*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

@ nik1975

Καλημέρα και καλή χρονιά!!!
το κόστος εξαρτάται από την υπηρεσία που έχετε και το τρόπο πληρωμής. Γι' αυτό θα σας παρακαλούσαμε να μας στείλετε pm με ένα κινητό επικοινωνίας για να σας καλέσει ένας συνάδελφος και να σας ενημερώσει.

ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 
Re: *** Nova official support ***

ενδιαφέρομαι κι εγώ για αυτή την αλλαγη.να στειλω κι εγω τα στοιχεια μου?
 
Re: *** Nova official support ***

Μετά από 1 μήνα ταλαιπωρίας, 2 αποκωδικοποιητές και 3 κάρτες, αρκετές ώρες στο τηλέφωνο και εξορμήσεις σε τεχνικά καταστήματα (πολύς χαμένος χρόνος) βρέθηκε επιτέλους ο πρώτος άνθρωπος από το τεχνικό της εταιρίας να ενημερώσει ότι υπάρχει γνωστό πρόβλημα επισήμως στη θέαση του καναλιού Mezzo (χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος ότι είναι μόνο εκεί το πρόβλημα που περιγράφω εδώ). Όσο κι αν σε κάποιους φαίνεται περίεργο, το κανάλι αυτό ήταν από τους βασικότερους λόγους που ενδώσαμε στο συνεχές κι επιθετικό promotion που μας έκανε η forthnet/Nova, και εν τέλει παραδέχονται επισήμως ότι δεν είναι εις θέσιν να το διαθέσουν απρόσκοπτα και αδιαλλείπτως, όπως δεσμεύονται στο συμβόλαιο που οι ίδιοι συνέταξαν. Θεώρησα δίκαιο, πριν μπω σε διαδικασία δημοσίευσης και καταγγελίας, να επικοινωνήσω με το εμπορικό τμήμα (όπως μου είπαν από το τεχνικό) και να εκθέσω την κατάσταση, ώστε ως αντιστάθμισμα να ζητήσω πρόσβαση σε μια προσφορά (ούτε κατα διάνοια προσωπική ή ιδιαίτερα προνομιακή/δωρεαν, να πληρώσω ζήτησα) που η εταιρία παρέχει σε 100άδες συνδρομητές ήδη και απλά τώρα την έχει κλείσει για νέους. Η απάντηση ήταν ότι όσα είπα δεν αποτελούν γι αυτούς λόγο να κάνουν κάποια τέτοια κίνηση.

Το συμπέρασμα είναι ότι η αθέτηση όρων του συμβολαίου της εταιρίας είναι κάτι απολυτα θεμιτό.

Προτίθεμαι να κινηθώ με όλους τους δυνατούς τρόπους (νομικά κλπ.) κυρίως λόγω της αίσθησης κοροϊδίας που υφίσταμαι εδώ και 3μήνες promotion και 1 μήνα σχεδόν (που τελικά έβαλα την υπηρεσία) προβλημάτων και τρεξίματος για τα τεχνικά θέματα.
 
Re: *** Nova official support ***

καλημέρα,
επειδη εχω προβλημμα με τις χρεωσεις μου μπορει να με καλεσει καποιος να το διορθωσουμε ? πληρωνω με πιστωτικη αλλα αντι να εχω χρεωση 80 καθε 2 μηνες εχω πολλες μικρες χρεωσεις ... και το ebill λεει ότι θελει φυσικα
χάρης
 
Re: *** Nova official support ***

@ koraxprs
μπορείτε σας παρακαλούμε να μας στείλετε pm με κάποιο στοιχείο για να επικοινωνήσουμε μαζί σας; Θα δούμε μαζί το θέμα της προσφοράς. Σε ότι αφορά το τεχνικό πρόβλημα που αναφέρετε με το κανάλι Mezzo θα ρωτήσουμε και θα επανέλθουμε κι εδώ με απάντηση.



@ sotiriadisc
λάβαμεκαι το προσωπικό μήνυμα που στείλατε. Θα σας καλέσει ένας συνάδελφος μόλις δει τι συμβαίνει για να σας ενημερώσει.


ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 
Re: *** Nova official support ***

Μια ερωτηση παρακαλω για 4νετ:

Στο "Απεριοριστο Εξωτερικο" της 4νετ περιμβανονται μονο τα σταθερα ή και τα κινητα τηλεφωνα αλλων (ξενων) χωρων; Ευχαριστω εκ των προτερων.
 
Re: *** Nova official support ***

Αυτό είναι κάτι που εξαρτάται από την χώρα προς την οποία κάνετε κλήση. Για παράδειγμα στον Καναδά και στις ΗΠΑ δεν υπάρχει διάκριση ανάμεσα σε σταθερά και κινητά. Έχουν την ίδια χρέωση σαν να καλείς σε σταθερό. Έτσι θεωρούνται σταθερά και περιλαμβάνονται στον δωρεάν χρόνο ομιλίας.
Μπορείτε από το τιμοκατάλογο στη σελίδα 3, να ενημερωθείτε συγκεκριμένα για όλες τις χώρες, ανάλογα με τη ζώνη που βρίσκονται.


ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστω για την αμεση απαντηση.
 
Re: *** Nova official support ***

Θα ηθελα εδω να ρωτησω κατι για ην επιγεια Nova και συγχωρεστε με αν εχει ερωτηθει ξανα.
Φανταζομαι οτι ειναι τεχνικα δυνατη η εκπομπη NovacinemaHD στο επιγειο κομματι ετσι ωστε να αντικαταστησει το standard καναλι που εκπεμεται σημερα.
Εγω που βλεπω μονο ταινιες απο το επιγειο σημα γιατι να μην εχω τη δυνατοτητα να το δω σε HD απο τη στιγμη που ο δεκτης μου (831) εχει την τεχνικη δυνατοτητα καιι το καναλι εκπεμπει δορυφορικα? Να ειναι θεμα bandwidth? Μα με το mpeg4 υπαρχει μεγαλη οικονομια. Μπορειτε να μου πειτε αν υπαρχει μια τετοια πιθανοτητα στις σκεψεις της εμπορικης διαθεσης της εταιριας?
Θα μπορουσα μαλιστα να αποδεκτω και μια σχετικη επιβαρυνση αν και τα 14,90 ευρω το μηνα για ενα μονο καναλι στις μερες μας δεν ειναι αμελητεο ποσο!.

Μια δευτερη ερωτηση παρατηρηση που εχω κανει στο παρελθον αλλα δεν μου απαντησε κανεις. Να μου εξηγησει καποιος το σκεπτικο του γιατι ο χρηστης επιγειας Nova να μην εχει τη δυνατοτητα Nova Go?
Ειμαστε συνδρομητες ενος κατωτερου Θεου μηπως?
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

@ koraxprsμ & All

πράγματι έχει διαπιστωθεί ότι δημιουργείται κάποιο πρόβλημα με το κανάλι Μezzo. Πιο συγκεκριμένα, ύστερα από αρκετή παραμονή στη συχνότητα του το πρόγραμμα κλειδώνει και εμφανίζει error. Υπάρχει επικοινωνία με τους τεχνικούς που υποστηρίζουν την πλατφόρμα που φιλοξενεί το Mezzo έτσι ώστε να επιλυθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Μέχρι να εξαλειφθεί το πρόβλημα, για να επανέλθει η εικόνα, η προσωρινή λύση είναι να συντονιστείτε σε οποιοδήποτε κανάλι της NOVA και σε λιγάκι η εικόνα θα επανέλθει κανονικά.

ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 
Re: *** Nova official support ***

Χθες κάλεσαν την γυναίκα μου στο κινητό της (το έχει στη Vodafone). Της είπαν ότι ότι καλούν από Wind ξέρουμε ότι ξέρουν ότι έχουμε Forthnet και ότι επειδή η Wind πλέον είναι μέτοχος της Forthnet, της είπαν να της κάνουν μια οικονομική προσφορά για Forthnet/Nova/Κινητό και να το γυρίσει από Vodafone σε Wind.
Ισχύει κάτι τέτοιο. Μπορείτε να κάνετε πλέον συνδυαστικές προσφορές;
 
Re: *** Nova official support ***

@ termitis

Όχι δεν ισχύει. Δεν υπάρχει καμιά εμπορική συνεργασία ή εμπορική συμφωνία για συνδυασμό υπηρεσιών.
Αυτό που έχει ανακοινωθεί επίσημα είναι ότι η Wind έχει αγοράσει μερίδιο μετοχών της Forthnet. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχει καμία άλλη εμπορική συνεργασία ή συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών.


ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 
Re: *** Nova official support ***

@ nik1975

Καλημέρα και καλή χρονιά!!!
το κόστος εξαρτάται από την υπηρεσία που έχετε και το τρόπο πληρωμής. Γι' αυτό θα σας παρακαλούσαμε να μας στείλετε pm με ένα κινητό επικοινωνίας για να σας καλέσει ένας συνάδελφος και να σας ενημερώσει.

ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support

Πάντως όσες φορες έχω επικοινωνήσει και έχω ρωτήσει για τον pvr πάντα μου λένε ότι κοστίζει 149 ευρώ. Ενημερωτικά έχω full pack και πληρωμή με πάγια εντολή.
 
Re: *** Nova official support ***

@ dimitrispm

σωστά σας λένε ότι στοιχίζει 149 ευρώ. Αφού έχετε μόνο Nova full pack (άρα έχετε πάρει ήδη δέκτη 831 ή 865) και πληρώνετε με πάγια εντολή. Υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις που μπορεί να μειώσουν την τιμή του δέκτη, πχ. στα 99 ευρώ. Γι' αυτό θα σας παρακαλούσαμε να μας στείλετε pm με ένα κινητό επικοινωνίας για να σας καλέσει ένας συνάδελφος και να σας ενημερώσει.


Νίκος, Nova support
 
Re: *** Nova official support ***

καλημέρα... μετα απο τηλεφωνική επικοινωνία με το τμημα εξυπηρετησης πελατών ζήτησα μια καλύτερη προσφορά για το συμβόλαιό μου. Το αίτημα καταχωρήθηκε και με έχουν πάρει 2 φορές απο το τμήμα προσφορών αλλα δεν έχω επικοινωνήσει καθώς κάθε φορά που απαντάω στην κλήση πέφτει η γραμμή... Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο που μπορώ να επικοινωνήσω κατευθείαν με το τμήμα προσφορών??
 
Re: *** Nova official support ***

@ kouve

Kαλημέρα. Όχι δεν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο διαφορετικό από το 13831. Μπορείτε όμως να μας στείλετε ένα κινητό επικοινωνίας και να τους ενημερώσουμε για να σας καλέσουν πάλι.


ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα,
Έχω το δέκτη PVR865 και παρουσιάζει το εξής πρόβλημα: ενώ λειτουργεί κανονικά και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη λήψη σήματος, μετά από κάποιο διάστημα (40 λεπτά περίπου) ανάβει κόκκινο λαμπάκι και παραμένει έτσι για όσο διάστημα παρακολουθώ το πρόγραμμα. Όταν ενεργοποιήσω εκ νέου το δέκτη, το λαμπάκι αρχικά είναι πράσινο και αργότερα γίνεται κόκκινο πάλι. Υπάρχει πρόβλημα στη λειτουργία του δέκτη ή δεν επηρεάζει;
 
Re: *** Nova official support ***

@ ateniense

Το λαμπάκι στο PVR ανάβει κόκκινο κατά τη λειτουργία του όταν:
- Ξεκινά μία εγγραφή. Σβήνει όταν ο συνδρομητής αλλάξει κανάλι.
- Υπάρχει κάποιο σφάλμα όπως αναζήτηση σήματος ή πρόβλημα στην αποκρυπτογράφιση κλπ.
- Ανάβει στιγμιαία όταν στέλνει τα σήματα στον slave δέκτη σε multiview configuration.

Αν δεν υπάρχει άλλο πρόβλημα στη λειτουργία του δέκτη (αναζήτηση σήματος στο δεύτερο LNB ίσως – αν και το λαμπάκι θα έπρεπε να είναι το πορτοκαλί και όχι το κόκκινο σε αυτή τη περίπτωση), τότε μάλλον το led έχει κάποιο πρόβλημα το οποίο, σύμφωνα με την περιγραφή σας, δεν επηρεάζει την λειτουργία του PVR.


Αν θέλετε μπορείτε να μας στείλετε με pm ένα κινητό επικοινωνίας για να σας καλέσει ένας τεχνικός μας για έλεγχο.


ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα, μήπως ακούστηκε τίποτε για ενοικίαση ταινιών μέσω της ΝΟΒΑ;
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

@Νίκος

Ξαναζητάω τη βοήθειά σου γιατί μόλις προ ολίγου έμαθα ότι το απρόσωπο και ανάλγητο σύστημα της Forthnet με ταλαιπωρεί, για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες, και δεν μου επιτρέπει τη φορητότητα σε Wind επειδή, άκουσον άκουσον, δεν έχω εξοφλήσει το υπόλοιπο από λογαριασμό που δεν έχει εκδοθεί ακόμη (!!!).

