Καθαρισμός Οικοπέδου
Ξεκινήσαμε πρωί πρωί με τα απαραίτητα εργαλεία (το χορτοκοπτικό είχε ήδη φορτωθεί):
Προσεγγίσαμε την ευρύτερη περιοχή τηρώντας τα όρια ταχύτητας (αυτό για τους κακεντρεχείς που ισχυρίζονται ότι δεν έχουμε όρια στην επαρχία)


Λόγω του ότι μας κυνηγούσε ο χρόνος, ξέχασα να βγάλω φωτογραφίες πριν και μετά
Ο όγκος βγήκε πάνω από 10m3
Και φυσικά ακολούθησε άμεση απομάκρυση από εταιρεία, ώστε να εξασφαλιστεί η απόθεση σε εγκεκριμένο χώρο.
Θα μείνω λίγο στα κόστη της απομάκρυσης των υπολειμμάτων του καθαρισμού. Στην Αθήνα οι τιμές που πήρα, ήταν από 100 έως 150€ (πλέον ΦΠΑ) για 3m3!!! Λίγο έξω από την Αθήνα, οι τιμές αυτές είναι για 10+m3. Φυσικά και υπάρχουν "εναλλακτικές" λύσεις, αλλά κατα 99,9% τα υπολείμματα θα καταλήξουν οπουδήποτε αλλού, εκτός του εγκεκριμένου χώρου απόθεσης (ο νοών νοείτω). Φυσικά και έγινε επικοινωνία με τον δήμο, αλλά όπως ήταν επόμενο δεν υπήρχε δυνατότητα. Το θεωρώ απόλυτα λογικό, όταν όλοι θέλαμε τελευταία στιγμή ένα φορτηγό έξω από το οικόπεδο. Επίσης, βάσει νόμου, η μεταφορά είναι υποχρέωση του ιδιοκτήτη.
Το κόστος καθαρισμού, είναι διαφορετικό σε κάθε περίπτωση γιατί μεταβάλλεται η δυσκολία.
Εδώ, θα μπορούσε να ανοίξει μία συζήτηση με τους δήμους, για την αξιοποίηση των υπολειμμάτων (κομποστοποίηση, pellet, οργανοανόργανα λιπάσματα κτλ). Σαφώς και κάποιοι θα γελάσουν, αλλά δεν πρέπει κάποτε να προχωρήσουμε; Όσοι από εμάς έχουν εργαστεί σε μεγάλες εταιρείες του ιδιωτικού τομέα, ξέρουμε πολύ καλά ότι αξιοποιούν οτιδήποτε μπορεί να φέρει όχι μόνο κέρδος, αλλά και κοινωνική υπευθυνότητα (βλ περιβαλλοντικό marketing). Εννοείται ότι η κοινωνική υπευθυνότητα, αποσκοπεί στον επηρεασμό συγκεκριμένου target group, δηλαδή αύξηση πελατών, αλλά μεταξύ δύο κακών.......
Τώρα θα μου πείτε, στην Ελλάδα της πολυνομίας και της διαφθοράς, εσύ θέλεις οι δήμοι να προχωρήσουν σε μελέτες και επενδύσεις, όταν σε μόνιμη βάση ζητάνε επιπλέον προσωπικο (γιατί άραγε) και ΠΟΤΕ αυτοματοποιήσεις ώστε να αυξήσουν την παραγωγικότητα. Είμαι σίγουρος ότι θα πεθάνω ελπίζοντας να αλλάξει κάτι, αλλά θα συνεχίσω να ελπίζω.
Αφού ολοκληρώσαμε τον καθαρισμό και καλύψαμε τις φιλοσοφικέςς αναζητήσεις, πάμε στον gov να δηλώσουμε επίσημα πλέον ότι καθαρίσαμε το οικόπεδο. Έχω ΚΑΕΚ, το βρήκα στον χάρτη του κτηματολογίου οπότε προχωράω εύκολα στην δήλωση. Αμ δε.
1ο μήνυμα
«Δεν βρέθηκε οικόπεδο ή δεν έχει ολοκληρωθεί η κτηματογράφηση του»!!! Μα με τον ΚΑΕΚ το βρήκα στον χάρτη του κτηματολογίου, γιατί δεν το δέχεται; (αναρωτιέσαι τώρα εσύ).
Αφού δεν δέχεται τον ΚΑΕΚ, θα πάω με τις συντεταγμένες (Χ,Υ) για να τελειώνω. Ναι καλά.
2ο μήνυμα:
«Οι συντεταγμένες που εισάγατε ανήκουν σε οικόπεδο που δεν έχει ακόμα καταχωρηθεί στο Ελληνικό Κτηματολόγιο». Εσύ συνεχίζεις να αναρωτιέσαι και παράλληλα ψάχνεις στο internet ή ρωτάς κάποιον γνωστό μηχανικό, τοπογράφο κτλ, για να πάρεις την απάντηση: καταχώρησε τις συντεταγμένες (Χ,Υ) και θα προχωρήσει.
Με βάση το τοπογραφικό, πας να καταχωρήσεις τις συντεταγμένες. Ποιές απ όλες; Το σύστημα δέχεται δύο (2) και το τοπογραφικο έχει πολύ περισσότερες. Ξανά τηλέφωνα, για να καταλήξεις στο:
βάλε τις δυο πρώτες και @@@@@@
Πάμε παρακάτω να συμπληρώσουμε τα πεδία που απαι
τεί η φόρμα.
Όποιος διαβάσει τα πεδία, καταλαβαίνει ότι η επιβολή προστίμου επαφίεται στην διάθεση του κάθε υπαλλήλου.
Και το κερασάκι στην τούρτα, ΔΕΝ συγχωρούνται λάθη. Ότι, καταχώρησες και τέλος.