Η δυστυχία να είσαι Έλληνας και να έχεις τον Ν. Δήμου, Δ. Σαββόπουλο....

Απάντηση: Re: Η δυστυχία να είσαι Έλληνας και να έχεις τον Ν. Δήμου, Δ. Σαββόπουλο...

Υπάρχει και ολόκληρο το βιβλίο στο διαδίκτυο σε pdf. Πάντως είναι ένα βιβλίο που αξίζει να το διαβάσεις.


Οι ρατσιστικές αηδίες του κάθε κομπλεξικού ψευτοφιλόσοφου που τσουβαλιάζουν λαούς του τύπου 'η δυστυχία να είσαι έλληνας,γερμανός,ιταλός,άγγλος κ.λ.π' δείχνουν ένα κακομοίρη που απλά θα ήθελε να γεννηθεί κάτι άλλο...Ε ας πήγαινε στο Λουξεμβούργο να ζήσει..Μόνον που δυστυχώς γι αυτον τον γελοίο διαφημιστή δεν βρέθηκε κανείς να τον πάρει στο δικό του κράτος να τους δώσει τα 'φώτα' του..
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι συμβαίνει με τον ΣΥΡΙΖΑ ;

To να ερμηνεύεις και τι ακριβώς λέω καταντάει αστείο...Το σύνολο του κειμένου παραπέμπει σε υποτέλεια...Πιθανώς εσένα να μην σε νοιάζει αρκεί να υπάρχει ενα πιάτο φαϊ στον 'ζητιάνο'..

Εμένα με νοιάζει και πως και με ποιόν τρόπο ο τόπος θα 'τρώει'.

Εντάξει, το εκτιμώ αυτό αλλά και πάλι δεν πιστεύω ότι αυτά που γράφει ο Δήμου είναι υποτέλεια. Αντίθετα έχει πάρα πολλά καρφιά εναντίων των Γερμανών! Δεν το βλέπεις έτσι γιατί τον έχεις πάρει πολύ πιο στραβά από όσο του αξίζει. Αλλά τέλος πάντων, πολλά είπαμε για τον συγκεκριμένο. Δεν είμαι δα και ο δικηγόρος του!...
 
Απάντηση: Re: Η δυστυχία να είσαι Έλληνας και να έχεις τον Ν. Δήμου, Δ. Σαββόπουλο...

Μπα, τα ίδια σκέφτεται. Δεν αλλάζουν οι άνθρωποι όταν γεράσουν, πόσο μάλιστα στα 60, 70, 80...

Απλώς τώρα έπεσαν και οι δύο θείες να τον φάνε!!!


Ωωωω..Να μας επαναφέρεις και το τέλος των ιδεολογιών ,όπως κάνει αυτός ο ψευτοφιλόσοφος αντιγράφοντας τον Φουκογιάμα που μίλησε επίσης γιά το 'Τέλος της Ιστορίας'...

Μόνον που ο Φουκογιάμα είχε την στοιχειώδη νοητική δυνατότητα να αναθεωρήσει τις θέσεις του και να παραδεχτεί πως η Ιστορία ποτέ δεν τελειώνει,ούτε και οι ιδεολογίες..

Ανεξάρτητα του ποιός είναι ο εκάστοτε συσχετισμός δυνάμεων η κινητήρια δύναμη παραμένει η ιδεολογία.

Ο κόσμος δεν είναι 'ουδέτερος' .
 
Για τον κόσμο δεν ξέρω, αλλά για τον εαυτό μου ξέρω πολύ καλά ότι στα παλιά μου τα παπούτσια και η αριστερά και η δεξιά! Αμάν με τις ταμπέλες!

Είναι προσωπική μου άποψη και δικαιούμαι να την έχω ... όσο και αν αφρίζουν κάποιοι. Ποσώς με ενδιαφέρει τι είπε και δεν είπε ο Φουκουτέτοιος ή ο οποιοσδήποτε.

