αποφύγουν τα δόντια του.

Ας λύσει η νόβα τα δικά της προβλήματα, να λύσουμε και εμείς τα δικά μας. Εδώ μέσα είναι φόρουμ χρηστών, δεν είναι διοικητικό συμβούλιο ούτε της νόβα ούτε του οτέ. Όποιος είναι ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες και τις τιμές να βγει να το πει, με γεια του και χαρά του. Φτάνει με τις απολογίες όμως.

+++++++++1000000000000000000 Μα να ναι οι ιδιοι σε ολα τα Thread που έχουν σχέση με την γόβα!!!!!!!!!!
 
Re: Απάντηση: Re: NOVA-HD

Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα.
Και μια προσωπική εκτίμηση: από όσους παραπονούμαστε, κυρίως για την τιμολογιακή πολιτική της nova, ζήτημα να έρχεται λογαριασμός nova στους μισούς...

+1 :grinning-smiley-043
Εγώ δεν παραπονιέμαι στο φόρουμ, παραπονιέμαι στην νόβα, και κάθε φορά που κόβω την συνδρομή δίνω λίστα με πολλά πράγματα που δεν μου αρέσουν.
Φυσικά η νόβα δεν κάνει κάτι για αυτά, για τους δικούς της λόγους.
Γιατί πιστεύουμε ότι θα κάνει κάνει επειδή εγώ σαν ανώνυμος θα γράψω κάτι την στιγμή που έχει γνώση των προβλημάτων επώνυμα από πελάτες;
 
Re: Απάντηση: Re: NOVA-HD

Εγω παλι καταλαβα απο τα λεγομενα του Σεραφειμ οτι απο αυτους που φωναζουν οι μισοι βλεπουν (η εβλεπαν) τζαμπα γιατι δεν ειναι νομιμοι συνδρομητες...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: NOVA-HD

Εγω παλι καταλαβα απο τα λεγομενα του Σεραφειμ οτι απο αυτους που φωναζουν οι μισοι βλεπουν (η εβλεπαν) τζαμπα γιατι δεν ειναι νομιμοι συνδρομητες...
Κάνεις μεγάλο λάθος......φωνάζουν! διότι δεν τους αρέσει να τους πιάνουν τον Π@π@..φωναζουν διότι έχουν δίκιο....άλλα δεν μπορούν και χωρίς αυτήν, για τον λόγο ότι έχουν εθισμό πλέον στο πακέτο αυτό. Και θα συνεχίσουν να φωνάζουν όσο είναι καταναλωτές του προϊόντος αυτού....μην λέτε πράματα τα οποία δεν ευσταθούν. Μην βάζετε φιτιλιά να ανάψουν πάλι κόντρες. Και ένα π.χ και ο κόσμος που φωναζει γενικά στους δρόμους, είναι και τούτη κλέφτες?
μην τα ισοπεδώνουμε όλα πλέον. Όσοι έβλεπαν τσάμπα θα εξακολουθούν να βλέπουν τσάμπα(υπάρχουν αναφορές σε πολλά φόρουμ,διαβάστε τα), ποιος ο λόγος να φωνάζουν ότι υπάρχει ακρίβεια στο πακέτο?
 
Re: NOVA-HD

Το φαινόμενο με τους απολογητές των εταιριών είναι κάτι που κυρίως έβλεπα σε διάφορα ξένα φόρουμ μέχρι πρόσφατα. Τώρα το βλέπω και εδώ μέσα. Εύκολα μπορείς να καταλάβεις τα κίνητρά τους από τον τρόπο γραφής και τα λεγόμενά τους. Πρόκειται συνήθως είτε για διαταραγμένα άτομα αδύναμης προσωπικότητας που έχουν σχέση εξάρτησης με κάποιο προϊόν μιας εταιρίας, γεγονός που τους ωθεί να την υπερασπίζονται γιατί νοιώθουν ότι διαφορετικά κινδυνεύει το αγαπημένο τους προϊόν, είτε για εγκάθετους που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με την εταιρία και την υπερασπίζονται για ιδιοτελείς λόγους.

Να επιληφθεί ο διαχειριστής. Οι χαρακτηρισμοί σας είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Σου επιστρέφω τους χαρακτηρισμούς στο ακέραιο. Έχετε ξεπεράσει κάθε όριο.

Δουλειά μας εδώ μέσα είναι να γράφουμε την προσωπική μας άποψη, να εκφράζουμε τις προσωπικές μας ανησυχίες και τα θέλω μας. Το τι ποσοστό της βάσης χρηστών της εταιρίας αποτελούμε θα έπρεπε να μας αφήνει παγερά αδιάφορους και δεν είναι δικό μας πρόβλημα. Ο εκάστοτε μάνατζερ πληρώνεται για να αξιολογήσει τι απαιτήσεις έχει το κάθε τμήμα των πελατών του και ποιες τον συμφέρει να ικανοποιήσει.

Η δήλωση ότι μια εταιρία λειτουργεί με γνώμονα την κερδοφορία είναι τόσο βαθυστόχαστο όσο το να λες από ποια μεριά ανέτειλε ο ήλιος σήμερα. Η εταιρία θέλει κέρδος, ο πελάτης θέλει να καλύψει τις ανάγκες του. Υπάρχει ένα σκοινί στη μέση που τραβάνε ο καθένας απ' την πλευρά του. Ποτέ μα ποτέ μια εταιρία δε δημιουργείται ούτε λειτουργεί για να καλύψει κανενός τις ανάγκες. Όλες τους όμως αυτό ακριβώς ισχυρίζονται στις διαφημίσεις τους.

