καλησπέρα jimmy0077.
Εάν αναφέρεσαι σε 3play πακέτο και γίνει μεταβολή με κάποια από τις ισχύουσες προσφορές τότε υπάρχει νέο 12μηνο συμβόλαιο.
Κώστας, Forthnet Support
http://www.forthnet.gr/ServicesBasketForm.aspx?a_id=6208
Εννοώ π.χ. αν προσθέσει κάποιος τα Novasports για 19.90 τον μήνα που είναι η επίσημη τιμή στο site. Tότε υπάρχει δέσμευση για 12μηνο?
Εμενα που ληγει το συμβολαιο σε ενα μηνα και βγαλω το sports pack , μετα το ξαναβαζω οποτε θελω?? ή υπαρχει καποιος περιορισμος?
Ευχαριστω
Στο παρόν νήμα η Nova θα προσφέρει επίσημη παρουσία και υποστήριξη αποκλειστικά στα μέλη του avclub.gr.
Εδώ τα μέλη του avclub θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν υποστήριξη από τη Nova σε τεχνικό επίπεδο,και θα μπορούν να απευθύνουν τις ερωτήσεις - απορίες τους.
Στην συνέχεια ένας εκ των εκπροσώπων της Nova θα απαντήσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
Η εταιρεία δεσμεύει πολύτιμους ανθρώπινους πόρους για να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα των μελών μας, και ο χρόνος των ανθρώπων αυτών είναι περιορισμένος και πάνω απ' όλα σεβαστός.
Για το λόγο αυτό λοιπόν θα παρακαλούσα να διατυπώνετε καθαρά τις ερωτήσεις σας, και να μην γίνεται κανενός είδους κατάχρηση π.χ. ερωτήσεις εκτός θέματος, σχόλια, κ.λ.π. Επίσης δεν θα επιτρέπονται απαντήσεις από άλλα μέλη πλην των επίσημων εκπροσώπων της Nova. Συζητήσεις και σχόλια για θέματα που προκύπτουν απ' τις απαντήσεις των εκπροσώπων της εταιρείας θα γίνονται στα ανάλογα νήματα στο υπο-forum της Nova.Το moderation στο παρών νήμα θα είναι αυστηρό.
Χρησιμοποιείστε πρώτα την αναζήτηση του forum πριν υποβάλετε το ερώτημα σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει ήδη ανάλογο θέμα και απάντηση.
Επίσης είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (18345 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.
Οι επίσημοι εκπρόσωποι της Nova είναι τα μέλη με nicknames:
- Forthnet.Nova.Rep1
- Forthnet.Nova.Rep2
- Forthnet.Nova.Rep3
- Forthnet.Nova.Rep4
- Forthnet.Nova.Rep5 και
- Forthnet.Nova.Rep6
Υ.Γ. Θέματα που άπτονται εμπορικού ενδιαφέροντος π.χ.πακέτα της Nova, τιμές, προσφορές κ.λ.π. δεν θα συζητούνται εδώ. Δελτία τύπου της εταιρείας σχετικά με εμπορικά θέματα και προσφορές θα στέλνονται απ' τους υπεύθυνους της εταιρείας στους αρμόδιους συντονιστές της κατηγορίας, και εν συνεχεία θα αναρτώνται σε ειδικό νήμα.
Γειά σας έχω πρόβλημα με το novago.Ενώ έχω κάνει ανανέωση συσκευής από το λάπτοπ μου προσπαθώ να μπω από το κινητό μου και δεν μπορω.Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση είπαν ότι θα με πάρουν αλλά πάλι τίποτα. Μπορείτε να βοηθήσετε; Ευχαριστώ
Παρακαλώ θερμά..
Δηλαδή απαγορεύεται να κάνουμε ερωτήσεις που δεν αφορούν την υπάρχουσα συνδρομή μας, αλλά αφορά ενδιαφέρον για μία άλλη συνδρομή.
Οκ αφού διευκρινίστηκε αν και παράλογο πάλι μου φαίνεται εμένα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό να ρωτάω αν υπάρχει 12μηνη δέσμευση, εκτός αν η εταιρεία έχει ζητήσει να σβήνονται ερωτήσεις που την φέρνουν σε δύσκολη θέση.
Αν δεν θέλει η εταιρεία να δοθεί απάντηση, ας ειπωθεί αυτό ευθέως να τελειώνουμε.
Καλησπέρα σας,
υπήρχε μια εκπομπή κάθε Κυριακή μεσημέρι (15:25) στο discovery channel που λεγόταν Gold Rush: South America (Season 4), νομίζω κυνηγοί χρυσού στα Ελληνικά.
Ξαφνικά πριν 2 Κυριακές στο 16 επεισόδιο σταμάτησε.
Γιατί;
Μπράβο για την προσπάθεια σας, και συγνώμη αν η ερώτηση μου είναι εμπορικής φύσης που δεν ταιριάζει εδώ, θα ήθελα να ακουστεί όμως και να μεταφερθεί
Εχω από παλιά προσφορά 3play με τα cinema , το sport1 , σταθερά και 12 ώρες κινητά προς 40 ευρώ, το μόνο που δεν έχω είναι τα υπόλοιπα sport τα οποία δεν μπορώ να προσθέσω!!!
Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να ακυρώσω το πακέτο μου και οι κανονικές τιμές όσων έχω είναι 65 ευρώ σήμερα, και μαζί με τα υπόλοιπα σπορ που θέλω πάνε 70 ευρώ... 30 ευρώ επιπλέον δλδ για να βλέπω όλα τα αθλητικά κανάλια - όταν έχω ήδη το sport1 δεν είναι δυνατόν να δωθούν όπως καταλαβαίνετε,
Με είχαν ενημερώσει βέβαια όταν επέλεξα την προσφορά ότι μετά δεν θα μπορώ να προσθέσω (άσχετα αν δεν τους πίστεψα) και αντιλαμβάνομαι ότι είναι και ένα κίνητρο για παίρνουμε περισσότερα όταν μας προσφέρονται σε σωστές τιμές.
Παρόλα αυτά είναι θεωρώ λάθος της εταιρίας σας αυτή την υπερβολή ... χάνετε χρήματα με την άρνησή σας (πχ 10 ευρώ εδώ) , την 12μηνη ανανέωση και πιθανότητα να φύγει ο πελάτης αφού θα νιώθει περιορισμένος αντί χαρούμενος για όσα πληρώνει, όπως θα έπρεπε.
Αν υπάρχει κάποιο τμήμα προσφορών ή δεν ξέρω τι ενημερώστε με, έχω πάρει 2-3 φορές για αυτό το θέμα με την ίδια απάντηση, αλλά η εξυπηρέτηση του τηλεφώνου δεν είναι ίδιου επιπέδου με εδώ![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.