Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Re: Απάντηση: Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Παιδιά στην πράξη η οικονομία είναι μεγαλύτερη σε σχέση με τη θεωρία και τα νούμερα δείχνουν πιο φιλικά στην τσέπη μας. Υπολόγιζα ότι θα έκανα απόσβεση σε 80.000 χλμ. της διαφοράς με το βενζινοκίνητο , αλλά στα 60.000 είχα πλέον κέρδος. Και έχω κέρδος κι από τα σέρβις. Μέχρι τα 90.000 χλμ, έχω αλλάξει στον κινητήρα μόνο λάδι και φίλτρο λαδιού, απολύτως τίποτε άλλο.

Τώρα πάντως που έρχονται περισσότερα ντίζελ στην Ελλλάδα η διαφορά στην τιμή με τα βενζινοκίνητα μικραίνει συνεχώς και φυσικά έχουμε και τη citroen που την έχει μηδενίσει.

Τα δυο μεγάλα μειονεκτήματα για μένα είναι
1. ότι δεν είσαι σίγουρος ότι το πετρέλαιο που θα βάλεις σε κάθε τυχαίο πρατήριο δεν είναι νοθευμένο. Μεγαλύτερος κίνδυνος και πιθανότητες σε σχέση με τη βενζίνη και κυρίως το lpg.
2. ότι δεν είσαι σίγουρος ότι θα πάρει μπροστά ο κινητήρας το πρωί σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες χωρίς πρόσθετα. Πάντως με τα καύσιμα στη Βόρειο Ελλάδα εκκινώ κανονικά σε -18 κελσίου και με το ειδικό πετρέλαιο της ΕΚΟ πήρε μπρος ο κινητήρας και με -24 κελσίου. Βέβαια αν δεν ζείτε σε περιοχές με τέτοιες θερμοκρασίες, τότε αυτό το μειονέκτημα δεν σας αφορά.

πολύ μεγάλο πλεονέκτημα η αυξημένη αυτονομία. Είναι άλλο πράγμα με το ίδιο γέμισμα να φθάνεις από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και μάλιστα οριακά κι άλλο να περνάς τηην Ξάνθη και να στοχεύεις Αλεξανδρούπολη. Ξαναλέω ότι με γεμάτο ρεζερβουάρ και με σχετικά συντηρητική οδήγηση (δηλ. όχι περισσότερο από 130 χλμ.) ξεκίνησα από Φιλιππούπολη Βουλγαρίας, πήγα Σόφια, Θεσσαλονίκη, κατέβηκα για Αθήνα και γέμισα στη Σείριο, αν και διαπίστωσα ότι θα μπορούσα να φθάσω άνετα στο Λαύριο.
 
Re: Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Αυτό ακριβώς έγραψα κι εγώ. Ότι η διαφορά στην κατανάλωση θέλει 5 χρόνια για να αποσβέσει την τιμή αγοράς του κόρσα. Στα 5 χρόνια θα ήθελες σύμφωνα με τους αριθμούς σου, 25.000 ευρώ βενζίνη. 15.000 είναι η διαφορά με το καινούριο. Το ότι για ένα αυτοκίνητο με 140.000 χλμ πήρες 13.000 ευρώ, δείχνει ότι επρόκειτο για πολύ ψηλότερη κατηγορία από το τωρινό. Βαρβάτο downsizing που οριακά έχει ένα μικρό οικονομικό πλεονέκτημα σε ορίζοντα πενταετίας, κι αυτό επειδή προφανώς ήταν δίλιτρο που τιμωρείται από το ελληνικό γκουβέρνο με παράλογα τέλη.

Αποκλείεται να πλήρωνες 880 ευρω ασφάλεια χωρίς έξτρα καλύψεις που δεν τις έχεις στο κόρσα. Και τα 240 ευρώ ασφάλεια είναι εξάμηνο, όχι χρόνος. Αν όχι - που αποκλείεται- πες μου γρήγορα που το ασφαλίζεις, γιατί εγώ για το χιλιάρι της συζύγου πληρώνω 360.

Πρίμιουμ γερμανικό- και το κόρσα γερμανικό είναι - σημαίνει ένα από τα 3 ανώτερης κλάσης, Benz, BMW, AUDI. Το ότι κάνεις οικονομία πηγαίνοντας π.χ από 318 σε "κουβαδάκι" κατηγορίας Β, είναι αυτονόητο. Δεν χρειάζεται να είναι καν πετρέλαιο.


Πραγματι, 240 το εξαμηνο δινω. my bad

Extreme downsizing, αλλα η προτεραιοτητα μου ηταν η οικονομια και μονον.

Οσο πουλησα το προηγουμενο αγορασα το καινουργιο (+1.οοο ευρω).

Τελη κυκλοφοριας, χαρατσι, ασφαλεια και βενζινες σε μηνιαια βαση (κατ' αναλογια) ημουν στα περιπου 600+ ευρω.
Τωρα, στα 210 τον μηνα (πετρελαια + η αναλογια σε ασφαλεια)
Δεν βαζω σερβις, λαστιχα (1100 ευρω καθε 2 χρονια για το αλλο...)
 
Last edited:
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Έφτασε!

Το είδα από κοντά σήμερα!

Την επόμενη εβδομάδα θα το έχω στα χέρια μου!!!!
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Ήταν να παραλάβω αύριο... τελικά τρίτη... πινακίδες...

γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ... πάει και το τριήμερο...
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Καλοτάξιδο να είναι κι από μένα. Σε καταλαβαίνω αυτή η αναβολή είναι ... κάπως...


Επιτρέψτε μου να καταχραστώ κι εγώ το χώρο αυτού του νήματος γιατί, λόγω νέων αναγκών, είμαι σε διαδικασία αναζήτησης μικρού ντήζελ (για τη σύζυγο) για χρήση βασικά εντός πόλης αλλά να μπορεί να πάει κι ένα μικρό ταξιδάκι με 4 άτομα... όμως εδώ... απαραίτητη προυπόθεση είναι το αυτόματο κιβώτιο... Επιδόσεις δεν ενδιαφέρουν όσο η οικονομία η λογική τιμή και οι λογικοί χώροι για την κατηγορία.

Από ένα γρήγορο ψάξιμο βλέπω σαν την πιο συμφέρουσα λύση (για τα δεδομένα μας σήμερα) μάλλον το C3 1.4 hdi, αλλά αν έχετε κάποια συμβουλή / εναλλακτική πρόταση είμαι όλος αυτιά...

Ευχαριστώ.
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Το C3 Διαμαντη ηταν η πρωτη μου επιλογη (χωρις να εγω δει το πολο του Κλερχου παραπανω) αλλα το αποριψα γιατι εκανε κανα 2 χιλιαρικα πανω απο το κορσα που τελικα πηρα. Τωρα η τι μη του ειναι κατω απο του κορσα, νομιζω οτι πρεπει να το δειτε.

Ντηζελ μονο αν θα κανει πανω απο 20.000 χλμ τον χρονο, εκτος και ειναι στα ιδια χρηματα με το αντιστοιχο μοντελο βενζινης
(Νομιζω το C3 ειναι)
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Σ' ευχαριστώ Ντίνο. Όντως η citroen έχει ιδιαίτερα επιθετική τιμολόγηση και τα πετρέλαια πρέπει να είναι ίδια με τα βενζίνης...

Πάντως λόγω κιβωτίου το polo πάει πολλά... κοντά στα 18000 (δυστυχώς βγαίνει αυτόματο μόνο στα 1600) ενώ πήρα προσφορά για το C3 στα 13160 με το κλειδί στο χέρι και αυτόματο (πάντα με απόσυρση). Οι 70 ίπποι λίγο με χαλάνε αλλά ... οικονομία... τι να κάνω...

Να προσθέσω πως είδα και το peugeot 208, δε λεω μοντελάκι, με ίδιο κινητήρα με το citroen αλλά και κάπου 2000 παραπάνω!
 
Last edited:
Σ' ευχαριστώ Ντίνο. Όντως η citroen έχει ιδιαίτερα επιθετική τιμολόγηση και τα πετρέλαια πρέπει να είναι ίδια με τα βενζίνης...

Πάντως λόγω κιβωτίου το polo πάει πολλά... κοντά στα 18000 (δυστυχώς βγαίνει αυτόματο μόνο στα 1600) ενώ πήρα προσφορά για το C3 στα 13160 με το κλειδί στο χέρι και αυτόματο (πάντα με απόσυρση). Οι 70 ίπποι λίγο με χαλάνε αλλά ... οικονομία... τι να κάνω...

Νομίζω πως ο "καλός" κινητήρας με ρύπους < 100 χαμηλότερη κατανάλωση κτλ είναι 90hp
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

KleKor κι ο μικρός 1.4 HDI έχει ρύπους κάτω από 100 και καταναλώσεις από 3.4lt μέχρι 3.8lt με start-stop με το αυτόματο κιβώτιο...
 
Last edited:
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Ασχετο, το start/stop δεν το δουλευω καθολου, με αγχωνει...
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

δεν με εχει πεισει στην πραξη....
Και δεν ξερω τι κανει στην μιζα ....
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Κυκλοφορει καποιο απο αυτα με αυτοματο κιβωτιο ?

Τα citroen C3 και peugeot 208 που λέω είναι με αυτόματο κιβώτιο. Από κει και πέρα το polo βγαίνει αλλά μόνο το 1.6 tdi (και υψηλότερη τιμή) ενώ το corsa νομίζω δε βγαίνει καν αυτόματο στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις...
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Εναλλακτική λύση είναι και το fiat 500 twinair με δικύλιδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 875 κυβικών 85 ίππων (με αυτόματο κιβώτιο πάντα)... κι αυτό με χαμηλή κατανάλωση και μηδενικά τέλη. Αυτό βγαίνει λίγο πιο ακριβό από το C3. Βέβαια είναι κι αυτό όμορφο -πιο lifestyle- αλλά πάσχει σε χώρους... Με τον ίδιο κινητήρα βγαίνουν και τα νέα panda και punto αλλά δεν ξέρω αν υπάρχουν με αυτόματο κιβώτιο...
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Διαβάζω στο νήμα -κι αν έχω καταλάβει και καλά- ότι μια χοντρή ζημιά που μπορεί να τύχει είναι η αντλία πετρελαίου και ρωτώ... σ' έναν κινητήρα της κατηγορίας που συζητάμε πόσο μπορεί να στοιχίζει μια αντλία?
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

νομίζω από 500 και πάνω....