Το να βγαίνει λοιπόν ένα πρόβατο να λέει ότι και ο λύκος πεινάει και γι'αυτό θα ρθει να μας φάει απόψε, αν και σωστό, είναι ανόητο, γιατί το συμφέρον των προβάτων έρχεται σε ευθεία ρήξη με το συμφέρον του λύκου. Το πρόβλημά τους θα έπρεπε να είναι πως θα αποφύγουν τα δόντια του.
Η ανάλυσή σας είναι το λιγότερο αστεία. Οι υπηρεσίες της Nova δεν είναι "ανάγκη". Είναι premium υπηρεσία, όποιος θέλει τα σκάει και την έχει. Το παράδειγμα λύκου και προβάτων είναι όχι μόνο ατυχές αλλά και παραπλανητικό. Δε σας αναγκάζει κανείς να είστε πρόβατο. Αν θέλετε αγοράζετε, αν δε θέλετε όχι.

Η Nova είναι μία εταιρεία με σκοπό το κέρδος. Προσφέρει μία υπηρεσία συγκεκριμένης ποιότητας και τιμής, και όποιος θέλει αγοράζει. Δεν είναι βασικό αγαθό, όπως πχ είναι το γάλα ή το ψωμί. Εκεί να μιλήσετε για λύκους και πρόβατα.

Έχετε γίνει όλοι αναλυτές της τιμολογιακής πολιτικής, βγάζετε τους managers άσχετους και άχρηστους και μόνο εσείς ξέρετε την αλήθεια. Ε, γιατί δε στέλνετε βιογραφικά στη Nova; Να γελάσει ο κάθε πικραμένος;

Ας λύσει η νόβα τα δικά της προβλήματα, να λύσουμε και εμείς τα δικά μας. Εδώ μέσα είναι φόρουμ χρηστών, δεν είναι διοικητικό συμβούλιο ούτε της νόβα ούτε του οτέ. Όποιος είναι ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες και τις τιμές να βγει να το πει, με γεια του και χαρά του. Φτάνει με τις απολογίες όμως.

Το πρόβλημά σας δε λύνεται με τίποτα, αν αναλογιστούμε την παραπάνω ανάλυση που κάνετε. Όταν αναφέρεσαι σε μία εταιρεία που πουλάει ένα προϊόν ως λύκος, καταλαβαίνει κανείς που είναι το πρόβλημα. Και επειδή εμείς που πληρώνουμε δε γουστάρουμε να μας αποκαλούν ούτε πρόβατα, ούτε θύματα, ούτε διαταραγμένα άτομα ούτε εγκάθετους, καλά θα κάνετε να αλλάξετε κασέτα. Σας βαρεθήκαμε.
 
Re: NOVA-HD

Ερωτηση,
η NOVA Cy δεν εκανε μειωση τιμης, επικαλουμενη την γενικοτερη οικονομικη κριση της αγορας ?
Κατι δεν θα μπορουσαν να κανουν και οι δικοι μας ?
Και οχι να ανεβασουν το Φ.Π.Α αμεσως.

Η Nova Cy έκανε μειώσεις, αλλά δεν έχει τα αθλητικά γεγονότα που έχει η Nova GR (πχ champions league). Είχε λίγους συνδρομητές, έπρεπε να κάνει μία κίνηση για να αυξήσει το μερίδιό της. Δε το έκανε εξ' αιτίας της οικονομικής κρίσης, ήταν καθαρά απόφαση marketing.
 
Απάντηση: NOVA-HD

Εγω πολύ απλά θα επαναλάβω παλι οτι οποιος γουσταρει πληρωνει τη Γοβα αλλά δεν μπορει να μιλαει για τους αλλους οτι οταν τα χωνουν στη Γοβα ειναι σαν να μην σεβονται τους πελάτες της ΑΦΟΥ η ίδια η Γοβα δεν τους σεβεται.
 
Re: Απάντηση: NOVA-HD

Εγω πολύ απλά θα επαναλάβω παλι οτι οποιος γουσταρει πληρωνει τη Γοβα αλλά δεν μπορει να μιλαει για τους αλλους οτι οταν τα χωνουν στη Γοβα ειναι σαν να μην σεβονται τους πελάτες της ΑΦΟΥ η ίδια η Γοβα δεν τους σεβεται.

Δε δέχομαι πως δε με σέβεται ως πελάτη. Μου έδωσε τη δυνατότητα να πληρώνω το full pack κάτω από 40 ευρώ (αν συμπεριλάβω όλη την έκπτωση του 20% και τον ένα δωρεάν μήνα κάθε χρόνο επειδή πληρώνω με κάρτα) από τα 60 που πλήρωνα. Υπάρχουν κάποια προβλήματα, με ποιο σημαντικό για μένα ότι πλέον δε δίνει συνδρομές σκέτης κάρτας και σε αναγκάζει να πάρεις ένα μέτριας προς κακής ποιότητας δέκτη, αλλά αυτό ελπίζουμε να αλλάξει σύντομα.