Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Μετα τη δεύτερη επικοινωνία σήμερα με την εξυπηρέτηση της NOVA , αναγκάζομαι να «φέρω» το πρόβλημα μου κι εδώ…τον λόγο θα τον αναφέρω στο τέλος.

Πέρυσι , τέτοια εποχή έγινα συνδρομητής στο full pack της Nova με την προσφορά των 25 ευρώ/μήνα για 18 μήνες.
Η εξόφληση του λογαριασμού γίνεται μέσω πιστωτικής κάρτας και κάθε 29 του μηνός χρεώνομαι τα 25 αυτά ευρώ.
Αμ δε….
Στις 29 Ιουλίου η Nova με χρέωσε 57 euro , κάτι το οποίο αντιλήφθηκα την περασμένη Τετάρτη , ελέγχοντας online την κίνηση της κάρτας μου
Εννοείται πως πήρα τηλ και μου είπαν ότι έχει γίνει λάθος και ενώ φαίνεται πως έχω συμβόλαιο αορίστου χρόνου (όχι απλά για 18 μήνες) το λογιστήριο ή κάποια παρόμοια υπηρεσία θεώρησε πως το συμβόλαιο είχε 12μηνη διάρκεια και συνεπώς με χρέωσε για τον Αύγουστο (αντιγραφή από τον online λογαριασμό ) “Συνδρομή NOVA Full Pack 05/08/15-31/08/15 53,69”

53,69 ευρώ αντί για 25…και άλλα 3,32 για 01/08 – 04/08
Σύνολο 57…..
Μου είπαν ότι θα ενημερώσουν το αρμόδιο τμήμα και να περιμένω τηλέφωνο από Δευτέρα
Αμ δε…(δις)
Πήρα τηλέφωνο σήμερα εγώ και μου είπαν να περιμένω για όσο διάστημα χρειαστεί….
Το απαράδεκτο της υπόθεσης είναι ότι αναγκάζομαι να παίρνω εγώ για δικό τους λάθος και ,κυρίως , όταν είχε χρειαστεί να ακυρώσω την κάρτα μου για λόγους κλοπής και συνεπώς να καθυστερήσω την αυτόματη εξόφληση για 2 ημέρες , μου διέκοψαν την συνδρομή και με ανάγκασαν να πληρώσω τέλη επανασύνδεσης (ένα τρελό ποσό….δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο , αλλά μου είχε χτυπήσει άσχημα…)

Τώρα που είναι λάθος από την πλευρά της NOVA , εγώ τι πρέπει να κάνω δηλαδή;
 
Aπευθύνσου στο thread του official support.

Προφανώς πρέπει να αφαιρεθεί το ποσό από τους επόμενους λογαριασμούς.

Πες τους και για τα τέλη επανασύνδεσης.
 
Δεν μπορω να καταλαβω αν ειναι τρελοι ή παριστανουν τους τρελους... Η αληθεια ειναι οτι δεν θυμομουν ποτε ηταν η τελευταια πληρωμη μου, μου ερχεται λοιπον το ebill λεει 29,90 μεχρι τελη αυγουστου... Ωραια λεω δεν εχω ανεξοφλειτο οποτε 1 Αυγουστου το πληρωνω μεσω Ebanking με αμεση πληρωμη... Σημερα μου ερχεται ειδοποιηση για διακοπη! Μπαινω στο Myaccount και λεει 59.83 !! Και δεν εχει πληρωθει ο τελευταιος λογαριασμος και υπαρχει και υπολοιπο προφανως απο Ιουλιο!! Δεν μπορω να καταλαβω αν πηγε κατι στραβα με την παγια εντολη, εκανα οτι κανω παντα, λεφτα υπηαρχουν μεσα δεν ειναι κενο... Αλλα ακομα και ετσι αν υπηρχε υπολοιπο δεν θα επρεπε να το λεει στον λογαριασμο?? Αλλες φορες πως το ελεγε???
Επειδη εξοφλω τιμολογια σε τραπεζα με μορφη παγιας εντολης, να ξερεις πως λογω καπιταλ κοντρολς και κλεισιμο τραπεζων μεχρι την ημερα που ανοιξαν οι τραπεζες δεν μπορουσαν να πραγματοποιηθουν παγιες εντολες. Εμενα συγκεκριμενα η ημερομηνια πληρωμης παγιας εντολης του τιμολογιου ηταν την Παρασκευη πριν ανοιξουν οι τραπεζες και παρολο που ειχα χρηματα επρεπε να παω να κανω καταθεση καποια στιγμη.
 
