μόλις περιέγραψες το προβλημα, τον λόγο που αυτές οι μονάδες δεν κατεβαίνουν χαμηλά, ο αναιμικός μαγνήτης, το κοστος για να μπει ενα μοτέρ αναλογικά αντιστοιχο με τα 8" που υποτιμας και να καταφέρει να κινήσει τοσο μεγαλο όγκο αέρα χωρίς να υπαρχει ανεξέλεγκτη κίνηση εκτός αποδεκτών ορίων παραμόρφωσης, ειναι πολυ μεγάλο και γι αυτο οι κατασκευαστές καταφεύγουν στην φτηνότερη λύση της σφιχτής ανάρτησης, Το εργο του φρενου δηλαδη το αναλαμβανει η αναρτηση εξ ου και η περιορισμένη αποκριση στο κατω ακρο. Την αδυναμια του μοτερ με αλλα λογια καλειται δυστυχως να την καλύψει η αναρτηση με κόστος την περιορισμένη αποκριση συχνότητας, αλλα ταυχρονο κερδος στο power handling. Δεν πασχίζετε να βγαλετε 50hz οπως λες με τοσο καλές μονάδες λόγω καλών μεταβατικών, η σφιχτή ανάρτηση ειναι αυτη που επίτηδες σωζει την κατάσταση και ο κώνος δεν παει βόλτα εξω απο το γκαραζ θυσιαζοντας την αποκριση. Οι μικρες μονάδες κατεβαινουν χαμηλότερα ακριβως για αυτον τον λόγο, γιατι εχουν την πολυτελεια να φορανε πιο εξελιγμένα μοτερ και η κινηση του κωνου ελεγχεται εν τη γενεσει της, οχι εκ των υστερων πνιγόμενη απο την αναρτηση.
QUOTE]
Για να ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε θα ήθελα να μου πεις τι θεωρείς αναιμικό μοτέρ για ένα δεκαπεντάϊντσο γούφερ (πόσα τέσλα πχ).