Καλωδιο Ρεύματος για CD Player

sifis samos εντάξει αγόρι μου έχεις δίκιο. Τί να κάνουμε! Μπορούμε και αλλιώς;;!! Μην ασχολήσαι δεν σου το επιβάλλει κανείς. Τη γνώμη και τις εμπειρίες μας εκφράζουμε. Αν δεν χωράν στο μυαλό σου τί να κάνουμε!
Δεν είμαστε υποχρεωμένοι οι σκεπτόμενοι διαφορετικά να συμφωνήσουμε μαζί σου ούτε εσύ μαζί μας. Τελεία και παύλα. Λ.Σ.

Αν και αργά και ολίγον μεθυσμένος θα πω κάτι πολύ απλό που το καταλαβαίνει ακόμα και ένας ντρίρλα μεθυσμένος.Άλλο πράγμα η μουσική και άλλο πράγμα η ηλεκτροτεχνία και οι τεχνικές επιστήμες.Κύριε Στεφανίδη δεν αντιλέγω ότι μπορεί να έχετε άπειρες γνώσεις πάνω στην μουσική και στην ζωντανές εκτελέσεις αυτης(αν θέλετε να κάνουμε συζήτηση για την μουσική).

Όμως τα μηχανήματα δεν είναι όργανα μουσικής,όπως πολλοί θέλουν να νομίζουν.Είναι μηχανήματα που έχουν συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές και οι εφαρμογές τους είναι άπειρες.Όποιος έχει καλύτερες γνώσεις ηλεκτροτεχνίας και σύνθεσης κυκλωμάτων μπορεί να κατασκευάσει καλύτερα μηχανήματα και ΟΧΙ όποιος ξέρει καλή μουσική(όπως ψεύδονται διάφορες hi-end εταιριούλες ,ότι λόγω της γνώσης τους στην μουσική φτιάχνουν "μουσικότερα" μηχανήματα ,κοροιδεύοντας τους φιλολογίζοντες πελάτες τους κατάμουτρα διότι δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις να καταλάβουν πόσο πολύ τους δουλεύουν).Άλλο το ένα άλλο το άλλο.Όταν το καταλάβετε αυτό το απλό πράγμα τότε η συζήτηση θα μπορέσει να γίνει σε άλλη βάση.

Υ.Γ Προσέξτε ότι όλη η ένσταση μου δεν είναι, ότι δεν μπορεί να "ακουστεί" διαφορά από καλώδια ρεύματος.Μπορώ ΕΓΩ να σας "κατασκευάσω" 10 καλώδια ρεύματος με διάφορες μετατροπές και το κάθε ένα θα "ακούγετε" διαφορετικά.Αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχουν καλώδια που βελτιώνουν το σήμα.Απλώς υπάρχουν καλώδια που μπορεί να δημιουργήσουν απώλειες στο σήμα.Όμως το απλό καλώδιο που έχει και ο υπολογιστής σας είναι αρκετά καλό ώστε να μην πέφτει κάτω από κάποιες συγκεκριμένες προδιαγραφές.Και επίσης αν κάνω αυτές τις 10 μετατροπές που σας είπα παραπάνω δεν σημαίνει ότι θα της χρεώσω 1000 ευρώ το κάθε καλώδιο.Άντε 20-25 ευρώ με καλά βύσματα που κάνουν και την πιο σημαντική δουλειά.Δηλαδή αν ένα καλώδιο που θα κάνω εγώ τις μετατροπές "κάτσει" καλά στο σύστημα σας δίνοντας σας καλά αποτελέσματα είστε διατεθειμένος να μου δώσετε 1000 ευρώ ,ενώ γνωρίζετε ότι μου κόστισε 15????

Υ.Γ θα σας παρακαλούσα να διαβάσετε λίγο προσεκτικά όσα είπα διότι καταρχήν μπορεί να νομίζετε ότι συμφωνώ ότι υπάρχουν βελτιώσεις με καλώδια ρεύματος ακριβά.Το σημείο κλειδί είναι ότι το απλό καλώδιο που βάζουνε σε ένα μηχάνημα είναι ήδη αρκετό.

Καλό βράδυ.
 
Last edited:
Και επίσης αν κάνω αυτές τις 10 μετατροπές που σας είπα παραπάνω δεν σημαίνει ότι θα της χρεώσω 1000 ευρώ το κάθε καλώδιο.Άντε 20-25 ευρώ με καλά βύσματα που κάνουν και την πιο σημαντική δουλειά.Δηλαδή αν ένα καλώδιο που θα κάνω εγώ τις μετατροπές "κάτσει" καλά στο σύστημα σας δίνοντας σας καλά αποτελέσματα είστε διατεθειμένος να μου δώσετε 1000 ευρώ ,ενώ γνωρίζετε ότι μου κόστισε 15?
Ναι αλλά αυτή είναι ακριβώς η αναλογία του κόστους των υλικών με την τελική τιμή του προϊόντος που χρειάζεται για να πληρωθούν τα έξοδο μιας εταιρίας παραγωγής και του εμπορικού δικτύου. Ανοίξτε έναν ενισχυτή και δείτε αν τα υλικά του κυκλώματος κοστίζουν πάνω από το 1/10 της τιμής πώλησης.
Αν λοιπόν θέλω να φτιάξω κάτι για τον εαυτό μου ή τους φίλους μου και μπορώ εντάξει. Αν θέλω να το φτιάξω για να πουλήσω και να βγάλω κέρδος αλλάζει η ιστορία.
 
sifis samos εντάξει αγόρι μου έχεις δίκιο. Τί να κάνουμε! Μπορούμε και αλλιώς;;!! Μην ασχολήσαι δεν σου το επιβάλλει κανείς. Τη γνώμη και τις εμπειρίες μας εκφράζουμε. Αν δεν χωράν στο μυαλό σου τί να κάνουμε!
Δεν είμαστε υποχρεωμένοι οι σκεπτόμενοι διαφορετικά να συμφωνήσουμε μαζί σου ούτε εσύ μαζί μας. Τελεία και παύλα. Λ.Σ.
Κυριε Λουκα με ολο το σεβασμο, αλλα λετε συνεχεια τα ιδια κ τα ιδια συν του οτι γινεστε επιθετικος χωρις λογο και ετσι ενισχυετε μεσα μου οτι εχετε αδικο..αν εχετε καποιο στοιχειο πειτε το γιατι αμα αμα αρχισω κ γω να θεωριολογω καηκαμε....Με ενδιαφερει ΠΟΛΥ το θεμα και ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ που δεν θελω να δωσω λεφτα χωρις να ειμαι σιγουρος για κατι?
Αυτο ειναι που μου την δινει τρελα...λετε οτι ετσι ειναι χωρις να λετε γιατι ομως...αντε λοιπον να δωσω εγω 300-500ε επειδη γιατι εσεις πχ λετε οτι ειναι ετσι..ωραια λογικη κυριε Λουκα....καλυτερα κουφος τοτε.
Γιατι πως εχω εγω κυριε Λουκα την Δυνατοτητα να ακουσω ενα καλωδιο δοκιμαστικα στον χωρο μου εφοσον ειμαι τοσο μακρυα? γιαυτο ψαχνω τοσο πολυ και ρωταω! ΡΩΤΑΩ να μαθω οχι να μου πουλανε εξυπναδα... με ολο τον σεβασμο.
 
Προσωπικά μιλώντας, το ρεύμα παίζει ρόλο σε ένα σύστημα, αλλά είναι από τους τελευταίους κρίκους αναβάθμισης σε αυτό.

Αφού έχουν πρώτα λυθεί άλλα προβλήματα, στήριξης, συνεργίας, διασύνδεσης κτλ, τότε κοιτάμε κ το ρεύμα.

Βέβαια, είναι πολύ σημαντικό να είναι συνδεδεμένα με σωστή φάση τα συστήματα στο ρεύμα.

Από εκεί κ πέρα, προσωπικά πάντα, καταθέτω ότι ένα καλά προστατευμένο καλώδιο ρεύματος, κάνει διαφορά.

Παραπέρα, πρέπει το σύστημα να είναι πολύ καλό, σε ότι αφορά την ανάλυση κ την διαφάνεια, για να δείξει τις μικοδιαφορές από καλώδιο ρεύματος σε άλλο καλώδιο ρεύματος.
 
Αν και αργά και ολίγον μεθυσμένος θα πω κάτι πολύ απλό που το καταλαβαίνει ακόμα και ένας ντρίρλα μεθυσμένος.Άλλο πράγμα η μουσική και άλλο πράγμα η ηλεκτροτεχνία και οι τεχνικές επιστήμες.Κύριε Στεφανίδη δεν αντιλέγω ότι μπορεί να έχετε άπειρες γνώσεις πάνω στην μουσική και στην ζωντανές εκτελέσεις αυτης(αν θέλετε να κάνουμε συζήτηση για την μουσική).

Όμως τα μηχανήματα δεν είναι όργανα μουσικής,όπως πολλοί θέλουν να νομίζουν.Είναι μηχανήματα που έχουν συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές και οι εφαρμογές τους είναι άπειρες.Όποιος έχει καλύτερες γνώσεις ηλεκτροτεχνίας και σύνθεσης κυκλωμάτων μπορεί να κατασκευάσει καλύτερα μηχανήματα και ΟΧΙ όποιος ξέρει καλή μουσική(όπως ψεύδονται διάφορες hi-end εταιριούλες ,ότι λόγω της γνώσης τους στην μουσική φτιάχνουν "μουσικότερα" μηχανήματα ,κοροιδεύοντας τους φιλολογίζοντες πελάτες τους κατάμουτρα διότι δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις να καταλάβουν πόσο πολύ τους δουλεύουν).Άλλο το ένα άλλο το άλλο.Όταν το καταλάβετε αυτό το απλό πράγμα τότε η συζήτηση θα μπορέσει να γίνει σε άλλη βάση.