Αλλά και οι περισσότεροι που γνωρίζω δεν έχουν καμιά ιδιαίτερη θέρμη είτε για δεξιά είτε για αριστερά.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι συμβαίνει με τον ΣΥΡΙΖΑ ;

Και μία ενδιαφέρουσα «απολογία» του ίδιου

Απολογία ενός Ανθέλληνα

Κάποιος ορθολογιστής λογικός άνθρωπος θα περίμενε πως ο συγγραφέας του παραπάνω κειμένου θα μπορούσε να ανήκει κομματικά το 2014 σε κάποια συνιστώσα του Σύριζα ή της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς... πως γίνεται τώρα ο συγγραφέας ΑΥΤΟΥ του κειμένου να εκφράζει από την αρχή της κρίσης Θατσερική οπτική για τα πράγματα και να ρίχνει λόγιους τεμενάδες στη Μέρκελ ενώ ως ορθολογιστής να υποστηρίζει πως ο πιο άξιος κυβερνήτης της χώρας είναι ο τίποτα Θεοδωράκης...
 
Ο κόσμος δεν είναι 'ουδέτερος' .

Ο κόσμος δεν είναι ουδέτερος αλλά από τότε που εφευρέθηκαν οι όροι Αριστερά Δεξιά, υπάρχει και το Κέντρο. Το να ανήκει κάποιος στο Κέντρο και να μη θέλει να ταυτιστεί ούτε με τη Δεξιά ούτε με την Αριστερά, είναι μια υπαρκτή πολιτική επιλογή παγκοσμίως.
 
Last edited:
Ο κόσμος δεν είναι ουδέτερος αλλά από τότε που εφευρέθηκαν οι όροι Αριστερά Δεξιά, υπάρχει και το Κέντρο. Το να ανήκει κάποιος στο Κέντρο και να μη θέλει να ταυτιστεί ούτε με τη Δεξιά ούτε με την Αριστερά, είναι μια υπαρκτή πολιτική επιλογή παγκοσμίως.

Δυστυχώς δεν το δέχονται αυτό ούτε οι Δεξιοί, ούτε οι Αριστεροί. Το έχουμε δει επανειλημμένα και σε αυτό το φόρουμ. Αν δεν είσαι μαζί μας είσαι με τους άλλους, φασίστας, κομουνιστής κλπ

Στην πραγματικότητα βέβαια οι απλοί άνθρωποι ελάχιστα ενδιαφέρονται σήμερα για δεξιά και αριστερά. Τη δεκαετία του 1980 ήταν αλλιώς.
 
Απάντηση: Re: Η δυστυχία να είσαι Έλληνας και να έχεις τον Ν. Δήμου, Δ. Σαββόπουλο...

Ο κόσμος δεν είναι ουδέτερος αλλά από τότε που εφευρέθηκαν οι όροι Αριστερά Δεξιά, υπάρχει και το Κέντρο. Το να ανήκει κάποιος στο Κέντρο και να μη θέλει να ταυτιστεί ούτε με τη Δεξιά ούτε με την Αριστερά, είναι μια υπαρκτή πολιτική επιλογή παγκοσμίως.

ΗΤΑΝ μια πολιτική επιλογή μέχρι πριν ένα διάστημα... Σήμερα οι πρώην κεντρώοι θεωρούνται παγκοσμίως Μπολσεβίκοι. Στη δική μας χώρα μάλιστα τα πράγματα μετατοπίστηκαν τόσο δεξιά, που πλέον στο κοινοβούλιο μας, δεξιά θεωρείται ο Ναζισμός, Κέντρο η σύμπραξη Σαμαρά-Γεωργιάδη-Βορίδη και άκρα αριστερά ο "αναρχοάπλυτος" Σύριζας, με το ΚΚΕ εκτός μετρούμενης κλίμακας...
 
Για τον κόσμο δεν ξέρω, αλλά για τον εαυτό μου ξέρω πολύ καλά ότι στα παλιά μου τα παπούτσια και η αριστερά και η δεξιά! Αμάν με τις ταμπέλες!

Είναι προσωπική μου άποψη και δικαιούμαι να την έχω ... όσο και αν αφρίζουν κάποιοι. Ποσώς με ενδιαφέρει τι είπε και δεν είπε ο Φουκουτέτοιος ή ο οποιοσδήποτε.

Αλλά και οι περισσότεροι που γνωρίζω δεν έχουν καμιά ιδιαίτερη θέρμη είτε για δεξιά είτε για αριστερά.

Όποιος λέει ότι δεν είναι ούτε αριστερός ούτε δεξιός, στην ουσία παίρνει την μεριά των καταπιεστών και είτε το θέλει είτε όχι είναι δεξιός που προσπαθεί να το κρύψει.

Πήξαμε με τους απολιτικ ...

Υ.Γ Ακόμα και αυτός που δεν παίρνει θέση για την πολιτική , στην ουσία παίρνει θέση ότι δεν θέλει να πάρει θέση!!! Κοινώς δεν γίνεται να μην έχουμε πολιτική θέση διότι ζούμε μέσα σε αυτήν την κοινωνία είτε το θέλουμε είτε όχι!!!
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι συμβαίνει με τον ΣΥΡΙΖΑ ;

Κάποιος ορθολογιστής λογικός άνθρωπος θα περίμενε πως ο συγγραφέας του παραπάνω κειμένου θα μπορούσε να ανήκει κομματικά το 2014 σε κάποια συνιστώσα του Σύριζα ή της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς... πως γίνεται τώρα ο συγγραφέας ΑΥΤΟΥ του κειμένου να εκφράζει από την αρχή της κρίσης Θατσερική οπτική για τα πράγματα και να ρίχνει λόγιους τεμενάδες στη Μέρκελ ενώ ως ορθολογιστής να υποστηρίζει πως ο πιο άξιος κυβερνήτης της χώρας είναι ο τίποτα Θεοδωράκης...

Ο Δήμου είναι φιλελεύθερος. Δηλαδή στα λεγόμενα «εθνικά θέματα», δικαιώματα μειονοτήτων, κοινωνικά θέματα πράγματι οι θέσεις του μοιάζουν με αυτές της Αριστεράς. Στην οικονομική πολιτική όμως είναι τελείως αντίθετες. Πάντα αυτά πίστευε, δεν νομίζω ότι έχει κάνει κάποια μεγάλη στροφή. Απλώς τον κρίνεις από ένα άρθρο που δεν μιλάει καθόλου για οικονομία ώστε να φαίνονται οι διαφορές του με την Αριστερά.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι συμβαίνει με τον ΣΥΡΙΖΑ ;

Βέβαια άλλο το να δηλώνεις κεντρώος και άλλο χωρίς πολιτική τοποθέτηση όπως το Ποτάμι για να πάρεις ψήφους από παντού. Αν οι έννοιες Δεξιά - Κέντρο - Αριστερά είναι ξεπερασμένες όπως λέει το Ποτάμι, τότε γιατί τόσα (αν όχι όλα τα) κόμματα στην Ευρώπη τις χρησιμοποιούνε;
 
Last edited:
Όποιος λέει ότι δεν είναι ούτε αριστερός ούτε δεξιός, στην ουσία παίρνει την μεριά των καταπιεστών και είτε το θέλει είτε όχι είναι δεξιός που προσπαθεί να το κρύψει.

Πήξαμε με τους απολιτικ ...

Υ.Γ Ακόμα και αυτός που δεν παίρνει θέση για την πολιτική , στην ουσία παίρνει θέση ότι δεν θέλει να πάρει θέση!!! Κοινώς δεν γίνεται να μην έχουμε πολιτική θέση διότι ζούμε μέσα σε αυτήν την κοινωνία είτε το θέλουμε είτε όχι!!!

Όχι φίλε μου. Είναι πολιτική θέση να μην είσαι ούτε αριστερός, ούτε δεξιός!

Αντίθετα είναι φασισμός να λες "όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εναντίον μας".

Καταλαβαίνω ότι οι φανατικοί κάθε είδους, Χριστιανοί-Μουσουλμάνοι, Παναθηναϊκοί-Ολυμπιακοί, κλπ, τα βλέπουν μαύρα-άσπρα. Αν δεν είναι άσπρο θα είναι μαύρο, αυτονόητο. Για μένα (και πολλούς ακόμη) και οι δύο κάνουν λάθος.
 
Re: Απάντηση: Re: Η δυστυχία να είσαι Έλληνας και να έχεις τον Ν. Δήμου, Δ. Σαββόπουλ

Οι ρατσιστικές αηδίες του κάθε κομπλεξικού ψευτοφιλόσοφου που τσουβαλιάζουν λαούς του τύπου 'η δυστυχία να είσαι έλληνας,γερμανός,ιταλός,άγγλος κ.λ.π' δείχνουν ένα κακομοίρη που απλά θα ήθελε να γεννηθεί κάτι άλλο...Ε ας πήγαινε στο Λουξεμβούργο να ζήσει..Μόνον που δυστυχώς γι αυτον τον γελοίο διαφημιστή δεν βρέθηκε κανείς να τον πάρει στο δικό του κράτος να τους δώσει τα 'φώτα' του..

Μάλλον ούτε κι εσύ το έχεις διαβάσει το βιβλίο. Γι αυτό κόλλησες στον τίτλο. Ούτε γω το διάβασα, αλλά από τα υπόλοιπα που διάβασα νομίζω ότι ο τίτλος είναι ανάλογος με το "όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει" του Σεφέρη.
 
Το παρακάτω κείμενο θα μπορούσε να το είχε γράψει ο Σούρλας!!!

http://el.wikisource.org/wiki/Απολογία_ενός_ανθέλληνα

Κατηγορήθηκα κάποτε - με σαφή (και ηθελημένη) παρερμηνεία των κειμένων μου - ότι υβρίζω τον στρατό και την εκκλησία. Δεν συνηθίζω να βρίζω, αλλά να σκέπτομαι. Στην περίπτωση αυτή απλά προσπάθησα να καταλάβω πώς γίνεται οι Έλληνες να έχουν περισσότερη εμπιστοσύνη σε αυτούς τους δύο θεσμούς από ότι στην επιστήμη, την τέχνη, την παιδεία, την δικαιοσύνη, την πολιτική - θεσμούς σίγουρα πιο δημιουργικούς και δημοκρατικούς.

Κατάλαβα - και από την αντίδραση στα κείμενά μου - πως η βασική αιτία είναι η καταραμένη ανασφάλεια των Ελλήνων. Αυτή η ίδια που τους ωθεί να είναι επιθετικοί και εριστικοί, υπερβολικοί και κυκλοθυμικοί. Η ανασφάλεια τους ωθεί να εμπιστεύονται μορφές οργάνωσης που είναι στατικές, εσωστρεφείς, ιεραρχημένες και πειθαρχημένες. Και να φοβούνται το ανοιχτό, το καινούργιο, το δημιουργικό και το διαφορετικό.

Φυσικά δεν κρύβω το γεγονός ότι δεν ανήκω στους θιασώτες αυτών των δύο θεσμών. Για τον στρατό πιστεύω - και το έγραψα - πως είναι απλά ένα αναγκαίο κακό, μέχρι ο άνθρωπος να καταλάβει την ηλιθιότητα και τον παραλογισμό του πολέμου. Τότε δεν θα χρειάζεται επαγγελματίες της μαζικής δολοφονίας. Η εκκλησία, από την άλλη πλευρά, με ενοχλεί ακριβώς επειδή σέβομαι απόλυτα την θρησκευτική εμπειρία. Διότι δεν είναι τίποτα άλλο από την εκκοσμίκευση και γραφειοκρατικοποίηση αυτής της εμπειρίας. Συγκρίνετε απλά τα διδάγματα του Χριστού, με την παρουσία και την δραστηριότητα της εκκλησιαστικής ιεραρχίας…

Ειδικά στην Ελλάδα πιστεύω πως η ανάμιξη της εκκλησίας στην ζωή μας αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα και για την κοινωνία και για την ίδια την εκκλησία. Όταν μάλιστα η επίσημη ιεραρχία παίρνει την σκυτάλη από τους παλαιοημερολογίτες και τις παραεκκλησιαστικές οργανώσεις και τοποθετείται εναντίον των νέων ταυτοτήτων και του «666» - η μεσαιωνική μούχλα αρχίζει να δημιουργεί συμπτώματα ασφυξίας.

Θεωρώ ότι ο χωρισμός εκκλησίας και κράτους είναι θεμελιώδης προϋπόθεση για κάθε σοβαρή κοινωνική εξέλιξη. Είμαστε το μόνο ευρωπαϊκό κράτος που εξακολουθεί να μην αποδίδει «τα του Καίσαρος τω Καίσαρι» και στο σημείο αυτό εξομοιωνόμαστε με θεοκρατικά τριτοκοσμικά καθεστώτα. Και αν αντιτείνει κανείς πως έτσι θα χαθεί η πολύτιμη ορθόδοξη παράδοση - θα ισχυριστώ ακριβώς το αντίθετο. Η πραγματικά αξιόλογη αυτή κληρονομιά κινδυνεύει περισσότερο από την εμπλοκή της εκκλησίας στην εξουσία.
 
Όποιος λέει ότι δεν είναι ούτε αριστερός ούτε δεξιός, στην ουσία παίρνει την μεριά των καταπιεστών και είτε το θέλει είτε όχι είναι δεξιός που προσπαθεί να το κρύψει.

Πήξαμε με τους απολιτικ ...

Υ.Γ Ακόμα και αυτός που δεν παίρνει θέση για την πολιτική , στην ουσία παίρνει θέση ότι δεν θέλει να πάρει θέση!!! Κοινώς δεν γίνεται να μην έχουμε πολιτική θέση διότι ζούμε μέσα σε αυτήν την κοινωνία είτε το θέλουμε είτε όχι!!!

Το να μπορεί κάποιος να μην ταυτίζεται ούτε με τον Σαμαρά ούτε με τον Τσίπρα δεν τον καθιστά απολιτίκ. Just saying. Μην τρελαθούμε τώρα. Και η πολιτική άποψη ΕΥΤΥΧΩΣ δεν είναι αριστερή ή δεξιά. Αλλιώς θα ζούσαμε ακόμα στο '50.

Όπως και το ότι η χώρα βρίσκεται στο έρμαιο της ΠΑΣΟΚΟΝΔσυμορίας εδώ και 40 χρόνια, δεν καθιστά τον Σύριζα αξιόπιστο σχηματισμό.

Μπλέκουμε διαφορετικά πράγματα στην ίδια κουβέντα.

Εδώ που τα λέμε, ας αρνηθεί κάποιος ότι ποτέ δεν ασκήθηκε στην παρέα μας εδώ μέσα τόσο ένθερμη κριτική στον Σύριζα, σαν αυτή που ασκείται σε ένα κόμμα ενός μήνα. Γιατί αν πιάναμε με το ίδιο κόσκινο διάφορα μπουμπούκια του Σύριζα, σκάβοντας 50 χρόνια πίσω, τι είχαν πει τότε, τι λένε σήμερα, τι έκαναν τότε, τι ψήφιζαν τότε, κλπ κλπ κλπ δε θα μας έμενε άντερο. Αυτό δε σημαίνει ότι ο Σύριζας δεν αξίζει την ευκαιρία του. Αλλά το ίδιο ισχύει και για το ρυάκι. Δεν έχει να παρουσιάσει αν μη τι άλλο τίποτα πιο γραφικό από όσα παρουσιάζουν τα κοινοβουλευτικά κόμματα, αριστερά και δεξιά εδώ και δεκαετίες.

