Απάντηση: *** Nova official support ***
@Νίκος
Ξαναζητάω τη βοήθειά σου γιατί μόλις προ ολίγου έμαθα ότι το απρόσωπο και ανάλγητο σύστημα της Forthnet με ταλαιπωρεί, για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες, και δεν μου επιτρέπει τη φορητότητα σε Wind επειδή, άκουσον άκουσον, δεν έχω εξοφλήσει το υπόλοιπο από λογαριασμό που δεν έχει εκδοθεί ακόμη (!!!).
Πιο αναλυτικά, μετά από επανειλημμένες προσπάθειες να μου δώσει vdsl από KV, σε μια από τις 3 γραμμές που (εξακολουθώ μάλλον βλακωδώς να) έχω στη Forthnet, αποφάσισα να πάω στην Wind, και έκανα αίτηση στις 19/12/2013. Από τότε μαθαίνω συνεχώς, από την Wind, ότι υπάρχει απόρριψη χωρίς να γνωρίζουν το λόγο. Μετά και τη σημερινή επικοινωνία και αφού πέρασαν 35 μέρες (!!!) από την αίτηση και αφού επικοινώνησε μαζί μου στις 29/12/2013 υπάλληλος της Forthnet ρωτώντας το λόγο, ο οποίος, αφού εξήγησα την αιτία, δεν είχε να αντιπροτείνει κάτι άλλο, αποφάσισα να επικοινωνήσω με τη Forthnet και, ευτυχώς, έπεσα σε άνθρωπο-υπάλληλο (έχω το όνομά της), η οποία αφού κατάλαβε μετά από λίγη ώρα το τρελό της υπόθεσης και επικοινώνησε με τον προϊστάμενο της, μου εξήγησε ότι φαίνεται να έχω κάποιο υπόλοιπο (5,26 ) στη συγκεκριμένη γραμμή και για το λόγο αυτό δεν επιτρέπει η Forthnet τη φορητότητα.
Και μέχρις εδώ, θα έλεγε κανείς ότι είναι λογικό ότι πρέπει να εξοφλήσεις πρώτα τις υποχρεώσεις σου για να σου δώσει το ΟΚ ο πάροχος. Αλλά το παράδοξο είναι ότι, ο τελευταίος λογαριασμός, για τη συγκεκριμένη γραμμή, εκδόθηκε την 10/12/2013 και εξοφλήθηκε εξοφλήθηκε εμπρόθεσμα, αλλά ο νέος λογαριασμός που θα αφορούσε στο διάστημα από 11/12/2013 μέχρι και 19/12/2013, οπότε έκανα την αίτηση φορητότητας, δεν έχει εκδοθεί ακόμη και θα εκδοθεί την 10/2/2014 (!!!), σύμφωνα με τα λεγόμενα της υπαλλήλου, και θα αφορά στο ποσό των 5,26 (!!!).
Αλλά, από την κοινή λογική προκύπτει ότι, αφού εξακολουθώ να έχω τις υπηρεσίες 2play, η σχέση μου με τη Forthnet, τονίζω και πάλι για τη συγκεκριμένη γραμμή, δεν τελείωσε στις 19/12 αλλά συνεχίζεται έως ότου ολοκληρωθεί η φορητότητα, οπότε, υποθέτω ότι, θα εκδοθεί ο τελικός λογαριασμός με τη χρέωση των υπηρεσίων μέχρι τη συγκεκριμένη ημερομηνία και τον συμψηφισμό των παγίων που έχω προπληρώσει.
Είναι αδιανόητο να κρατάει ομήρους τους πελάτες της, και μάλιστα πελάτες που εξακολουθούν να έχουν γραμμές στη Forhnet (μέχρι πότε άραγε, είναι το ερώτημα).
Νίκο,
Ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα αλλά η αγανάκτισή μου έχει φτάσει στο απροχώρητο.
Πιστεύω ότι το σύστημα όφειλε να με ενημερώσει για την οφειλή των 5,26 , αν και είμαι απολύτως σίγουρος ότι υπερκαλύπτεται από τα προπληρωμένα πάγια, και να μην ταλαιπωρούμαι για 35 μέρες μέχρι σήμερα και άγνωστο πόσες ακόμη, μέχρι να μου δώσει το ΟΚ για τη φορητότητα, που όπως έχω μάθει πρέπει να γίνει το πολύ μέσα σε 14 μέρες.
Ζητάω την παρέμβασή σου, για την άμεση επίλυση του θέματος, και σου στέλνω πμ με τα στοιχεία της γραμμής.