Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Δημητρη νομιζω η συγουρη λυση ειναι κατι απο τα παρακατω....

%CE%95%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%B3%CE%AE-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%8E%CE%BD.jpg
 
Που βρίσκουμε κάτι τέτοιο;

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Τελικά θα μείνω με την παλιά μου γκαζομηχανή που έχει χαλάσει πλέον και η προώθηση και σπρώχνω σαν σκλάβος....:cool:
Τελικά δεν είμαι μονο εγω! Μια MTD 15ετιας παρέδωσε η κινηση! Και μετα απο δυο διαφορετικές επισκέψεις σε μαστορια η εκτίμηση ήταν να μην ασχοληθώ δεν αξίζει οικονομικά! Κατ τα άλλα η μηχανή δουλεύει μια χαρα! Τσακμακι! Μελλοντικά κατι θ κάνουμε κσι με αυτή!
Τωρα επειδή το πιο πολυ γκαζον που εχω έχει μια μικρή κλίση δεν γίνεται χωρις κινηση στους τροχούς. Μετα απο λίγο ψάξιμο κατέληξα στην
Castel-Garden-XC-53-SW

Και είμαι στην αναμονή. Ελπίζω καί αυτή να βγάλει 15 χρονακια!😉
 
Μετα απο λίγο ψάξιμο κατέληξα στην
Castel-Garden-XC-53-SW

Το link είναι λάθος.

Όταν λες «παρέδωσε η κίνηση» τι ακριβώς έπαθε;
Έχω μια παλια Oleo-Mac μηχανή την οποία είχαν πετάξει από ένα διπλανό ξενοδοχείο επειδή δεν δούλευε η κίνηση και δεν συνέφερε να τη φτιάξουν, όπως τους είπαν.
Την πήρα τη κοίταξα και είδα οτι ο ιμάντας που μεταδίδει την κίνηση στις πίσω ρόδες δούλευε μια χαρά, απλά οι πλασικές ρόδες είχαν φαγωθεί και όταν ζοριζόταν λίγο ξεκούμπωνε το σίδερο που τους έδινε την κίνηση.
Επειδή, όπως είδα, το πλαστικό είχε φαγωθεί από τη μία πλευρά, όπως ήταν λογικό, εγώ απλά έκανα τράμπα τις ρόδες και εδώ και 5 χρόνια δουλεύει άψογα.
Μήπως είναι κάτι τόσο απλό και στη δική σου;
Το λέω γιατί είναι κρίμα να τη πετάξεις άν η μηχανή, όπως λες, δουλεύει άψογα.
 
Δημητρη νομιζω η συγουρη λυση ειναι κατι απο τα παρακατω....
Κωστή, ο θαμμένος σωλήνας αποστράγγισης μια χαρά δουλεύει μέχρι σήμερα, εδώ και ~3 χρόνια . Το ύφασμα του λιντλ είχε πρόβλημα - προφανώς είναι για άλλη χρήση από αυτή που γράφουν στα χαρακτηριστικά του.
 
  • Like
Reactions: KOSSTV
Δεν μπόρεσα να κανω edit το post..
Σωστο λινκ:
Castel-Garden-XC-53-SW

Τωρα τι να σου πω! Μ ανχωνεις λιγο! Το πρωτο πραγμα που έκανα ηταν να αλλάξω ιμαντα. Δεν είδα διαφορά. Δεν εινσι οτι δεν δουλεύει καθόλου. Καταρχάς η κινηση ειναι στις μπροστινές Ρόδες. Οταν το σηκώνω "σουζα" λειτουργούν. Με το που το κατεβάζω κατω σταματάει. Ειχα βγσλει ροδες δεν ειχα δει γραναζια χαλασμένα κτλ. Με τα δικα μπυ ματια!
Οι μαστοροι κ οι δυο το ίδιο πράγμα. Οτι ητσν λσθος η κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και οτι το έχει καταργήσει η εταιρεία και οτι δεν σξιζει...

Εννοείται δεν θα πεταχτεί! Ολο και κάποια ιδεα θα κατεβει!
 
Ο ιμάντας είναι σωστά τεντωμένος; Μήπως ο λεβιές εμπλοκής θέλει ρύθμιση;
Τι να σου πώ, δεν μου ακούγεται για σοβαρή βλάβη αλλά αν ο μάστορας είναι εμπιστοσύνης και σου λέει οτι δεν αξίζει να φτιαχτεί ίσως να είναι κι έτσι.
 
Ο ενας ναι ειναι εμπιστοσύνης. Τον αλλον δεν τον ήξερα αλλα μου εδωσε την εντύπωση οτι "το χει"!.
Και μενα όλα αυτά πέρασαν απ' το μυαλό μου οτι εινσι κατι απλο κτλ. Γι'αυτό και απευθύνθηκα και σε δεύτερο μάστορα γιατί μου έκανε πραγματικά εντύπωση οτι θα παει για πέταμα για ενα πρόβλημα της κίνησης και οχι του κινητήρα.
 
Δεν ξέρω πόσοι τρόποι μπορεί να υπάρχουν για την μετατροπή της κίνησης μέσα στο σασμάν αλλά στην δική μου ο μοχλός σπρώχνει ένα γρανάζι που περιστρέφεται από τον ιμάντα και κουμπώνει με άλλο γρανάζι που είναι ενσωματωμένο στον πίσω άξονα των τροχών και μετά με άλλο γρανάζι μεταδίδεται η κίνηση στην οδοντωτή εσωτερική περιφέρεια των τροχών.
Το πρόβλημα ήταν στην χαλαρή επαφή μεταξύ των δύο πρώτων γραναζιών στο σασμάν. Εκεί προστέθηκαν ροδέλες για να σφίξει η επαφή.
Δηλαδή θέλει λύσιμο όλος ο άξονας και το σασμάν και μελέτη δουλειά που δεν την κάνει εύκολα κάποιος μάστορας.

Τώρα το εργαλείο από Κίνα ακυρώθηκε και περιμένω επιστροφή χρημάτων. Ο λόγος είναι ότι από το εργοστάσιο μου είπαν ότι το συγκεκριμένο εργαλείο χρειάζεται να συμφωνηθεί με τι εξαρτήματα θα έλθει δηλαδή δεν ήταν πλήρες. Ενώ έλεγε δωρεάν μεταφορικά η αποστολή μου είπαν ότι θα γινόταν λόγω όγκου με πλοίο από Κίνα και η τιμή ήταν FOB δηλαδή πλήρωναν μεταφορικά μέχρι το λιμάνι στην Κίνα. Από εκεί και πέρα εγώ πληρώνω μεταφορικά ασφάλεια εκτελωνισμό φόρους και όλα τα υπόλοιπα. Οι αποθήκες στην Ευρώπη δεν το είχαν για να γίνει η αποστολή από εκεί. Άρα δεν συμφέρει η αγορά από Κίνα σε τέτοιου όγκου μηχανήματα.
 
Δηλαδή θέλει λύσιμο όλος ο άξονας και το σασμάν και μελέτη δουλειά που δεν την κάνει εύκολα κάποιος μάστορας.
Πολυ πιθανό και αυτό. Να ήθελε πολθ δουλειά χρονικά για να γίνει οπότε πόσο να με χρέωναν μετα. Πιστεύω βέβαια οτι θα μου το πρότειναν εστω.
Αν δεν ειχα παραγγείλει θα του έριχνα μια επιπλέον ματια. Τωρα οχι! Γιατι θα ξενερώσω απίστευτα αν εινσι κατι απλο!
 
  • Haha
Reactions: osatosa
Σήμερα έπρεπε να κλαδέψω τις δύο μουριές στην αυλή.
Άργησα λίγο φέτος αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερα νωρίτερα να έρθω στο χωριό.
Ωραία μέρα για αγροτικές δουλειές με λιακαδίτσα…
Το δυσάρεστο ήταν η απογοήτευση που πήρα, για μια ακόμα φορά, απ’το πολυδιαφημισμένο GTA 26 της STIHL.
Τελικά μάλλον δεν μου ταιριάζουν τα ξεψυχισμένα 12-βολτα εργαλεία, τα 18-βολτα είναι μακράν καλύτερη επιλογή.
Ειδικά σε ενεργοβόρα μηχανήματα για μένα τα 12-βολτα έχουν τελειώσει οριστικά. ☹️


IMG_1010.jpeg
 
  • Like
Reactions: ΝΤΙΝΟΣ
Σήμερα έπρεπε να κλαδέψω τις δύο μουριές στην αυλή.
Άργησα λίγο φέτος αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερα νωρίτερα να έρθω στο χωριό.
Ωραία μέρα για αγροτικές δουλειές με λιακαδίτσα…
Το δυσάρεστο ήταν η απογοήτευση που πήρα, για μια ακόμα φορά, απ’το πολυδιαφημισμένο GTA 26 της STIHL.
Τελικά μάλλον δεν μου ταιριάζουν τα ξεψυχισμένα 12-βολτα εργαλεία, τα 18-βολτα είναι μακράν καλύτερη επιλογή.
Ειδικά σε ενεργοβόρα μηχανήματα για μένα τα 12-βολτα έχουν τελειώσει οριστικά. ☹️


View attachment 249238
Μπάμπη γιατί δεν σε κάλυψε το stilh?

Το μόνο "ελάττωμα":που του βρίσκω, ειναι η μικρη του μπαταρία, που λύνεται με μια 2η (ή και 3η....). Γενικά όπου το έχω χρησιμοποιήσει, εχει ανταποκριθεί και με το παραπάνω, ακόμα κι όταν του έχω βάλει δύσκολα. Και τι δεν έχω κόψει....

Κι όποιος φίλος το έχει δει, μετά πάει και το αγοράζει, μένοντας πολυ ευχάριστημενος
 
Μου κάνει εντυπωση και μενα καθως το συγκεκριμένο αλυσοπριονακι μου έχει βγει αστέρι. Του εχω παρει και την επεκταση και ειναι ενα απαιχτο γκατζετακι!
 
Κι εγώ το πήρα πέρυσι μετά από χρόνια δυσπιστίας, και από τότε έχω ελάχιστα χρησιμοποιήσει το βενζινοκίνητο.
Φέτος πήρα και μια 2η μπαταρία και έλυσα το θέμα της αυτονομίας.
Το μόνο λίγο σπαστικό, είναι η έλλειψη αυτόματης λίπανσης κατ' εμέ.
 
Ρε παιδιά, δύο μπαταρίες πήρα εξ αρχής. Και δύο αλυσίδες.
Αργεί πολύ να κόψει κλωνάρια 4-5 cm πάχος, που η ψαλίδα του Lidl τα κόβει εύκολα, και η μπαταρία ξελιγώνεται πολύ γρήγορα.
Αυτό που δεν έκανα ήταν να αλλάξω την αλυσίδα, να βάλω την καινούρια, μήπως αυτή έχει στομώσει αλλά πότε πρόλαβε, ελάχιστα κοψίματα έχω κάνει.
Μιχάλη, αν θυμάσαι, σου είχα πει οτι θα πάρω και την επέκταση αλλά τώρα το σκέφτομαι.
 
Μπάμπη, μήπως τυχόν την βάζεις ανάποδα την αλυσίδα? (αν και θα το έχεις προσέξει)

4-5 εκ τα κόβει σε ελάχιστο χρόνο.. Να πω 5-10 δευτερόλεπτα?


Και το μείον ότι βάζεις λάδι χειροκίνητα, που ανέφερε πιο πάνω ο ramius.
 
Μπάμπη, μήπως τυχόν την βάζεις ανάποδα την αλυσίδα? (αν και θα το έχεις προσέξει)

Όχι, σίγουρα όχι…
Θα δοκιμάσω την καινούρια, με αυτή ζοριζόταν πολύ και μετά απο 3-4 κοπές μόλις το πίεζες λίγο σταμάταγε, δεν είχε καθόλου δύναμη.
 
UPDATE
Τελικά είχατε δίκιο εσείς κι εγώ άδικο, η αλυσίδα έφταιγε.
Έβαλα σήμερα την καινούρια και το μηχανάκι μεταμορφώθηκε.
Πάλι βέβαια χρειάζεται προσοχή, δε θέλει ζόρισμα γιατί κολώνει, αλλά βγάζει δουλειά.
Έδωσα και την πρώτη αλυσίδα για τρόχισμα κι όλα μια χαρά. 🤙
 
  • Love
Reactions: Ali Malik