Ξέρω ότι μέσα από το στρεβλό πρίσμα που αντιλαμβάνονται πολλοί εδώ μέσα (και εκεί έξω) τα πράγματα, το παραπάνω ποστ μου με καθιστά τουλάχιστον Σαμαρικό (αν όχι Χρυσαυγίτη). Αλλά δε βαριέστε...!
 
Και κάτι άσχετο, που διάβασα παραπάνω. Το ΚΚΕ λέει θεωρείται αριστερό κόμμα. Από που κι ως που; Είχα την εντύπωση ότι η Αριστερά ενστερνίζεται προσωπικές ελευθερίες. Αυτές που ο Σταλινισμός (αυτός που γνώρισε η υφήλιος, όχι αυτός σε αναλύσεις στις βιβλιοθήκες μας) μόνο τέτοιες δεν υποστήριζε.
 
Απάντηση: Re: Η δυστυχία να είσαι Έλληνας και να έχεις τον Ν. Δήμου, Δ. Σαββόπουλο...

Το να μπορεί κάποιος να μην ταυτίζεται ούτε με τον Σαμαρά ούτε με τον Τσίπρα δεν τον καθιστά απολιτίκ. Just saying. Μην τρελαθούμε τώρα. Και η πολιτική άποψη ΕΥΤΥΧΩΣ δεν είναι αριστερή ή δεξιά. Αλλιώς θα ζούσαμε ακόμα στο '50.

Όπως και το ότι η χώρα βρίσκεται στο έρμαιο της ΠΑΣΟΚΟΝΔσυμορίας εδώ και 40 χρόνια, δεν καθιστά τον Σύριζα αξιόπιστο σχηματισμό.

Μπλέκουμε διαφορετικά πράγματα στην ίδια κουβέντα.

Εδώ που τα λέμε, ας αρνηθεί κάποιος ότι ποτέ δεν ασκήθηκε στην παρέα μας εδώ μέσα τόσο ένθερμη κριτική στον Σύριζα, σαν αυτή που ασκείται σε ένα κόμμα ενός μήνα. Γιατί αν πιάναμε με το ίδιο κόσκινο διάφορα μπουμπούκια του Σύριζα, σκάβοντας 50 χρόνια πίσω, τι είχαν πει τότε, τι λένε σήμερα, τι έκαναν τότε, τι ψήφιζαν τότε, κλπ κλπ κλπ δε θα μας έμενε άντερο. Αυτό δε σημαίνει ότι ο Σύριζας δεν αξίζει την ευκαιρία του. Αλλά το ίδιο ισχύει και για το ρυάκι. Δεν έχει να παρουσιάσει αν μη τι άλλο τίποτα πιο γραφικό από όσα παρουσιάζουν τα κοινοβουλευτικά κόμματα, αριστερά και δεξιά εδώ και δεκαετίες.

Ξέρω ότι μέσα από το στρεβλό πρίσμα που αντιλαμβάνονται πολλοί εδώ μέσα (και εκεί έξω) τα πράγματα, το παραπάνω ποστ μου με καθιστά τουλάχιστον Σαμαρικό (αν όχι Χρυσαυγίτη). Αλλά δε βαριέστε...!

Δεν φαντάζομαι ότι το εννοεί έτσι.

Το νόημα είναι,ότι υπάρχει αριστερά και δεξιά σκέψη και πολιτική.Με απλά λόγια ποιού τα συμφέροντα εκπροσωπούνται και προωθούνται απο κάθε κομματικό σχηματισμό.

Συμφωνώ κι εγώ,ότι δεν υπάρχει κάτι στην μέση.Το παραμύθι των σοσιαλδημοκρατών-εργατικών-σοσιαλιστών τύπου Ολάντ,Κάμερον, Παπανδρέου-Μπένυ και σία,έχει τελειώσει εδώ και πολλά χρόνια.Η ετικέττα γράφει διάφορα,αλλά στην πράξη πρόκειται για ακράια καραδεξιά νεοφιλελεύθερα κόμματα.

