Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Τι εγινε τωρα περνουν θεση σε φασεις οταν κανουν μεταδοση αγωνα?
 
Επιτελους , ηταν τραγικο να ειναι οφθολμοφανη καποια πραγματα και να μην λενε τιποτα!!!!
 
Βεβαίως.
Ξεπέρασαν μετά από χρόνια την "εποχή των παγετώνων" και το "δεν βλέπω τίποτα, δεν ακούω τίποτα".
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Μισό λεπτό.. .Ποιος είναι κορόιδο και γιατί την πάτησε; Όταν επιλέγει κάποιος μια συνδρομή, αποκτά αυτομάτως το δικαίωμα ότι μετά από 2 μήνες θα μπορεί να την αλλάξει και να επιλέξει κάτι άλλο; Δεν ήξερε ότι έχει συμφωνήσει σε ένα διάστημα δέσμευσης; Και να είχε περάσει ένα διάστημα 9-10 μηνών, άντε να το καταλάβω.Να αισθάνεται κάποιος όμως κορόιδο μετά από μόλις 2 μήνες, επειδή δεν του αλλάζουν το πακέτο, είναι τελείως λάθος. Ας περάσει πρώτα ένα εύλογο χρονικό διάστημα και θα έχει κάθε δικαίωμα να διαπραγματευτεί κάτι καλύτερο.
α) Είναι σωστό όμως να μου λέει μέσα από το forum ο εκπρόσωπος της forthnet με pm ότι δικαιούμαι την εν λόγω προσφορά (αφού έχει τσεκάρει το συγκεκριμένο αριθμό για τον οποίο μιλάμε), και μετά όταν παίρνουν τηλέφωνο να τα αλλάζουν και να λένε όχι γιατί είσαι νέος;
β) Προφανώς και δε μιλάω για νομικό / συμβατικό δικαίωμα, αλλά για αντιεπαγγελματική αντιμετώπιση, που κάνει τον πελάτη να αισθάνεται κορόιδο. Και φυσικά ο πελάτης όταν λήξει το συμβόλαιο τα θυμάται αυτά και φεύγει πιο εύκολα. Είναι λάθος νοοτροπία το "ας μην υπέγραφες, πλήρωνε τώρα και δε σου αλλάζω τίποτα" όσον αφορά το customer care και retention.
Σημειωτέον ότι ακριβώς επειδή είναι πρόσφατο το συμβόλαιο, δε ζήτησα να πληρώνω λιγότερα χρήματα (για να μη χάσει και η nova), απλά να ενταχθώ σε εν ισχύ προσφορά που διαφημίζεται και τηλεοπτικά. Γνωρίζω ότι το συμβόλαιο είναι συμβόλαιο, απλά ζήτησα μια χειρονομία καλής θέλησης, η οποία αρχικά έγινε από τον εκπρόσωπο στο forum, και μετά το μετάνιωσαν και την πήραν πίσω.
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Ναι μόλις αυτό μπήκα να γράψω... 170 ευρώ το μήνα και δεν με αφήνουν να βλέπω ούτε στο κντ μου...
Σουπερ μποουλ στο φοξ το Φεβρουάριο και δεν μου το άνοιγαν γιατί λέει "δεν είναι αθλητικό καναλι"
Μα παίζει κορυφαίο αθλητικό γεγονός και θέλω να το ανοίξετε για όσο διαρκεί αυτό!
Έχε χάρη που είναι το μαγαζί στη μέση...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ !!

Με ένα αστεράκι που δεν παραπέμπει πουθενά...Γι αυτό έβαλα όλη την σελίδα...

Συγχύστηκα πάλι... :furious3:

 
Last edited by a moderator:
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Φίλε μου νομίζω όμως πως παραλείπεις κάτι πολύ βασικό, η υπηρεσία NOVA Go βρίσκεται στο "Υπηρεσίες για το Σπίτι" και όχι στο "Υπηρεσίες για την Επιχείρηση", όσο για το αστεράκι κάνει αναφορά στο μέσον περίπου της σελίδας, λίγο πάνω από τα "Χαρακτηριστικά".
 
Last edited by a moderator:
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Ναι έχεις δίκιο αλλά και πάλι....Γκρίζα περιγράφονται και οχι καθαρά...
Και μου το έχουν και φάτσα μόστρα μέσα στο account μου να το ενεργοποιήσω...Πατάω και...surprise...

ΑΔΙΚΟ 100%....
Κάνω δημόσια προβολή και ενοχλεί οτι θα βλέπω στο tablet μου επίσης?:SFGSFGSF:

Αλλά νταξει εδώ θεωρούν τα 170 ευρώ λογική τιμή για ενα κατάστημα με 20 καθίσματα τι να λέμε τώρα...
 