Υ.Γ Προσέξτε ότι όλη η ένσταση μου δεν είναι, ότι δεν μπορεί να "ακουστεί" διαφορά από καλώδια ρεύματος.Μπορώ ΕΓΩ να σας "κατασκευάσω" 10 καλώδια ρεύματος με διάφορες μετατροπές και το κάθε ένα θα "ακούγετε" διαφορετικά.Αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχουν καλώδια που βελτιώνουν το σήμα.Απλώς υπάρχουν καλώδια που μπορεί να δημιουργήσουν απώλειες στο σήμα.Όμως το απλό καλώδιο που έχει και ο υπολογιστής σας είναι αρκετά καλό ώστε να μην πέφτει κάτω από κάποιες συγκεκριμένες προδιαγραφές.Και επίσης αν κάνω αυτές τις 10 μετατροπές που σας είπα παραπάνω δεν σημαίνει ότι θα της χρεώσω 1000 ευρώ το κάθε καλώδιο.Άντε 20-25 ευρώ με καλά βύσματα που κάνουν και την πιο σημαντική δουλειά.Δηλαδή αν ένα καλώδιο που θα κάνω εγώ τις μετατροπές "κάτσει" καλά στο σύστημα σας δίνοντας σας καλά αποτελέσματα είστε διατεθειμένος να μου δώσετε 1000 ευρώ ,ενώ γνωρίζετε ότι μου κόστισε 15????

Υ.Γ θα σας παρακαλούσα να διαβάσετε λίγο προσεκτικά όσα είπα διότι καταρχήν μπορεί να νομίζετε ότι συμφωνώ ότι υπάρχουν βελτιώσεις με καλώδια ρεύματος ακριβά.Το σημείο κλειδί είναι ότι το απλό καλώδιο που βάζουνε σε ένα μηχάνημα είναι ήδη αρκετό.

Καλό βράδυ.

Αν δεν είσαι χαιεντάς....:D:D

http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1096664&postcount=4
 
Last edited:
Αγαπητέ sifis samos όσον αφορά την κοστολόγηση ενός προιόντος συγκριτικά με τα έξοδα παραγωγής του το βλέπεις πολύ απλοικά το θέμα. Λάβε υπόψιν το πόσο χρήμα και χρόνο έχει ξοδέψει ο σχεδιαστής/κατασκευαστής για να πετυχει το αποτέλεσμα. Μιλάμε για χειροποίητο καλώδιο ρεύματος. Αν νομίζεις οτι η κατασκευή του κάνει 15 ή 50 ευρώ γελιέσαι οικτρά. Μονο το Souko κοστίζει 80 ευρώ να μήν πω πόσο το άλλο φις που μπαίνει στο μηχάνημα. Τί πληρώνεις τελικά δίνοντας πχ 350 ευρώ. Δεν μιλάμε για κάποιον που απλά βάζει την ταμπέλα του σε ένα καλό μεν αλλά βιομηχανοποιημένο προιόν. Δεν αγοράζεις ψυγείο!

Τα μηχανήματα είναι μηχανήματα αναπαραγωγής της μουσικής. Μέχρι στιγμής τρόπος άλλος δεν έχει βρεθεί.

Οι ηλεκτρονικές γνώσεις δεν επαρκούν για νΑ φτιάξεις πχ έναν εξαιρετικό ενισχυτή. Χρειάζεται να έχεις ηλεκτρονικό σχέδιο και όλοι συνήθως αντιγράφουν. Οι πατέντες είναι λίγες. Λίγοι είναι αυτοί που ξεχωρίζουν. Αν κάποιος με τέτοιες γνώσεις έχει και γνώσεις μουσικής ή τουλάχιστον πολύ εμπειρία από το πώς παίζει μια ορχήστρα, τότε θα προσπαθήσει να φτάσει (με την υλοποίηση της καλής του σχεδίασης, τα καλά υλικά που θα βάλει), όσο γίνεται την πραγματική μουσική. Αυτήν θα πρέπει να έχει ως αναφορά.
Πώς θα φτιάξεις ένα μηχάνημα για να παίζει σωστά τη μουσική αν δεν ξέρεις πως παιζει μια ορχήστρα ή τα μουσικά όργανα;
Αν εσύ κρίνεις ότι το απλό καλώδιο που συνοδεύει τον ενισχυτή που αγοράσαμε ότι είναι αρκετό, σεβαστό και δικαίωμά σου, ΑΛΛΑ και δικαίωμά μου να νομίζω διαφορετικά από αυτό που εσύ νομίζεις. Μου επιτρέπεις, ΕΛΠΙΖΩ, να έχω διαφορετική άποψη και ότι δεν είμαι τρελός.
Όταν δε, ένας σοβαρός κατασκευαστής ενισχυτών, σου λέει αν θέλεις να δοκιμάσεις κάποιο άλλο καλώδιο ρεύματος, και φυσικά δεν το κατασκευάζει ο ίδιος για να στο πουλήσει ούτε κάποιος κολλητός του, τότε τί έχεις να πεις; Καλά εγώ, αλλά και αυτός είναι βλαμένος;;

Κάποτε ρώτησαν το Τελονιους Μονκ γιατί παίζει συνέχεια τα ίδια. "Για να με ακούσουν" ήταν η απάντησή του και αυτή είναι η δική μου στην απορία σου γιατί επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ιδια.

