ΚΟΡΝΕΣ...

Δεν μιλησα για τα συγκεκριμενα μεγαφωνα του Σπυρου.Μιλησα για πολλες μοναδες με τεραστιους κωνους με αναιμικα μοτερ,που ειναι overdumped

ok. Δεν αναφερομουν σε σενα φιλε. Τα μεγαφωνα της κορνας= δυνατο μοτερ/μαγνητης/μικρο gap/πολλα gauss μεσα στο gap= καλα μεγαφωνα.

Tα υπολοιπα δεν ειναι μεγαφωνα, ειναι ΜΟΥΓΚΑΦΩΝΑ :grinning-smiley-043
 
ok. Δεν αναφερομουν σε σενα φιλε. Τα μεγαφωνα της κορνας= δυνατο μοτερ/μαγνητης/μικρο gap/πολλα gauss μεσα στο gap= καλα μεγαφωνα.

Tα υπολοιπα δεν ειναι μεγαφωνα, ειναι ΜΟΥΓΚΑΦΩΝΑ :grinning-smiley-043

@audiomonitor: προφανώς η απάντηση του Τζιμάκου πηγαινε στον Σπύρο που χαρακτηρισε τα μοτέρ αυτά αναιμικά -bye-


...
Αλλα πες μου, πως επιταχυνεις και φραιναρεις εναν κωνο που ζυγιζει μισο τονο και εχει γυρω του εναν αναιμικο μαγνητη?
 
Γιαννη
οι μοναδες που αναφερομαι εχουν πολυ δυνατους μαγνητες και συνηθως αλνικο μαγνητες. Συνηθως δεν ζυγιζουν πολυ οι κωνοι τους.Τα χαρακτηριστικα τους υπαρχουν προς μελετη σε διαφορες σελιδες. Δηλαδη συμφωνα με τις επεξηγησεις σου αυτες ειναι για πεταμα και αρχαιες κατασκευες και οι μικρες συγχρονες μοναδες με μεγαλες διαδρομες και βαρεις κωνους εχουν κοντρολ αυτοματα! Το παραξενο ειναι οτι ακομα δεν εχω ακουσει μια τετοια μοναδα, εννοειται μεσα σε καποιο ηχειο, να με ικανοποιει ακουστικα και να μην συμπιεζει-παραμορφωνει τον ηχο των οργανων! Αλλα εγω δεν ειμαι επιστημονας, απλα ακουω. Μηπως και μπορουν να φτασουν στα 50 ΗΖ 120dB χωρις μεγαλη παραμορφωση οπως υποστηριχτηκε εδω μεσα καποτε?
θα ηθελα να ακουσω το 8αρακι που θα αποδωσει ενα μεγαλο εκλησιαστικο οργανο σε σχεδον ρεαλιστικες σταθμες.
Εχεις ακουσει ποτε σου αρχαια η μοντερνα 15αρια?
 
μόλις περιέγραψες το προβλημα, τον λόγο που αυτές οι μονάδες δεν κατεβαίνουν χαμηλά, ο αναιμικός μαγνήτης, το κοστος για να μπει ενα μοτέρ αναλογικά αντιστοιχο με τα 8" που υποτιμας και να καταφέρει να κινήσει τοσο μεγαλο όγκο αέρα χωρίς να υπαρχει ανεξέλεγκτη κίνηση εκτός αποδεκτών ορίων παραμόρφωσης, ειναι πολυ μεγάλο και γι αυτο οι κατασκευαστές καταφεύγουν στην φτηνότερη λύση της σφιχτής ανάρτησης, Το εργο του φρενου δηλαδη το αναλαμβανει η αναρτηση εξ ου και η περιορισμένη αποκριση στο κατω ακρο. Την αδυναμια του μοτερ με αλλα λογια καλειται δυστυχως να την καλύψει η αναρτηση με κόστος την περιορισμένη αποκριση συχνότητας, αλλα ταυχρονο κερδος στο power handling. Δεν πασχίζετε να βγαλετε 50hz οπως λες με τοσο καλές μονάδες λόγω καλών μεταβατικών, η σφιχτή ανάρτηση ειναι αυτη που επίτηδες σωζει την κατάσταση και ο κώνος δεν παει βόλτα εξω απο το γκαραζ θυσιαζοντας την αποκριση. Οι μικρες μονάδες κατεβαινουν χαμηλότερα ακριβως για αυτον τον λόγο, γιατι εχουν την πολυτελεια να φορανε πιο εξελιγμένα μοτερ και η κινηση του κωνου ελεγχεται εν τη γενεσει της, οχι εκ των υστερων πνιγόμενη απο την αναρτηση.
QUOTE]

Για να ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε θα ήθελα να μου πεις τι θεωρείς αναιμικό μοτέρ για ένα δεκαπεντάϊντσο γούφερ (πόσα τέσλα πχ).
 
Αυτό είναι ερώτηση παγίδα, περιμένεις να σου πώ νουμερο για να μου παραθεσεις παράδειγμα μονάδας που το ανατρέπει? Ετσι θα συζητάμε? Να ρωτήσετε τον Σπύρο που ο ιδιος τα χαρακτηρισε ως αναιμικά, και σε αυτον εξηγησα πως γίνεται να υπάρχει σωστός ελεγχος ταυτοχρονα με ενα αδυναμο μοτερ. Ημουν πολύ προσεκτικός στις εκφράσεις μου και αν γυρίσετε πίσω θα δείτε ότι δεν αναφέρθηκα στις μονάδες του σπύρου, εκανα συγκριση μικρών και μεγάλων μονάδων γενικότερα, και ειπα χαρακτηριστικά ότι στις μεγαλες μονάδες καλό ειναι να μην γινονται συμβιβασμοι στο μοτερ, "που ειναι συνηθως σπάνιο", συ-νη-θως, σπα-νι-ο, δεν ημουν απολυτος, μην αποκλειοντας τις περιπτωσεις στις οποιες αναφερεστε..

Γιατι δεν διορθώνετε τον σπυρο λοιπον αντι να επιτιθεστε σε μενα? Μου κανει τρομερη εντυπωση, ο σπυρος ως "θιγομενος" δεν "τσιμπαει" καν στις απαντησεις που εκφραζουν αλλη άποψη αλλα αντιθετα δεν ριχνει λαδι στην φωτιά, και παρα τις απολυτες θεσεις του δεν επιτιθεται "πισω", αντιθετως θετει κι ερωτηματα, οι υπολοιποι γιατι αρπάζονται ? εχω μεινει μ@λ@κ@ς με οτι συμβαινει...

ξέρετε κάτι? αφήνοντας λιγο τους εγωισμους (δηλ για το ποιος τολμησε να εκφρασει αντιθετες αποψεις) και γυριστε λιγο πισω. Παρουσιαστηκαν τα συστήματα του Σπυρου του πετερ αλλα και αλλες κορνες κτλ εκθειαζομενα ως άριστα κτλ. Ολα αυτα μου κινησαν το ενδιαφέρον παρα το οτι μεγαλες κατασκευές δεν χωρανε στον χωρο μου, κι ο έρμος ζήτησα μια τεκμηριωση απο καποιον που εχει ασχοληθει τοσο πολυ, προσπαθώντας να μπω δειλά στην λογική της κορνας και τα προβληματα που μπορει να βρει και να αντιμετωπισει με επιτυχια καποιος που θελει να κανει μια μελετημενη κατασκευή αυτου του ειδους. Εχω κανει και αντιστοιχα δειλα ερωτηματα στην DIY για το ποιο software χρησιμοποιείτε στις εξομοιώσεις κτλ. Ο Μανώλης σιγουρα το θυμαται. Σπιτι του πηγα με χαρά να μετρησουμε παρέα τις δικες του κατασκευές. Αντι για αυτο, για μια ολοκληρωμενη παρουσιαση (που για μενα θα ηταν βοήθεια) δηλαδη, εσεπραξα μονο επιθετικότητα, και κόντρες. Και μαλιστα όχι απο τον Σπυρο που ήταν το μηλο της εριδος. Δηλαδη δεν ξερω τι να υποθέσω, ειναι κλειστή ομάδα οι κορνάκηδες και η γνωση πρεπει να κινείται μεταξύ σας μόνο ή παιζονται παρασκηνια επι προσωπικου που δεν τα γνωρίζω? OK, πασο.
 
Γιαννη
οι μοναδες που αναφερομαι εχουν πολυ δυνατους μαγνητες και συνηθως αλνικο μαγνητες. Συνηθως δεν ζυγιζουν πολυ οι κωνοι τους.Τα χαρακτηριστικα τους υπαρχουν προς μελετη σε διαφορες σελιδες. Δηλαδη συμφωνα με τις επεξηγησεις σου αυτες ειναι για πεταμα και αρχαιες κατασκευες και οι μικρες συγχρονες μοναδες με μεγαλες διαδρομες και βαρεις κωνους εχουν κοντρολ αυτοματα!

οχι Σπυρο μου, αυτα (τα bold) ειναι δικά σου λογια. Αναφερθηκα στο πώς ενα μικρό μοτερ ( που εσυ ο ιδιος ανεφερες ως θεμα συζητησης ) μπορει να κοντρολάρει εναν μεγαλο κώνο, τονιζοντας οτι αυτο δεν ειναι απολυτο. Τιποτα περισσότερο, τιποτα λιγότερο. Μικρο μοτερ απαιτει σφιχτη αναρτηση. Το αν τα μοτερ σας ειναι μικρά, δεν το ειπα εγω. Εσυ μιλησες προφανως γενικά (αν οντως δεν αναφεροσουν στο δικο σου) κι εγω απαντησα στην δικη σου γενικη αναφορα.. Κι ο audiomonitor απο οτι ειπε επισης. Αλλα μαλλον αντι να κανουμε κουβεντα, ψανχουμε να βρουμε μια λαθος λεξη να πιαστουμε, να την διογκωσουμε για να την πουμε στον άλλον και πηδιουνται τα θεματα ενα ενα.
 
Last edited:
Συμφορουμίτη John John αρπαζεσαι άδικα.
Επειδή δεν γνωρίζω πολύ θεωρία απλά ρώτησα τι εννοείς "αναιμικό", δηλαδή ένα όριο πρακτικό, απλά για να κάνω τις συγκρίσεις μου. Πραγματικά με εντυπωσιάζει που ανεβάζεις τους τόνους σε ένα τοσο απλό θέμα και μια τόσο straightforward ερώτηση και απάντηση. Φυσικά και υπάρχουν άχρηστες μονάδες παλιάς ή νέας τεχνολογίας, καθώς και πολύ καλές και από τις 2 τεχνολογίες, αυτο είναι όλο. Μην αρπάζεσαι, χαλάρωσε, συζήτηση κάνουμε!
 
ακριβώς αυτό εκανα κι εγώ, επειδη δεν γνωρίζω απο κορνες ζήτησα να δω καποια πραγματα πρακτικα να μπω στο κλίμα αλλά το θεμα καθε φορα γυριζει επι προσωπικου και ουσια μηδεν. Το θεμα ειναι να βγαλουμε το συστημα του Σπυρου αχρηστο/θεϊκό ή να δουμε πως δουλευουν αυτά τα πραγματα? Μαλλον το πρώτο..
 
Γιάννη, ποιος τα έχωσε σε ποιόν, πότε; Δεν νομίζω ότι έχει δίκιο να στραβώνεις.
Επίσης δεν είμαστε στοά που κρατά μυστικά. Αρκεί να ομολογίσεις ότι οι κόρνες είναι ότι καλύτερο υπάρχει και θα στα πούμε όλα. :flipout:
Α, και να παραδεχτείς επίσης ότι τα κουτιά είναι για τα σκουπίδια. :flipout:

Ο Σπύρος έγραψε για αδύναμα μοτέρ στα καινούργια μεγάφωνα. Ισως να μη ήταν τόσο κατανοητό.
Να το πάρουμε πιο πρακτικά. Πως θα μπορούσε μια μονάδα παλιάς εσοδίας να είναι τόσο ευαίσθητη με αναιμικό μοτέρ, βαρύ κώνο ή σκληρή ανάρτηση; Δεν σου κίνησε την περιέργεια; Τότε οι υλοποιήσεις PA τα έβγαζαν πέρα με πολύ μικρή ισχύ.
 
Γιαννη
αναιμικα μοτερ αποκαλεσα τα καινουργια οχι τα παλαια φυσικα, εδωσα ενα σκαμπιλι τωρα σε εμενα για κακο συντακτικο και γραμματικη.
Οταν ημουν στην Οκλαχομα Σιτυ και μιλουσα με τον Μπιλλ Χανουσακ, πριν 4 χρονια νομιζω, μου ειπε οτι μερικα μοντελα ειχαν τοσο ισχυρους μαγνητες που φραιναρανε λιγο περισσοτερο απο οτι επρεπε, το διορθωσε αυτο το ελατωμα στις καινουργιες μοναδες που φιαχνει αυτος στο GPA.
Αν θελεις πληροφοριες για κορνες υπαρχει οτι θελεις και μπορεις να λυσεις πολλες απο τις αποριες σου διαβαζοντας στο ιντερνετ. Σαν μηχανικος που εισαι θα πρεπει να καταλαβαινεις πολυ καλυτερα την θεωρια απο τους περισσοτερους απο εμας, στα πρακτικα ομως, αν δεν εχεις ακουσει ακομα ενα τετοιο συστημα σαν αυτα που αναφερουμε, ξερεις που θα τα βρεις και στην Ελλαδα και στην Σουηδια. Παρολες τις εξησωσεις, θα ηταν και καποια ευχαριστηση να ακουσεις και το αποτελεσμα.
Μηπως μπορει να αναφερει αν ο γατος της Βοστονης εχει παρουσιασει μετρησεις του συστηματος του?
 
Μόλις σήμερα ο Κώστας Τυροβολάς έχει δώσει για πολλοστή φορά links για κόρνες στην DIY.

τα links τα ειχα σημειώσει, αλλά το σίγουρο ειναι ότι με ολη αυτην την κόντρα κορνάκηδων και κουτάκηδων, βροντακηδων και φουρτουνακηδων ξενέρωσα και δεν εχει νοημα
 
Γιαννη
εξηγειται μηπως με απλα λογια σε εναν ανιδεο σαν και εμενα αυτη η πολυτελεια που εχουν τα συγχρονα μεγαφωνα η τουλαζιστον αυτα που εχουν αυτην την πολυτελεια? Απο την κοινη λογικη ξερω οτι ενα ελαφρυ πραγμα μπορει να επιταγχυνθει και να σταματησει ποιο γρηγορα και με καλυτερο ελεγχο απο ενα αντιστοιχο βαρυ. Στα μεγαφωνα ομως υπαρχει και μια δυναμικη τρεχουσα και μαλιστα και μια εξωτερικη, το σημα μας δηλαδη.
Τι επιδραση εχουν πανω στο συνολο κωνος/πηνειο η κατι αλλο που δεν το εχω σκεφτει τωρα?παντα γυρω απο το προβληματικο της μαζας.
 
Απο αυτο ακουσε τη Καλλας ο Μανωλης και απο τις ΚΟΡΝΕΣ μου βεβαια.
 

Attachments

  • EMT 927-Callas.jpg
    EMT 927-Callas.jpg
    60.2 KB · Views: 63
  • EMT 927-Callas2.jpg
    EMT 927-Callas2.jpg
    63.1 KB · Views: 86
Πρώτη φορά στη ζωή μου ένοιωσα love at first sight για πικάπ! The name is EMT 927!!!!! Σοκαριστικός ήχος και πιο σοκαριστική ακόμη κατασκευή! Νεο long term project η απόκτηση ενος τέτοιου πάση θυσία! ΑΑΑ ξέχασα να πώ οτι το μέγεθός του στη φώτο ξεγελά, δεν είναι μεγάλο, ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!! (παρατηρήστε το δίσκο)

Ευχαριστώ πολύ Γιώργο για την απόλυτη εμπειρία!
 
Last edited:
Γιωργο, τα σεβη μου για το σιδερικο!Απολυτο!
Πανο, εχει τυχει να επισκευασω ενα η δυο τετοια και διαφορα αλλα ΕΜΤ.
Μιλαμε για μηχανηματα που μηχανικα δεν παθαινουν απολυτως τιποτα, μονο τα ηλεκτρονικα γερνανε, αλλα αυτα φιαχνονται.
τα 927 του φιλου ειναι πρωην BBC γραμμοφωνα και ηταν πολυχρησιμοποιημενα, αλλα εκτος κατι γρατζουνιες δεν ειχανε απολυτως κανενα σημαδι φθορας στο μοτερ.
Μηπως θα μπορουσαμε να διαβασουμε κατι απο την επισκεψη?
 
Πρώτη φορά στη ζωή μου ένοιωσα love at first sight για πικάπ! The name is EMT 927!!!!! Σοκαριστικός ήχος και πιο σοκαριστική ακόμη κατασκευή! Νεο long term project η απόκτηση ενος τέτοιου πάση θυσία! ΑΑΑ ξέχασα να πώ οτι το μέγεθός του στη φώτο ξεγελά, δεν είναι μεγάλο, ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!! (παρατηρήστε το δίσκο)

Ευχαριστώ πολύ Γιώργο για την απόλυτη εμπειρία!

Πανο κανε γρηγορα γιατι ειναι ζητημα αν εχουν μεινει 10-15 κοματια στην Ευρωπη.Τα υπολοιπα ειναι ολα κατα Ανατολη μερια.