Μπαταρίες-Φορτιστές

Το μηδεν δεν ειναι η ενδειξη χωρητικοτητας των μπαταριων. Υπαρχει χωρητικοτητα στην αδεια μπαταρια, οπως ακριβως υπαρχει και βολταζ.

Το μηδεν ειναι η γραμμη εκκινησης που θα αρχισει να γεμιζει σταδιακα και στο τελος της φορτισης θα σου δειξει ποσα mAh μπηκαν στην μπαταρια.

Οταν βαλεις πανω μια μισογεματη eneloop, θα σου δειξει αρχικα μηδεν και μετα οτι γεμισε πχ με 900μΑω. Η συνολικη χωρητικοτητα ξερουμε οτι ειναι ~1900μΑω.
Οταν βαλεις πανω μια αδεια eneloop θα σου δειξει αρχικα παλι μηδεν και στο τελος οτι την γεμισε πχ με 1500μΑω. Η συνολικη χωρητικοτητα ειναι η ~ 1900μΑω.

Αν θελεις τωρα να τσεκαρεις οτι οι eneloop εχουν οντως χωρητικοτητα 1900μΑω, αυτη που αναγραφουν δηλαδη, πρεπει να κανεις το charge η το discharge test, η οπως αλλιως το αποκαλει ο φορτιστης. To oποιο τεστακι διαρκει καποιες ωρες και πρεπει να δεις τι γραφει το μανουαλ. Απλο ειναι αλλα πρεπει να δεις τα βηματα.
 
  • Like
Reactions: nikfor and tom152
Καλημέρα σας και μια τελευταία ερώτηση, για να μη ζαλίζω:
Χθες το βράδυ έβγαλα από το φορτιστή τις τρεις eneloop 1,2 v 1900mAh καθώς είδα πως είχαν φορτίσει (full ένδειξη).
Πατώντας το κουμπί display πριν τις βγάλω για να δω τα νούμερα τους, βλέπω 1,42v και 2120-2140mAh…
Δικαιολογούνται αυτά τα νούμερα όταν τα αναγραφόμενα μεγέθη τους είναι άλλα;
Ευχαριστώ
 
επαναλαμβανω...η χωρητικοτητα μιας μπαατριας δεν ειναι μεγεθος που μετριεται αυτοστιγμη (σαν το βολταζ)>
ΔΕΝ υπαρχει μεθοδος μετρησης της. Εκτος και αν μετρησεις ποση ενεργεια εβαλες κατα την φορτιση ή ποση κατα την εκφορτιση.
Αυτο για να γινει πρεπει το οργανο να ειναι συνδεδεμενο ΣΥΝΕΧΩΣ κατα την διαρκεια (εκ)φορτισης

το 1,42 ειναι αανμενομενο (για ακριβως μετα την φορτιση)...το 2100 τρωγεται....οι μπαταριες ειναι κοντα στα 2000 στην πραγματικοτητα.
 
  • Like
Reactions: tom152
Μια χαρα φαινονται τα νουμερα, ομως η χωρητικοτητα, οπως ειπε και ο συναδελφος παραπανω, δεν μετριεται αμεσα κατα την διαρκεια της απλης φορτισης.

Πρεπει να γινει η χρονοβορος διαδικασια της "φορτισης/αποφορτισης/φορτισης" ειτε "αποφορτισης/φορτισης" για να μετρηθει σωστα και με ακριβεια.
Ο φορτιστης σου εχει 2 η 3 προγραμματα που μετρανε την ακριβη χωρητικοτητα.

Ρωτα αν θελεις κατι αλλο, μην ανησυχεις, πολλοι φιλοι και αναγνωστες επωφελουνται απο τους υπαρχοντες διαλογους και τις ερωτησεις που γινονται.
 
Μια χαρα φαινονται τα νουμερα, ομως η χωρητικοτητα, οπως ειπε και ο συναδελφος παραπανω, δεν μετριεται αμεσα κατα την διαρκεια της απλης φορτισης.

Πρεπει να γινει η χρονοβορος διαδικασια της "φορτισης/αποφορτισης/φορτισης" ειτε "αποφορτισης/φορτισης" για να μετρηθει σωστα και με ακριβεια.
Ο φορτιστης σου εχει 2 η 3 προγραμματα που μετρανε την ακριβη χωρητικοτητα.

Ρωτα αν θελεις κατι αλλο, μην ανησυχεις, πολλοι φιλοι και αναγνωστες επωφελουνται απο τους υπαρχοντες διαλογους και τις ερωτησεις που γινονται.
Οκ, οπότε κρατώ τη συμβουλή πως (για πρακτικούς λόγους) ελέγχω το βολτάζ και μόνο των μπαταριών για να πληροφορούμαι το αν και πότε θέλουν φόρτιση.
Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου πάντως, τον οποίο θα εκμεταλλευτώ λίγο ακόμη. :)
Για αυτό έχω συντάξει δύο απλά χρηστικά συμπεράσματα που θα καλύψουν νομίζω τον κάθε ερασιτέχνη, σχετικά. Διόρθωσε με σε αυτά, αν κάνω λάθος.
  • οι πλήρως φορτισμένες μπαταρίες ΑΑ και ΑΑΑ (που είναι οι πιο συνηθισμένες) έχουν ρεύμα/βολτάζ στα 1,5v. Οι άλλες σχετικά συνηθισμένες εννιάβολτες, προφανώς 9v. Βάζοντας τους παραπάνω τύπους μπαταριών στο πολύμετρο, αν είναι «γεμάτες» θα πάρουμε ένδειξη 1,5v και 9v αντίστοιχα. Αν η ένδειξη είναι περισσότερο από 1v διαφορά πιο χαμηλή (από τη μέγιστη 1,5v και 9v αντίστοιχα), η μπαταρία θέλει φόρτιση.
  • Οι μπαταρίες λιθίου συνήθως έχουν ένα βολτάζ στα 3,7v. Αν η ένδειξη του πολυμέτρου δείξει 3,4v και κάτω, θέλουν φόρτιση.
Ευχαριστώ και πάλι
 
οι αλκκαλικες φουλ γεματος 1,6
οι εννιαβολτες ειναι μπερδεμενη ιστορια
οι επαναφορτζομενες 1,2 αδειες, 1,4 γεματες
οι λιθιου κοβαλτιου 3,6 και 4,2 αντιστοιχα...το καλο με αυτες ειναι οτι μετρωντας το βολταζ τους ξερεις ποσο γεματες ειναι
οι λιθιου σιδηρο φωσφορου 3,2-3,4
οι 12βολτες αυτοκινητου 12-13,2...υπαρχει και για αυτες πινακακι με σχεση βολταζ φορτισης
 
  • Like
Reactions: tom152
οι αλκκαλικες φουλ γεματος 1,6
οι εννιαβολτες ειναι μπερδεμενη ιστορια
οι επαναφορτζομενες 1,2 αδειες, 1,4 γεματες
οι λιθιου κοβαλτιου 3,6 και 4,2 αντιστοιχα...το καλο με αυτες ειναι οτι μετρωντας το βολταζ τους ξερεις ποσο γεματες ειναι
οι λιθιου σιδηρο φωσφορου 3,2-3,4
οι 12βολτες αυτοκινητου 12-13,2...υπαρχει και για αυτες πινακακι με σχεση βολταζ φορτισης
Σε ευχαριστώ πολύ
 
Ψάχνω έναν αξιόλογο φορτιστή για ΑΑ/ΑΑΑ. o Xtar αποδείχθηκε μούφα. Αν η μπαταρία έχει χαμηλή τάση δεν την αναγνωρίζει και πολλές φορές αντί να την καταλαβαίνει Ni-mh βγάζει ότι είναι li-on. Επειδή αρχίζω να καταστρέφω τις eneloop και τις επαναφορτιζόμενες που έχω αναζητώ κάτι αξιόπιστο. Επιθυμητά το refresh των μπαταριών και φόρτιση από χαμηλή τάση.
 
Last edited:
θα παρεις αυθεντικο φορτιστη eneloop/panasonic με 4 ανεξαρτητα καναλια.
ο λογος ειναι οτι μονο αυτοι εχουν τον λιγο διαφορετικο αλγοριθμο φορτισης που απαιτουν οι eneloop
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ TRICKLE CHARGING
 
Ποιος Xtar..;
Χρόνια πολλά.

Αυτός:



Ψάχνοντας βρήκα και τις κριτικές εδω;



θα παρεις αυθεντικο φορτιστη eneloop/panasonic με 4 ανεξαρτητα καναλια.
ο λογος ειναι οτι μονο αυτοι εχουν τον λιγο διαφορετικο αλγοριθμο φορτισης που απαιτουν οι eneloop
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ TRICKLE CHARGING
Είπα να κάνω μια υπέρβαση και παρήγγειλα τον skyrc mc3000
 
  • Like
Reactions: Χιωτης
Σήμερα έφτασε ο φορτιστής skyrc mc3000. Πρώτες εντυπώσεις άριστες, βέβαια θέλει πολύ διάβασμα. Αναγνώρισε τις ΑΑΑ που δεν έβλεπε πλέον ο xtar, έχει ξεχωριστό πρόγραμμα για eneloop , στο advanced mode κανονίζεις trick charge on ,off, χρόνο κτλ Συνδέεται με pc, ασύρματα με κινητό, έχει αναβαθμίσεις..

Ένα από τα καλύτερα review για τις ρυθμίσεις;

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Στάλθηκε από το SM-F916B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
4201159ea4d0cdfb7554b5887e858ec5.jpg
6a083781d164b2e4c34ba087b0bc1533.jpg
 
Ενδιαφερον και πολυπλοκο πραμα! Θα ειναι κριμα να καταληξει μονο για να φορτιζει.
Θελει να αφιερωσει κανεις πολυ χρονο για διαβασμα και κατανοηση του μανουαλ.
 
Η αλήθεια είναι ότι ήθελα έναν φορτιστή που να ξέρω ότι φορτίζει σωστά γιατί με το xtar είχα προβλήματα. Εδώ όμως μιλάμε για άλλη φάση. Στη φώτο βλέπουμε ότι προσπάθησα να κάνω refresh 4 ΑΑΑ tronic που τις είχα σε foam dispenser του lidl και σταμάτησαν να λειτουργούν. Γενικά αυτή η συσκευή θέλει δυνατές μπαταρίες. Η 1η ολοκλήρωσε το refresh σε πολύ γρήγορο χρόνο, κάτι που σήμαινε ότι η χωρητικότητα της ήταν πολύ μικρή. Οπότε χρησιμοποίησα το πρόγραμμα break in για αποκατάσταση και βλέπουμε ότι μέχρι τώρα η προβληματική μπαταρία σχεδόν έφτασε τις άλλες 4 και συνεχίζει.
31402b51b01dd26cfe2f093d674078e6.jpg


Στάλθηκε από το JAD-LX9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Μετά από λίγες μέρες χρήσης δηλώνω εντυπωσιασμένος από τον skyrc. Αν η τάση της μπαταρίας είναι χαμηλή και δεν την αναγνωρίζει, το πρόγραμμα break in δίνει τη λύση. Ειδικά ο χειρισμός από το κινητό είναι όλα τα λεφτά, καθώς δεν χρειάζεται να χάνεσαι στα διάφορα κλικ του μενού. Αν μπορούσα να βρω ένα μειονέκτημα είναι ότι σε ορισμένες μπαταρίες ΑΑΑ πρέπει να τις τοποθετήσεις με κλίση για να τις δει. Αυτό το έχουν γενικά οι φορτιστές αυτού του μεγέθους.

Υ.γ. Εχω πάθει πλάκα με τις eneloop. Είχα αρκετές παρατημένες μπαταρίες (5 ετια). Οι eneloop με ένα απλό refresh είναι και πάλι ετοιμοπόλεμες. Οι energizer χρειάστηκαν break in αλλά πάλι είναι οκ. Αντίθετα κάτι tronic, αν και πιο πρόσφατες, άνθρακες ο θησαυρός. Δεν υπάρχει λόγος για αγορά από τη στιγμή που το ikea έχει τις ladda made in Japan σε παρόμοιες , ίσως και φθηνότερες τιμές.

Στάλθηκε από το SM-F916B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
  • Like
Reactions: gousias and nikfor