Μια βραδιά με Wolfson

δεν μιλάμε για απόψεις. αυτές είναι σεβαστές.
μιλάμε για μια απλή μέτρηση.
Η άποψη στην συγκεκριμένη περίπτωση θα ηταν αν ο φιλος μας έλεγε οτι εμένα μου αρέσει καλύτερα ανάποδα πράγμα που ειναι καλό σε κάποια συστήματα.
αλλά να ξέρουμε ποιο ειναι το σωστα και ποιο το ανάποδα ειναι θεμιτό και ιδιαίτερα απλό.
και δεν αντιδικούμε με κανέναν. απλως μπορει κάποιοι να πλανώνται και δεν ειναι καθόλου κακό αυτο. το κακο ειναι το να επιμένουν χωρίς να το ψάξουν οι ίδιοι.
Εαν ενδιαφερόσαστε μπορω να σας πω δυο τρόπους για να βρείτε την σωστή φάση στη έξοδο του DAC.
o ενας μάλιστα δεν απαιτεί παλμογράφο
 
δεν μιλάμε για απόψεις. αυτές είναι σεβαστές.
μιλάμε για μια απλή μέτρηση.
Η άποψη στην συγκεκριμένη περίπτωση θα ηταν αν ο φιλος μας έλεγε οτι εμένα μου αρέσει καλύτερα ανάποδα πράγμα που ειναι καλό σε κάποια συστήματα.
αλλά να ξέρουμε ποιο ειναι το σωστα και ποιο το ανάποδα ειναι θεμιτό και ιδιαίτερα απλό.
και δεν αντιδικούμε με κανέναν. απλως μπορει κάποιοι να πλανώνται και δεν ειναι καθόλου κακό αυτο. το κακο ειναι το να επιμένουν χωρίς να το ψάξουν οι ίδιοι.
Εαν ενδιαφερόσαστε μπορω να σας πω δυο τρόπους για να βρείτε την σωστή φάση στη έξοδο του DAC.
o ενας μάλιστα δεν απαιτεί παλμογράφο

Νομίζω οτι οι τεκμηριωμένες απαντήσεις είναι ότι καλύτερο,
για την αποφυγή εντάσεων..
 
εδώ μιλάμε απλά για μια απλή μέτρηση. το τι ακουει ο καθένας ειναι σχετικό. εσύ το μέτρησες ξαναρωτάω?

To ότι γράφει ο wahrheit242 δεν σου λέει τίποτα.
Γράφει ότι από εκεί παίζει χάλια και δεν μπορεί να το ακούσει, αυτό κανονικά θα έπρεπε να το δεί ό παλμογράφος σου.
Εσύ το τσέκαρες κανονικά πριν πάει στο σπίτι του να το ακούσει.
Δεν γράφει ότι παίζει πολύ χειρότερα και ακούει αναγκαστικά από την RCA.
Εσένα δηλαδή δεν σου έκανε καμιά εντύπωση αυτό και μας μιλάς μόνο για παλμογράφο.
Γιατί να κάτσουμε να ασχοληθούμε με την συνδεσμολογία αν δεν υπήρχε πρόβλημα.
Δεν σου έστειλε πριν την φωτογραφία και σου είπε έτσι θέλω να το συνδέσεις και μετά εσύ έκανες τα δικά σου.
Και στο τέλος του λες κάνεις λάθος που νομίζεις ότι παίζει χάλια ο παλμογράφος λέει ότι φταίνε τα αυτιά σου.
Ο entropia που έχει κάνει την σύνδεση της φωτογραφίας που εσύ λες ότι είναι λάθος και αυτός δεν ξέρει τι ακούει αλλά ξέρει ο παλμογράφος σου.
Και το ξαναλέω αν είχε παίξει χωρίς πρόβλημα το Wolfson του wahrheit242 θα είχαμε ασχοληθεί ΟΧΙ.
Εχω προηγούμενα μαζί σου ΟΧΙ γιατί εγώ σε πρότεινα στο wahrheit242...
 
Βρε σεις, δημιουργείτε θέμα εκεί που δεν υπάρχει...