Last edited:
Μετα τη δεύτερη επικοινωνία σήμερα με την εξυπηρέτηση της NOVA , αναγκάζομαι να «φέρω» το πρόβλημα μου κι εδώ…τον λόγο θα τον αναφέρω στο τέλος.

Πέρυσι , τέτοια εποχή έγινα συνδρομητής στο full pack της Nova με την προσφορά των 25 ευρώ/μήνα για 18 μήνες.
Η εξόφληση του λογαριασμού γίνεται μέσω πιστωτικής κάρτας και κάθε 29 του μηνός χρεώνομαι τα 25 αυτά ευρώ.
Αμ δε….
Στις 29 Ιουλίου η Nova με χρέωσε 57 euro , κάτι το οποίο αντιλήφθηκα την περασμένη Τετάρτη , ελέγχοντας online την κίνηση της κάρτας μου
Εννοείται πως πήρα τηλ και μου είπαν ότι έχει γίνει λάθος και ενώ φαίνεται πως έχω συμβόλαιο αορίστου χρόνου (όχι απλά για 18 μήνες) το λογιστήριο ή κάποια παρόμοια υπηρεσία θεώρησε πως το συμβόλαιο είχε 12μηνη διάρκεια και συνεπώς με χρέωσε για τον Αύγουστο (αντιγραφή από τον online λογαριασμό ) “Συνδρομή NOVA Full Pack 05/08/15-31/08/15 53,69”

53,69 ευρώ αντί για 25…και άλλα 3,32 για 01/08 – 04/08
Σύνολο 57…..
Μου είπαν ότι θα ενημερώσουν το αρμόδιο τμήμα και να περιμένω τηλέφωνο από Δευτέρα
Αμ δε…(δις)
Πήρα τηλέφωνο σήμερα εγώ και μου είπαν να περιμένω για όσο διάστημα χρειαστεί….
Το απαράδεκτο της υπόθεσης είναι ότι αναγκάζομαι να παίρνω εγώ για δικό τους λάθος και ,κυρίως , όταν είχε χρειαστεί να ακυρώσω την κάρτα μου για λόγους κλοπής και συνεπώς να καθυστερήσω την αυτόματη εξόφληση για 2 ημέρες , μου διέκοψαν την συνδρομή και με ανάγκασαν να πληρώσω τέλη επανασύνδεσης (ένα τρελό ποσό….δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο , αλλά μου είχε χτυπήσει άσχημα…)

Τώρα που είναι λάθος από την πλευρά της NOVA , εγώ τι πρέπει να κάνω δηλαδή;

Δυστυχως θα χρειαστει να περιμενεις
Μην ανησυχεις καποια στιγμη θα εχεις αντιλογισμο
Το κακο στην υποθεση σου ειναι οτι παρουσιαζεται σε αρκετους λανθασμενες χρεωσεις
οπως και σε μενα που πηρε σχεδον 4μηνες να λυθει; το προβλημα
 
Δυστυχως θα χρειαστει να περιμενεις
Μην ανησυχεις καποια στιγμη θα εχεις αντιλογισμο
Το κακο στην υποθεση σου ειναι οτι παρουσιαζεται σε αρκετους λανθασμενες χρεωσεις
οπως και σε μενα που πηρε σχεδον 4μηνες να λυθει; το προβλημα


το λογικοτερο σεναριο ειναι αυτο που γραφεις , να εχω αντιλογισμο...και εγω αυτο περιμενω....

ΑΛΛΑ , υπενθυμιζω οτι αν καθυστερησεις εστω και μια ημερα την πληρωμη της συνδρομης , σου κοβουν μαχαιρι την υπηρεσια και σε χρεωνουν με παραλογα τελη επανασυνδεσης...
σε τελικη αναλυση , εγω τωρα χρεωνομαι με τοκους υπερημεριας για ποσο που δεν θα επρεπε να χρωσταω....μικρο το ποσο της χρεωσης;;αμελητεο;;;της πλακας;;;ναι...ολα αυτα...αλλα δε γινεται να εχουμε διαφορετικα κριτηρια...


και επισης , που ειναι η NOVA μια εβδομαδα τωρα;;;
γιατι πρεπει να επικοινωνω εγω μαζι τους;;;
 
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να απευθυνθείς στο νήμα "Nova official support" και θα επικοινωνήσουν οι ίδιοι -όπως ζητάς- μαζί σου.
 
