LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Ζαφείρη, τα παιδιά στα αγγλικά site έλεγαν ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ανταλλακτικά ( τους είχαν πει τεχνικοί ότι ήθελε όλη η πλακέτα αλλαγή αλλά δεν υπήρχαν ΚΑΘΟΛΟΥ ανταλλακτικά )

Εγώ θέλω τα μου πίσω, ούτε καν πιστωτικό από το κατάστημα γιατί το Public τόσο καιρό δε με πήρε ούτε 1 φορά τηλέφωνο, με έχουν γράψει στα @@ τους.
 
Ζαφείρη, τα παιδιά στα αγγλικά site έλεγαν ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ανταλλακτικά ( τους είχαν πει τεχνικοί ότι ήθελε όλη η πλακέτα αλλαγή αλλά δεν υπήρχαν ΚΑΘΟΛΟΥ ανταλλακτικά )

Εγώ θέλω τα μου πίσω, ούτε καν πιστωτικό από το κατάστημα γιατί το Public τόσο καιρό δε με πήρε ούτε 1 φορά τηλέφωνο, με έχουν γράψει στα @@ τους.

Δηλαδη με αλλαγη πλακετας θα διορθωθει????αν ναι δεν εχω προβλημα και να περιμενω κιολας μεχρι να εχουνε ανταλλακτικα.

Ειναι ετσι ομως?
 
Δε διαβάζεις...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ανταλλακτικά... γι αυτό τους επέστρεψαν τα λεφτά.
 
Δε διαβάζεις...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ανταλλακτικά... γι αυτό τους επέστρεψαν τα λεφτά.

Φυσικα και διαβαζω αλλα εχε υποψιν σου οτι στον γραπτο λογο εσυ μπορει να εννοεις κατι και εγω να καταλαβω κατι αλλο....-bye-

Οταν λες

<<<Ζαφείρη, τα παιδιά στα αγγλικά site έλεγαν ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ανταλλακτικά ( τους είχαν πει τεχνικοί ότι ήθελε όλη η πλακέτα αλλαγή αλλά δεν υπήρχαν ΚΑΘΟΛΟΥ ανταλλακτικά )>>>

τι σημαινει ......οτι βγηκε καποια πλακετα η εξαρτημα σε παραγωγη και δεν ειναι διαθεσιμη ,η οτι δεν υπαρχει γιατρεια ....δηλ οτι δεν εχει κατασκευαστει η πλακετα η το εξαρτημα που θα την κανει να παιξει σωστα???
Σορυ για το πρηξιμο.....φιλικα παντα Ζαφειρης-bye-
 
Πριν απο λιγο με πηραν απο το σερβις για να μου πουν οτι τους ειδοποιησαν απο τα κεντρικα να μας στειλουν της TV οπως ειναι δηλαδη χαλασμενες και οτι θα μας της επισκευασουν καπου στο μελλον(Φοβερο ετσι?).Φυσικα αρνήθηκα να παραλαβω και του ειπα του υπευθηνου να μην στειλει τιποτα.Μετα απο λιγο παιρνουν απο την LG για να μου πουν τα ιδια που μου ειπε το σερβις"Και καλα κοιταξαμε το θεμα σου".Οποτε αυριο σε συνεννοηση με τον GARRET παμε για καταγγελια.

Αυτα για οσους νομιζουν οτι αγοραζοντας την "τιβουλα" πιασαν το παπα απ' τα ΜΥΔΙΑ.
 