Όπως λέει και ο Kontr, υπάρχει ένας σωστός τρόπος σύνδεσης. Αυτός θα υποδειχθεί από τον παλμογράφο. Αυτό δεν επιδέχεται αμφισβήτησης.

Αν τη στιγμή που σύμφωνα με τον παλμογράφο οι συνδέσεις είναι σωστές, το αποτέλεσμα ακούγεται λάθος, το πρόβλημα βρίσκεται αλλού. Είναι λάθος τακτική να γίνεται επίτηδες λάθος συνδεσμολογία σε έναν σημείο για να διορθωθεί κάποιο πρόβλημα που υπάρχει σε άλλο σημείο (αν γίνεται κάτι τέτοιο..).
 
Πολύ σωστά^ , χαλάτε τις καρδιές σας για τη φάση του wolfson (ούτε μια μέρα δεν άκουσε από εκεί ο φίλος-κάτοχος, ήταν και άστρωτο, αγόρασε κάτι καλά rca την επόμενη).... δεν αξίζει στην τελική....

ας χαλαρώσουμε και να δώσουμε ένα ραντεβού στην ταβέρνα με τα βινύλια και τα atc και να "βριστούμε" εκεί ελεύθερα.... να πιούμε και τις μπύρες μας ....

-bye-
 
Last edited:
Μπορείτε σας παρακαλώ να ηρεμήσετε;
(εδώ βέβαια προειδοποιεί ο καπετάνιος και τον γράφετε... εμένα θα ακούσετε; )

Τεσπα... Πάμε ξανά μανά...
Το ντακ είτε στη μια είτε στην άλλη φάση είχε πρόβλημα στη στάθμη εξόδου. Ήταν (αδικαιολόγητα φαντάζομαι) πολύ χαμηλότερη από τη σύνδεση με rca. Αυτό παρέμεινε και μετά τη "διόρθωση" των επαφών από τον Ηλία, και ήταν το μόνο συμπέρασμα που πρόλαβα να βγάλω.
Το μηχανάκι πέρασε αμέσως μετά σε πολύ εμπειρότερα χέρια από τα δικά μου, αρχικά στου Ηλία, και στη συνέχεια στου modright.
Ανέφερε κανένας από τους δυο πρόβλημα στη στάθμη εξόδου των xlr; Όχι.
Ίσως γιατί δοκιμάστηκε και δεν υπήρχε, ίσως γιατί δεν δοκιμάστηκε καν, ίσως γιατί μπορεί τελικά το πρόβλημα να βρισκόταν αλλού
(στον ενισχυτή μου ας πούμε - ...χτυπήστε ξύλο).
Ακουστικό τεστ με τις φάσεις έκανα μόνον ο ίδιος παρέα με τον Ηλία που τις άλλαξε (κι αυτό -το Α/Β- για ελάχιστο χρόνο).
Δεν θυμάμαι να σχολίασε κάτι ο Ηλίας, αλλά ούτε κι εγώ, μια που παρέμεινα αποκαρδιωμένος με τη στάθμη της εξόδου.
Προφανώς όμως κανένας από τους δυο δεν άκουσε τα ουρί του παραδείσου με αυτή την αλλαγή...

Από κει και ύστερα... modright και kontr λένε ότι οι σωστές φάσεις είναι όπως τις είχε αρχικά ο δεύτερος. Θα τους βγάλουμε τρελούς και τους δυο;
Στην τελική φίλε Musicalicius πήγαινε μια βόλτα από τον modright που έχει το ντακ να το τσεκάρετε και παρέα. Τι τρώγεστε εδώ μέσα;

Και ναι, εσύ μου πρότεινες τον kontr και σε ευχαριστώ (όπως και τον ίδιο τον Κώστα επίσης...)
 
Last edited:
ακριβώς αυτό λεω και εγω. η φαση ειναι κατι που δεν δέχεται καμια αμφισβήτηση και βασικα δεν πιστεύω οτι παίζει και τοσο σημαντικό ρόλο. το προβλημα προφανώς υπάρχει καπου αλλου ειτε στα καλώδια ειτε στον ενισχυτή γιατί η στάθμη στα xlr εναι ιδια με αυτη των rca και εδω παιζει κανονικά στην ιδια ακριβώς ένταση και τα δυο.( το dac αυτη τη στιγμή ειναι πάλι στα χέρια μου)
και δεν μπορώ να καταλάβω γιατι πιστεύεται οτι υπάρχει θεμα . εγω δεν μίλησα άσχημα απλα ειπα οτι το τσεκαρα και αν κατι κάνω λαθος πέστε το μου .
βασικά προσπαθούσα να καταλάβω με ποιο τροπο βρήκατε την φαση για να το ψάξω και εγω. γνώση ανταλλάσσουμε εδω και οχι βρισιές.
οσο για την προτίμηση σου και την πρόταση στον Μανο να ερθει σε μενα σε ευχαριστώ πολυ αλλα παρεξήγησες τα λεγόμενα μου ισως επειδή λόγω γραπτού ήμουν φυδολος και αρα απότομος. όπως και να έχει ζητώ συγνώμη για την παρεξήγηση και πραγματικά μακριά απο εμένα τέτοια πράγματα.
 
τώρα σχετικά με τα balance και μιας και αναφέρθηκε υπάρχουν παραδείγματα ενισχυτών οπου στη single είσοδο εχουν απόκριση πχ 16KHz και την balance έχουν 300KHz ή και το αντίστροφο. δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τις συνδέσεις μεταξύ τους αν δεν ξέρουμε τι κάνει ο ενισχυτής μας. γιαυτο και το δοκιμάζουμε και βλέπουμε.
εδω βέβαια ο Μανος πρεπει να εχει και κάποιο αλλο πρόβλημα αφού ήταν και η στάθμη χαμηλότερη αλλά αυτό είναι άσχετο και πρέπει απλά να ελεγχθεί.
 
Απάντηση: Re: Μια βραδιά με Wolfson

ακριβώς αυτό λεω και εγω. η φαση ειναι κατι που δεν δέχεται καμια αμφισβήτηση και βασικα δεν πιστεύω οτι παίζει και τοσο σημαντικό ρόλο. το προβλημα προφανώς υπάρχει καπου αλλου ειτε στα καλώδια ειτε στον ενισχυτή γιατί η στάθμη στα xlr εναι ιδια με αυτη των rca και εδω παιζει κανονικά στην ιδια ακριβώς ένταση και τα δυο.( το dac αυτη τη στιγμή ειναι πάλι στα χέρια μου)
και δεν μπορώ να καταλάβω γιατι πιστεύεται οτι υπάρχει θεμα . εγω δεν μίλησα άσχημα απλα ειπα οτι το τσεκαρα και αν κατι κάνω λαθος πέστε το μου .
βασικά προσπαθούσα να καταλάβω με ποιο τροπο βρήκατε την φαση για να το ψάξω και εγω. γνώση ανταλλάσσουμε εδω και οχι βρισιές.
οσο για την προτίμηση σου και την πρόταση στον Μανο να ερθει σε μενα σε ευχαριστώ πολυ αλλα παρεξήγησες τα λεγόμενα μου ισως επειδή λόγω γραπτού ήμουν φυδολος και αρα απότομος. όπως και να έχει ζητώ συγνώμη για την παρεξήγηση και πραγματικά μακριά απο εμένα τέτοια πράγματα.

Μπράβο Κώστα :SFGSFGSF:

Ελπίζω να εκτονωθεί πια η κατάσταση...

Όλοι άλλωστε φίλοι είμαστε εδώ... Δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε ή να αποδείξουμε ο ένας στον άλλο.
Ίσα-ίσα, μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη... :smash: :music-smiley-004:


τώρα σχετικά με τα balance και μιας και αναφέρθηκε υπάρχουν παραδείγματα ενισχυτών οπου στη single είσοδο εχουν απόκριση πχ 16KHz και την balance έχουν 300KHz ή και το αντίστροφο. δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τις συνδέσεις μεταξύ τους αν δεν ξέρουμε τι κάνει ο ενισχυτής μας. γιαυτο και το δοκιμάζουμε και βλέπουμε.
εδω βέβαια ο Μανος πρεπει να εχει και κάποιο αλλο πρόβλημα αφού ήταν και η στάθμη χαμηλότερη αλλά αυτό είναι άσχετο και πρέπει απλά να ελεγχθεί.

