Μουσική κατηγορία ''αφυπνίσου''

Πάνο διακρίνω στο γραπτό σου ότι πήρες αφορμή από τα δικά μου γραφόμενα, οπότε παίρνω και το θάρρος της απάντησης...

1) Υπάρχει κανονισμός που να απαγορεύει παρουσίαση του νέου δίσκου του Βέρτη? αν ναι ποιός?

2) Εσύ, προσωπικά εσύ, γνωρίζεις αν έχω διαβάσει παρουσιάσεις? Μήπως σου έχω αναφέρει και δίσκους που έχω αγοράσει από παρουσιάσεις? Και συνεχίζω να δοκιμάζω παρ' ότι δεν συμετέχω?

3) Θέλω δε να σε ρωτήσω... αν έχεις πρόβλημα από την συμπεριφορά κάποιων, έστω σε άλλη κατηγορία... θα απέφευγες να γράψεις?

:ernaehrung004:

1.Οχι δεν υπαρχει.Γραψε οτι γουσταρεις.Ακομα και Μπουλουγουρά αν ετσι φαινεται πιο δημοκρατικη η κατηγορια.

2.Αν και δεν πηγαινε προσωπικα σε σενα θα σου απαντησω.Απο τις παρουσιασεις και τις συζητησεις που προκειπτουν μπορεις να καταλαβεις πολλα πραγματα για την κατηγορια.Ο υπερηχας σε παρεπεμψε σε θρεντ ακριβως για να σου δωσει να καταλαβεις τι γινεται.Και εσυ απαντησες οτι δεν χρειαζεται να διαβασεις.Υπαρχουν κι αλλα χειροτερα.Θυμαμαι ενα για την 9η του Μπετοβεν οπου ειχε γινει πραγματικα της π@@@ν@ας μεταξυ φιλων.Το 'χα τυχαια διαβασει μερικες μερες πριν την πρωτη συναντηση που παραβρεθηκα.Η πλακα ειναι οτι στο τραπεζι ειχα γυρω μου τους ανθρωπους που σε εκεινο το θεμα ειχαν στην κυριολεξια σκοτωθει.Και τρωγαμε και κουβεντιαζαμε σαν πραγματικοι φιλοι.Μου φαινοταν απιστευτο και τους το'πα.Στο λεω για να καταλαβεις τι συμβαινει γενικως.
Επειδη εισαι απο αυτους που τα χωνουν στην κατηγορια και στα μελη της για ελειψη δημοκρατικοτητας,για ελιτισμο,για κλειστο κλαμπ και απαξιωση μελων σου λεω οτι αν ειχες διαβασει τις παρουσιασεις θα καταλαβαινες τι παιζει εδω μεσα και οτι δεν υπαρχει περιπτωση προσωπικης επιθεσης αλλα διαφωνιας και πειραγματων.Αν τωρα τα παιρνεις προσωπικα ειναι αλλο καπελο.Αλλα και παλι σου λεω οτι γραψε και αν τοτε αποδειχθει οτι ειχες δικιο εγω πρωτος θα το παραδεχτω.Μονο ας μην ειναι Βερτης please....

3.Επειδη ξερω τι εννοεις σου λεω απλα καμμια σχεση.Ουτε σαν αιτιες,ουτε
σαν αφορμες.Και αλλωστε δεν απεχω...
 
Last edited:
Συμφωνώ απόλυτα με τον Λυμπερόπουλο ο οποίος νομίζω και συμπυκνώνει εξαιρετικά και την άποψή μου εκτός από τη δικιά του.
Το μόνο που θα πρόσθετα είναι το εξής. Η κριτική, η διαφωνία, ενίοτε και η ειρωνία και η "αφ υψηλού" τοποθέτηση είναι μέρος του παιχνιδιού και το παιχνίδι είναι για ενήλικες.
Οι παρουσιάσεις των μουσικών επιλογών δεν απευθύνονται σε "οπαδούς" ή σε "fan clubs". Εξίσου χρήσιμες και σημαντικές για μένα θα ήταν παρουσιάσεις "αρνητικού" ύφους ή και τα αρνητικά σχόλια. Κι αυτά απαιτούν προσοχή και γνώση όσο και τα "θετικά".
Π.χ. Δύο από τις πλέον "ζουμερές" συζητήσεις εδώ έγιναν στο παρελθόν με αφορμή την αντιπάθειά μου προς τον Chopin και την αντίθεση του Ντοκατζή προς το συνδυασμό χιούμορ και μουσικής. Κανείς δεν πόνεσε και ήταν απολαυστικότατες.
Τώρα αν κάποιοι θεωρούν ότι πριν παρουσιάσουν μια μουσική, πρέπει να έχουν διαμορφώσει πρώτα κλίμα ευρείας αποδοχής και διάφορα "μπράβο" και "εύγε" απλά δεν έχουν ανακαλύψει τη μαγεία του να νιώθεις ο μοναδικός κάτοικος ενός πλανήτη (ιδεών, μουσικών, πολιτικών, κ.ο.κ)...
 
O ελιτισμός δεν είναι απαραίτητα στη φαντασία μας. Είναι μια αίσθηση που πράγματι είναι πιθανό να αποκομίσεις κατά το πρώτο "βάπτισμα" στη μουσική κατηγορία. Στη συνέχεια όμως αντιλαμβάνεσαι αυτό που λέει ο Πάνος παραπάνω, ότι στην πραγματικότητα δεν πρόκειται τόσο περί ελιτισμού, όσο "φανατισμού",(με την καλή έννοια), προς τις επιλογές του καθενός. Τα περισσότερα παιδιά στην κατηγορία λατρεύουν κυριολεκτικά τις επιλογές τους, και δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους γι'αυτές. Και ως συνέπεια αυτού, πολλές φορές αν η επιλογή η δική σου δεν συμβαδίζει με τα γούστα τους, είναι το ίδιο ένθερμοι στο να την κατακρίνουν πολλές φορές παθιασμένα..

Θυμάμαι η πρώτη μου επαφή με την κατηγορία ως γραπτό ήταν στο Now playing όπου είχα παραθέσει δύο πράγματα και είχα "χλευαστεί" εντόνως, τόσο που ξενέρωσα κι αποφάσισα να μην ξαναγράψω. Στη συνέχεια, καιρό μετά, η ανάγκη μου να γράψω μ'έκανε να ξεχάσω την εμπειρία αυτή, και ξαναχώθηκα... Φυσικά, όταν το σκέφτηκα καθαρά μετά από μήνες, αυτό που είχα υποστεί δεν ήταν ακριβώς "χλευασμός". Ήταν χλευασμός του album που παρέθεσα, και όχι προς τον εαυτό μου... Φυσικά και πάλι μου κακοφαινόταν, γιατί οι στοιχειώδεις κανόνες σεβασμού προς τον απέναντι, προύποθέτουν να διαφωνήσεις μεν, χωρίς όμως να προσβάλεις το γούστο του απέναντί σου. Τελικά όμως, μένοντας καιρό εδώ μέσα, διαπίστωσα ότι ο καθένας έχει τον τρόπο του να συζητάει, να διαφωνεί, να τσακώνεται...χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε σε σέβεται.... και τελικά καλύτερα έτσι, να γινόμαστε που και που ακραίοι, να πέφτει και κανα μπινελικάκι, παρά να είμαστε μια τέλεια "τηλεοπτική" εκπομπή με το σεις και με το σας.

Όλα αυτά τα γράφω σαν προσωπικά βιώματα, για να αποδείξω ότι η αίσθηση που αποκομίζουμε πολλές φορές σε έναν χώρο με τον οποίο δεν έχουμε εξοικειωθεί όσο πρέπει , μπορεί να είναι τελείως λανθασμένη, ακόμη κι να βασίζεται σε αντικειμενικά γεγονότα...
 
Last edited:
Συμφωνώ απόλυτα με τον Λυμπερόπουλο ο οποίος νομίζω και συμπυκνώνει εξαιρετικά και την άποψή μου εκτός από τη δικιά του.
Το μόνο που θα πρόσθετα είναι το εξής. Η κριτική, η διαφωνία, ενίοτε και η ειρωνία και η "αφ υψηλού" τοποθέτηση είναι μέρος του παιχνιδιού και το παιχνίδι είναι για ενήλικες.
Οι παρουσιάσεις των μουσικών επιλογών δεν απευθύνονται σε "οπαδούς" ή σε "fan clubs". Εξίσου χρήσιμες και σημαντικές για μένα θα ήταν παρουσιάσεις "αρνητικού" ύφους ή και τα αρνητικά σχόλια. Κι αυτά απαιτούν προσοχή και γνώση όσο και τα "θετικά".
Π.χ. Δύο από τις πλέον "ζουμερές" συζητήσεις εδώ έγιναν στο παρελθόν με αφορμή την αντιπάθειά μου προς τον Chopin και την αντίθεση του Ντοκατζή προς το συνδυασμό χιούμορ και μουσικής. Κανείς δεν πόνεσε και ήταν απολαυστικότατες.
Τώρα αν κάποιοι θεωρούν ότι πριν παρουσιάσουν μια μουσική, πρέπει να έχουν διαμορφώσει πρώτα κλίμα ευρείας αποδοχής και διάφορα "μπράβο" και "εύγε" απλά δεν έχουν ανακαλύψει τη μαγεία του να νιώθεις ο μοναδικός κάτοικος ενός πλανήτη (ιδεών, μουσικών, πολιτικών, κ.ο.κ)...

:worshippy::worshippy::worshippy:
 
Εκτος απο την παραθεση πληροφοριακου υλικου, ειναι ενδιαφερον να μπορει κανεις να περιγραψει πως νιωθει για κατι.
Προφανως για αναφερει ενα αλμπουμ ή ενα κλιπακι αυτο ειναι απο σημαντικης εως εξαιρετικης σημασιας.
Αν γινει ανοιγμα καρδιας με την παρουσιαση ή τους λογους γιατι, καμμια λοιδωρια δεν μπορει να γινει ανεκτη.
Τα περι ελιτισμου τα θεωρω δικαιολογιες.
Οπως ελεγε ο John Peel, ζητω απο τους μουσικους στα demo που μου στελνουν να βαζουν οτι καλυτερο εχουν και εγω τους υποσχομαι οτι θα καθισω και θα τα ακουσω ολα. Αν δε μου αρεσει κατι δεν φταινε αυτοι ουτε η μουσικη τους αλλα μονο εγω που ειμαι κουφος για αυτη.

Το κλιπακι τι νοημα εχει, αυτο το ξαναρωτησα: για να ξανακουσουμε εμεις αυτο που το βαζουμε?
Ειδικα στο κλιπ της ημερας (που δεν υπαρχει καποια θεματικη) , γιατι να πατησει καποιος το play οταν ο ιδιος poster δεν ενδιαφερεται καν να βαλει τιτλο και καλλιτεχνη? Τοσο αξια εχει για αυτον?
 
Τζεϊσον, το "κλειστό κλάμπ" φαίνεται να είναι το ευαίσθητο σημείο μου (κι αυτό είναι μείον μου, κι αυτό είναι μείον μου :flipout:)
Και τούτο, γιατί προσωπικά μετά την πρώτη γνωριμία και συζήτηση που θα έχω με κάποιον φίλο απο το club, το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να τον παρακινήσω να γράψει. Αν δεν είναι έτσι, ας βγεί να με διαψεύσει ο οποιοσδήποτε που έχω μιλήσει μαζί του κατα καιρούς. Και έχω μιλήσει με πολύ κόσμο. Και εννοώ κόσμο απο όλες τις κατηγορίες του AvClub.Αυτοί ξέρουν. Και δεν το έχω κάνει για να φτιάσουμε μπούγιο εδώ μέσα, ούτε για εγγραφή σε τίποτα μητρώα πιστοποίησης. Αυτό που λέει ο Πάνος (ecodrifter)είναι: το πόσο ειναι ενδιαφερον να μπορει κανεις να περιγραψει πως νιωθει για κατι. Όποιος δεν μπορεί να το καταλάβει, λυπάμαι.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Μουσική κατηγορία ''αφυπνίσου''

Τζεϊσον, το "κλειστό κλάμπ" φαίνεται να είναι το ευαίσθητο σημείο μου (κι αυτό είναι μείον μου, κι αυτό είναι μείον μου :flipout:)
Και τούτο, γιατί προσωπικά μετά την πρώτη γνωριμία και συζήτηση που θα έχω με κάποιον φίλο απο το club, το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να τον παρακινήσω να γράψει. Αν δεν είναι έτσι, ας βγεί να με διαψεύσει ο οποιοσδήποτε που έχω μιλήσει μαζί του κατα καιρούς. Και έχω μιλήσει με πολύ κόσμο. Και εννοώ κόσμο απο όλες τις κατηγορίες του AvClub.Αυτοί ξέρουν. Και δεν το έχω κάνει για να φτιάσουμε μπούγιο εδώ μέσα, ούτε για εγγραφή σε τίποτα μητρώα πιστοποίησης. Αυτό που λέει ο Πάνος (ecodrifter)είναι: το πόσο ειναι ενδιαφερον να μπορει κανεις να περιγραψει πως νιωθει για κατι. Όποιος δεν μπορεί να το καταλάβει, λυπάμαι.

Γιώργο θα σε μαλώσω, μάλλον δε με διάβασες προσεκτικά: Δε μίλησα για κλειστό κλαμπ, μίλησα για εντύπωση που δημιουργείται, και αναιρείται μετά από λίγο καιρό ενασχόλησης με την κατηγορία...! Απλά περιέγραψα τη δική μου εμπειρία, ώστε να "ξεμπλέξω" άλλους που μπορεί όντας απ'έξω να έχουν την ίδια εντύπωση.:2thumb22sup:
 
Η κατηγορία δεν είναι ούτε τα κείμενα της ούτε η μουσική της ούτε τίποτα. Πρωτίστως είναι οι άνθρωποι και το δέσιμο τους. Τα υπόλοιπα να τα βράσω! Παίρνω τα cd μου και τα κάνω θρύψαλα στην τελική! Τι να τα κάνω τα ωραία κείμενα και τους γαμάτους δίσκους και να έχω πικράνει ανθρώπους που είναι φίλοι μου?


:grinning-smiley-043


Eνταξει....Μπροστα στα λογια αυτα γονατιζεις και τα μουτζωνεις ολα πραγματικα.

Αν εστιαζαμε ολοι σε αυτα που λεει ο Μπαιρα ισως να ειχαμε μια λαμπροτερη οπτικη ...
 
Χθες πήγα να σκάσω παιδιά! Έγραψε ο supersonic στο thread με τον Λεννον πως πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο να τον ξενερώσει κάποιος και για αυτό και δεν μιλάει. Την περασμένη εβδομάδα ετοιμαζόμουν για post reply σε παρουσίαση της 8ης του Μάλερ! Τελευταία στιγμή σκέφτηκα “Άσε Γιώργο, θα σου την πέσουν”. Έχω φάει κανά δύο ψιλό έμμεσες επιθέσεις, έχω δώσει και εγώ σαν καλός μαλάκας που είμαι.

οφείλω μια μικρή επεξήγηση, (για να μη σκάσει και ο μπάϊρας :ears:).

το ότι δεν γράφω γιά να μη με ξενερώσει κάποιος πάει αποκλειστικά και μόνο γιά το τι νοιώθω εγώ προσωπικά και μόνο γιά τον άνθρωπο, την προσωπικότητα Λέννον και για εκείνο το συγκεκριμένο θέμα. Είπα ότι το έπαθα μιά φορά με τον Χάρρισον και έμαθα.
Δεν έχω και δεν είχα ποτέ πρόβλημα να γράψω κάτι γιά μιά μουσική που μου μίλησε και μου μιλάει και την εισπράττω Α, και δεν πάει ο άλλος να την εισπράττει Β.
Αλλο μουσική και άλλο ο άνθρωπος Λέννον. Καλή η μουσική του, αλλά η προσφορά του γενικώτερα στην κοινωνία είναι κάτι εντελώς διαφορετικό ποσοτικά και ποιοτικά, άσχετα αν το δεύτερο πηγάζει από το πρώτο, αρχικά.