Αν σε ενδιαφέρει το θέμα όπως λες, (δεν νομίζω), τότε δοκίμασε. Κανείς δεν σου είπε να αγοράσεις γουρούνι στο σακκί. ΑΛΛΑ θα πρέπει να μην έχεις προκαταλήψεις, να έχεις ανοιχτά τα αφτιά αλλά κυρίως τη σκέψη σου, χωρίς αυθυποβολή κατά των καλωδίων κ.α. στην οποία βλέπω ότι έχεις εμπλέξει τον εαυτό σου. Έτσι δεν θα μπορέσεις ελέυθερα να βγάλεις γνώμη.

Και κάτιο ακόμη: Αν νομίζεις ότι έβαλα ταμπέλα χαιεντά και επομένως δέχτηκα και την κάθε βλακεία που μου σέρβιραν, κάνεις ΜΕΓΑ λάθος. Προσωπικά είμαι, όπως και άλλοι εδώ, πολυ ψαγμένος και η συζήτησή μας μπορεί να σου είναι οδηγός στο να αποφύγεις σκοπέλους και υφάλους, να έχεις ένα ασφαλέστερο και ευχάριστο ταξείδι στην απεραντοσύνη της μουσικής και της αναπαραγωγής της. Μακάρι όταν και εμείς κάποτε ξεκινούσαμε να υπήρχαν άνθρωποι με πείρα κα γνώση, να μας έλεγαν πέντε απλά πράγματα!! Αυτά. Δεν έχω άλλο χρόνο. Λ.Σ.
 
Last edited:
Τώρα που ηρέμησαν λίγο τα πνεύματα επιτρέψτε μου μιά μικρή παρέμβαση. Κάποιοι στο φόρουμ δε δέχονται ότι κάποιο συγκεκριμένο εξάρτημα (στην περίπτωσή μας ένα καλώδιο ρεύματος) μπορεί να έχει επίδραση στον ήχο. Αφού δεν μπορεί να έχει επίδραση, όσοι ακούνε διαφορές είναι ή κομπογιαννίτες ή μισόχαζοι-ήτοι αυθυποβάλονται. Και παραθέτουν ένα σωρό τεχνικά στοιχεία για να αποδείξουν του λόγου το αληθές.

Συγγνώμη κύριοι, αλλά στον κόσμο του ήχου υπάρχουν χίλια δυό πράγματα που δεν αποδεικνύονται μαθηματικά και όμως συμβαίνουν. Αποδείξτε μου γιατί ένα Stradivari έχει καλύτερο ήχο από ένα μοντέρνο βιολί και θα σας βγάλω το καπέλο! Ή μήπως δεν παραδέχεστε ότι το Stradivari έχει τον ήχο που έχει και όλοι οι βιολονίστες που πληρώνουν εκατομμύρια ευρώ για ένα από αυτά πουλάνε μούρη; Θεωρητικά έπρεπε στην Επίδαυρο να μη μπορείς να ακούς τον διπλανό σου, κι όμως οι ηθοποιοί ακούγοντα καθαρά μέχρι την τελευταία σειρά (όταν δε φυσάει). Μην πάτε λοιπόν στην Επίδαυρο, δε θα ακούσετε τίποτα κι ας λένε όσοι έχουν πάει εκεί ότι θέλουν. Το γεγονός ότι δε μπορεί να εξηγηθεί αν τα καλώδια ρεύματος έχουν επίδραση στον ήχο (αν έχουν) δε μου λέει τίποτα, πριν μερικές δεκαετίες δεν υπήρχε εξήγηση για το μαύρο χρώμα-αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπήρχε μαύρο χρώμα. Εν πάση περιπτώσει εγώ δεν έχω τεχνικές γνώσεις (είμαι της φιλοσοφικής) για να καταλάβω ατέρμονες ηλεκτρολογικές συζητήσεις και εμπιστεύομαι τα αυτιά μου. Αν ακούσω ποτέ καλώδιο ρεύματος και κάνει διαφορά στον ήχο θα το πάρω, αν όχι δεν θα το πάρω. Ποσώς με ενδιαφέρει αν αυτό που ακούω είναι ψευδαίσθηση. Στο κάτω κάτω της γραφής και η στερεοφωνία μιά ψευδαίσθηση είναι που δεν έχει καμιά σχέση με τον πραγματικό ήχο μιάς συναυλίας με φυσικά ακουστικά όργανα.


πολυ ομορφα λογια, συμφωνω απολυτα!
συμβαινει το ιδιο κ σε πολλους κλαδους, οχι μονο στη Μουσικη.!
 
Re: Απάντηση: Καλωδιο Ρεύματος για CD Player

Προσωπικά μιλώντας, το ρεύμα παίζει ρόλο σε ένα σύστημα, αλλά είναι από τους τελευταίους κρίκους αναβάθμισης σε αυτό.

Αφού έχουν πρώτα λυθεί άλλα προβλήματα, στήριξης, συνεργίας, διασύνδεσης κτλ, τότε κοιτάμε κ το ρεύμα.

Βέβαια, είναι πολύ σημαντικό να είναι συνδεδεμένα με σωστή φάση τα συστήματα στο ρεύμα.

Από εκεί κ πέρα, προσωπικά πάντα, καταθέτω ότι ένα καλά προστατευμένο καλώδιο ρεύματος, κάνει διαφορά.

Παραπέρα, πρέπει το σύστημα να είναι πολύ καλό, σε ότι αφορά την ανάλυση κ την διαφάνεια, για να δείξει τις μικοδιαφορές από καλώδιο ρεύματος σε άλλο καλώδιο ρεύματος.

Εδώ ακριβώς θέλω να κάνω ένα σχόλιο που νομίζω ότι είναι καίριο για την συζήτηση.Στις θετικές επιστήμες και στις εφαρμοσμένες(μηχανολογία και ηλεκτρολογία εν προκειμένω) υπάρχει η έννοια της αμελητέας ποσότητας για την απλούστευση κάποιων υπολογισμών.Αν θέλω η τάση μου στο γενικό του σπιτιού μου να είναι 230v και φτάνουν 229,99v λέω ότι υπάρχει αμελητέα διαφοροποίηση και το παίρνω σαν να ήταν 230.

Η απόδοση των καλωδίων ρεύματος,αν είναι μέσα στις επιτρεπτές προδιαγραφές,κάνουν πάρα πολύ καλά την δουλειά τους για αυτό για το οποίο έχουν κατασκευαστεί(ας πούμε 98-99%,άρα αμελητέα διαφοροποίηση).Οι ενισχυτές ξέρετε σε τι ποσοστά από την ιδανική τους λειτουργία λειτουργούν??(με τον ορισμό της ηλεκτρονικής).Χωρίς να έχω συγκεκριμένες πληροφορίες ένα ποσοστό 60-65 θα μου φαινόταν ιδιαιτέρως ικανοποιητικό.Ας μην μιλήσουμε για τα ηχεία που απέχουν από την ιδανική πηγή όσο η γη με την σελήνη.

Όπότε έχουμε λοιπόν ανθρώπους οι οποίοι λένε ότι "λύσανε" το θέμα με τον ενισχυτή και τα ηχεία όντας δηλαδή σε ένα ποσοστό απόδοσης κοντά στο 50% και ασχολούνται με τα καλώδια ρεύματος για να διωρθώσουν ένα 0.1%.Οκ άλλα αυτό το εγώ το λέω μαζοχισμό και επίσης δείχνει "επιστήμονες" που ψάχνουν ψίλους στα άχυρα.

Υ.Γ για να σταματήσει η καραμέλα που λένε μερικοί ότι αυτοί που ξέρουν ηλεκτρονική είναι της θεωρίας και όσοι κάνουν ακροάσεις είναι της πράξης, να εξηγήσω ότι αυτή η θεωρία στην ηλεκτρονική δεν βγήκε γιατί κάποιος ξύπνησε ένα πρωί και είπε να γράψει την θεωρία της ηλεκτρονικής.Είναι επιβεβαιωμένα πειράματα πολλών επιστημόνων που πήραν την μορφή θεωρίας για να βοηθήσουν τους νέους επιστήμονες στην μάθηση.Η κάθε μία θεωρία ξέρετε πόσα πρακτικά επιβεβαίομένα πειράματα κρύβουν από πίσω??(όχι χαζοακροάσεις)

Υ.Γ αλήθεια μίας και μιλάμε για το ρεύμα.Ξέρει κανένας γιατί επικράτησε το εναλλασόμενο ρεύμα για την μεταφορά και διανομή της ηλεκτρικής ενέργειας και όχι το συνεχές που θα ήταν καλύτερη περίπτωση μιας και δεν θα χρειαζόμασταν μετατροπή για την λειτουργία των συσκευών.Εδώ σας θέλω να δούμε τι ξέρετε από ηλεκτροτεχνία και αφήστε τις μουσικές κατα μέρος στο παρον θέμα.
 
Last edited:
Βρε φίλε savatage άκου και πες μας τί ακούς και μην ταμπουρώνεσαι πίσω από θεωρίες. Μας τάπαν κιάλλοι, αλλά ποτέ τους δεν τόλμησαν να μπουν στον κόπο ούτε είχαν την περιέργια να δοκιμάσουν και να δουν τί γίνεται.
Αν μάλιστα αποδειχτούν οι θεωρίες σου τότε είναι που δεν σε σταματάει τίποτα. Θα υποκλιθούμε στα ευρήματά σου. Φαντάζεσαι τα γέλια που θα κάνεις μαζί μας; Για σκέψου την ηδονή που θα νοιώσεις γελοιοποιώντας μας; Πόσο δικαιωμένος;; Σου ανοίγω και τα μάτια. Ιδου η Ρόδος!
Το προηγούμενο μου ποστ αφορούσε και εσένα και όχι μόνο τον Σήφη τον Σάμιο. Λ.Σ.
 
Βρε φίλε savatage άκου και πες μας τί ακούς και μην ταμπουρώνεσαι πίσω από θεωρίες. Μας τάπαν κιάλλοι, αλλά ποτέ τους δεν τόλμησαν να μπουν στον κόπο ούτε είχαν την περιέργια να δοκιμάσουν και να δουν τί γίνεται.
Αν μάλιστα αποδειχτούν οι θεωρίες σου τότε είναι που δεν σε σταματάει τίποτα. Θα υποκλιθούμε στα ευρήματά σου. Φαντάζεσαι τα γέλια που θα κάνεις μαζί μας; Για σκέψου την ηδονή που θα νοιώσεις γελοιοποιώντας μας; Πόσο δικαιωμένος;; Σου ανοίγω και τα μάτια. Ιδου η Ρόδος!
Το προηγούμενο μου ποστ αφορούσε και εσένα και όχι μόνο τον Σήφη τον Σάμιο. Λ.Σ.

Γιατί επιμένεις ότι δεν έχω "ακούσει" καλώδια ρεύματος.Σου είπα άκουσα και δεν άκουσα διαφορά.Και εγώ έχω και επιχείρηματα να το στηρίξω.Τώρα ποιος έχει δίκιο εγώ ή εσύ???Εσύ δεν μπορείς να εξηγήσεις γιατί το ακούς.Γιατί να σε πιστέψω.
 
Last edited:
Βρε φίλε savatage άκου και πες μας τί ακούς και μην ταμπουρώνεσαι πίσω από θεωρίες.

Συγγνώμη στον τοίχο μιλάω???:slapface:Κάθησα και έγραψα τι είναι η θεωρία και πως προκύπτει και μου λέτε πάλι τα ίδια??Είναι πασιφανές ότι δεν θα μπορέσουμε να συμφωνίσουμε ούτε σε κάποια βασικά.Έχετε μπλέξει την μουσική με τα μηχανήματα.
 
Last edited:
Τί να κάνω ομολογουμένως την έχω μπλέξει την αναπαραγωγή της μουσικής με τα μηχανήματα!!!
Εσύ μάλλον ανακάλυψες άλλον τρόπο και ακούς μέσα από τη φαντασία σου και όχι από μηχανήματα. Δεν πιοστεύω ότι πας και ακούς ζωντανά ακουστική μουσική σε κάνενα Μέγαρο!!! Δεν σου φαίνεται, αλλιώς θα ήξερες γιατί μιλάμε.
Τώρα κοίτα να δεις καμιά φορά μιλάμε και σε τοίχους όπως εδώ εγώ για παράδειγμα .... Λ.Σ.
 
Γιατί επιμένεις ότι δεν έχω "ακούσει" καλώδια ρεύματος.Σου είπα άκουσα και δεν άκουσα διαφορά.Και εγώ έχω και επιχείρηματα να το στηρίξω.Τώρα ποιος έχει δίκιο εγώ ή εσύ???Εσύ δεν μπορείς να εξηγήσεις γιατί το ακούς.Γιατί να σε πιστέψω.
Δεν νομίζω να πείσεις κανένα έδώ ότι έχεις ασχοληθεί με την ακρόαση καλωδίων ρεύματος, γιατί για άλλα μας μιλάς, για διάφορες θεωρίες. Και για φαντάσου σε κατηγορώ γιαυτό ενω είμαι θεωρητικός επιστήμονας! Λ.Σ.
 
Λουκά, γιατί χαλάς τη ζαχαρένια σου ρε φίλε, δεν έχεις ακόμα καταλάβει ότι δεν υπάρχει κανένα σημείο επαφής? Είναι σαν να προσπαθούν να συζητήσουν ένας που έχει χόμπι το ψάρεμα με κάποιον που έχει χόμπι το bowling νομίζοντας ότι ασχολούνται με το ίδιο πράγμα.
 
Είναι διασκεδαστικό. Μια χαρά είμαι. Λιγο διάλειμα μου χρειάζεται. Έχω πήξει με το βιβλίο μου. Προσπαθώ να το τελειώσω και δεν έχω καθόλου χρόνο για χάσιμο.
Τουλάχιστον διαβάζουν και άλλοι. Λ.Σ.
 
Re: Απάντηση: Καλωδιο Ρεύματος για CD Player

Λουκά, γιατί χαλάς τη ζαχαρένια σου ρε φίλε, δεν έχεις ακόμα καταλάβει ότι δεν υπάρχει κανένα σημείο επαφής? Είναι σαν να προσπαθούν να συζητήσουν ένας που έχει χόμπι το ψάρεμα με κάποιον που έχει χόμπι το bowling νομίζοντας ότι ασχολούνται με το ίδιο πράγμα.

Μπράβο σου.Εσύ φαίνεται ότι ξεχωρίζεις κάποια πράγματα.Εγώ π.χ έχω χόμπυ και τα μηχανήματα και την μουσική.Είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα.Ο Στεφανίδης νομίζει ότι τα μηχανήματα είναι μέρος του χομπυ της μουσικής.Αφού το είπε."Έχω μπλέξει την μουσική με τα μηχανήματα".

Δεν μου απαντήσατε γιατί επικράτησε το εναλλασόμενο έναντι του συνεχές ρεύματος!!!
 
Re: Απάντηση: Καλωδιο Ρεύματος για CD Player

Μπράβο σου.Εσύ φαίνεται ότι ξεχωρίζεις κάποια πράγματα.Εγώ π.χ έχω χόμπυ και τα μηχανήματα και την μουσική.Είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα.Ο Στεφανίδης νομίζει ότι τα μηχανήματα είναι μέρος του χομπυ της μουσικής.Αφού το είπε."Έχω μπλέξει την μουσική με τα μηχανήματα".