Last edited by a moderator:
α) Είναι σωστό όμως να μου λέει μέσα από το forum ο εκπρόσωπος της forthnet με pm ότι δικαιούμαι την εν λόγω προσφορά (αφού έχει τσεκάρει το συγκεκριμένο αριθμό για τον οποίο μιλάμε), και μετά όταν παίρνουν τηλέφωνο να τα αλλάζουν και να λένε όχι γιατί είσαι νέος;
β) Προφανώς και δε μιλάω για νομικό / συμβατικό δικαίωμα, αλλά για αντιεπαγγελματική αντιμετώπιση, που κάνει τον πελάτη να αισθάνεται κορόιδο. Και φυσικά ο πελάτης όταν λήξει το συμβόλαιο τα θυμάται αυτά και φεύγει πιο εύκολα. Είναι λάθος νοοτροπία το "ας μην υπέγραφες, πλήρωνε τώρα και δε σου αλλάζω τίποτα" όσον αφορά το customer care και retention.
Σημειωτέον ότι ακριβώς επειδή είναι πρόσφατο το συμβόλαιο, δε ζήτησα να πληρώνω λιγότερα χρήματα (για να μη χάσει και η nova), απλά να ενταχθώ σε εν ισχύ προσφορά που διαφημίζεται και τηλεοπτικά. Γνωρίζω ότι το συμβόλαιο είναι συμβόλαιο, απλά ζήτησα μια χειρονομία καλής θέλησης, η οποία αρχικά έγινε από τον εκπρόσωπο στο forum, και μετά το μετάνιωσαν και την πήραν πίσω.

διστιχος οταν υπογραψεις υσχυει αυτο που συμφωνεισες .....και γω οταν ειμουν δυο μηνων πελατης και ζητησα το φουλ πακετο μου δεινανε τιμη καταλογου
σε διαμαρτιρια μου .....η απαντηση τους ηταν ειστε υφησταμενος πελατης και οι προσφορες ισχυουν για νεους πελατες ....και ας ελεγα για πακετο με περισοτερα
χρημματα....σαν νεος πελατης δυσκολα σου αλαζουν πακετο ......αλλιος τη νοημα θα ειχαν η δεσμευση....ασχετα αν επρεπε να ειναι λιγο ποιο ελαστικοι το να εχουν...
ευχαριστιμενους πελατες .....κατι βεβαια που δεν το ξεχασα μεχρι σημερα και θα παιξει συμαντικο ρολο στη ανανεωση πριν την υπογραφη μου με οποιοδηποτε
εταιρια.....γιατι οπως λεει ο λαος μας ουδεν λαθος αναγνωριζετε μετα την απομακρηνση απο το ταμειο.....
 
Last edited by a moderator:
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Ναι έχεις δίκιο αλλά και πάλι....Γκρίζα περιγράφονται και οχι καθαρά...
Και μου το έχουν και φάτσα μόστρα μέσα στο account μου να το ενεργοποιήσω...Πατάω και...surprise...


ΑΔΙΚΟ 100%....
Κάνω δημόσια προβολή και ενοχλεί οτι θα βλέπω στο tablet μου επίσης?:SFGSFGSF:


Αλλά νταξει εδώ θεωρούν τα 170 ευρώ λογική τιμή για ενα κατάστημα με 20 καθίσματα τι να λέμε τώρα...

Κι ευχαριστώ να λες...καφενείο με 30-35 καθίσματα δίνει 260 ευρώ! :ADFADF1:
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

α) Είναι σωστό όμως να μου λέει μέσα από το forum ο εκπρόσωπος της forthnet με pm ότι δικαιούμαι την εν λόγω προσφορά (αφού έχει τσεκάρει το συγκεκριμένο αριθμό για τον οποίο μιλάμε), και μετά όταν παίρνουν τηλέφωνο να τα αλλάζουν και να λένε όχι γιατί είσαι νέος;
β) Προφανώς και δε μιλάω για νομικό / συμβατικό δικαίωμα, αλλά για αντιεπαγγελματική αντιμετώπιση, που κάνει τον πελάτη να αισθάνεται κορόιδο. Και φυσικά ο πελάτης όταν λήξει το συμβόλαιο τα θυμάται αυτά και φεύγει πιο εύκολα. Είναι λάθος νοοτροπία το "ας μην υπέγραφες, πλήρωνε τώρα και δε σου αλλάζω τίποτα" όσον αφορά το customer care και retention.
Σημειωτέον ότι ακριβώς επειδή είναι πρόσφατο το συμβόλαιο, δε ζήτησα να πληρώνω λιγότερα χρήματα (για να μη χάσει και η nova), απλά να ενταχθώ σε εν ισχύ προσφορά που διαφημίζεται και τηλεοπτικά. Γνωρίζω ότι το συμβόλαιο είναι συμβόλαιο, απλά ζήτησα μια χειρονομία καλής θέλησης, η οποία αρχικά έγινε από τον εκπρόσωπο στο forum, και μετά το μετάνιωσαν και την πήραν πίσω.

Αν και καταλαβαίνω το γεγονός να στενοχωριέσαι επειδή δεν σου δίνουν ένα προϊόν που θέλεις,δεν νομίζω ότι πρέπει να αισθάνεσαι κορόϊδο.Απευθύνσου με ευγένεια στο νήμα του support εξηγώντας τους πώς δημιουργήθηκε το παράπονό σου και πιστεύω ότι θα δοθεί λύση στο πρόβλημά σου.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Απευθύνθηκα στο νήμα του Support, συνεννοηθήκαμε μέσω Pm ότι δικαιούμαι την εν λόγω προσφορά, και μου είπαν "θα σας καλέσει συνάδελφος για τις λεπτομέρειες". Ο συνάδελφος που κάλεσε είπε ότι δεν τη δικαιούμαι γιατί είμαι νέος πελάτης. Επέστρεψα στο forum και είπα μέσω pm στον εκπρόσωπο της forthnet τι συνέβη, και μου είπαν θα το κοιτάξουν. Από τότε έχουν περάσει 5 μέρες και δεν έχει επανέλθει κανείς (γι' αυτό και δημοσιοποίησα όλη την ιστορία).
 
Φίλε μου δεν χρειάζεται να απολογείσαι για την ανάρτησή σου στο παρόν νήμα. Η όλη κουβέντα γίνεται περισσότερο για τη, λανθασμένη κατ' εμέ, λέξη "κορόιδο" που χρησιμοποίησες για τον εαυτό σου. Δεν χρειάζεται να χαλιόμαστε για τέτοιου είδους θέματα.
 
Εγώ ήμουν στα 39,90 με σίνεμα και HD, απεριόριστα αστικά υπεραστικά και 720' προς κινητά. Το συμβόλαιο έληξε τον προηγούμενο μήνα των διακοπών, και με χρεώσαν νταβατζιλίκι στον τωρινό λογαριασμό τα 4,99 των HD καναλιών. Είναι τουλάχιστον γυφτιά από μέρος τους αν μη τι άλλο για να μην αναφερθώ με χειρότερους χαρακτηρισμούς. Ενώ ήθελα να το κυνηγήσω με ανανέωση δε ξέρω αν αξίζει πλέον και με τις προσφορές που διαβάζω εδώ.
 
Last edited by a moderator:
Εγώ ήμουν στα 39,90 με σίνεμα και HD, απεριόριστα αστικά υπεραστικά και 720' προς κινητά. Το συμβόλαιο έληξε τον προηγούμενο μήνα των διακοπών, και με χρεώσαν νταβατζιλίκι στον τωρινό λογαριασμό τα 4,99 των HD καναλιών. Είναι τουλάχιστον γυφτιά από μέρος τους αν μη τι άλλο για να μην αναφερθώ με χειρότερους χαρακτηρισμούς. Ενώ ήθελα να το κυνηγήσω με ανανέωση δε ξέρω αν αξίζει πλέον και με τις προσφορές που διαβάζω εδώ.

Νταβατζηλίκι γιατί ήταν; Επειδή σε χρέωσε ως όφειλε, μόλις έληξε η προσφορά που πήρες;
Έχουμε χάσει κάθε ισορροπία. Μπορείς να γκρινιάξεις γιατί δεν σου έγινε εκ νέου προσφορά, μπορείς να γκρινιάζεις γιατί η συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια δεμ ισχύει πια, αλλά να γκρινιάζεις για τα αυτονόητα...
Αλλά εδώ έχει καταστεί αυτονόητο είναι ότι μια υπηρεσία θα πρέπει να προσφέρεται είτε κάτω του κόστους, ή σε προωθητική ενέργεια που καλύπτει τα -διαφορετικά- γούστα του καθενός, είτε, είτε, αλλιώς η κάθε εταιρεία είναι νταβατζήδες...
 
Last edited by a moderator:
τελικα ειναι πολυ δυσκολο να καταλαβει κανεις οτι ειναι αυτοματοποιημενη διαδικασια. το ειχε το συστημα δωρεαν μεχρι ταδε του μηνος. με το που εληξε σε χρεωσε. δεν μπηκε κανενας και το εκανε επιτηδες σε σενα.

και στην τελικη εσυ γιατι δεν ενδιαφερθηκες να δεις ποτε ληγει το συμβολαιο σου?
 
Last edited by a moderator: