Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Re: Απάντηση: Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Ψιτ, Μανώλο, αν σηκώσω τα μάγκια πιο ψηλά τι γίνεται ρε αδερφέ??? έχουμε καμιά καλή διαφορά?

Μη παιδεύομαι άδικα, είναι και βαριά τα άτιμα!

Μα ρε μάνα μου ,αφού τάχουμε πεί , τα μάγκια και κάθε μεμβρανοειδές εκπέμπουν διαφορετικά , ΔΕΝ έχουν πιστονική κίνηση και η μεβράνη σε κάθε σημείο της έχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ/ΤΑΧΥΤΗΤΑ ....
Οπότε τήν μόνη βελτίωση που βλέπω (πέραν τής αλλαγής ηχείων ...ΑΧΧΑΧΧΑΧΧΑΧΧΑΧΧΧΑΧΧΑ:smash:) , είναι ναι μέν να τα σηκώσεις λίγο 14-20 εκατοστά , αλλά θα πρέπει ταυτόχρονα να πάρουν και μία κλιση πρός τα μπροστά , έτσι μάλλον θα έχεις ευρύτερο πεδίο , βάθος και ισως λίγο παραπάνω έκταση ...
Αλλωστε θυμάσαι τι σού είχα πεί πρίν καιρό , οτι άν σκύψεις να ακούσεις τήν μεμβράνη θα παρατηρήσεις ευκολα ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΣΥΧΝΟΤΙΚΑ το ιδιο καθ όλο το ύψος , το οποίο οφείλεται και στο πάτωμα ...
Εκείνο που θα είχε πραγματικά ενδιαφέρον ήταν αν μπορούσες να ΚΟΨΕΙΣ ΕΝΤΕΛΩΣ τήν οπίσθια ακτινοβολία ...
 
Re: Απάντηση: Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Μα ρε μάνα μου ,αφού τάχουμε πεί , τα μάγκια και κάθε μεμβρανοειδές εκπέμπουν διαφορετικά , ΔΕΝ έχουν πιστονική κίνηση και η μεβράνη σε κάθε σημείο της έχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ/ΤΑΧΥΤΗΤΑ ....
Οπότε τήν μόνη βελτίωση που βλέπω (πέραν τής αλλαγής ηχείων ...ΑΧΧΑΧΧΑΧΧΑΧΧΑΧΧΧΑΧΧΑ:smash:) , είναι ναι μέν να τα σηκώσεις λίγο 14-20 εκατοστά , αλλά θα πρέπει ταυτόχρονα να πάρουν και μία κλιση πρός τα μπροστά , έτσι μάλλον θα έχεις ευρύτερο πεδίο , βάθος και ισως λίγο παραπάνω έκταση ...
Αλλωστε θυμάσαι τι σού είχα πεί πρίν καιρό , οτι άν σκύψεις να ακούσεις τήν μεμβράνη θα παρατηρήσεις ευκολα ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΣΥΧΝΟΤΙΚΑ το ιδιο καθ όλο το ύψος , το οποίο οφείλεται και στο πάτωμα ...
Εκείνο που θα είχε πραγματικά ενδιαφέρον ήταν αν μπορούσες να ΚΟΨΕΙΣ ΕΝΤΕΛΩΣ τήν οπίσθια ακτινοβολία ...
Θα ήθελα να σε πληροφορήσω, και όσους διαβάζουν τη συζήτηση, ότι υπάρχουν και "μεμβρανοειδή" που έχουν πιστονική κίνηση. Λ.Σ.
 
Re: Απάντηση: Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Θα ήθελα να σε πληροφορήσω, και όσους διαβάζουν τη συζήτηση, ότι υπάρχουν και "μεμβρανοειδή" που έχουν πιστονική κίνηση. Λ.Σ.

Κύριε Στεφανίδη , συγχωρείστε τήν άγνοιά μου , αλλά δέν τήν ξέρω αυτήν τήν τεχνολογία , μήπως θα μπορούσατε να μάς πείτε ποιά είναι αυτά που έχουν πιστονική κίνηση και συνεπώς ιδια ταχύτητα/κίνηση σε ολο τους το μήκος και πλάτος ?
Ευχαριστώ
 
Re: Απάντηση: Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Κύριε Στεφανίδη , συγχωρείστε τήν άγνοιά μου , αλλά δέν τήν ξέρω αυτήν τήν τεχνολογία , μήπως θα μπορούσατε να μάς πείτε ποιά είναι αυτά που έχουν πιστονική κίνηση και συνεπώς ιδια ταχύτητα/κίνηση σε ολο τους το μήκος και πλάτος ?
Ευχαριστώ
Όλα τα Soundlab έχουν πιστονική κίνηση. Νόμιζα ότι αυτό θα σας είχε διαφύγει στην γενική απάντηση στον Κακαλιό και ότι ως κατασκευαστής ηχείων πιθανόν θα γνωρίζατε την κορυφή των ηλεκτροστατικών ηχείων. Ούτε κι εγώ τα ξέρω όλα. Αλοίμονο! Λ.Σ.
 
Re: Απάντηση: Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Όλα τα Soundlab έχουν πιστονική κίνηση. Νόμιζα ότι αυτό θα σας είχε διαφύγει στην γενική απάντηση στον Κακαλιό και ότι ως κατασκευαστής ηχείων πιθανόν θα γνωρίζατε την κορυφή των ηλεκτροστατικών ηχείων. Ούτε κι εγώ τα ξέρω όλα. Αλοίμονο! Λ.Σ.


Κύριε Στεφανίδη , συγγνώμη και πάλι , αλλά εγώ δέν σάς ζήτησα κάποια μάρκα , με τήν έννοια οτι γι´αυτά που αναφέρατε , ΦΥΣΙΚΑ και δέν αμφιβάλλω οτι μπορούν και παίζουν καλά ή επιθυμητά η και τα δύο
, (όπως και άλλα μαγνητοστατικά , ηλεκτροστατικά , για αυτό και τ´αγοράζει ο κόσμος) , ΑΛΛΆ σάς ζήτησα (εφόσον ξέρατε ) τήν τεχνολογία πίσω απο το τέντωμα τής μεμβράνης/ ανάρτησης που θα μπορεί να κινεί ΟΛΑ τα σημεία με τήν ιδια ταχύτητα/επιτάχυνση ενώ το σχήμα και ΔΕΝ είναι κυκλικό (άρα δέν έχει ούτε τήν ιδια απόσταση ούτε τήν ιδια τάση ....απο το σημείο ανάρτησης ) , και στήν καλύτερη τών περιπτώσεων η μιά διασταση με τήν άλλη έχουν πολλαπλάσια διαφορά μήκους

Πρός το παρόν αυτό που γνωρίζω με πιστονική κίνηση είμαι ΜΟΝΟ ο κλασικός κώνος , (και αντίστοιχα ο θόλος) με το πηνίο φωνής (το κλασσικό μοτέρ δηλαδή )
***Υπάρχει και ο ανεμιστήρας για τίς χαμηλές , αλλά τα καταφερνει καλά μόνο εκεί ...***

Επαναλαμβάνω , ΔΕΝ ΚΡΙΝΩ τήν συγκεκριμμένη μάρκα ΟΥΤΕ και καμμιά άλλη
Για πεπερασμένες τεχνολογίες μετατροπής ηλεκτρικής σε κινητική ενέργεια συζητάμε

PS
... Το θέμα σχετικής (ή/και συνολικής) ακαμψίας δέν το συζητάμε ακόμα
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Κύριε Στεφανίδη , συγγνώμη και πάλι , αλλά εγώ δέν σάς ζήτησα κάποια μάρκα , με τήν έννοια οτι γι´αυτά που αναφέρατε , ΦΥΣΙΚΑ και δέν αμφιβάλλω οτι μπορούν και παίζουν καλά ή επιθυμητά η και τα δύο
, (όπως και άλλα μαγνητοστατικά , ηλεκτροστατικά , για αυτό και τ´αγοράζει ο κόσμος) , ΑΛΛΆ σάς ζήτησα (εφόσον ξέρατε ) τήν τεχνολογία πίσω απο το τέντωμα τής μεμβράνης/ ανάρτησης που θα μπορεί να κινεί ΟΛΑ τα σημεία με τήν ιδια ταχύτητα/επιτάχυνση ενώ το σχήμα και ΔΕΝ είναι κυκλικό (άρα δέν έχει ούτε τήν ιδια απόσταση ούτε τήν ιδια τάση ....απο το σημείο ανάρτησης ) , και στήν καλύτερη τών περιπτώσεων η μιά διασταση με τήν άλλη έχουν πολλαπλάσια διαφορά μήκους

Πρός το παρόν αυτό που γνωρίζω με πιστονική κίνηση είμαι ΜΟΝΟ ο κλασικός κώνος , (και αντίστοιχα ο θόλος) με το πηνίο φωνής (το κλασσικό μοτέρ δηλαδή )
***Υπάρχει και ο ανεμιστήρας για τίς χαμηλές , αλλά τα καταφερνει καλά μόνο εκεί ...***

Επαναλαμβάνω , ΔΕΝ ΚΡΙΝΩ τήν συγκεκριμμένη μάρκα ΟΥΤΕ και καμμιά άλλη
Για πεπερασμένες τεχνολογίες μετατροπής ηλεκτρικής σε κινητική ενέργεια συζητάμε

PS
... Το θέμα σχετικής (ή/και συνολικής) ακαμψίας δέν το συζητάμε ακόμα
Μου ζητήσατε την τεχνολογία και σας είπα για τα ηλεκτροστατικά ηχεία της Soundlab. Μια μάρκα που πιθανόν δεν θα γνωρίζετε ότι είναι ταυτισμένη με συγκεκριμένη πατενταρισμένη δική της τεχνολογία εντελώς μοναδική και διαφορετική.
Γιαυτό και πάντα τονίζω ότι, άλλο ηχεία πάνελ/μεμβράνης, άλλο ηλεκτροστατικά και άλλο ηλεκτροστατικά Soundlab.

Για περισσότερες πληροφορίες επί της τεχνολογίας αυτής επισκεφτείτε: www.soundlab-speakers.com
 
Σε φασαρίες μας έβαλες αγαπητέ JohnJohn (που να σηκώνεις 25 κιλα ηχεία και να βάζεις βιβλία από κάτω). Ωστόσο, μετά την υπόψη ‛μετατροπή’ υπήρξαν σημαντικές αλλαγές, κυρίως στο ‛εικονίζειν’.
.....
Γενικότερα η βελτίωση που πήρα, (χωρίς, παράλληλα, να παρατηρήσω χειροτέρευση σε κάποιο άλλο τομέα) με οδηγεί στην κατασκευή το απόγευμα δύο βάσεων περίπου 10-15 εκατοστών οι οποίες μονίμως θα τοποθετηθούν κάτω από τα ηχεία. ….

Συγνώμη κι όλας !! :music-smiley-004:
 
PS1
...Για οσους έχουν σημαία τα περιοδικά, τα τέστ και τούς opinion leaders , ας αναρωτηθούν ΓΙΑΤΙ ? αφού τα πράγματα είναι απλά (για μηχανικούς/σχεδιαστές) με τήν τοποθέτηση του τουϊτερ , τοτε πολλα επώνυμα , ακριβά , φημισμένα ηχεία συνεχίζουν να έχουν το κέντρο του τουϊτερ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ?
(..η απάντηση , οτι προορίζονται για σαλόνια Ιαπώνων , Μουσουλμάνων , ή Ευρωπαίων με "πούφ" αντί για καρέκλες ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ :flipout: )

τον εναν λόγο τον ειπα ήδη: τα γομαρια δεν πουλάνε. Ο αλλος εχει να κανει με τον διαχωρισμό της κλασης/ποιότητας/τιμής των προιοντων. Αν ολες οι (συχνα ανέξοδες) τεχνικές λεπτομέρεις που (στο ποσοστο της η καθε μια) εφαρμοζόντουσαν σε ολα τα ηχεια, η απόσταση ηχητικής ποιότητας ενος ηχειου των 5.000 ευρω με ενος των 500 θα ήταν αρκετα μικρότερη από οτι ειναι σημερα (με ο,τι συνεπάγεται αυτό..)
 
Ν
(..η απάντηση , οτι προορίζονται για σαλόνια Ιαπώνων , Μουσουλμάνων , ή Ευρωπαίων με "πούφ" αντί για καρέκλες ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ :flipout: )

άκου πουφ..
hehe.gif
 
Re: Απάντηση: Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Άρα, αφού στην πραγματικότητα από μια ζωντανή ορχήστρα δεν υπάρχει αντιληπτό 'ύψος' αν εμφανιστεί στην αναπαραγωγή από ηχεία είναι σφάλμα.
Όπως αναφέρθηκε ήδη, υπάρχει πάντα μια αμφιθεατρική διάταξη στην ορχήστρα. Επιπλέον η τοποθέτηση των μικροφώνων γίνεται πάντα πολύ ψηλότερα από τα καθίσματα της αίθουσας. Σε κάποιες ηχογραφήσεις είχα την αίσθηση ότι κοιτούσα την ορχήστρα από πάνω!
Ένα άλλο στοιχείο οφείλεται στη χρήση spot μικροφώνων σε όργανα της ορχήστρας. Επεισή η απόσταση των spot είναι σημαντικά μικρότερη από τα βασικά μικρόφωνα, συχνά τα όργανα που γράφουν ακούγονται όχι μόνο πιο δυνατά ή πιο κοντά, αλλά και σε ύψος ασύμβατο με την υπόλοιπη ορχήστρα. Ακόμα και χάλκινα χαμηλότερα από τα έγχορδα έχω πετύχει!
Α, μην με ρωτάτε σε ποιες ηχογραφήσεις τα άκουσα αυτά, δεν κάθομαι να κρατάω σημειώσεις για αυτά τα πράγματα...
 
Για λειτουργικούς - καλύτερη ορατότητα του διευθυντή ορχήστρας - και ακουστικούς λόγους, στις συμφωνικές ορχήστρες τα όργανα συνήθως τοποθετούνται σε αμφιθεατρικές ζώνες, μεταξύ των οποίων υπάρχει υψομετρική διαφορά:

800px-Berlin_Philharmonic_rehearsing.jpg
Σύμφωνοι...., αυτός είναι και ο λόγος που είπα ότι πρέπει να ορίσουμε από την αρχή το είδος της ηχογράφησης και την ορχήστρα.
Σε αυτή την φωτό λέτε ο ακροατής να αντιλαμβάνεται το 'ύψος' του κάθε οργάνου ;
π.χ Το κόντρα μπάσο θα ακούγεται ψηλότερα από το πιάνο ;

Εχθές προσπάθησα να ακούσω το 'ύψος' σε διάφορα ακούσματα αλλά μάταιο...
Το μόνο που κατάλαβα είναι ίσως ότι οι ψηλές συχνότητες 'έρχονται' από ψηλότερα και αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο κατασκευής του ηχείου, αλλά πάλι το θεωρώ λάθος να συμβαίνει... ελπίζω να μην λέτε αυτό ως ύψος :rolleyes:

Στον λίνκ του christos δεν είδα κάτι, χωρίς να το διαβάσω καλά.
Μπορείτε να παραθέσετε το κομμάτι εδώ ;
 
to link το εβαλα για να βοηθησει ισως την κουβεντα μιας και αναφερεται σε βασικες τεχνικες ηχογραφησης ορχηστρας.Στην φωτο που φαινεται δειχνει καθαρα (στο κατω μερος side view) οτι τα μικροφωνα μπαινουν ψηλοτερα απο την ορχηστρα ,νομιζω οτι ο ln μαλλον εχει δικιο .Παρολα αυτα εχω την αισθηση οτι σε ενα //ιδανικο// στερεο θα επρεπε να φαινεται καθαρα η τοποθετηση των οργανων και στις 3 διαστασεις εφοσον η ηχογραφηση το επιτρεπει.
 
Last edited:
αντιγραφω μερικα που μαλλον εχουν ενδιαφερον

As a starting position, place the mic stand behind the conductor's podium, about 12 ft (3,67m)in front of the front-row musicians. Connect mic cables and mic extension cords. Raise the microphones about 14 ft (4,26m)off the floor. This prevents overly loud pickup of the front row relative to the back row of the orchestra..............................................

Live, broadcast, or filmed concerts require an inconspicuous mic placement, which may not be sonically ideal. In these cases, or for permanent installations, you'll probably want to hang the microphones from the ceiling rather than using stands. You can hang the mics by their cables or by nylon fishing line of sufficient tensile strength to support the weight of the microphones. Another inconspicuous placement is on mic-stand booms projecting forward of a balcony in front of the stage. For drama or musicals, directional boundary mics can be placed on the stage floor near the footlights.........
Stereo Miking for Pop Music

Most current pop music recordings are made using multiple close-up mics (one or more on each instrument). These multiple mono sources are panned into position and balanced with faders. Such an approach is convenient but often sounds artificial. The size of each instrument is reduced to a point, and each instrument might sound isolated in its own acoustic space.

To enhance the realism, mike parts of the ensemble in stereo. Overdub several of these stereo pickups. Such a technique can provide the feeling of a musical ensemble playing together in a common ambient space. Realism is improved for several reasons:
The more-distant miking provides more natural reproduction of timbre.
The size of each instrument is reproduced.
Time cues for localization are included (with near-coincident and spaced techniques).
The sound of natural room acoustics is included.

True-stereo recording works especially well for these sound sources:
acoustic jazz combos and small folk groups (sometimes)
soloist or singer/guitarist
drum kit (overhead)
piano (out front and in line with the lid, or over the strings)
background vocals
horn and string sections
vibraphone and xylophone
other percussion instruments and ensembles

If you record several performers with a stereo pair, this method has some disadvantages. You must adjust their balance by moving the performers toward and away from the mics during the session. This takes longer and costs more than moving faders of individual tracks after the session. In addition, the performances are not acoustically isolated. So if someone makes a mistake, you must re-record the whole ensemble rather than just the flawed performance.
 
και τελειώνοντας ο διδασκων λεει στους εκπαιδευόμενους ηχολήπτες:

- και μετα απο ολες αυτες τις αλχημείες και ταρζανιες που κανουμε στη δουλεια, υπάρχουν και κατι μ...κες που αγοραζουν τα δισκακια μας και προσπαθουν να ακουσουν φυσικό και λεπτομερή ήχο :flipout:
 
μου εχει δημιουργηθει η εξης απορια¨> Οταν το μικροφωνο ειναι στο ταβανι
σε ενα τελειο συστημα ,ο ακροατης αισθανεται οτι πεταει?
:angel:
 
στις ταινιες παντως μια χαρα πληροφοριες υψους εχει (ιδικα οταν περνουν κατι ελικοπτερα και αεροπλανα)αυτο ισως κατι να λεει!!!