Δεν μπορείς να υπερασπίζεσαι το δικάιωμα στην μόρφωση,στην υγεία,στην εργασία,στην ασφάλιση,στην δημοκρατία,σε μιά αξιοπρεπή διαβίωση,την εθνική ανεξαρτησία και να δηλώνεις νεοφιλελέυθερος και δεξιός.

Με την μια πλευρά θα είσαι ή με την άλλη.

Απο κεί και πέρα,υπάρχουν διαβαθμίσεις μέχρι πού το πάει κάθε κόμμα,προς την μιά ή την άλλη κατεύθυνση.
Ο ΣΥΡΙΖΑ στα λόγια προς το παρόν,το πάει μέχρι του σημείου μιας στοιχειώδους αντίστασης κι υπεράσπισης των βασικών λαϊκών δικαιωμάτων κι ελευθεριών.Το τι θα κάνει στην πράξη θα το δείξει στο μέλλον.Κινείται σε αριστερή κατεύθυνση γενικά...


Το ΚΚΕ κι αυτά που εκπροσωπεί η παρούσα ηγετική του ομάδα,έχουν τελειώσει επίσης εδώ και πολλά χρόνια,μόνο που δεν το ξέρει.Τους έμεινε η ταμπέλλα.Αριστερά χωρίς δημοκρατία,ελευθερία έκφρασης,πλήρη διαφάνεια και γνήσιους λαϊκούς συμμετοχικούς θεσμούς-διαδικασίες απλά δεν υπάρχει.Το έχει αποδείξει πέρα απο κάθε αμφιβολία,η ίδια η ιστορία...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Η δυστυχία να είσαι Έλληνας και να έχεις τον Ν. Δήμου, Δ. Σαββόπουλ

Δεν μπορείς να υπερασπίζεσαι το δικάιωμα στην μόρφωση,στην υγεία,στην εργασία,στην ασφάλιση,στην δημοκρατία,σε μιά αξιοπρεπή διαβίωση,την εθνική ανεξαρτησία και να δηλώνεις νεοφιλελέυθερος και δεξιός.

Με την μια πλευρά θα είσαι ή με την άλλη.


Το 99% και βάλε του πληθυσμού τα θέλουν αυτά. Οπότε με τον ορισμό σου είμαστε όλοι αριστεροί. Άντε εντάξει. Και μετά; Το να δηλώσουμε πράσινοι-κόκκινοι-πορτοκαλί είναι απλώς ετικέτες. Το θέμα είναι τι γίνεται συγκεκριμένα. Και στα συγκεκριμένα, και μέσα στην "καθαρή" αριστερά υπάρχουν δεκάδες απόψεις. Ότι μέτρο και να λάβει μια "αριστερή κυβέρνηση" για κάποιους θα είναι "δεξιό μέτρο" με τα δικά τους κριτήρια. Ας πούμε ποια είναι η γνώμη σου για την ατομική ιδιοκτησία; Να υπάρχει; Εσύ πιστεύω ότι θα πεις να υπάρχει. Απλώς και μόνο αυτό, σε κάνει δεξιό για κάποιους.
 
Last edited:
o Δημου ηταν και παρεμεινε διαφημιστης .Ενας ανθρωπος που εξυψωνει την συσκευασια και αδιαφορει για το περιεχομενο .Ως τετοιος ειναι αριστος (.. μαλλον).Η ελληνικη κοινωνια επισης εχει υποχρεωθει να καταπιει την ιδια λογικη .Ειναι φυσικο να θεωρειται αποδεκτος απο μια κοινωνια που εχει γαλουχηθει με αυτη τη ματια .
Το προβλημα εγκειται στο οτι η συγκεκριμενη χρονικη στιγμη χρειαζεται να ασχοληθουμαι με τον κρεμασμενο και οχι με την ποιοτητα και το χρωμα του σχοινιου .