Το θέμα της αποχής μου από τις παρουσιάσεις είναι δυστυχώς η έλλειψη χρόνου και καθαρού μυαλού τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, ελέω ΔΝΤ και άλλων παρομοίων αρκτικόλεξων.

Φυσικά οι παλιότεροι θα θυμούνται ότι τις παρουσιάσεις μου τις τελείωνα με τη φράση "κριτικές και μάλιστα αρνητικές ευπρόσδεκτες" ή τέλος πάντων κάτι τέτοιο έστω διαφορετικά διατυπωμένο.
 
Σαν μέλος για χρόνια, ανέβασα ότι κυκλοφορούσε και με ενδιέφερε από κάποια είδη που γνωρίζω πιο καλά. Μιλάμε για πολύ πράγμα.
Το 80% ,μη πω και παραπάνω, από την πλειοψηφία των φίλων, δεν τα γούσταραν και μάλιστα με αιχμηρά σχόλια απαντούσαν.

Έχω θάψει τους Beatles (δηλαδή τα ιερά και τα όσια των περισσοτέρων) και μάλιστα τους αποκάλεσα Beatless.

Έχω γράψει στον Σούρλα, ότι όλοι αυτοί που ακούς, έκαναν μισή ώρα για να κατουρήσουν με όλα αυτά τα πλουμιστά βρακιά που φορούσαν.

E και τι έγινε; Δεν κωλώνω Χριστό να πω την άποψη μου. Δεν αισθάνομαι ότι γράφω στο Cosmopolitan και θα με παρεξηγήσουν οι φίλες μου.

Και με τα μέλη που οι μουσικές μας διαφορές είναι τεράστιες, τυχαίνει η αγάπη μας να είναι μεγαλύτερη.

Η κατηγορία είναι τα μέλη της. Και αυτό επιβεβαιώνεται γιατί σαν διαχειριστής χρόνια εδώ μέσα ,το 80% αυτών που έχουν παρουσιαστεί όλα αυτά τα χρόνια δεν με αφορούν, ούτε θα τα ακούσω ποτέ (και θα τα κριτικάρω αν μπορώ).

Το ίδιο φαντάζομαι συμβαίνει με όλους τους διαχειριστές της κατηγορίας και
τώρα και στο παρελθόν.

Οι περιστασιακοί χαβαλέδες ,ναι δεν έχουν τύχη. Και αυτό είναι κέρδος για την κατηγορία. Δεν είμαστε το φιλάκι.gr και ούτε θα γίνουμε.
 
Με αφορμή την παρουσία του ονόματος μου, στο αρχικό κείμενο του Νίκου, και χωρίς να σημαίνει αυτό τίποτα. Και αφού διάβασα τα μηνύματα σας, η απορία μου παραμένει.
Ανοίχτηκε ένα νήμα, το οποίο αφορά (και αποκλειστικός του σκοπός είναι) να δημιουργηθεί μια λίστα με μπαλάντες από τον χώρο του μέταλ.
Για αυτό υπήρχαν 2 τρόποι. Ή ο καθένας θα ανέβαζε μια λίστα με συγκροτήματα και τραγούδια ή θα ανεβάζαμε ένα δείγμα από το κάθε τραγούδι.
Δεδομένου της τεράστιας αυτής λίστας, ήταν απόλυτα λογικό να ανέβουν (τουλάχιστον αρχικά) πάρα πολλά κλιπάκια.
Επίσης η θεματολογία αυτού του νήματος δεν επέτρεπε κάποιον σχολιασμό ή επεξήγηση.
Τι μπορώ να πω για το If I close my eyes for ever της Lita με τον Ozzy? Ότι η Lita είναι θεογκόμενα?
Ανοίγωντας όμως αυτό το νήμα, μπορώ να ρίξω μια ματιά και όποιο κλιπάκι δεν ξέρω ή θα ήθελα να ακούσω να το πατήσω.
Εάν το νόημα του νήματος ήταν το βιντεοκλιπ της ημέρας, καταλαβαίνω απολύτως τον περιορισμό.
Πάραυτα, σέβομαι την αίτηση και ακολουθώ τον δρόμο σας.
Όσο όμως κάποια κατηγορία, εμμένει σε κάποιους τέτοιυς περιορισμούς, ώστε να μην αλλιωθεί η χροία της ή ο προσανατολισμός της, τότε δεν βλέπω άλλη κατάληξη από αυτή που φοβάται ο φίλος Νίκος.
Το ότι σε όλα τα χρόνια που είμαι στο avclub (και πριν στο avforum) έχω γράψει ελάχιστα θέματα στην μουσική κατηγορία, οφείλεται ακριβώς σε αυτήν την, για εμένα, λανθασμένη εμμονή σε συγκεκριμένο προφίλ.
Γιατί να μην έχουν οι σκυλάδες νήμα? Και εγώ τα σιχένωμαι, αλλά δεν πάυει να θεωρείται μουσική, και να αντιπροσωπεύει ένα τεράστιο μέρος των Ελλήνων.
Νομίζω βλέποντας των αριθμό των βίντεοκλιπ που ανέβασα στο νήμα με τις μπαλάντες, αλλά και την μη επανάληψη συγκροτημάτων, όσο και την πολυεθνικότητα τους, μπορεί κάποιος να καταλάβει, την γνώση μου και την αγάπη μου για την μουσική που λέγεται μέταλ.
Πολλές φορές σκέφτηκα να ξεκινήσω κάποιο νήμα για την ιστορία και την προσφορά ενός γκρουπ, είτε προσωπικά, είτε σε μεγαλύτερο επίπεδο.
Πάντα όμως κάτι με κρατούσε πίσω.
Τελειώνω (και συγνώμη για την πολυλογία), με μια ερώτηση.
Μήπως ήρθε η ώρα να αναθεωρήσουμε κάποια πράγματα για να σώσουμε μια κατάσταση ή να επιμείνουμε σε ένα δρόμο που μάλλον δεν οδηγεί στην Ιθάκη?

Νίκο σεβαστή η άποψη σου απόλυτα. Και σε καταλαβαίνω.

Απλά για να σε ενημερώσω, θέλω να ξέρεις ότι η θεματολογία της κατηγορίας καθορίζεται από τα μέλη της και μόνο.

Όταν υπήρξαν κάποιες λίγες φωνές που έλεγαν ''Γιατί να μην παρουσιάζονται και σκυλάδικα'', έκανα ερώτηση στο σωματείο. Αν ήθελαν να συμβεί αυτό (σίγουρα θα είχαμε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα), τότε εγώ δεν θα μπορούσα να κάνω τη δουλειά και να έβρισκαν κάποιον άλλο να την κάνει.
Με ομοφωνία αποφασίστηκε να παραμείνει ο χαρακτήρας της κατηγορίας ως έχει.

Αυτά ανήκουν στο παρελθόν.

Για το τώρα αρμόδιοι είναι οι τωρινοί διαχειριστές και μάλλον θα σου απαντήσουν.

α. Σε πάω (άρα και δεν θέλω να σε πικράνω)

β. Κάποια στιγμή που αναφέρθηκες στον Μάλερ, θυμάμαι που όλοι (και 'γω) έσπευσαν να δηλώσουν την προθυμία τους να σε βοηθήσουν στα νέα μονοπάτια. Γιατί λοιπόν θεώρησες ότι κάποιος θα στην πέσει ...

---------------------------------------------------------------------
ανεξάρτητα τώρα ... θυμάμαι στο παρελθόν αρκετούς να έχουν ανεβάσει παρουσιάσεις / αφιερώματα σε μέταλ γκρουπς (πχ ο Δημήτρης Θ. ) και να έχουν αποσπάσει τα εύσημα και την συμμετοχή όλων ...

όταν κάποιος δεν θέλει να γράψει 10 μήνες κοσκινίζει ....

O ελιτισμός δεν είναι απαραίτητα στη φαντασία μας. Είναι μια αίσθηση που πράγματι είναι πιθανό να αποκομίσεις κατά το πρώτο "βάπτισμα" στη μουσική κατηγορία. Στη συνέχεια όμως αντιλαμβάνεσαι αυτό που λέει ο Πάνος παραπάνω, ότι στην πραγματικότητα δεν πρόκειται τόσο περί ελιτισμού, όσο "φανατισμού",(με την καλή έννοια), προς τις επιλογές του καθενός. Τα περισσότερα παιδιά στην κατηγορία λατρεύουν κυριολεκτικά τις επιλογές τους, και δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους γι'αυτές. Και ως συνέπεια αυτού, πολλές φορές αν η επιλογή η δική σου δεν συμβαδίζει με τα γούστα τους, είναι το ίδιο ένθερμοι στο να την κατακρίνουν πολλές φορές παθιασμένα..

Θυμάμαι η πρώτη μου επαφή με την κατηγορία ως γραπτό ήταν στο Now playing όπου είχα παραθέσει δύο πράγματα και είχα "χλευαστεί" εντόνως, τόσο που ξενέρωσα κι αποφάσισα να μην ξαναγράψω. Στη συνέχεια, καιρό μετά, η ανάγκη μου να γράψω μ'έκανε να ξεχάσω την εμπειρία αυτή, και ξαναχώθηκα... Φυσικά, όταν το σκέφτηκα καθαρά μετά από μήνες, αυτό που είχα υποστεί δεν ήταν ακριβώς "χλευασμός". Ήταν χλευασμός του album που παρέθεσα, και όχι προς τον εαυτό μου... Φυσικά και πάλι μου κακοφαινόταν, γιατί οι στοιχειώδεις κανόνες σεβασμού προς τον απέναντι, προύποθέτουν να διαφωνήσεις μεν, χωρίς όμως να προσβάλεις το γούστο του απέναντί σου. Τελικά όμως, μένοντας καιρό εδώ μέσα, διαπίστωσα ότι ο καθένας έχει τον τρόπο του να συζητάει, να διαφωνεί, να τσακώνεται...χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε σε σέβεται.... και τελικά καλύτερα έτσι, να γινόμαστε που και που ακραίοι, να πέφτει και κανα μπινελικάκι, παρά να είμαστε μια τέλεια "τηλεοπτική" εκπομπή με το σεις και με το σας.

Όλα αυτά τα γράφω σαν προσωπικά βιώματα, για να αποδείξω ότι η αίσθηση που αποκομίζουμε πολλές φορές σε έναν χώρο με τον οποίο δεν έχουμε εξοικειωθεί όσο πρέπει , μπορεί να είναι τελείως λανθασμένη, ακόμη κι να βασίζεται σε αντικειμενικά γεγονότα...


