Ρε σεις στην πρωτη φωτο ο αξονας εχει διπλη στηριξη με ρουλεμαν και οχι μονη.Στο συγκεκριμένο της φωτογραφίας μάλλον έτσι είναι. Για πιο ελαφριά μοτέρ ή αν είχε βάλει τρυπάνι, θα μπορούσε μια βίδα να σπρώχνει την βάση μέχρι να τεντώσει ο ιμάντας. Δηλαδή η ίδια απλή διάταξη που έχουν τα κολωνάτα δράπανα.
Ακομα και στον αερα να ειναι το δραπανο με απλη κοντρα θα γυρναει ευθεια ο αξονας του.

@papakitou φιλε η λυση για εμενα ειναι οι γωνιες στηριξης επιπλων τυπου Kallax του ΙΚΕΑ.
Λιτες, απεριττες, και με καλυμα για να μην φαινεται τπτ.
Τις βρισκεις και στα σιδηροπωλεία της γειτονιάς.