Δεν μου απαντήσατε γιατί επικράτησε το εναλλασόμενο έναντι του συνεχές ρεύματος!!!

Ουπς του "συνεχούς" ρεύματος ήθελα να πω.Πάντως Mr.Stephanides το γεγονός ότι αυτό το νήμα ανοίχτηκε για ένα καλώδιο ρεύματος και ο ενδιαφερόμενος κατέληξε να δοκιμάσει το τροφοδοτικό μάλλον δείχνει ποια άποψη πείθει καλύτερα:BDGBGDB55:
 
Last edited:
Άντε, να ξαναπώ κι εγώ την ταπεινή μου γνώμη...

Είχα πει (και υποσχεθεί στον εαυτό μου) να μην ξαναποστάρω εδώ, γιατί δεν υπάρχει συνεννόηση. Άντε, άλλη μια φορά, λοιπόν, προς χάριν της συζήτησης.

Αυτό που διακρίνω είναι ότι ΚΑΙ από τις δύο πλευρές, αλλά κυρίως από την πλευρά των υποστηρικτών του "άκουσε πρώτα και δέξου το μετά" είναι η άρνηση κατανόησης κάποιων πραγμάτων κατανοητών ακόμα και από παιδιά της πρώτης λυκείου, για να μην πω της πρώτης γυμνασίου και παρεξηγηθώ.

Εξ αρχής (δείτε τα προηγούμενα ποσταρίσματά μου) έχω δηλώσει ότι (ειδικά εάν πρόκειται για ενεργοβόρο συσκευή, π.χ. ενισχυτής) είναι απαραίτητο αυτή να συνδέεται στο ρεύμα με καλώδιο επαρκούς διατομής, ώστε να μην υπάρχει πτώση τάσεως, και άρα και επίπτωση στο ακουστικό αποτέλεσμα. Μάλιστα στο παράδειγμά μου συγκρίνω ένα καλωδιο 2x0.5mm2 με άλλο 2x2.5mm2. Και προχώρησα ακόμα παραπέρα, συστήνοντας στο φίλο μας τον Har.angel, που άνοιξε το νήμα, πως αν θέλει να καταργήσει το καλώδιο της "μαμάς", μπορεί να πάρει ένα Olflex 2.5άρι, με θωράκιση και δυο ποιοτικά - αλλά προσιτά - βύσματα του εμπορίου (ένα σούκο κι ένα IEC) και να φτιάξει ένα καλώδιο τροφοδοσίας μόνος του με μικρό κόστος.

Θα διευκρινήσω -ακόμα μια φορά -ότι δεν μηδενίζω τον ρόλο του καλωδίου ρεύματος στις συσκευές, αν και πιστεύω ακράδαντα πως κάθε επώνυμος κατασκευαστής που θέλει να σέβεται το όνομά του και το πελατολόγιό του, φροντίζει ώστε τα συνοδά καλώδια ρεύματος των συσκευών του να παρέχουν απρόσκοπτα το απαιτούμενο για τη σωστή λειτουργία τους καλώδιο. Και επειδή δεν τον μηδενίζω, φρονώ πως από μόνο του αυτό (το καλώδιο της συσκευής) δεν φτάνει να προσφέρει την απρόσκοπτη λειτουργία, που λέω.

Θέλω ακόμα να πω ακόμα πως όταν έφτιαχνα τον ξεχωριστό χώρο του ιδιωτικού σινεμά στο σπίτι μου, είχα ο ίδιος επιμεληθεί της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης, επιλέγοντας να εγκαταστήσω τριφασικό ρεύμα και πίνακα, να χρησιμοποιήσω ναυτικό οπλισμένο καλώδιο και να το κατευθύνω από τον πίνακα σε ξεχωριστούς ρευματοδότες (πρίζες) σχεδόν για κάθε συσκευή.

Μάλιστα, η όλη εγκατάσταση ακολούθησε την λογική που προτείνει η Rane Corporation, για όλου του τύπου τις καλωδιώσεις, είτε αυτές είναι interconnects, είτε καλωδιώσεις ισχύος. Εδώ οι λεπτομέρειες. Στο χώρο μου, χοντρικά, κάθε καλώδιο ρευματοδότη ξεκινάει από τον πίνακα με βραχυκυκλωμένο τον οπλισμό (ο οποίος στην συγκεκριμένη περίπτωση παίζει τον ρόλο της θωράκισης) στη γείωση, ενώ η άλλη άκρη του είναι ελεύθερη, δηλαδή στην πρίζα συνδέονται μόνο τα καλώδια της φάσης, του ουδέτερου και της γείωσης, ενώ τα νήματα του οπλισμού είναι κομμένα σύριζα, λίγο πριν την πρίζα. Αυτού του τρόπου η συνδεσμολογία, εκτός φυσικά του κύριου προορισμού της που είναι να τροφοδοτεί την πρίζα με ξεχωριστή γραμμή, περιορίζοντας έτσι στο ελάχιστο την πτώση τάσης, προσφέρει επίσης και την απόρριψη των εξωτερικών ηλεκτρομαγνητικών παρεμβολών, που πιθανόν να υπάρχουν στο χώρο.

Αργότερα, έμαθα για τα καλώδια Olflex που φέρνει ο Δημουλάς και είτε συμπλήρωσα την εγκατάσταση με αυτά (όπου έλλειπαν) είτε τα χρησιμοποίησα ως καλώδια τροφοδοσίας των συσκευών μου, εκεί που έκρινα απαραίτητη την αλλαγή του υπάρχοντος καλωδίου της "μαμάς". Ο κυριότερος λόγος που μεταπήδησα από το ναυτικό οπλισμένο στο Olflex, ήταν φυσικά ότι το δεύτερο είναι πολύ πιο εύκαμπτο κια εύχρηστο. Αυτά που περιγράφω εδώ, βέβαια, δεν είναι νέα, τα έχω πει από πολύ παλιά στο πάλαι ποτέ κραταιό AVforum.

Αυτή μου την άποψη την είχα εκφράσει πάλι σε παρόμοιο θέμα, στις 21-8-2008, εδώ. Στο ίδιο πάντα νήμα και σε άλλα posts αλλά και εδώ και εδώ. Εδώ μάλιστα συζητήσαμε συγκεκριμένα με τον Λουκά και για το σύστημά μου και την πιθανότητα χρήσης καλού καλωδίου ρεύματος και εδώ και εδώ ανταλλάξαμε απόψεις για την σχέση κόστους προς απόδοση. Και τότε υπήρξαν αντιδικίες, αλλά καμιά τεκμηριωμένη άποψη της αντίθετης πλευράς. Τέλος, να υπενθυμίσω, πως επειδή κι εγώ πέρασα από τον χώρο του εμπορίου AV, είχα την ευκαιρία και να "ακούσω" και να πιάσω και να "δω" πανάκριβα καλώδια πάσης φύσεως (ρεύματος, ηχείων, nterconnects, ψηφιακά κλπ.). Άρα δεν έχω διάθεση να απαξιώσω άκριτα ότι είναι ακριβό. Απλά με ενδιαφέρει πάντα οι επιλογές μου να έχουν αρμονική αντιστοιχία και να είναι όσο γίνεται value for money.

Βλέπετε, λοιπόν, πως κι εμείς οι οπαδοί της "θεωρίας" δεν παίρνουμε στη τύχη ένα καλώδιο, όποιο νάναι, και το χρησιμοποιούμε.

Πάμε παρακάτω.

Υπάρχει γενικώς ο ψόγος προς εμάς, ή μάλλον εμένα, για να μην κάνω το δικηγόρο κανενός, ότι δεν ξέρουμε τί λέμε, γιατί δεν έχουμε ακούσει τη βελτίωση που προσφέρει ένα καλό καλώδιο ρεύματος σε μια συσκευή.

Σε αυτό το επιχείρημα έχω ήδη εκφράσει την άποψή μου νωρίτερα, με αναφορές στο "υποκειμενικό" και στο "αντικειμενικό". Όμως υπάρχει και προέκταση. Πώς οι υποστηρικτές της άλλης άποψης θεωρούν πως εμείς οι άλλοι δεν έχουμε ακούσει ή δεν θέλουμε να ακούσουμε ή δεν ακούμε με συγκριτική διάθεση άλλες επιλογές;

Γιατί δηλαδή να έχει δίκιο αυτός που λέει πως το τάδε ή το δείνα καλώδιο ρεύματος πρέπει να προτιμηθεί επειδή το άκουσε; Πού ξέρει τί άκουσα εγώ, η ό άλλος ή ο παρακάτω; Επίσης, πώς ξέρει ότι δεν παρακολουθώ μουσική η δεν πάω στο Μέγαρο (άσχετο, αλλά λέχθηκε και αυτό) ή σε τελευταία ανάλυση δεν είμαι μουσικόφιλος;

Μια παρένθεση:
Εδώ, σε αυτή την κοινότητα, οι πιο παλιοί έχουν ξεκινήσει το χόμπυ τους σαν audiophiles. Το 1966, όταν πρωτομπαρκάρισα, χάζευα στις βιτρίνες των καταστημάτων στις ΗΠΑ και της Ιαπωνίας ενισχυτές, πικάπ και ηχεία. Το 1968 αγόρασα το πρώτο μου μπομπινόφωνο (Akai M9). Το 1973, όταν πρωτοβγήκε το ΗΧΟΣ ήμουν από τους λίγους που τον αγόραζα ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ. Οι νεότεροι βέβαια, μπορεί να μπήκαν στο χόμπυ κατ' ευθείαν μέσα από τα μονοπάτια του Home Theater, αλλά εμείς οι παλιότεροι πέρασε πολύς χρόνος μέχρι να αποφασίσουμε να κινηθούμε προς τα εκεί.

Και επειδή δεν μου αρέσει (δεν είναι πολιτισμένο) να κάνουμε αντιπαράθεση συστημάτων, συσκευών, συλλογής βινυλίων, συλλογής CD/SACD/DVD-Audio και δεν ξέρω τί άλλο, καλό θα ήταν πριν ποστάρουμε, να σκεφτόμαστε μήπως προσβάλλουμε ή προκαλούμε τον συνομιλητή μας.

Εδώ τελειώνω γι απόψε. Καλό βράδυ.
-