Άλλαξα 2 ζεύγη rca κι άλλα τόσα xlr πριν δοθεί το ντακ.
Φοβάμαι ότι το πρόβλημα βρίσκεται στον ενισχυτή.
Προς το παρόν πάντως δεν με "καίει" διότι παίζω με rca.
Αν αλλάξει κάτι, εδώ είμαστε να το συζητήσουμε και να το δούμε...
 
το προβλημα προφανώς υπάρχει καπου αλλου ειτε στα καλώδια ειτε στον ενισχυτή γιατί η στάθμη στα xlr εναι ιδια με αυτη των rca και εδω παιζει κανονικά στην ιδια ακριβώς ένταση και τα δυο.( το dac αυτη τη στιγμή ειναι πάλι στα χέρια μου)

εδω βέβαια ο Μανος πρεπει να εχει και κάποιο αλλο πρόβλημα αφού ήταν και η στάθμη χαμηλότερη αλλά αυτό είναι άσχετο και πρέπει απλά να ελεγχθεί.

Αν ισχύει το πρώτο (ίδια στάθμη εξόδου στα XLR και στα RCA) είναι λογικό να ισχύει το δεύτερο (ήταν και η στάθμη χαμηλότερη), καθότι τα XLR συνηθίζεται να παίζουν πολύ πιο δυνατά από τα RCA. Αντίστοιχα, οι ενισχυτές είναι πιο ευαίσθητοι από τα RCA ώστε να το αντισταθμίσουν.

Εκτός βέβαια αν με το "ήταν και η στάθμη χαμηλότερη" δεν αναφέρεσαι στα XLR.
 
Re: Απάντηση: Μια βραδιά με Wolfson

Μπορείτε σας παρακαλώ να ηρεμήσετε;
(εδώ βέβαια προειδοποιεί ο καπετάνιος και τον γράφετε... εμένα θα ακούσετε; )

Τεσπα... Πάμε ξανά μανά...
Το ντακ είτε στη μια είτε στην άλλη φάση είχε πρόβλημα στη στάθμη εξόδου. Ήταν (αδικαιολόγητα φαντάζομαι) πολύ χαμηλότερη από τη σύνδεση με rca. Αυτό παρέμεινε και μετά τη "διόρθωση" των επαφών από τον Ηλία, και ήταν το μόνο συμπέρασμα που πρόλαβα να βγάλω.
Το μηχανάκι πέρασε αμέσως μετά σε πολύ εμπειρότερα χέρια από τα δικά μου, αρχικά στου Ηλία, και στη συνέχεια στου modright.
Ανέφερε κανένας από τους δυο πρόβλημα στη στάθμη εξόδου των xlr; Όχι.
Ίσως γιατί δοκιμάστηκε και δεν υπήρχε, ίσως γιατί δεν δοκιμάστηκε καν, ίσως γιατί μπορεί τελικά το πρόβλημα να βρισκόταν αλλού
(στον ενισχυτή μου ας πούμε - ...χτυπήστε ξύλο).
Ακουστικό τεστ με τις φάσεις έκανα μόνον ο ίδιος παρέα με τον Ηλία που τις άλλαξε (κι αυτό -το Α/Β- για ελάχιστο χρόνο).
Δεν θυμάμαι να σχολίασε κάτι ο Ηλίας, αλλά ούτε κι εγώ, μια που παρέμεινα αποκαρδιωμένος με τη στάθμη της εξόδου.
Προφανώς όμως κανένας από τους δυο δεν άκουσε τα ουρί του παραδείσου με αυτή την αλλαγή...

Από κει και ύστερα... modright και kontr λένε ότι οι σωστές φάσεις είναι όπως τις είχε αρχικά ο δεύτερος. Θα τους βγάλουμε τρελούς και τους δυο;
Στην τελική φίλε Musicalicius πήγαινε μια βόλτα από τον modright που έχει το ντακ να το τσεκάρετε και παρέα. Τι τρώγεστε εδώ μέσα;

Και ναι, εσύ μου πρότεινες τον kontr και σε ευχαριστώ (όπως και τον ίδιο τον Κώστα επίσης...)

E μην τρελαθούμε τώρα ότι μιλάς μόνο για διαφορά στάθμης


"Δεν ξέρω αν κινδύνεψε κάτι αλλά έκανα Α/Β.
Το xlr παίζει χάλια...
Άψυχο, στεγνό τελείως και στάθμη χαμηλότερη από το rca.
wtf; Στρώνει τίποτα, έκανα κάτι λάθος...ή "άνθρακες ο θησαυρός";"

"Παράλληλα συνδεδεμένα αυτή τη στιγμή είναι τα rca & τα xlr.
Και με τα xlr μόνα τους, τα ίδια θκατά έπαιζε πάντως.

Πάει για Χαρδαβέλλα το dac..."
 
Βλέπω ότι το νήμα, παραλίγο να πάρει φωτιά!

Όπως σωστά είπαν αρκετοί ψυχραιμότεροι της παρέας, οι μετρήσεις που παίρνεις από έναν παλμογράφο για χαρακτηριστικά όπως ή φάση δεν επιδέχονται κριτικής. Δεν υπάρχει "δεν με ενδιαφέρει τι δίνει ο παλμογράφος".
Το κάθε μετρητικό όργανο δεν μετρά "ψυχοακουστικά" δηλ. το πως οι χροιές θα ακουστούν στο αυτάκι μας και εάν θα μας αρέσουν, αλλά μετρά συγκεκριμένα χαρακτηριστικά αυστηρώς τεχνικά.
Από τη στιγμή που θα μετρηθεί η φάση και θα ταιριάξει μεταξύ εξόδου rca & xlr, τελείωσε αυτό είναι το σωστό - τώρα εάν στην ακρόαση δεν μας ακούγεται σωστά σε σύγκριση με τα rca...θέλει ψάξιμο του τι συμβαίνει και διαφοροποείται το άκουσμα!

Για να βοηθήσω εδώ, να πω τρία πράγματα που ίσως θέσουν και τις όποιες διαφοροποιήσεις σε ένα νέο επίπεδο συζήτησης.

α) όταν ακροάζεις με σκοπό τη σύγκριση, σε διαφορετικές στάθμες, έχεις κάνει το πρώτο ατόπημα! Δεν γίνεται να συγκρίνεις με διαφορετικές στάθμες, το πρώτο που θα έχει υψηλότερη στάθμη θα ακούγεται τόσο στα δυναμικά αλλά ίσως και στη λεπτομέρεια καλύτερα από το αμέσως πιο χαμηλό...ίσως για αυτό ο φίλος wahrheit242, αναφέρθηκει με το χαρακτηρισμό "χώμα", για μένα εάν ακροάστηκε-σύγκρινε κατά το (α) που περιγράφω ήταν λογικό.
β) όταν θέλεις να κάνεις σύγκριση, απαραιτήτως θέτεις ίδιο επίπεδο στάθμης μετρώντας σταθερή έξοδο σε Volt επί της εξόδου. Μετά συγκρίνεις ότι θες.
γ) σε μια συνάντηση που είχαμε λίγο καιρό πριν για μία δοκιμή διαφόρων dac, ένα από τα δοκιμαζόμενα είχε xlr σύνδεση μόνο. Παρόλο που ο ιδιοκτήτης του, μου ανέφερε ότι η έξοδος xlr είναι πιο υψηλοέξοδη από την αντίστοιχη υλοποίηση με rca, εντούτοις όταν σταθμίσαμε τις εξόδους των dac, αυτό έδωσε τη χαμηλότερη έξοδο από όλα τα παρευρισκόμενα και χρειάστηκε το μεγαλύτερο gain στο προενισχυτή για να έρθει στα ίσια με τα άλλα. Για να καταλάβετε τις διαφορές μεταξύ των 6 dac οι διαφορές που απαιτούνταν για να έρθουν στην ίδια στάθμιση για σωστή ακρόαση και σύγκριση ήταν από το παρά 20 έως το παρά 5. Εάν τα βάζαμε όλα στο παρά-20 είναι σίγουρο ότι τα επόμενα μέχρι το παρά-5 θα ακούγονταν "χώμα".

Πιστεύω να βοήθησα στην άμβλυνση της συζήτησης.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μια βραδιά με Wolfson

E μην τρελαθούμε τώρα ότι μιλάς μόνο για διαφορά στάθμης


"Δεν ξέρω αν κινδύνεψε κάτι αλλά έκανα Α/Β.
Το xlr παίζει χάλια...
Άψυχο, στεγνό τελείως και στάθμη χαμηλότερη από το rca.
wtf; Στρώνει τίποτα, έκανα κάτι λάθος...ή "άνθρακες ο θησαυρός";"

"Παράλληλα συνδεδεμένα αυτή τη στιγμή είναι τα rca & τα xlr.
Και με τα xlr μόνα τους, τα ίδια θκατά έπαιζε πάντως.

Πάει για Χαρδαβέλλα το dac..."

Φίλε Musicalicius, με τις στάθμες στο γάμο του καραγκιόζη ήταν νομίζω λογικό να κάνω λάθος εκτίμηση.
Λίγο παρακάτω στο ίδιο νήμα, στο ποστ #74, το αναφέρω καθαρά.
Τότε βρήκα και τις ρυθμίσεις gain του Audia και κατάφερα να φέρω τις στάθμες να ακούγονται το ίδιο.

Εν πάση περιπτώσει παίρνω το λάθος πάνω μου για να ηρεμήσουμε...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μια βραδιά με Wolfson

Φίλε Musicalicius, με τις στάθμες στο γάμο του καραγκιόζη ήταν νομίζω λογικό να κάνω λάθος εκτίμηση.
Λίγο παρακάτω στο ίδιο νήμα, στο ποστ #74, το αναφέρω καθαρά.
Τότε βρήκα και τις ρυθμίσεις gain του Audia και κατάφερα να φέρω τις στάθμες να ακούγονται το ίδιο.

Εν πάση περιπτώσει παίρνω το λάθος πάνω μου για να ηρεμήσουμε...

Κοίτα εσύ το ξεκίνησες Δημόσια αυτό το πρόβλημα στο ποστ 703 όχι εγώ...

Και είσαι ο μόνος που άκουσε την XLR του kontr οι άλλοι δύο άκουσαν τον παλμογράφο

View attachment 64653

View attachment 64654


για τον Musicalicius

(συγνώμη για την παρεμβολή...)
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μια βραδιά με Wolfson

Κοίτα εσύ το ξεκίνησες Δημόσια αυτό το πρόβλημα στο ποστ 703 όχι εγώ...

Και είσαι ο μόνος που άκουσε την XLR του kontr οι άλλοι δύο άκουσαν τον παλμογράφο

Καλά βρε Γιώργο και σύ τι αρπάζεσαι?

Λάθη όλοι κάνουμε.Γι αυτό είμαστε εδώ.Για να βρήσκουμε λύσεις
και να βοηθάμε ο ένας τον άλλο..

Ρίξε λίγο τους τόνους, δεν έγινε και τίποτα τραγικό..
 
Όντως, δεν έγινε τίποτα το τραγικό και όλοι μας είμαστε μια παρεούλα. Πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε αλλάξει γνώμη και στο χόμπυ μας (για κάποιο μηχάνημα) αλλά και άποψη (στη ζωή μας)
Νομίζω ότι πρέπει να αγαπήσουμε ακόμα και τα λάθη μας, άλλωστε όποιος κρίνει τόσο αυστηρά δεν πρέπει να ξεχνάει ότι έχει κάνει και εκείνος λάθη (και ίσως σοβαρότερα...)
Πρώτος απ´όλους, τα περισσότερα λάθη τα έχω κάνει εγώ.
Ότι έγινε, έγινε, ας τα αφήσουμε όλα πίσω και ας αγαπηθούμε(!) :music-smiley-005: :BDGBGDB55:
:ciao::bandit:


-χιούμορ χρειαζόμαστε, όχι γκρίνια -bye-
 
και συνεχιζουμε...!!!

Το αναλογικο κυκλωμα της συγκεκριμενης υλοποιησης
Fullscreencapture54201073621PM.jpg
δεν εχει καμια απολυτως σχεση με αυτα που προτεινει η μαμα wolfson για το wm8740
WM8740 analog out.jpg
ή για το wm8741
WM8741 analog out.jpg
αλλα ουτε και με τις πραγματικες αναγκες του συγκεκριμενου κυκλωματος.
Αυτο που χρειαζεται ειναι εξειδικευμενο κυκλωμα "αθροιστης" το οποιο
θα συνδεει ( αθροιζει ) σωστα τα σηματα εξοδου των 2 dac ανα καναλι
Ο λογος που τα wm8741 ακουστηκαν σημαντικα καλυτερα ισως να οφειλεται
σε καλυτερο ταιριασμα τους με το συγκεκριμενο αναλογικο κυκλωμα εξοδου
 
Last edited:
Δεν έχεις παρά να στείλεις τα σχέδια στο Κινέζο και να του πεις "μεγάλε είσαι λάθος".
Με αγωνία περιμένουμε την απάντησή του...

Το 8741 όπως και να είναι θα ακουστεί σημαντικά καλύτερα από το 8740 γιατί είναι σχεδιασμένο για την εποχή του DSD και συνεπώς αξίζει το κόπο παρά τα όσα λένε κάποιοι.

δεν έχει κανένα νόημα αφου θα στείλουν δυο - τρία κομμάτια για ΔΗΓΜΑ.
πάντως η διαφορά θα είναι της τάξης του 1% την στιγμή που και μόνο τα καλώδια που βάλαμε στην έξοδο μπορεί να έκαναν διαφορά της τάξης του 5%. αυτό που θα ειχε μεγαλύτερη σημασία θα ήταν να βάλεις τους 627 που εκει θα παρει αρκετά το μηχάνημα.


ρε παλικάρια δεν είπα οτι δεν θα εχει διαφορά απλα δεν ειναι και η διαφορά που θα πεις ουαου.το εχω κάνει σε πλειερ που είχα την δυνατότητα Α-Β και γιαυτο το λέω. οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν για εμένα ειναι οι εξής και με την εξής σειρά-
τροφοδοτικά πάνω απο 100000UF και στα αναλογικά αλλα και στα ψηφιακά που εδω δεν βάλαμε. αντικατάσταση με Oscon σε όλα τα ψηφιακά,
αποσυζευκτικοι ΠΙΟ σε ολο το αναλογικό, καλώδια στα RCA, 627 8741 χάλκινες θωρακίσεις στα dac, αλλαγή καλωδίου τροφοδοσίας αποσβεστικά υλικά σε όλο το κουτί ποδαράκια προσθήκη σακων μολυβιού σε ολο το εσωτερικό, έλεγχος του I2S γιατί κατι είδα εκει με τις αντιστάσεις που μπορεί να βελτιωθεί.
Αυτα για όποιον θέλει να κάνει το 100% ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ DAC γιατι υπάρχουν και πολύ καλύτερα χιχιχιχιχιχιχι.
 
Last edited:
πρέπει να βρεθούν δυο ιδια dac και να γίνει μόνο αυτη η αλλαγή στο ένα. Εγώ αυτό είχα κάνει με δυο ιδια πλειερ που φορούσαν 8740 και μαλιστα χωρις αναλογικό στάδιο. και μάλλον είμαι και ο μόνος που εχει συμπτωματικά κάνει την αξιολόγηση τους α-β. την διαφορά την έψαχνες με το φακό. καμιά φορά και μονο η διαδικασία της αλλαγής μας ενθουσιάζει τοσο που μεγεθύνουμε τα πράγματα. οι δοκιμές πρέπει να γίνονται πάντα α-β και πάντα υπο ελεγχόμενες και ελεγμένες συνθήκες.
άλλωστε δεν νομίζω να είπα οτι ειναι χειρότερα τα 8741 απλά λεω οτι υπάρχουν πολλά αλλα να κανεις που μετράνε περισσότερο.
 
άλλωστε δεν ειναι απαραίτητο καθε τι καινούριο να ακούγεται καλύτερα απο το προηγούμενο. ετσι τα παραπάνω Db του 8741 μπορεί απλα να μην μπορείς να τα εκμεταλλευτεις αφου εχουν πνιγεί στον θορυβο του αναλογικού και με αυτη τη λογικη δεν θα ηταν ακόμη και σήμερα τα καλύτερα dac τα 1541 και 1543 που ηταν φτιαγμένα πριν απο πολλα χρονια για την εποχή των cd.