Θεωρώ ότι όλο το ζουμί βρίσκετα στο post του Δημοκηδή, ο οποίος πάλι τα κατάφερε σε μία κουβέντα τόσων σελίδων να τα πει με δύο λέξεις όλα.

Πάντα υπάρχουν λόγοι να μην γράψουμε. Είτε ρεαλιστικοί, είτε όχι. Αλλά ένας από τους λόγους που πάει μπροστά οποιαδήποτε ομαδα ανθρώπων είναι η άρση των εγωισμών, των κόμπλεξ και παράλληλα εστίαση στην ουσία. Ένθεν κι ένθεν.

Pontios: Ακόμα και για θεογκόμενα, να γράψεις είναι προτιμότερο απ το τίποτα. Π.χ. εγώ θα έλεγα να γράψεις για τα ιδιαίτερα σημεία, τα σημεία που προσωπικά σε αγγίζει, χρονολογικές πληροφορίες, πληροφορίες καλλιτέχνη, καμία ατάκα, κοκ. Βέβαια εγώ είμαι εγώ. Και ο καθένας παρουσιάζει προσωπικά. Αυτό που χάνεται μες την υποκειμενικότητα και που πολλοί πέφτουμε στην παγίδα, είναι η μετάδοση. Είτε της πληροφορίας, είτε του συναισθήματος, είτε του ότιδήποτε.

Πιστεύω κι εστιάζω στη ζωντάνια του λόγου. Είναι απ τα σημαντικότερα στοιχεία ενός ελκυστικού κειμένου-ή και κλίπ, ότι θέλετε. Και αυτά επισημαίνω.

Επίσης, δε μ αρέσει που ενω έχουμε το φεγγάρι ν ασχοληθούμε, κοιτάμε το δάχτυλο. Όλοι τα βάζουν με τη διαχείρηση. Χωρίς να γνωρίζω καλά τον Skakinen, να θέλω να πάρω το μέρος του, ή να θεωρώ ότι χρειάζεται συνήγορο υπεράσπισης ο άνθρωπος, κρίνω ότι το θέμα είναι περισσότερο δικό μας παρα της διαχείρησης. Δε ξέρω πόσο βαθιά είναι τα προβλήματα που μπορεί να έχετε μαζί του αλλά αυτά που επικαλείστε περι ελιτισμού και ρατσισμού τα θεωρώ δευτερεύοντα-αν εξαιρέσω πολύ συγκεκριμένα άτομα που απ ότι έχω καταλάβει ο προβληματισμός τους είναι πιο σύνθετος. Σίγουρα δεν εμπνέουν την έκφραση, αλλά στο τέλος αυτό που μετράει είναι τι σου μένει. Τα κείμενα και όλη μας η παρουσία εδώ γίνονται και κινούνται κακά τα ψέμματα κυρίως για μάς τους ίδιους. Αυτό είναι που πρέπει να βάλουμε σε πρώτη μοίρα. Και όχι τα ελαττώματα αυτών που μας διαβάζουν.And besides, έχουμε κι εμείς τα δικά μας οπότε δεν οδηγεί πουθενά...
 
Re: Απάντηση: Μουσική κατηγορία ''αφυπνίσου''

Αλλα έγραψε και εννοούσε ο Back Door Man ,από προφανέστατα καλή διάθεση και ενδιαφέρον γιά την Μουσική πού αποδεδειγμέναασχολείται ουσιωδώς και τελικά τό νήμα τείνει νά εξελιχθεί πάλι σέ one man show εντελώς απόντων και χωρίς διάθεση συμμετοχής..


Never a one man show, as long as 'the doct' has something to say for it.:2thumb22sup:
 
Re: Απάντηση: Μουσική κατηγορία ''αφυπνίσου''

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, τα μελη τα χωριζω σε 3 κατηγοριες.

ΠΡΩΤΗ και καλυτερη ειναι αυτη των πραγματικων γνωστων της παγκοσμιας μουσικης σκηνης, ουσιαστικα απο την αρχη της. ΑΥΤΟΙ ειναι που με εκαναν να δω φως και να μπω.

Δευτερη ειναι η κατηγορια των μελων που, κυριως, ειναι εδω για να μαθαινουν και λιγοτερο ή καθολου για να "διδασκουν". Εκει βαζω τον εαυτο μου.

Τριτη ειναι η κατηγορια των μελων που δεν αναγνωριζουν πανευκολα τα μελη της πρωτης. Αυτοι δε με αφορουν ως μελη της μουσικης κατηγοριας. Δε νομιζω πως ειναι καν μουσικοφιλοι.


Σέβομαι την άποψη σου Πέτρο. Αλλά μία τέτοια δήλωση, οξύνει περισσότερο την αίσθηση διακρίσεων που υπάρχει και δε βοηθάει. Ας πούμε σε ποια κατηγορία θα με τοποθετούσες, που ακόμα μαθαίνω αλλά είμαι active?

Το πρόβλημα είναι περισσότερο επιφανειακό απ όσο νομίζουμε σε κάποια σημεία και περισσότερο βαθύ σε κάποια άλλα. Το ''γιατί'' δε γράφουμε και υπάρχει στασιμότητα κατα τη γνώμη μου είναι πολύ πιο απλό απ όσο φαντάζεται ο καθένας. Τώρα η στάση των μελών και η νοοτροπία τους πάντα περιέχει τα ερωτηματικά της, όντας απρόβλεπτη μερικές φορές και επίμονη κάποιες άλλες. Σίγουρα και τα δύο έχουν κοινό σημείο όμως:θέλουν διφορετικούς χειρισμούς.
 
Last edited:
...."η μουσικη ειναι να για την ακους ρε μαλακα ,οχι για να την γραφεις"
Μιχάλη, αυτής της λογικής ανθρώπους, το να κρατάνε δηλαδή για την πάρτη τους αυτά που ακούνε και να μη γουστάρουν να τα διαδώσουν σε άλλους παρότι έχουν το υπόβαθρο, έχω συναντήσει κι εγώ. Μικρόψυχοι και σνόμπ. Τέλος.

Ρε μαστορια δεν ειναι η μερα μας σημερα μου φαινεται-bye-:Banane0:
Αυτο πηρε το ματι μου μαλλον το στραβοπιασα ,ειπα τα δικα μου ΚΑΙ για αλλο τροπο που μπορεις να κοινωνεις την μουσικη,λεει ο Σπυρακλας οτι ετσι ακυρωνουμε την ουσια του φορουμ,απορει Τζιμακος και Λυμπε ,παω να τρελλανω το Κουν ,οποτε και εν κατακλειδι λεω γω ..... παναθεμα με , γιατι αν βγηκε νοημα αυτο ητο ενα και μοναδικο.....τρια πολακια καθονταν και πλεκανε πουλοβερ (υπαρχει και ετερη διασκευη...τρια πολακια καθονταν στου μουλαριου την π@υτσ@).:flipout:
Ωραια ητονε παντως...θα εχουμε και θεμα να σηζητησουμε οταν πινουμε τους κρασους μας:ernaehrung004::ernaehrung004::ADFADF1:
 
...."η μουσικη ειναι να για την ακους ρε μαλακα ,οχι για να την γραφεις"
Μιχάλη, αυτής της λογικής ανθρώπους, το να κρατάνε δηλαδή για την πάρτη τους αυτά που ακούνε και να μη γουστάρουν να τα διαδώσουν σε άλλους παρότι έχουν το υπόβαθρο, έχω συναντήσει κι εγώ. Μικρόψυχοι και σνόμπ. Τέλος.

Ρε μαστορια δεν ειναι η μερα μας σημερα μου φαινεται-bye-:Banane0:
Αυτο πηρε το ματι μου μαλλον το στραβοπιασα ,ειπα τα δικα μου ΚΑΙ για αλλο τροπο που μπορεις να κοινωνεις την μουσικη,λεει ο Σπυρακλας οτι ετσι ακυρωνουμε την ουσια του φορουμ,απορει Τζιμακος και Λυμπε ,παω να τρελλανω το Κουν ,οποτε και εν κατακλειδι λεω γω ..... παναθεμα με , γιατι αν βγηκε νοημα αυτο ητο ενα και μοναδικο.....τρια πολακια καθονταν και πλεκανε πουλοβερ (υπαρχει και ετερη διασκευη...τρια πολακια καθονταν στου μουλαριου την π@υτσ@).:flipout:
Ωραια ητονε παντως...θα εχουμε και θεμα να σηζητησουμε οταν πινουμε τους κρασους μας:ernaehrung004::ernaehrung004::ADFADF1:

Δεν πιστεύω ότι είναι τόσο χαλαρό θέμα Μιχάλη. Ούτε και τόσο ευχάριστο. Αν είναι να χαλάμε και τις συναθροίσεις με κάτι τέτοια, το ξεφτυλίζουμε εντελώς.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μουσική κατηγορία ''αφυπνίσου''

Σέβομαι την άποψη σου Πέτρο. Αλλά μία τέτοια δήλωση, οξύνει περισσότερο την αίσθηση διακρίσεων που υπάρχει και δε βοηθάει. Ας πούμε σε ποια κατηγορία θα με τοποθετούσες, που ακόμα μαθαίνω αλλά είμαι active?

To ρωτας? Στη δευτερη βεβαια. Αλλωστε και εγω καποτε ημουν πολυ πιο active. Στη δευτερη κατηγορια ανηκα και τοτε.
Επισης, μακρυα απο εμενα οι διακρισεις. Αυτες ειναι μονο ποιοτικες και κραταω για τον εαυτο μου τις αρνητικες, ενω γραφω τις θετικες. Δεν εχω πει ποτε σε κανεναν (αν δεν κανω λαθος) πως ειναι ασχετος ή κατι τετοιο.

Αν θελεις μια απλη απαντηση στο "γιατι δεν γραφονται πολλες παρουσιασεις και σχολια", αυτη ειναι η εξης. Πανω κατω, τα εχουμε πει ολα. Ποια ολα? Ο καθενας απο εμας εχει εκφρασει πολλες φορες την γενικη του σταση για τη μουσικη, για τα διαφορα ηδη και για τα περισσοτερα ονοματα. Προσφατα εγραψα σε μια παρουσιαση (δικη σου νομιζω) πως εχουμε ξαναμιλησει για εκεινο το αλμπουμ. Αυτο συμβαινει σε μεγαλο ποσοστο πλεον. Κατα 2ο λογο εχει κανει κακο, σε αυτο που συζηταμε τωρα, οι προσωπικες σχεσεις που εχουν αναπτυχθει μεταξυ πολλων μελων και ετσι πολλα πραγματα λεγονται απο κοντα ή απο το τηλεφωνο. Εγω πχ, αν θελω να ρωτησω κατι τον πατερα σου, θα τον ρωτησω απο εδω μεσα. Αλλος θα τον παρει στο τηλεφωνο. Συνεπως, χρειαζονται νεα προσωπα που θα μιλησουν για νεες μουσικες που θα προκαλεσουν ενδιαφερον. Δυσκολα πραγματα.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μουσική κατηγορία ''αφυπνίσου''

To ρωτας? Στη δευτερη βεβαια. Αλλωστε και εγω καποτε ημουν πολυ πιο active. Στη δευτερη κατηγορια ανηκα και τοτε.
Επισης, μακρυα απο εμενα οι διακρισεις. Αυτες ειναι μονο ποιοτικες και κραταω για τον εαυτο μου τις αρνητικες, ενω γραφω τις θετικες. Δεν εχω πει ποτε σε κανεναν (αν δεν κανω λαθος) πως ειναι ασχετος ή κατι τετοιο.

Αν θελεις μια απλη απαντηση στο "γιατι δεν γραφονται πολλες παρουσιασεις και σχολια", αυτη ειναι η εξης. Πανω κατω, τα εχουμε πει ολα. Ποια ολα? Ο καθενας απο εμας εχει εκφρασει πολλες φορες την γενικη του σταση για τη μουσικη, για τα διαφορα ηδη και για τα περισσοτερα ονοματα. Προσφατα εγραψα σε μια παρουσιαση (δικη σου νομιζω) πως εχουμε ξαναμιλησει για εκεινο το αλμπουμ. Αυτο συμβαινει σε μεγαλο ποσοστο πλεον. Κατα 2ο λογο εχει κανει κακο, σε αυτο που συζηταμε τωρα, οι προσωπικες σχεσεις που εχουν αναπτυχθει μεταξυ πολλων μελων και ετσι πολλα πραγματα λεγονται απο κοντα ή απο το τηλεφωνο. Εγω πχ, αν θελω να ρωτησω κατι τον πατερα σου, θα τον ρωτησω απο εδω μεσα. Αλλος θα τον παρει στο τηλεφωνο. Συνεπως, χρειαζονται νεα προσωπα που θα μιλησουν για νεες μουσικες που θα προκαλεσουν ενδιαφερον. Δυσκολα πραγματα.

Ακριβώς. Κι εδώ είναι που τίθεται το ερώτημα, πώς να φέρουμε καινουργιο αίμα με τέτοιο αχταρμά εδω μέσα(όπως λέει και ο Τζίμης)? Αφ ενώς.Και, αφ ετέρου, πώς να γράψουν αυτοί αν είναι να πεταγόμαστε και να τους λέμε ''έχουμε ξαναμιλήσει γι αυτό''?

Πιστεύω ότι αυτό είναι απ τα πράγματα που δεν πρέπει να λέμε πχ. Όχι επειδή πιστεύω ότι υπάρχει κακή διάθεση αλλά επειδή αυτό μεταδίδεται. Κι επειδή κάθε παρουσίαση είναι ξεχωριστή. Για ένα δίσκο μπορεί να έχουν γραφεί δέκα κείμενα, το θέμα είναι πώς γράφει ο καθένας. Οι διαφορές. Οι απόψεις. Η γραφή είναι καθρέπτης του καθενός, κάτι πολύ σημαντικό.Και για τον αναγνώστη και για τον...γραφέα. Δεν έχει σημασία μετά από κάποιο σημείο ο δίσκος αλλά το ενδιαφέρον, το πάθος, οι ατάκες που πετάς, το στοίχημα με τον εαυτό σου αν μπορείς να μεταδόσεις όπως θέλεις αυτά που θέλεις.Και να μη γίνει συζήτηση ποτέ γιατί έχει γίνει εκατό φορές πρίν, αυτό είναι το τελυταίο που μετράει.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μουσική κατηγορία ''αφυπνίσου''

Ακριβώς. Κι εδώ είναι που τίθεται το ερώτημα, πώς να φέρουμε καινουργιο αίμα με τέτοιο αχταρμά εδω μέσα(όπως λέει και ο Τζίμης)? Αφ ενώς.Και, αφ ετέρου, πώς να γράψουν αυτοί αν είναι να πεταγόμαστε και να τους λέμε ''έχουμε ξαναμιλήσει γι αυτό''?

Στο εξηγησα και εκεινη την ωρα αυτο. Ηθελα να πω σε καποιον που ισως να τον ενδιαφερε πως θα μπορουσε να βρει και αλλα πραγματα για αυτο το αλμπουμ εδω μεσα. Αν ηταν ετσι δε θα επρεπε να ξαναφερθουν ποτε εδω μεσα οι Beatles! Εχουν γραφτει τα παντα γι'αυτους!!! Ειναι δυνατον?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μουσική κατηγορία ''αφυπνίσου''

Γιώργο θα σε μαλώσω, μάλλον δε με διάβασες προσεκτικά: Δε μίλησα για κλειστό κλαμπ, μίλησα για εντύπωση που δημιουργείται, και αναιρείται μετά από λίγο καιρό ενασχόλησης με την κατηγορία...! Απλά περιέγραψα τη δική μου εμπειρία, ώστε να "ξεμπλέξω" άλλους που μπορεί όντας απ'έξω να έχουν την ίδια εντύπωση.:2thumb22sup:

Το ξαναδιάβασα και εχεις δίκιο.
Απροσεξία μου, αλλά ήταν γενικά φορτωμένη εκείνη η ώρα οπότε δικαιολόγησε με. :FSGSFGS4: