Μετα τη δεύτερη επικοινωνία σήμερα με την εξυπηρέτηση της NOVA , αναγκάζομαι να «φέρω» το πρόβλημα μου κι εδώ…τον λόγο θα τον αναφέρω στο τέλος.
Πέρυσι , τέτοια εποχή έγινα συνδρομητής στο full pack της Nova με την προσφορά των 25 ευρώ/μήνα για 18 μήνες.
Η εξόφληση του λογαριασμού γίνεται μέσω πιστωτικής κάρτας και κάθε 29 του μηνός χρεώνομαι τα 25 αυτά ευρώ.
Αμ δε….
Στις 29 Ιουλίου η Nova με χρέωσε 57 euro , κάτι το οποίο αντιλήφθηκα την περασμένη Τετάρτη , ελέγχοντας online την κίνηση της κάρτας μου
Εννοείται πως πήρα τηλ και μου είπαν ότι έχει γίνει λάθος και ενώ φαίνεται πως έχω συμβόλαιο αορίστου χρόνου (όχι απλά για 18 μήνες) το λογιστήριο ή κάποια παρόμοια υπηρεσία θεώρησε πως το συμβόλαιο είχε 12μηνη διάρκεια και συνεπώς με χρέωσε για τον Αύγουστο (αντιγραφή από τον online λογαριασμό ) “Συνδρομή NOVA Full Pack 05/08/15-31/08/15 53,69”
53,69 ευρώ αντί για 25…και άλλα 3,32 για 01/08 – 04/08
Σύνολο 57…..
Μου είπαν ότι θα ενημερώσουν το αρμόδιο τμήμα και να περιμένω τηλέφωνο από Δευτέρα
Αμ δε…(δις)
Πήρα τηλέφωνο σήμερα εγώ και μου είπαν να περιμένω για όσο διάστημα χρειαστεί….
Το απαράδεκτο της υπόθεσης είναι ότι αναγκάζομαι να παίρνω εγώ για δικό τους λάθος και ,κυρίως , όταν είχε χρειαστεί να ακυρώσω την κάρτα μου για λόγους κλοπής και συνεπώς να καθυστερήσω την αυτόματη εξόφληση για 2 ημέρες , μου διέκοψαν την συνδρομή και με ανάγκασαν να πληρώσω τέλη επανασύνδεσης (ένα τρελό ποσό….δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο , αλλά μου είχε χτυπήσει άσχημα…)
Τώρα που είναι λάθος από την πλευρά της NOVA , εγώ τι πρέπει να κάνω δηλαδή;
Πέρυσι , τέτοια εποχή έγινα συνδρομητής στο full pack της Nova με την προσφορά των 25 ευρώ/μήνα για 18 μήνες.
Η εξόφληση του λογαριασμού γίνεται μέσω πιστωτικής κάρτας και κάθε 29 του μηνός χρεώνομαι τα 25 αυτά ευρώ.
Αμ δε….
Στις 29 Ιουλίου η Nova με χρέωσε 57 euro , κάτι το οποίο αντιλήφθηκα την περασμένη Τετάρτη , ελέγχοντας online την κίνηση της κάρτας μου
Εννοείται πως πήρα τηλ και μου είπαν ότι έχει γίνει λάθος και ενώ φαίνεται πως έχω συμβόλαιο αορίστου χρόνου (όχι απλά για 18 μήνες) το λογιστήριο ή κάποια παρόμοια υπηρεσία θεώρησε πως το συμβόλαιο είχε 12μηνη διάρκεια και συνεπώς με χρέωσε για τον Αύγουστο (αντιγραφή από τον online λογαριασμό ) “Συνδρομή NOVA Full Pack 05/08/15-31/08/15 53,69”
53,69 ευρώ αντί για 25…και άλλα 3,32 για 01/08 – 04/08
Σύνολο 57…..
Μου είπαν ότι θα ενημερώσουν το αρμόδιο τμήμα και να περιμένω τηλέφωνο από Δευτέρα
Αμ δε…(δις)
Πήρα τηλέφωνο σήμερα εγώ και μου είπαν να περιμένω για όσο διάστημα χρειαστεί….
Το απαράδεκτο της υπόθεσης είναι ότι αναγκάζομαι να παίρνω εγώ για δικό τους λάθος και ,κυρίως , όταν είχε χρειαστεί να ακυρώσω την κάρτα μου για λόγους κλοπής και συνεπώς να καθυστερήσω την αυτόματη εξόφληση για 2 ημέρες , μου διέκοψαν την συνδρομή και με ανάγκασαν να πληρώσω τέλη επανασύνδεσης (ένα τρελό ποσό….δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο , αλλά μου είχε χτυπήσει άσχημα…)
Τώρα που είναι λάθος από την πλευρά της NOVA , εγώ τι πρέπει να κάνω δηλαδή;