Michell GyroDec η αναγέννηση.

Μια ερώτηση
View attachment 250379

Το 11. Λέει ότι θέλει να συμπιεσουμε τα ελατήρια μέχρι να φτάσει το υποσασί από τα τσοχακια στα 1-2 mm.
Αυτό είναι υπερβολικά χαμηλά. Το σασί θα βρίσκει με το παραμικρό. Εγώ στα 4 + mm και νόμιζα ότι το είχα σφίξει υπερβολικά.
Εγώ θα σου έλεγα να το δοκιμάσεις στην τιμή που λέει η εταιρεία και αν δεις ότι βρίσκει τότε να το ψηλώσεις. Αν το δάπεδο στο σπίτι σου είναι τυπικό ελληνικό, με πλακάκια ή μωσαϊκό δε θα έχεις πρόβλημα-εκτός αν κάνει σεισμό, οπότε έχεις σοβαρότερες έγνοιες.
 
Νόμος του hook οι ελαστικές παραμορφωσεις είναι ανάλογες των δυνάμεων που τις προκαλούν.
:rolleyes:
Η μονη δυναμη σε τετοια πικαπ ειναι μονο το βαρος του υποσασι/πλατω /βραχιονα.
Αυτο που ειπα, ειναι οτι ΑΣΧΕΤΑ με το υψος του υποπλατω και οτι υπαρχει σε αυτο , τα ελατηρια δεν συμπιεζονται η αποσυμπιεζονται ΑΛΛΟ.
Αν επιμενεις οτι αλλαζοντας το υψος του υποσασι/πλατω /βραχιονα αλλαζεις κατι στα ελετηρια , εχεις λαθος. Η δυναμη δηλαδη που προκαλει την "παραμορφωση" των ελατηριων σε τετοια πικαπ ειναι μονο μια και δεν αλλαζει .
Τιποτα αλλο δεν ειπα.
Στο 11 δεν σου λεει να "συμπιεσεις" τα ελατηρια, αλλα να ρυθμισεις το υψος τους ωστε το υποσασι να ειναι οριζοντιο, και στο 12 λεει να κεντραρεις τα ελατηρια.
Οπως δηλαδη γινεται με ολα τα πικαπ αναρτησης σε ελατηρια.

Το βαρος θα αλλαξει αν αλλαξεις βραχιονα που εχει διαφορετικο βαρος απ αυτον που εχεις, αν βαλεις ενα βαρυ κλαμπ, κτλ.
Θα ξαναρυθμισεις τα ελατηρια για το νεο βαρος, αλλα μετα απ αυτο, θα ισχυει οτι και τωρα, δηλαδη ψηλωνοντας η χαμηλωνοντας το υποσασι και οτι εχει πανω του, τα ελατηρια δεν θα αλλαξουν (συμπιεστουν/αποσυμπιεστουν) καθολου.
 
Last edited:
Εγώ θα σου έλεγα να το δοκιμάσεις στην τιμή που λέει η εταιρεία και αν δεις ότι βρίσκει τότε να το ψηλώσεις. Αν το δάπεδο στο σπίτι σου είναι τυπικό ελληνικό, με πλακάκια ή μωσαϊκό δε θα έχεις πρόβλημα-εκτός αν κάνει σεισμό, οπότε έχεις σοβαρότερες έγνοιες.
Κωστα, θεωρω οτι για να λεει ο κατασκευαστης αυτο που λεει, σημαινει οτι σε εκεινο το υψος, λογικα θα ειναι και το pulley του μοτερ και η θεση που πιανει ο (στρογγυλος) ιμαντας στο πλατω . Αλλαζοντας το υψος του πλατω , θα πρεπει να αλλαξει αναλογα και το υψος του μοτερ.
 
Οι σκέψεις σας ειναι είναι πολύ σωστές.
Τελικά κατέληξα στο 1,5 mm. Οπου στο σημείο αυτό έχουμε πετύχει τα εξής.
- Τέλεια ευθύγραμμηση ιμάντα-μοτερ-πλατο.
- Μεγαλη μείωση στο ενοχλητικό μπαλατζαρισμα του πλατό κατά τη χρήση.
Τέλος ο φόβος μου ότι θα βρίσκει κάτω με το παραμικρό ήταν άκυρος μιας και φορτίζοντας τα ελατήρια όσο υποδεικνύει ο κατασκευαστής σκληρυναν και θέλουν αρκετή πίεση για να βρει το υποσασί.
Για τον ήχο δεν θα κάνω ακόμα σχόλια θέλω να ακούσω αρκετά πριν κρίνω.
Σίγουρα παντος ειναι καλύτερος.
 
Το project από τη δουλειά που μου κατασπαραζει το χρόνο μου κάθε καλοκαίρι πήρε ένα ρυθμό και μου άφησε ελεύθερη την πρώτη Κυριακή μετά από 45 μέρες.
Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται.
ΉΡΘΑΝ
1000023096.jpg
Είναι κράμα ατσαλιου, αλουμινίου και κεραμικού. Μειωση Τριβων, αντοχή στο χρόνο, μείωση συντονιστών.
Πρώτες εντυπώσεις θετικές, σίγουρα ακούω καλύτερα. Θέλω χρόνο να καταλάβω που κάνουν διαφορά.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Να ξέρουμε ότι έχεις ανταλλακτικές και για ενδιαφερόμενους.
Όποιος διαθέτει παχυμετρο η μπορεί να μετρήσει τη διάμετρο της μπιλιας του πηγαδιου του με ακρίβεια μπορεί να μου στείλει μήνυμα. Δίνουμε ένα σκασμό λεφτά σε ανοησίες (μας έχουν για κουφούς) και μικρές λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά.