LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

20170622_232729.jpg
Μετά από πολλές πιέσεις έως και απειλές που δέχτηκα από διακεκριμένη μέλη του φόρουμ (:aetsch:), αποφάσισα κι εγώ να την μετρήσω, 1,5 χρόνο μετά την αγορά, όπου η τηλεόραση είχε καταγράψει 987 ώρες λειτουργίας.

Το πρώτο σετ, απλά επιβεβαίωσε την μη ανάγκη που είχα όλο αυτό το διάστημα να ασχοληθώ μαζί της:

GS_OLD.jpg

COL_OLD.jpg

SAT_OLD.jpg

dE στην κλίμακα του γκρι 3-5 και dE χρώματος 2-3 είναι απλά εντυπωσιακές τιμές για εργοστασιακή προρρύθμιση τηλεόρασης με 1000 ώρες στην πλάτη... :worshippy:

Ακολούθως, είπα να μην πειράξω καθόλου το CMS, λόγω αναφορών περί εισαγωγής posterization και ασχολήθηκα μόνο με το grayscale. Τα ρυθμιστικά 20 σημείων δούλεψαν μια χαρά και την άφησα κάπου έδω:

GS_NEW.jpg

COL_NEW.jpg

SAT_NEW.jpg

H μέγιστη φωτεινή εκπομπή του πάνελ στο mode Ζωηρό μετρήθηκε στα 342 cd/m² και στα modes Cinema/ISF Expert στα 286 cd/m². Με APL 50% η φωτεινή εκπομπή μετρήθηκε στα 111 cd/m² και με APL 100% στα 56 cd/m²...
 
Last edited:
Από καμένα πίχελ πως πάτε ?
Εμένα και η δεύτερη που πηρα μετά από αλλαγή , έχει 1 πράσινο και σε 3 σημεία όταν έχω λευκό χρώμα ανάβει (κακώς)το πράσινο υποπίχελ και δεν ανάβει το λευκό . τα μπλε και κόκκινα ανάβουν κανόνικά.
Δυστυχώς το πρόβλημα είναι γενικότερο, παρατήρησα αρκετά καμένα και σε μοντέλα 4Κ (B6 ,E6).
 
Παιδια με πιο προγραμμα και με πιο εξοπλισμο περνεται τις μετρησεις σας?
Μηπως θα μπορουσε κανενας να γραψει κανενα οδηγο καποια στιγμη?
 
Re: Απάντηση: LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Από καμένα πίχελ πως πάτε ?
Εμένα και η δεύτερη που πηρα μετά από αλλαγή , έχει 1 πράσινο και σε 3 σημεία όταν έχω λευκό χρώμα ανάβει (κακώς)το πράσινο υποπίχελ και δεν ανάβει το λευκό . τα μπλε και κόκκινα ανάβουν κανόνικά.
Δυστυχώς το πρόβλημα είναι γενικότερο, παρατήρησα αρκετά καμένα και σε μοντέλα 4Κ (B6 ,E6).

Η δικιά μου είναι καθαρή...

Παιδια με πιο προγραμμα και με πιο εξοπλισμο περνεται τις μετρησεις σας?
Μηπως θα μπορουσε κανενας να γραψει κανενα οδηγο καποια στιγμη?

Calman 5 και σπεκτρόμετρο Eye One Pro. Έχω κι ένα i1d3 κολορίμετρο που συνήθως το κάνω profile πάνω στο σπέκτρο, για να δουλεύω πιο γρήγορα και να έχω μεγαλύτερη ακρίβεια στα χαμηλά, αλλά δεν έχω αναβαθμίσει τα correction tables του για OLED... :p

Οδηγοί υπάρχουν διάφοροι, π.χ.
 
Καλησπερα σας!.Αντιμετωπιζω ενα προβλημα με την συγκεκριμενη oled.Εχει εμφανισει ενα κολλημενο pixel χρωματος ερυθρου και η Lg υσχυριζεται πως δεν το καλυπτει...εχουμε καποιο αποδειχτικο στοιχειο απο καποιο μελος που την εχει κ που σε αυτο το προβλημα που ειχε εχει γινει αντικαταςταςη για να το χρηςιμοποιηςω;;Μου εστειλαν μια πολιτικη για τα πιξελ γραμμενη κυριολεκτικα στο χερι (στην ουςια ενα απλο email) για το τι ισχειει με τα πιξελς και εχουν συμπεριλαβει εσκεμενεα και τα κολλημεν για να μην μου κανουν αντικατασταση..Ενω στο βιβλιο εγγυηςης της συςκευης δεν αναφερουν κατι ουτε και στο site τους λες και το εχουν κρυφο..Παρα μονο γινεται αναφορα για ανενεργα εικονοςτοιχεια (κοινως καμενα πιξελ) και καθολου αναφορα για κολλημενα..Αν εχετε καποιο στοιχειο θα ηταν εκτιμητεο .1249 ηταν αυτα και με μολις 6 μηνες χρησης - εντος εγγυησης.
Ευχαριστω πολυ ,
Μανθος.
 
1650 και 4 ισως και παραπανω πιξελ εντος εγγυησης. Απο τον καναπε μου δε τα βλεπω, αρα για εμενα δεν υπαρχουν

Στάλθηκε από το EVA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Αυτό που είπε ο παραπάνω. Αν από τη θέση που παρακολουθείς, δε φαίνεται , τότε μην ασχολείσαι διότι ένα κολλημένο είναι τίποτα ( άσε που μπορεί να ξεκολλήσει ) και μπορεί να στην αλλάξουν , που δε νομίζω, να σου τύχη χειρότερο, σαν το grpol
 
Στις σκοτεινες σκηνές είναι πολύ ενοχλητικό γιατί βλέπεις μια κοκκινη φωτεινη κουκιδα στο κεντρο της προβολης οσα μετρα και να καθεσαι μακρια...Εντυπωση μου εκανε που καποιο μελος του φορουμ σε παλαιοτερο ποστ του συγκεκριμενου thread εκανε λογω πως για καμενα πιξελ για αντικατασταση ζητουνται απο 3 και πανω ΕΝΩ για κολλημενα τουλαχιστον 1 για να γινει η αντικατασταση...Η Lg πουθενα αναφορα στο συνοδευτικο βιβλιαρακι εγγυησης που συνοδευει την τηλεοραση για το συγκεκριμενο προβλημα..πουθενα αναφορα στο επισημο site.Μου εγιναν γνωστοι αυτοι οι συνοδευτικοι εγγυητικοι οροι πολιτικης της οπως τις αποκαλεσε η ιδια η εταιρια κατοπιν αιτηματος μου.Και στην τελικη δεν ελαβα καποιο επισημο εγγραφο pdf υπογεγραμμενο απο καποιον υπευθυνο manager κτλ παρα εν απλο mail γραμμενο σε word που κανει λογω για πρωτη φορα για κολλημενα πιξελ και ειναι σαν να προςτεθηκε η λεξη κολλημενα για να γλυτωςουν την αντικαταςταςη..Ο επισημος ορος της Lg για τα καμενα πιξελ οπως αναγραφεται στο επισημο τους εγχειριδιο ειναι "Ανενεργα εικονοστοιχεία" κοινως μη λειτουργικα , κοινως δεν φωτιζουν , κοινως ειναι μαυρες κουκιδες , κοινως ειναι καμενα...Δεν εγραφε κατι για κολλημενα , stuck pixels...

Παραθετω το mail του αιτηματος που εστειλα προς ενημερωσης σας και τα συμπερασματα δικα σας..

ΕΓΩ
Παρακαλω οπως μου αποστειλλετε το εγγραφο της εγγυησης για τηλεορασεις Oled σχετικα με κολλημενα pixel και οχι ανενεργα ´η καμμενα.Γιατι ψαχνω στο συνοδευτικο εγχειριδιο εγγυηςης της Oled μου και δεν βρισκω κατι.Ψαχνω στο επισημο site σας και παλι δεν βρισκω κατι.Πρεπει να προκυψει προβλημα για να τρελαθει ο πελατης με τηλεφωνα για να μαθει στην τελικη κατοπιν αιτηματος του και απαντησης σας εντος 48 ωρων οπως μου ανεφερετε για να λαβει αυτην την συνοδευτικη εγγυητικη πολιτικη;;....

LG

Αγαπητε κ. Χ ,

Η εγγύηση 0 pixel αποτελεί κατ’ εξαίρεση αποκλειστικότητα της LG Electronics Ελλάς, η οποία αφορά μόνο τις τηλεοράσεις τεχνολογίας LCD και ανάλυσης εως και 1080p.

Τα μοντέλα τεχνολογίας OLED Full HD και 4Κ ή LCD 4K (Ultra HD) δεν καλύπτονται, και δεν διαφημίζονται ως συνοδευόμενα από 0 pixel εγγύηση. Η εταιρεία μας κρίνει σκόπιμο τον τεχνικό έλεγχο τέτοιας συσκευής κατόπιν εμφάνισης τριών ή περισσότερων ανενεργών/ κολλημένων εικονοστοιχείων (pixel), για την διαπίστωση τήρησης των προδιαγραφών ISO σχετικά με το φαινόμενο αυτό, καθώς μικρότερος αριθμός τους δεν θεωρείται κατασκευαστικό ελάττωμα και κατ' επέκταση δεν αναφέρεται στους συνοδευτικούς όρους εγγύησης.

Η LG Electronics Ελλάς φροντίζοντας τους καταναλωτές της, παρέχει εντός της περιόδου ισχύος της διετούς εργοστασιακής εγγύησης την δυνατότητα επέκτασης της για τρία επιπλέον έτη, για όλες τις συσκευές εισαγωγής της εκτός των συσκευών κινητής τηλεφωνίας. Η υπηρεσία αυτή σας προσφέρει υποστήριξη για οποιοδήποτε κατασκευαστικό ελάττωμα προκύψει με την συσκευή σας άμεσα και αποτελεσματικά, στα πλαίσια εργοστασιακής εγγύησης συνολικής διάρκειας 5 ετών.

Για την επέκταση εγγύησης αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνηση επικοινωνήστε με την LGE στο 801 11 200 900 ή 210 48 00 564, Δευτέρα με Κυριακή. Επίσης μπορείτε να επισκεφθείτε το site μας www.lg.com/gr και να δείτε όλα μας τα προϊόντα.



Με εκτίμηση,

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
LG Electronics
http://www.lghere4u.gr
http://www.bloglg.gr
 
Απάντηση: Re: LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Τα μοντέλα τεχνολογίας OLED Full HD και 4Κ ή LCD 4K (Ultra HD) δεν καλύπτονται, και δεν διαφημίζονται ως συνοδευόμενα από 0 pixel εγγύηση. Η εταιρεία μας κρίνει σκόπιμο τον τεχνικό έλεγχο τέτοιας συσκευής κατόπιν εμφάνισης τριών ή περισσότερων ανενεργών/ κολλημένων εικονοστοιχείων (pixel), για την διαπίστωση τήρησης των προδιαγραφών ISO σχετικά με το φαινόμενο αυτό, καθώς μικρότερος αριθμός τους δεν θεωρείται κατασκευαστικό ελάττωμα και κατ' επέκταση δεν αναφέρεται στους συνοδευτικούς όρους εγγύησης.

Αρα λοιπον ειτε 3 καμενα, ειτε 3 κολλημενα, ειτε συνδιασμοι αυτων (π.χ. 1 κολλημενο και 2 καμενα) χρειαζονται για να αντικαταστησουν το πανελ.

Οταν κατα την αγορα μου απο καταστημα MM ρωτησα εναν πωλητη την πολιτικη εγγυησης πιξελς, μου απαντησε πως χρειαζονται 5 καμενα. Σε ερωτηση μου αν για κολλημενα χρειαζονται λιγοτερα (3 κολλημενα ειχα διαβασει σε καποιο ξενο φορουμ) μου ανταπαντησε πως οχι, και κολλημενα 5 πρεπει να ειναι.


Τωρα απο την παραπανω απαντηση που δοθηκε στο παραπανω εγγραφο, ειναι πως τα προβληματικα πιξελς (καμενα/κολλημενα) αρκει να ειναι στο συνολο 3 για να ασχοληθει το σερβις. Ετσι τουλαχιστον το ερμηνευω εγω το κειμενο.
 
Re: Απάντηση: Re: LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Αρα λοιπον ειτε 3 καμενα, ειτε 3 κολλημενα, ειτε συνδιασμοι αυτων (π.χ. 1 κολλημενο και 2 καμενα) χρειαζονται για να αντικαταστησουν το πανελ.

Οταν κατα την αγορα μου απο καταστημα MM ρωτησα εναν πωλητη την πολιτικη εγγυησης πιξελς, μου απαντησε πως χρειαζονται 5 καμενα. Σε ερωτηση μου αν για κολλημενα χρειαζονται λιγοτερα (3 κολλημενα ειχα διαβασει σε καποιο ξενο φορουμ) μου ανταπαντησε πως οχι, και κολλημενα 5 πρεπει να ειναι.


Τωρα απο την παραπανω απαντηση που δοθηκε στο παραπανω εγγραφο, ειναι πως τα προβληματικα πιξελς (καμενα/κολλημενα) αρκει να ειναι στο συνολο 3 για να ασχοληθει το σερβις. Ετσι τουλαχιστον το ερμηνευω εγω το κειμενο.


Αρα αλλη απαντηση ελαβες εσυ (σχετικα με τον αριθμο και τον καταμερισμο των πιξελς εννοω) και αλλη απαντηση ελαβα εγω με αλλους αριθμους...Επιπροσθετως δεν ξερω αν αιτηθηκες να το δεις καπου επισημα γραμμενο και δεν περιοριστηκες στην προφορικη αναφορα του πωλητη..(Ακομα και ο πωλητης που σε εξυπηρετηςε δεν ηξερε την πολιτικη που μ εστειλαν....φανταςου διαφανεια της LG) .Μεχρι κ σε ξενα φορουμς εκανες αναζητηση και εκει ειναι το βασικο προβλημα μου...Δεν ειναι καπου ξεκαθαρα γραμμενη αυτη η πολιτικη και επισης μου δινει την εντυπωση πως αλλαζει καθε εβδομαδα ωστε να μην καλυπτει η εγγυηση τον πελατη...Επισης θεωρεις λογικο οτι πρεπει να την αιτηθω για να μου την στειλουν;;Και αν δεν μου την στειλουν καν και στειλουν ενα απλο email που και εγω μπορω να γραψω οτι θελω τωρα..μπορει να σε καλυψει αναφορικα με την επισημοτητα ενος εγγραφου οπως ειναι το βιβλιαρακι εγγυησης της συσκευης ας πουμε ή καποιο ξεκαθαρο pdf αρχειο στο επισημο site τους ας πουμε...Δεν ξερω ρε παιδια απογοητευση...
 
Re: Απάντηση: Re: LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Δεν τσεκάρεις μήπως έχεις και κανένα καμμένο πίξελ ώστε να συμπληρωθούν τα 3 που είναι το μίνιμουμ; Συνημμένα έχω βάλει, προς διευκόλυνση, screenshots με τα τέσσερα χρώματα που χρησιμοποίησα εγώ όταν χρειάστηκε.

(δεν βρήκα πως να μην πιάνουν όλη την οθόνη τα συνημμένα, σόρρυ!)

Screenshot 2017-05-07 15.04.05.jpgScreenshot 2017-05-07 15.13.07.jpgScreenshot 2017-05-07 15.03.48.jpgScreenshot 2017-05-07 15.03.56.jpg
 
Re: Απάντηση: Re: LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Δεν τσεκάρεις μήπως έχεις και κανένα καμμένο πίξελ ώστε να συμπληρωθούν τα 3 που είναι το μίνιμουμ; Συνημμένα έχω βάλει, προς διευκόλυνση, screenshots με τα τέσσερα χρώματα που χρησιμοποίησα εγώ όταν χρειάστηκε.

(δεν βρήκα πως να μην πιάνουν όλη την οθόνη τα συνημμένα, σόρρυ!)

View attachment 142512View attachment 142513View attachment 142510View attachment 142511

Ευχαριστω πολυ φιλαρακι για το ποστ.Το εχω δοκιμασει ηδη αλλα δεν βρηκα δυστυχως...εχω τρεξει και απο το youtube βιντεακια που τρεμοπαιζει η οθονη ολα τα χρωματα rgb μπας και ξεκολλησει αλλα τιποτα..εχω δοκιμασει jscreenfix προγραμμα αλλα τιποτα...ακομα ελει..να μου σπαει τα νευρα..
 
Καλα κι εγω μη νομιζετε....για χαβαλε την εκανα την ερωτηση στον πωλητη, την ωρα που φτιαχναμε την πενταετη εγγυηση.
Και εκεινος οταν τον ρωτησα...καποιον αλλον ετρεχε να ρωτησει και ακουσα μια φωνη απο το βαθος να φωναζει...5 πιξελς.
Οταν φωναξα κι εγω στην αγνωστη φωνη..5 και στα κολλημενα. ?
Ναι μωρε σε ολα, απαντησε.

Μη νομιζετε οτι εδωσα και καμια βαρυτητα στην απαντηση.

Απλα σκεφτηκα πως αν ερθει το κακο, θα επικοινωνησω με την επισημη LG να μου πουν.
Παντως για κατω απο τρια, δεν ειχα την πεποιθηση οτι σε καλυπτουν ετσι κι αλλιως.

Σε πωλητες μην δινετε και ιδιαιτερη σημασια.
Εδω μου ειπαν να τη βγαζω μια φορα το μηνα απο την πριζα για να ξεκινα ο...καθαρισμος της. (compensation cycle)
Εχω και μαρτυρα τον χατζηγεωργιου που ημασταν μαζι.
Παλι καλα που δεν μας ειπαν οτι θα κανει βιολογικο καθαρισμο.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια


Τόσο φωτεινό ένα μόνο pixel; Πάντως, στο πρώτο panel που είχα στην VT30, είχα κολλημένο που εν τέλει ξεκόλλησε, Έτρεχα αρκετά προγραμματάκια για fix αλλά τελικά ξεκόλλησε μόνο του. Απλά φαίνονται χρωματική διαφορά σε σχέση με τα άλλα, όχι όμως μεγάλη ώστε να φαίνεται. Σου εύχομαι να ξεκολλήσει γιατί όντως είναι ενοχλητικό.
 
Re: Απάντηση: Re: LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Δυστυχώς καλυπτει απο 10 καμένα/κολημένα υποπίξελ ή 5 καμένα πίξελ και πάνω.
Προφανώς για να πιαστει πιξελ πρέπει να ειναι όλα τα υποπιξελ καμένα (κόκκινο,πράσινο,μπλέ,λευκό).
Εμένα πάντως με 5 καμένα υποπίξελ (3 κοκκινα, 2 πρασινα) και δεν μου έκανε αλλαγή αλλα δέχτηκε μονο το κατάστημα να μου κάνει που και στην 2η εχω θέματα..
2 καμένα πράσινα υποπίξελ και σε 3 πίξελ όταν προβάλω λευκή εικόνα ανάβει το πράσινο αντί για το λευκό υποπίξελ..




Με αλλα λόγια ο μόνος λόγος ύπαρξης της εγγυηση είναι να μην καει καμιά πλακέτα, γιατι ειναι απίθανο να βρείτε πάνω από 10 καμένα υποπίξελ...
 
Re: Απάντηση: Re: LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Δυστυχώς καλυπτει απο 10 καμένα/κολημένα υποπίξελ ή 5 καμένα πίξελ και πάνω.
Προφανώς για να πιαστει πιξελ πρέπει να ειναι όλα τα υποπιξελ καμένα (κόκκινο,πράσινο,μπλέ,λευκό).
Εμένα πάντως με 5 καμένα υποπίξελ (3 κοκκινα, 2 πρασινα) και δεν μου έκανε αλλαγή αλλα δέχτηκε μονο το κατάστημα να μου κάνει που και στην 2η εχω θέματα..
2 καμένα πράσινα υποπίξελ και σε 3 πίξελ όταν προβάλω λευκή εικόνα ανάβει το πράσινο αντί για το λευκό υποπίξελ..




Με αλλα λόγια ο μόνος λόγος ύπαρξης της εγγυηση είναι να μην καει καμιά πλακέτα, γιατι ειναι απίθανο να βρείτε πάνω από 10 καμένα υποπίξελ...

Η απάντηση της LG ("για 2 καμένα πράσινα υποπίξελ και σε 3 πίξελ όταν προβάλω λευκή εικόνα ανάβει το πράσινο αντί για το λευκό υποπίξελ")

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μας έχετε διαθέσει, το αναφερόμενο φαινόμενο λειτουργίας της τηλεόρασης σας δεν αποτελεί βλάβη αλλά εντάσσεται στα πλαίσια των εργοστασιακών προδιαγραφών της.

Η LG Electronics Ελλάς φροντίζοντας τους καταναλωτές της, παρέχει εντός της περιόδου ισχύος της διετούς εργοστασιακής εγγύησης την δυνατότητα επέκτασης της για τρία επιπλέον έτη, για όλες τις συσκευές εισαγωγής της εκτός των συσκευών κινητής τηλεφωνίας. Η υπηρεσία αυτή σας προσφέρει υποστήριξη για οποιοδήποτε κατασκευαστικό ελάττωμα προκύψει με την συσκευή σας άμεσα και αποτελεσματικά, στα πλαίσια εργοστασιακής εγγύησης συνολικής διάρκειας 5 ετών.

Για την επέκταση εγγύησης αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνηση επικοινωνήστε με την LGE στο 801 11 200 900 ή 210 48 00 564, Δευτέρα με Κυριακή. Επίσης μπορείτε να επισκεφθείτε το site μας www.lg.com/gr και να δείτε όλα μας τα προϊόντα.

Με εκτίμηση,

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
LG Electronics
http://www.lghere4u.gr
http://www.bloglg.gr