Κάποιο μπέρδεμα πρέπει να έχει παίξει με το λογιστήριο τους.
Εγώ πληρώνω συνδρομή κάθε 6 μήνες (full pack χωρίς HD) με το χαρτί που έρχεται. Ούτε πάγια εντολή, ούτε εξόφληση με πιστωτική. Τπτ. Μετρητά με τον λογαριασμό.
Την τελευταία συνδρομή την πλήρωσα Μάιο και είναι για μέχρι και τον Νοέμβριο.
Γύρω στις 10 Ιουλίου ενεργοποίησα από το myaccount την προσφορά για τα δωρεάν HD με 18 μηνη ανανέωση σύμβασης.
Μπαίνω μετά από μερικές μέρες στο myaccount και κοιτάω ότι έχω υπόλοιπο να πληρώσω 185,77 .
Τι διάολο γίνεται λέω. Φυσικά δεν πληρώνω τίποτα αν δε μου ρθει λογαριασμός.
Μπαίνω σήμερα, με αφορμή τα τελευταία posts εδώ και βλέπω αρνητικό υπόλοιπο -185,77 . Ότι να ναι δλδ.

205147.png


Γι αυτό δε βάζω πληρωμή με πιστωτικές και αυτόματες εξοφλήσεις. Ένα λάθος να γίνει μετά πρέπει να πάρεις 10 τηλέφωνα και να περιμένεις να το διορθώσουν.
 
Κάθε άλλο.Με αυτόματη πληρωμή δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα ποτέ με υπόλοιπο που δεν περάστηκε στις πληρωμές σου.Όσο για το πρόβλημα που αναφέρεις,δημιουργήθηκε επειδή το σύστημα ενημερώνεται με κάθε μεταβολή που γίνεται και τέτοια ήταν και η ενέργεια της ανανέωσης μέσω του My Account.Το ποσό που αναφέρεις,προφανώς ήταν το ποσό που είχες ήδη πληρώσει και σου πιστώθηκε επειδή είχε βγει ο λογαριασμός που αναφέρεις ότι κακώς έπρεπε να πληρώσεις και σου επιστρέφεται τώρα το ποσό αυτό.Με λίγα λόγια βρέθηκε το λάθος,αφού βγήκαν ένας χρεωστικός κι ένας πιστωτικός λογαριασμός με τα ίδια ποσά και σύνολο ίσο με μηδέν.
 
ειχα και εγω θεμα με αρνητικο υπολοιπο στο myaccount και πληρωνω με παγια εντολη τους 2 τελευταιους λογαριασμους τους πληρωσα μεσω του myaccount μετα απο συννενοηση με την εξυπηρετηση πελατων λογω του κλεισιματος των τραπεζων δεν εκτελεστηκε η παγια εντολη τωρα λογικα εχουν στρωσει τα πραγματα προσωπικα με βολευει η παγια εντολη γιατι δεν καθε μηνα να πληρωνω γινονται ολα αυτοματα χωρια που κερδιζω και τον 13ο μηνα δωρεαν
 
1. Κάθε άλλο.Με αυτόματη πληρωμή δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα ποτέ με υπόλοιπο που δεν περάστηκε στις πληρωμές σου.
2. Όσο για το πρόβλημα που αναφέρεις,δημιουργήθηκε επειδή το σύστημα ενημερώνεται με κάθε μεταβολή που γίνεται και τέτοια ήταν και η ενέργεια της ανανέωσης μέσω του My Account.
3. Το ποσό που αναφέρεις,προφανώς ήταν το ποσό που είχες ήδη πληρώσει και σου πιστώθηκε επειδή είχε βγει ο λογαριασμός που αναφέρεις ότι κακώς έπρεπε να πληρώσεις και σου επιστρέφεται τώρα το ποσό αυτό. Με λίγα λόγια βρέθηκε το λάθος,αφού βγήκαν ένας χρεωστικός κι ένας πιστωτικός λογαριασμός με τα ίδια ποσά και σύνολο ίσο με μηδέν.

1. Όχι. Με αυτόματη πληρωμή κάθε φορά που εκδίδεται/λήγει ένας λογαριασμός, σωστός ή λάθος, θα μου τραβάνε το ποσό από την κάρτα/τράπεζα. Εγώ θέλω να παίρνω το χαρτί στο χέρι μου και να αποφασίζω εγώ αν θέλω να το πληρώσω ή όχι. Όχι να πληρώνεται αυτόματα και μετά να τρέχω να ζητάω πιστωτικά έχοντας αυτοί τα λεφτά μου.
2. Δεκτό. Αλλά τι διάολο σύστημα έχουν που κάνεις δωρεάν ενεργοποίηση υπηρεσίας και βγάζει χρεωστικό; Δλδ τόσο δύσκολο είναι να βάλουν ένα if statement του τύπου if "συνδρομητής δικαιούται free HD" then "μηδενική χρέωση" else "χρέωση τάδε ποσού"
3 Μόλις έκανα την δωρεάν ενεργοποίηση των HD, βγήκε από το σύστημα ένα χρεωστικό υπόλοιπο 185,77* και αρκετές μέρες μετά βγάλαν ένα πιστωτικό με το ίδιο ποσό, οπότε και μηδένισε. Το πρόβλημα λύθηκε αλλά αν κάποιος του έδινε περισσότερη σημασία θα έτρωγε πόση ώρα στα τηλέφωνα γιατί και για πως έγινε αυτό.

*185,77 είναι ακριβώς το μισό ποσό από την 6μηνη συνδρομή. Μιας και μένουν περίπου άλλοι 3 προπληρωμένοι μήνες, υποθέτω ήταν στο πλαίσιο της ανανέωσης σύμβασης. Τέλος καλό όλα καλα.
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

1. Όχι. Με αυτόματη πληρωμή κάθε φορά που εκδίδεται/λήγει ένας λογαριασμός, σωστός ή λάθος, θα μου τραβάνε το ποσό από την κάρτα/τράπεζα. Εγώ θέλω να παίρνω το χαρτί στο χέρι μου και να αποφασίζω εγώ αν θέλω να το πληρώσω ή όχι. Όχι να πληρώνεται αυτόματα και μετά να τρέχω να ζητάω πιστωτικά έχοντας αυτοί τα λεφτά μου.

Δεν ειναι ακριβως ετσι. Το χαρτι παντα το παιρνεις στα χερια σου κι αποφασιζεις αν θες ή οχι να το πληρωσεις. Η παγια εντολη εκτελειται ΠΑΝΤΑ στην ημερομηνια ληξης του λογαριασμου εκτος αν εχει ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΙ κατι διαφορετικο. Εγω εχω συμφωνησει (οχι με τηλεπικοινωνιες) να εκτελειται παγια εντολη 14 μερες μετα την εκδοση του τιμολογιου.

Παραδειγμα: Οταν εκδιδεται ενα τιμολογιο στις 01/08 για (ας πουμε) παροχη υπηρεσιων απο 01/07-31/07 λαμβανεις αμεσα στο email σου ή ταχυδρομικως σε λιγες μερες τον λογαριασμο και σου λενε πως η παγια εντολη θα εκτελεστει την ημερομηνια της ληξης ή οποτε αλλοτε εχει συμφωνηθει.

Αν εσυ θες μπορεις να τον αμφισβητησεις και να μην πληρωσεις. Ο λογος που αφηνουν περιθωριο ειναι για τυχον λαθη και φυσικα για να κανουμε τα "κουμαντα" μας και να εχει χρηματα να τραβηξουν.

Τελος η παγια εντολη εκτελειται μια φορα. Δηλαδη δεν μπαινουν καθε μερα να τραβηξουν χρηματα απο τον λογαριασμο κι οποτε βρουν τα παιρνουν. Θα πρεπει να υπαρχουν μια συγκεκριμενη μερα τα χρηματα, αλλιως η παγια εντολη δεν μπορει να πραγματοποιηθει.
 
Αυτό το έρμο το H2, θα το δούμε ποτέ, ή θα μείνουμε μόνο στις διαφημίσεις;
 
Το h2 hd θες να πεις....

το περιργο ειναι πως και δεν το εχει ο οτε. Στη νοβα λογικο ειναι πλεον η αφαιρεση καναλιων και οχι η προσθηκη:slapface:
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Η nova πατάει στη συνήθεια... του Ελληνα
Αν μάθει κάτι ο Ελληνας δύσκολα το αλλάζει, από μάρκα σε κινητό, από μάρκα σε παντελόνι, από κουρέα, από χασάπη, από βενζινάδικο,από σούπερ μαρκετ.. μέχρι και συνδρομητική
Ο ΟΤΕ υπερτερεί σχεδόν σε όλα, σε ντοκιματερ έχει περισσότερα,σε παιδικά έχει περισσότερα, σε μουσικά έχει περισσότερα, σε θεματικά έχει περισσότερα, σε αθλητικά έχει περισσότερα,μονο σε ταινίες υπερτερεί η nova αλλα στο φιναλε δείχνει 20 πρεμιέρες το μηνα, οι 10 βλέπονται, οι άλλες δέκα είναι μούφα,και όλο το μηνα σε τρελαίνει στην επανάληψη, Δηλαδή για να καταλάβω, ποσα εκατομμύρια δίνει η nova για ταινίες για να δικαιολογεί αυτή τη διαφορα στην τιμή, ο ΟΤΕ στα 4-5 υπερτερεί και η nova σου ζητάει 60+ ευρώ και ο ΟΤΕ 24,90
Γλιτώσανε τόσα χρήματα από cl και el και αντί να βάλουν κάνα κανάλι σφυρίζουν αδιάφορα, (αλήθεια ποσα χρονια έχει να προστεθεί κάποιο κανάλι) πατώντας στην τρελα του καθενός για την ομάδα του, βεβαια και εγώ στην ίδια κατηγορια ανήκω,αλλα ο μονος λόγος που την κρατάω είναι ότι δινω 25 ευρώ,αύριο αν μου έλεγαν ότι θα μου το πανε 26 θα έτρωγε σουτ
Kαλα αν ήταν σε άλλη χωρα θα μας είχε αφήσει προ πολλού.. μιας και δε τρώνε όλοι το παραμύθι.. όλα για την ομάδα σου,
που στο φιναλε και αυτό δεν ισχύει, μιας και εγώ σαν ΑΕΚτζής
αγώνα της ΑΕΚ δεν έχω δει
Τέλος πάντων ελπίζω να συμμορφωθούν και να κάνουν καμια προσθήκη, γιατί όπως τη βλέπω τη δουλειά ο ΟΤΕ σε κάνα χρόνο θα τους προσπεράσει και σε συνδρομητές και η nova θα μείνει με το... Eλληνικό πρωτάθλημα στα χερια..

Tώρα κάποιος μπορεί να πει,ρε φιλε τη μας πρήζεις, αν δε σου αρέσει διέκοψε τη συνδρομή σου, ok δεκτό.
Aλλα από τη στιγμή που πληρώνω, νομίζω έχω το δικαίωμα να πω δυο κουβέντες, σε λογικά πλαίσια πάντα
 
Λογικη η σκεψη σου, ολοι οσοι εχουμε νοβα το εχουμε σκεφτει. Αντικειμενικα ομως, ο οτε εχει το απολυτο στα αθλητικα και στους περιφεριακους ελληνικους σταθμους. Τα άλλα ειναι (σχεδον) τα ιδια. Για να μη φυγουμε εκτος θεμματος, αν δωσει επισημα (ή σαν ευκολη για να παρεις προσφορα) η νοβα με 39.90 το πληρες πακετο με 3play, θα ειναι μια απολυτως τιμια εκτιμηση της αξιας των υπηρεσιων της.
 
Καλημέρα,
να σας πω και εγώ τον πόνο μου.
Στις 21 Αυγούστου λήγει το πακέτο που έχω για τους φιλάθλους από πέρυσι. Τους παίρνω τηλέφωνο και τους λέω ότι θέλω να συνεχίσω στο ίδιο καθεστώς με πληρωμή εφάπαξ όλου του ποσού για ένα ακόμη χρόνο. Η απάντηση τους ήταν ότι δεν υπάρχουν προπληρωμένα πακέτα και αν θέλω να συνεχίσω το sport pack θα πρέπει να δίνω 44.90 το μηνά αλλιώς 29,90 χωρίς αθλητικά. Μέτα από όλα αυτά η ερώτηση μου είναι η εξής: Χρήματα πάρα πάνω εκεί στην forthnet μαζεμένα δεν θέλουν μόνο με τον μηνά πάνε;...
Να δω τώρα που θα τους έρθει η αίτηση φορητότας τι πακέτο θα μου προτείνουν!!
 
Κανε μας πιο λιανα τον πονο σου
Εχεις doubleplay στην φορτνετ και ξεχωριστα οπως αναφερεις το πακ των φιλαθλων;
Ποσο πιο οικονομικα σου βγαινει αν ισχυει αυτο καιδεν το κανεις 3play
Στειλε και μηνυμα στα παιδια του support να σε βοηθησουν
 
Είχα 3play με το πακέτο των φιλάθλων. Δεν έχω την δυνατότητα να δίνω 44,90 το μηνά άλλα τώρα μπορώ να δώσω ένα εφάπαξ ποσό για ένα χρόνο...
Για να το κάνω πιο κατανοητό θέλω να δώσω τώρα πχ 180 ευρώ και να πληρώνω το μήνα 29,90.