Πιο αναλυτικά, μετά από επανειλημμένες προσπάθειες να μου δώσει vdsl από KV, σε μια από τις 3 γραμμές που (εξακολουθώ μάλλον βλακωδώς να) έχω στη Forthnet, αποφάσισα να πάω στην Wind, και έκανα αίτηση στις 19/12/2013. Από τότε μαθαίνω συνεχώς, από την Wind, ότι υπάρχει απόρριψη χωρίς να γνωρίζουν το λόγο. Μετά και τη σημερινή επικοινωνία και αφού πέρασαν 35 μέρες (!!!) από την αίτηση και αφού επικοινώνησε μαζί μου στις 29/12/2013 υπάλληλος της Forthnet ρωτώντας το λόγο, ο οποίος, αφού εξήγησα την αιτία, δεν είχε να αντιπροτείνει κάτι άλλο, αποφάσισα να επικοινωνήσω με τη Forthnet και, ευτυχώς, έπεσα σε άνθρωπο-υπάλληλο (έχω το όνομά της), η οποία αφού κατάλαβε μετά από λίγη ώρα το τρελό της υπόθεσης και επικοινώνησε με τον προϊστάμενο της, μου εξήγησε ότι φαίνεται να έχω κάποιο υπόλοιπο (5,26 ) στη συγκεκριμένη γραμμή και για το λόγο αυτό δεν επιτρέπει η Forthnet τη φορητότητα.

Και μέχρις εδώ, θα έλεγε κανείς ότι είναι λογικό ότι πρέπει να εξοφλήσεις πρώτα τις υποχρεώσεις σου για να σου δώσει το ΟΚ ο πάροχος. Αλλά το παράδοξο είναι ότι, ο τελευταίος λογαριασμός, για τη συγκεκριμένη γραμμή, εκδόθηκε την 10/12/2013 και εξοφλήθηκε εξοφλήθηκε εμπρόθεσμα, αλλά ο νέος λογαριασμός που θα αφορούσε στο διάστημα από 11/12/2013 μέχρι και 19/12/2013, οπότε έκανα την αίτηση φορητότητας, δεν έχει εκδοθεί ακόμη και θα εκδοθεί την 10/2/2014 (!!!), σύμφωνα με τα λεγόμενα της υπαλλήλου, και θα αφορά στο ποσό των 5,26 (!!!).

Αλλά, από την κοινή λογική προκύπτει ότι, αφού εξακολουθώ να έχω τις υπηρεσίες 2play, η σχέση μου με τη Forthnet, τονίζω και πάλι για τη συγκεκριμένη γραμμή, δεν τελείωσε στις 19/12 αλλά συνεχίζεται έως ότου ολοκληρωθεί η φορητότητα, οπότε, υποθέτω ότι, θα εκδοθεί ο τελικός λογαριασμός με τη χρέωση των υπηρεσίων μέχρι τη συγκεκριμένη ημερομηνία και τον συμψηφισμό των παγίων που έχω προπληρώσει.

Είναι αδιανόητο να κρατάει ομήρους τους πελάτες της, και μάλιστα πελάτες που εξακολουθούν να έχουν γραμμές στη Forhnet (μέχρι πότε άραγε, είναι το ερώτημα).

Νίκο,
Ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα αλλά η αγανάκτισή μου έχει φτάσει στο απροχώρητο.
Πιστεύω ότι το σύστημα όφειλε να με ενημερώσει για την οφειλή των 5,26 , αν και είμαι απολύτως σίγουρος ότι υπερκαλύπτεται από τα προπληρωμένα πάγια, και να μην ταλαιπωρούμαι για 35 μέρες μέχρι σήμερα και άγνωστο πόσες ακόμη, μέχρι να μου δώσει το ΟΚ για τη φορητότητα, που όπως έχω μάθει πρέπει να γίνει το πολύ μέσα σε 14 μέρες.
Ζητάω την παρέμβασή σου, για την άμεση επίλυση του θέματος, και σου στέλνω πμ με τα στοιχεία της γραμμής.
 
Status
Not open for further replies.