songless_bird
AVClub Fanatic
Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....
Για τι αμαξι μιλαμε; Παντως με τις τιμες που λες , αν ειχα παρει diesel η διαφορα θα ηταν για εμενα εξοικονομιση κοντα 2000 στα καυσιμα μετα απο 8 χρονια , φανταζομαι δηλαδη οση και η αποσβεση της διαφορας τιμης. Οποτε για καποιον που κανει 18.000χλμ/χρονο οπως εγω δεν φαινεται το diesel οικονομικη αγορα για να κανει αποσβεση καποιος μετα απο 8 χρονια... Και μιλαω με τιμη βενζινης 1.429.
Παντως εβλεπα τα αρχεια μου και η βενζινη το 2012 ειναι πιασει 1,819. Εκει το συζητουσαμε...
Το ΣΚ έκανα 1.500 χλμ. αποκλειστικά σε αυτοκινητοδρόμους και με ελεγχόμενες ταχύτητες. Συγκεκριμένα με 130 ευρώ καύσιμο (τιμή αγοράς 1,27 και 1,19) έκανα 1.525 χλμ. με ταχύτητες 130-140 χλμ. από αυτά σχεδόν τα 1.000 με 140 χλμ. Χωρίς ιδιαίτερο φορτίο όμως.
Μου φαίνονται εξαιρετική περίπτωση τα 9 λπτ. το χλμ για ένα αυτοκίνητο των 1700 κιλών με μεγάλη μετωπική αντίσταση και 210.000 χλμ. στον κινητήρα . Υπολογίζω ότι ένα κανονικό 1600άρι θα καίει στις ίδιες συνθήκες 7-8 λτπ. άνετα.
Για τι αμαξι μιλαμε; Παντως με τις τιμες που λες , αν ειχα παρει diesel η διαφορα θα ηταν για εμενα εξοικονομιση κοντα 2000 στα καυσιμα μετα απο 8 χρονια , φανταζομαι δηλαδη οση και η αποσβεση της διαφορας τιμης. Οποτε για καποιον που κανει 18.000χλμ/χρονο οπως εγω δεν φαινεται το diesel οικονομικη αγορα για να κανει αποσβεση καποιος μετα απο 8 χρονια... Και μιλαω με τιμη βενζινης 1.429.
Παντως εβλεπα τα αρχεια μου και η βενζινη το 2012 ειναι πιασει 1,819. Εκει το συζητουσαμε...