Καλησπέρα,

Κ. Ζαφειρίδη, μάλλον υπεραναλύετε το θέμα :smile: Οι τεχνικοί του (εκάστοτε, όχι μόνο της LG) σέρβις δεν είναι ιδιαίτεροι γνώστες των συσκευών που επισκευάζουν και σίγουρα δεν είναι οι ίδιοι άνθρωποι και ούτε έχουν καμιά ιδιαίτερη επαφή με τους ανθρώπους που τις σχεδιάζουν και κατασκευάζουν. Όποια γνώση αποκτούν για συγκεκριμένα μοντέλα προκύπτει κυρίως από επαναλαμβανόμενες αναφορές βλαβών σε αυτά, οπότε μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα. Αν π.χ. δει κανείς πενήντα πλυντήρια να χρειάζονται σέρβις λόγω καμμένου μοτέρ, στο 51ο θα μπορεί μάλλον να αναγνωρίσει τα συμπτώματα. Από 'κει και πέρα, είναι πολύ δύσκολο και δε μου φαίνεται και λογικό να γνωρίζει το προσωπικό του σέρβις τα προβλήματα κάθε μοντέλου και τις πιθανές οδούς επίλυσης. Στο ελληνικό ιστοχώρο της LG εμφανίζονται περί τις 50 τηλεοράσεις και 130 λευκές συσκευές, που λόγω μεγέθους δεν μπορούν εύκολα να μεταφερθούν σε κάποιο κεντρικό σέρβις στην Πρωτεύουσα ή αλλού, οπότε θα υποστηριχθούν τοπικά (με την ευρύτερη γεωγραφική έννοια, δεν εννοώ το χώρο εγκατάστασης) από εξουσιοδοτημένο τεχνικό της εταιρείας . Προφανώς η εταιρεία δεν του κάνει κάποια διεξοδική εκπαίδευση σε κάθε μοντέλο. Απ' ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω υπάρχουν εκπαιδεύσεις γενικότερης φύσεως μέσω σεμιναρίων (σε επίπεδο νέας σειράς μοντέλων, π.χ.). Από εκεί και πέρα η εταιρεία έχει ένα γενικό μπούσουλα για κάθε περίπτωση αναφοράς βλάβης και καλεί τους τεχνικούς να τον ακολουθούν, με την ελπίδα ότι θα αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά στις περισσότερες περιπτώσεις το πρόβλημα. Γι' αυτό το λόγο και ΟΛΟΙ που πήγαμε τις τηλεοράσεις μας στο σέρβις, εδώ και στο εξωτερικό, ακούσαμε τα ίδια πραγματα από τους τεχνικούς: "Πρώτα θα κάνουμε αναβάθμιση. Αν δεν υπάρχει κάτι από την εταιρεία ή η αναβάθμιση δε λύσει το πρόβλημα, αλλάζουμε την πλακέτα. Αν δεν έχουμε εμείς εδώ (που δεν έχουμε ποτέ -- αν και αυτό δεν είναι τόσο τραγικό), τη ζητάμε από τα κεντρικά. Συνήθως δεν έχουν ούτε αυτοί (στο τοπικό σέρβις μου είπαν άμεσα και πριν εξετάσουν την τηλεόραση ότι αν χρειαστεί πλακέτα θα πρέπει να την παραγγείλουν από Ολλανδία, αν θυμάμαι καλά. Ένα πιάτο φούρνου μικροκυμάτων LG που είχα σπάσει πριν από κανένα χρόνο από την Ολλανδία ήρθε στο τοπικό σέρβις, με βάση τα αυτοκόλλητα του ταχυδρομείου στη συσκευασία). Ειδοποιούμε τα κεντρικά και περιμένουμε λοιπόν να έρθει η πλακέτα από τας Ευρώπας. Μόλις έρθει τη βιδώνουμε στην τηλεόραση και όλα δουλεύουν ξανά σωστά." Υποθέτω ότι το καμπανάκι για τα κεντρικά της LG χτυπάει όταν φτάσουν ταυτόχρονα 100 αιτήματα για ανταλλακτικές πλακέτες της LH7000 (και 6000 και 6100 κ.λπ.) απ' όλη την Ευρώπη.

Με βάση τα παραπάνω, θεωρώ ότι όλες οι απαντήσεις και ενημερώσεις από το κάθε σέρβις γίνονται εν αγνοία των πραγματικών προβλημάτων, γεγονότων και εξελίξεων και είναι συνήθως απλές προσπάθειες κατευνασμού του πελάτη. Οι μόνες περιπτώσεις που σίγουρα δεν ισχύει ο κανόνας είναι όταν λένε "Η τηλεόρασή σας δεν επισκευάζεται, θα εκδόσουμε πιστωτικό τιμολόγιο στη θέση της" ή κάτι ανάλογο. Ακόμα και η περίπτωση που πούνε "Σας επιστρέφουμε την τηλεόρασή σας επισκευασμένη" μπορεί να μην ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Αυτοί απλά την πλακέτα αλλάξανε, τι ακριβώς κάνανε δε γνωρίζουν.

Πέτρος

Υ.Γ.: Η πρώτη ηλεκτρονική συσκευή που πραγματικά θα αγαπήσω θα είναι αυτή που δεν θα έχει αυτή την καταραμένη πλακέτα που χαλάει συνέχεια.
 
Μεθαύριο θα κοινοποιήσω εξώδικη δήλωση - πρόσκληση προς :
LG, Εlectronet Λάρισας, Ένωση καταναλωτών, ΙΝΚΑ καιθα αρχίζω να τους διαφημίζω κανονικά.........!!!!!!!!!!!!!!
Εάν δεν μου δώσουν τα χρήματα εντόκως θα τους @@
 
Πριν απο λιγο με πηραν απο το σερβις για να μου πουν οτι τους ειδοποιησαν απο τα κεντρικα να μας στειλουν της TV οπως ειναι δηλαδη χαλασμενες και οτι θα μας της επισκευασουν καπου στο μελλον(Φοβερο ετσι?).Φυσικα αρνήθηκα να παραλαβω και του ειπα του υπευθηνου να μην στειλει τιποτα.Μετα απο λιγο παιρνουν απο την LG για να μου πουν τα ιδια που μου ειπε το σερβις"Και καλα κοιταξαμε το θεμα σου".Οποτε αυριο σε συνεννοηση με τον GARRET παμε για καταγγελια.

Αυτα για οσους νομιζουν οτι αγοραζοντας την "τιβουλα" πιασαν το παπα απ' τα ΜΥΔΙΑ.

Δυσάρεστη εξέλιξη, πραγματικά. Δεν ξέρω αν η συνεχιζόμενη πίεση στην εταιρεία αλλάξει κάτι, κρίνοντας από τα παραπάνω. Θα πρέπει να κοιτάξω ξανά τη διατύπωση του σχετικού νόμου για την προστασία των δικαιωμάτων μας για να δω τι μπορεί να γίνει. Δυστυχώς η ανακοίνωση αυτού του νέου θα γίνει στον καθένα ξεχωριστά από το κάθε σέρβις και σε διαφορετικούς χρόνους, το οποίο κάνει δύσκολη την ομαδική καταγγελία. neof1z, αν προχωρήσετε σε κάποιες ενέργειες παρακαλώ να μας κρατάτε ενήμερους. Αυτό βέβαια ισχύει για όλους όσους έχουν όρεξη για δράση. Επίσης όλοι, αν είναι δυνατό, να κάνετε ο,τιδήποτε κάνετε εγγράφως και να κρατάτε κάποιο στοιχείο επαφής με την καταγγελία σας σε κάθε υπηρεσία (π.χ. πρωτόκολλο είναι υποχρεωμένες όλες οι Δημόσιες Υπηρεσίες να διατηρούν και να ενημερώνουν τους πολίτες για τον αντίστοιχο αριθμό του εισερχομένου εγγράφου). Με αυτό τον τρόπο θα μπορούμε να ακολουθήσουμε οι υπόλοιποι στα ίχνη σας και να αναφέρουμε σε κάθε δική μας ενέργεια τις δικές σας ενέργειες και καταγγελίες. Μπορεί να μη μπορούμε να κάνουμε κάτι όλοι μαζί και ταυτόχρονα, αλλά προσδοκώ στο φαινόμενο της χιονοστιβάδας. Σε παλιότερη επικοινωνία του αδερφού μου με το ΥΠΑΝ, αν θυμάμαι καλά, για μια ανάλογη διαφορά με γνωστό ηλεκτρονικό κατάστημα υλικού Η/Υ και νέων τεχνολογιών, του είχαν ζητήσει να αρχίσει γραπτή επικοινωνία με το κατάστημα, να διατυπώνει τις αξιώσεις του, να ζητάει γραπτή απάντηση σε σύντομο χρονικό διάστημα και να βάζει κοινοποίηση του εγγραφου στο ΥΠΑΝ. "Aκόμα κι αν δε σου απαντήσουν εσένα", του είπαν, "θα απαντήσουν σε εμάς". 'Οπερ και εγένετο: σε μερικές (λίγες) ημέρες επικοινώνησαν από τη κατάστημα μαζί του και του επέστρεψαν το πλήρες ποσό με τη συγνώμη τους.

Εν αναμονή εξελίξεων από την πλευρά σας και από το τοπικό σέρβις στα Χανιά,

Πέτρος
 
Μεθαύριο θα κοινοποιήσω εξώδικη δήλωση - πρόσκληση προς :
LG, Εlectronet Λάρισας, Ένωση καταναλωτών, ΙΝΚΑ καιθα αρχίζω να τους διαφημίζω κανονικά.........!!!!!!!!!!!!!!
Εάν δεν μου δώσουν τα χρήματα εντόκως θα τους @@

Είχες κι εσύ ανάλογη απάντηση από το σέρβις; Αν όχι, μήπως πρέπει να περιμένεις για να σου δοθεί; Θα είχε βάση αποιαδήποτε ενέργειά σου τέτοια αν δεν έχεις έννομο συμφέρον (και δεν έχεις, νομίζω, αν δεν έχουν αρνηθεί ακόμα την επισκευή της σε εύλογο χρονικό διάστημα);

Από 'κει και πέρα, προφανώς δε μπορεί να μείνει έτσι το θέμα.

Πέτρος
 
Παιδια....ο καθενας μονος του δεν κανει τιποτα.
50 ατομα μαζι κατι θα γινει. :violent-smiley-030:

Μηπως πρεπει να οργανωθει κατι πιο επισημο?

Εγω προσωπικα μεχρι Τεταρτη οφειλω να περιμενω οπως υποσχεθηκα στο σερβις.....για το αν και πως διορθωνεται.(αν)

Αν δεν παρω σαφη απαντηση που να με καλυπτει σαν καταναλωτη απο την αντιπροσωπεια και οχι απο το καταστημα που την πηρα.....τοτε ενοειται οτι και εγω θα κινηθω εναντιον της εταιριας για ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων.
Υπαρχει ο νομος στην εφημεριδα της κυβερνησης αρ.φυλλου 192/21 Αυγ.2002 και μας καλυπτει απολυτα.....(ειδικα αν προσπαθησεις να δεις ας πουμε Τενις η πατιναζ που φαινεται και η κερκιδα).

Αντε και καλα ξεμπερδεματα.
 
Πριν απο λιγο με πηραν απο το σερβις για να μου πουν οτι τους ειδοποιησαν απο τα κεντρικα να μας στειλουν της TV οπως ειναι δηλαδη χαλασμενες και οτι θα μας της επισκευασουν καπου στο μελλον(Φοβερο ετσι?).Φυσικα αρνήθηκα να παραλαβω και του ειπα του υπευθηνου να μην στειλει τιποτα.Μετα απο λιγο παιρνουν απο την LG για να μου πουν τα ιδια που μου ειπε το σερβις"Και καλα κοιταξαμε το θεμα σου".Οποτε αυριο σε συνεννοηση με τον GARRET παμε για καταγγελια.

Αυτα για οσους νομιζουν οτι αγοραζοντας την "τιβουλα" πιασαν το παπα απ' τα ΜΥΔΙΑ.

Ετσι γενικα και αοριστα?????
Και ενω ειναι διαπιστωμενα τα προβληματα?
Αναφερθηκε κανεις οτι στο μελλον που καλεισαι να περιμενεις-ουμε θα βγει καποια αναβαθμιση σε επιπεδο software η hardware????η ετσι στο κουκουρουκου στο μελλον θα την επισκευασουμε?
Για να δουμε τι θα μου πουνε εμενα.....ειμαι περιεργος.
 
Ετσι γενικα και αοριστα?????
Και ενω ειναι διαπιστωμενα τα προβληματα?
Αναφερθηκε κανεις οτι στο μελλον που καλεισαι να περιμενεις-ουμε θα βγει καποια αναβαθμιση σε επιπεδο software η hardware????η ετσι στο κουκουρουκου στο μελλον θα την επισκευασουμε?
Για να δουμε τι θα μου πουνε εμενα.....ειμαι περιεργος.

Στο κουκουρουκου αναφερθηκε οσο κι αν δεν το ηθελε.

Εγω εκανα σαν πρωτη φαση καταγγελία (Επώνυμη) εδω:

http://www.efpolis.gr/el/form-ypovoli-paraponon.html

Aυριο θα παω με τον GARRET μια βολτα απο εκει να δουμε τη θα μας πουνε.

Μολις εκανα και τηλεφωνικη καταγγελια.
 
Last edited:
Παιδιά σκούρα τα πράματα.
Είναι προφανές ότι η αντιπροσωπεία γνωρίζει τα προβλήματα της TV
γι´αυτό άλλωστε την απέσυρε σε μόλις 4 μήνες κυκλοφορίας (αυτό δεν έχει ξαναγίνει στα χρονικά και μαλιστά σε κορυφαίο μοντέλο μιας εταιρίας) και αντί να βγεί τίμια και ειλικρίνα να παραδεχτεί την μ@λ@..ι@ της και να προβεί σε ανάλογες ενέργειες κάνει την πάπια και αντιμετώπίζει
το πρόβλημα με το να ταλαιπωρεί τους πελάτες τους μέχρι να βαρεθούν και να σταματήσουν.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η TV και απαράδεκτη και η συμπεριφορά της αντιπροσωπείας.
παιδιά πρέπει να κινηθούμε ομαδικά.
Δεν δέχομαι να έχω σκάσει 900 Ε και να μην ευχαριστιέμαι ουτέ δέχομαι να μέινω χωρίς TV (γιατί δεν έχω άλλη) επείδή μία εταιρία κάνει την πάπια και "δήθεν" εξετάζουν ένα πρόβλημα που το γνωρίζουν πολύ καλά.
Αν κάποιος γνωρίζει μοντέλο οποιουδήποτε προιόντος που να κυκλοφόρισε μόνο 4 μήνες παρακαλώ ας μας το πεί γιατί αισθανόμαστε όλοι κοροϊδα.
 
Εγώ πάλι επικοινώνησα σήμερα με το σέρβις για άλλο θέμα (να ζητήσω να παραγγείλουν δύο νέα ράφια για ένα παλιό ψυγείο LG που έχει η πεθερά μου). Ο τεχνικός μου είπε ότι παρήγγειλε από τα κεντρικά στην Ολλανδία (ή ένα τέτοιο μέρος) μια νέα πλακέτα για την τηλεόρασή μου "ενημερωμένη με τα καινούργια... σχετικά και όλα τα λογισμικά και όλα τα πράγματα", κατά λέξη. Μάλιστα ζήτησε να περιμένω μισό λεπτό για να μπει στο σύστημα και να δει (;/).

- "Για να δω... Shipped... Έφυγε χτε-- όχι, 30, σήμερα έφυγε."
- "Δηλαδή θα είναι εδώ μέχρι το τέλος της εβδομάδας".
- "Ε, ναι, λογικά".
- "Και θα λυθούν τα προβλήματα; Δεν το πολυπιστεύω, με βάση όσα ακούω".
- "Ε, να δούμε, καινούργιο υλικό είναι..."

Απ' ότι καταλαβαίνω εγώ, έχει πολύ δρόμο μπροστά η ιστορία...

... και διαπιστώνω ότι η λίστα με τα smilies έχει μια τραγική έλλειψη: λείπει ο Καραγκιόζης...
 
Αυτα για οσους νομιζουν οτι αγοραζοντας την "τιβουλα" πιασαν το παπα απ' τα ΜΥΔΙΑ.

Neo, πραγματικά θέλω να τελειώσει αίσια αυτή η υπόθεση, το καταλαβαίνω ότι τα ‛χεις πάρει, αλλά τη συγκεκριμένη φράση καλύτερα να την κάνεις κορνίζα, αντί να στήνεις λογοπαίγνια για λόγους εντυπωσιασμού. Επειδή δηλαδή εσύ – εκτιμάς ότι – πήρες «σκάρτο πράμα», πρέπει όλοι να συμφωνούμε μαζί σου;
Όπως βλέπεις μείναμε καμιά 10αριά άτομα στο νήμα, να περιμένουμε τι θα γίνει με το σέρβις της αντιπροσωπείας. Οι υπόλοιποι λάκισαν. Και απολαμβάνουν τις θεάσεις. Και αγνοούν τα ψειρίσματα που κάνεις. Και δεν ποστάρουν σαν εμένα π.χ. Και ξέρεις κάτι; Αν δεν ήταν η «τιβούλα», όπως τη λες, power buy μεταξύ άκρως απαιτητικών μελών του avclub, πόσοι νομίζεις ότι θα νοιάζονταν για το trumotion; Για φύγε λίγο απ’ αυτό το thread να δεις τι γίνεται και με τις άλλες τηλεοράσεις… Παίζουν καλύτερα νομίζεις τα blu rays; Και δεν μιλάμε για 800 ευρώ, έτσι; Είναι η φύση του 24p, που φαίνεται ότι έχει ακόμα δρόμο για να υλοποιηθεί ευπρεπώς με την τρέχουσα τεχνολογία (pull down κλπ.).
Μήπως τελικά ρε neo για σένα ισχύουν τα …μύδια; Θα σε συμβούλευα να μην κρίνεις εξ ιδίων τ’ αλλότρια.
Αυτά! Γιατί με off topic σχόλια δεν καταφέρνεις τίποτα, αν κατάλαβες…
Κατά τα άλλα, καλή επιτυχία, ειλικρινά!
 
Vragia - Πραγματικά είσαι ό,τι να ναι ρε, δεν έχω κάτι άλλο να σου πω.

Εδώ σου παρουσιάζουμε στοιχεία που τα ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ή ίδια η LG και εσύ μιλάς για "ψειρίσματα".

Όπως σου λέμε για τις ΜΕΓΙΣΤΕΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ, όπως το να γυρίζουν ΕΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΜΕΝΕΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ πίσω, και εσύ λες τα δικά σου.

Πραγματικά, δεν έχω λόγια ε.
 
...και εσύ λες τα δικά σου.

Πραγματικά, δεν έχω λόγια ε.

Όχι δεν λέω τα δικά μου, λέω ότι είναι καλό να αποφεύγουμε τις "μπηχτές".
Συγνώμη αν δεν με βρίσκετε σύμφωνο.
 
Μα ούτε η ίδια η LG δε σε βρίσκει σύμφωνο, εμείς θα σε βρούμε;;;;;;
 
Φίλοι μου, παρακαλώ να πέσουν λίγο οι τόνοι και να παραμείνει το νήμα στα προβλήματα και την αντιμετώπιση τους.

Τα σχόλια από τους μεν (που δεν βλέπουν ή δεν τους ενοχλούν τα όποια προβλήματα) προς τους δε (που θεωρούν το πρόβλημα μη αποδεκτό) και αντιστρόφως δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα περισσότερο από ένταση.
 
Το ορθο ειναι να γινει η καταγγελια οχι μονο προς την lg αλλα και προς τον μεταπωλητη..