*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα.

Αν έχω το start pack και θέλω να βάλω sports ή cinema, δεσμεύομαι με 12μηνο ή μπορώ να κάνω αλλαγές όποτε θέλω?
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα jimmy0077.


Εάν αναφέρεσαι σε 3play πακέτο και γίνει μεταβολή με κάποια από τις ισχύουσες προσφορές τότε υπάρχει νέο 12μηνο συμβόλαιο.



Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Το ζήτημα με τις λάθος χρεώσεις λύθηκε,σας ευχαριστώ για την συμβολή σας.
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα jimmy0077.


Εάν αναφέρεσαι σε 3play πακέτο και γίνει μεταβολή με κάποια από τις ισχύουσες προσφορές τότε υπάρχει νέο 12μηνο συμβόλαιο.

Κώστας, Forthnet Support

Εμενα που ληγει το συμβολαιο σε ενα μηνα και βγαλω το sports pack , μετα το ξαναβαζω οποτε θελω?? ή υπαρχει καποιος περιορισμος?
Ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

http://www.forthnet.gr/ServicesBasketForm.aspx?a_id=6208

Εννοώ π.χ. αν προσθέσει κάποιος τα Novasports για 19.90 τον μήνα που είναι η επίσημη τιμή στο site. Tότε υπάρχει δέσμευση για 12μηνο?

Εμενα που ληγει το συμβολαιο σε ενα μηνα και βγαλω το sports pack , μετα το ξαναβαζω οποτε θελω?? ή υπαρχει καποιος περιορισμος?
Ευχαριστω

Ενημερώστε μας με ένα pm με τα στοιχεία που έχετε ενεργή υπηρεσία και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να δούμε τι υπηρεσίες έχετε και να μπορούμε να σας ενημερώσουμε πλήρως για τα ερωτήματα που θέτετε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Στο παρόν νήμα η Nova θα προσφέρει επίσημη παρουσία και υποστήριξη αποκλειστικά στα μέλη του avclub.gr.

Εδώ τα μέλη του avclub θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν υποστήριξη από τη Nova σε τεχνικό επίπεδο,και θα μπορούν να απευθύνουν τις ερωτήσεις - απορίες τους.

Στην συνέχεια ένας εκ των εκπροσώπων της Nova θα απαντήσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

Η εταιρεία δεσμεύει πολύτιμους ανθρώπινους πόρους για να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα των μελών μας, και ο χρόνος των ανθρώπων αυτών είναι περιορισμένος και πάνω απ' όλα σεβαστός.

Για το λόγο αυτό λοιπόν θα παρακαλούσα να διατυπώνετε καθαρά τις ερωτήσεις σας, και να μην γίνεται κανενός είδους κατάχρηση π.χ. ερωτήσεις εκτός θέματος, σχόλια, κ.λ.π. Επίσης δεν θα επιτρέπονται απαντήσεις από άλλα μέλη πλην των επίσημων εκπροσώπων της Nova. Συζητήσεις και σχόλια για θέματα που προκύπτουν απ' τις απαντήσεις των εκπροσώπων της εταιρείας θα γίνονται στα ανάλογα νήματα στο υπο-forum της Nova.Το moderation στο παρών νήμα θα είναι αυστηρό.

Χρησιμοποιείστε πρώτα την αναζήτηση του forum πριν υποβάλετε το ερώτημα σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει ήδη ανάλογο θέμα και απάντηση.

Επίσης είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (18345 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.


Οι επίσημοι εκπρόσωποι της Nova είναι τα μέλη με nicknames:

- Forthnet.Nova.Rep1
- Forthnet.Nova.Rep2
- Forthnet.Nova.Rep3
- Forthnet.Nova.Rep4
- Forthnet.Nova.Rep5 και
- Forthnet.Nova.Rep6

Υ.Γ. Θέματα που άπτονται εμπορικού ενδιαφέροντος π.χ.πακέτα της Nova, τιμές, προσφορές κ.λ.π. δεν θα συζητούνται εδώ. Δελτία τύπου της εταιρείας σχετικά με εμπορικά θέματα και προσφορές θα στέλνονται απ' τους υπεύθυνους της εταιρείας στους αρμόδιους συντονιστές της κατηγορίας, και εν συνεχεία θα αναρτώνται σε ειδικό νήμα.

Παρακαλώ θερμά..
 
Re: *** Nova official support ***

Γειά σας έχω πρόβλημα με το novago.Ενώ έχω κάνει ανανέωση συσκευής από το λάπτοπ μου προσπαθώ να μπω από το κινητό μου και δεν μπορω.Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση είπαν ότι θα με πάρουν αλλά πάλι τίποτα. Μπορείτε να βοηθήσετε; Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Γειά σας έχω πρόβλημα με το novago.Ενώ έχω κάνει ανανέωση συσκευής από το λάπτοπ μου προσπαθώ να μπω από το κινητό μου και δεν μπορω.Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση είπαν ότι θα με πάρουν αλλά πάλι τίποτα. Μπορείτε να βοηθήσετε; Ευχαριστώ

Καλησπέρα maximusv,

Στείλε μας ένα dm με τον αριθμό της κάρτας ΝOVA που έχεις, και ένα τηλ επικοινωνίας να το δούμε εμείς από εδώ και να σε βοηθήσουμε,

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Παρακαλώ θερμά..


To να σβήνονται ερωτήματα που είναι παρόμοια με προηγούμενα που δεν είχαν σβηστεί είναι τουλάχιστον περίεργο.

Μια βόλτα στο thread δείχνει πως απαντούν και άλλοι σε ερωτήσεις πλην των επίσημων εκπροσώπων καθώς και το ότι γίνονται παρόμοιες ερωτήσεις.

Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό να ρωτάω αν υπάρχει 12μηνη δέσμευση, εκτός αν η εταιρεία έχει ζητήσει να σβήνονται ερωτήσεις που την φέρνουν σε δύσκολη θέση.

Προσωπικά δεν έχω άλλη πηγή για να απαντηθεί η ερώτησή μου. Το τηλεφωνικό support είναι αναξιόπιστο.

Αν δεν θέλει η εταιρεία να δοθεί απάντηση, ας ειπωθεί αυτό ευθέως να τελειώνουμε.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Σου ζητήθηκε από τον εκπρόσωπο (Παναγιώτης, Forthnet Support) # 606 pm με τα στοιχεία που έχεις ενεργή υπηρεσία κλπ. Στο ακριβώς από κάτω ποστ που διαγράφει ζητάς το ίδιο πράγμα και μάλιστα λες << Δεν πρόκειται για κάτι που αφορά εμένα.>>

Για τα υπόλοιπα που γράφεις ισχύει το πρώτο μήνυμα που επανέφερα, για το λόγο ύπαρξης του Nova official support και κανένας άλλος διάλογος δεν θα γίνει για αυτό.

Ευχαριστώ.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Δηλαδή απαγορεύεται να κάνουμε ερωτήσεις που δεν αφορούν την υπάρχουσα συνδρομή μας, αλλά αφορά ενδιαφέρον για μία άλλη συνδρομή.

Οκ αφού διευκρινίστηκε αν και παράλογο πάλι μου φαίνεται εμένα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Δηλαδή απαγορεύεται να κάνουμε ερωτήσεις που δεν αφορούν την υπάρχουσα συνδρομή μας, αλλά αφορά ενδιαφέρον για μία άλλη συνδρομή.
Οκ αφού διευκρινίστηκε αν και παράλογο πάλι μου φαίνεται εμένα.


Kαλησπέρα jimmy0077

Ανεξάρτητα με το ''Θέματα που άπτονται εμπορικού ενδιαφέροντος π.χ.πακέτα της Nova, τιμές, προσφορές κ.λ.π. δεν θα συζητούνται εδώ. Δελτία τύπου της εταιρείας σχετικά με εμπορικά θέματα και προσφορές θα στέλνονται απ' τους υπεύθυνους της εταιρείας στους αρμόδιους συντονιστές της κατηγορίας, και εν συνεχεία θα αναρτώνται σε ειδικό νήμα.'' απαντάμε σε όλα τα ερωτήματα των χρηστών, είτε τεχνικά είτε εμπορικά, δίνοντας πάντα χρήσιμες συμβουλές προς επίλυση οποιουδήποτε ζητήματος. (πρόσφατο παράδειγμα #603)

Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό να ρωτάω αν υπάρχει 12μηνη δέσμευση, εκτός αν η εταιρεία έχει ζητήσει να σβήνονται ερωτήσεις που την φέρνουν σε δύσκολη θέση.
Αν δεν θέλει η εταιρεία να δοθεί απάντηση, ας ειπωθεί αυτό ευθέως να τελειώνουμε.

Ζητάμε πάντα τα στοιχεία της συνδρομής ώστε να μπορέσουμε να ενημερώσουμε αναλυτικά το συνδρομητή βάσει του πακέτου που διαθέτει.
Γενικότερα το συγκεκριμένο ερώτημα έχει απαντηθεί 15/5 και στο #601 .

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα σας. Εχω κανει αιτηση για τους κωδικους του novago αλλα δεν μου εχουν ερθει εδω και 10 μερες. Σας στελνω μυνημα για τα στειχεια μου. Ευχαριστω!!!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα @stavrossab

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε ενημερώσει ώστε να γίνει επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

υπήρχε μια εκπομπή κάθε Κυριακή μεσημέρι (15:25) στο discovery channel που λεγόταν Gold Rush: South America (Season 4), νομίζω κυνηγοί χρυσού στα Ελληνικά.

Ξαφνικά πριν 2 Κυριακές στο 16 επεισόδιο σταμάτησε.

Γιατί;
 
Re: *** Nova official support ***

Μπράβο για την προσπάθεια σας, και συγνώμη αν η ερώτηση μου είναι εμπορικής φύσης που δεν ταιριάζει εδώ, θα ήθελα να ακουστεί όμως και να μεταφερθεί :)

Εχω από παλιά προσφορά 3play με τα cinema , το sport1 , σταθερά και 12 ώρες κινητά προς 40 ευρώ, το μόνο που δεν έχω είναι τα υπόλοιπα sport τα οποία δεν μπορώ να προσθέσω!!!

Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να ακυρώσω το πακέτο μου και οι κανονικές τιμές όσων έχω είναι 65 ευρώ σήμερα, και μαζί με τα υπόλοιπα σπορ που θέλω πάνε 70 ευρώ... 30 ευρώ επιπλέον δλδ για να βλέπω όλα τα αθλητικά κανάλια - όταν έχω ήδη το sport1 δεν είναι δυνατόν να δωθούν όπως καταλαβαίνετε,

Με είχαν ενημερώσει βέβαια όταν επέλεξα την προσφορά ότι μετά δεν θα μπορώ να προσθέσω (άσχετα αν δεν τους πίστεψα) και αντιλαμβάνομαι ότι είναι και ένα κίνητρο για παίρνουμε περισσότερα όταν μας προσφέρονται σε σωστές τιμές.
Παρόλα αυτά είναι θεωρώ λάθος της εταιρίας σας αυτή την υπερβολή ... χάνετε χρήματα με την άρνησή σας (πχ 10 ευρώ εδώ) , την 12μηνη ανανέωση και πιθανότητα να φύγει ο πελάτης αφού θα νιώθει περιορισμένος αντί χαρούμενος για όσα πληρώνει, όπως θα έπρεπε.

Αν υπάρχει κάποιο τμήμα προσφορών ή δεν ξέρω τι ενημερώστε με, έχω πάρει 2-3 φορές για αυτό το θέμα με την ίδια απάντηση, αλλά η εξυπηρέτηση του τηλεφώνου δεν είναι ίδιου επιπέδου με εδώ ;)
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

υπήρχε μια εκπομπή κάθε Κυριακή μεσημέρι (15:25) στο discovery channel που λεγόταν Gold Rush: South America (Season 4), νομίζω κυνηγοί χρυσού στα Ελληνικά.

Ξαφνικά πριν 2 Κυριακές στο 16 επεισόδιο σταμάτησε.

Γιατί;

Καλημέρα jpil.

Έχουμε ζητήσει να μας δοθούν διευκρινίσεις σχετικά με το ερώτημά σου και θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Μπράβο για την προσπάθεια σας, και συγνώμη αν η ερώτηση μου είναι εμπορικής φύσης που δεν ταιριάζει εδώ, θα ήθελα να ακουστεί όμως και να μεταφερθεί :)

Εχω από παλιά προσφορά 3play με τα cinema , το sport1 , σταθερά και 12 ώρες κινητά προς 40 ευρώ, το μόνο που δεν έχω είναι τα υπόλοιπα sport τα οποία δεν μπορώ να προσθέσω!!!

Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να ακυρώσω το πακέτο μου και οι κανονικές τιμές όσων έχω είναι 65 ευρώ σήμερα, και μαζί με τα υπόλοιπα σπορ που θέλω πάνε 70 ευρώ... 30 ευρώ επιπλέον δλδ για να βλέπω όλα τα αθλητικά κανάλια - όταν έχω ήδη το sport1 δεν είναι δυνατόν να δωθούν όπως καταλαβαίνετε,

Με είχαν ενημερώσει βέβαια όταν επέλεξα την προσφορά ότι μετά δεν θα μπορώ να προσθέσω (άσχετα αν δεν τους πίστεψα) και αντιλαμβάνομαι ότι είναι και ένα κίνητρο για παίρνουμε περισσότερα όταν μας προσφέρονται σε σωστές τιμές.
Παρόλα αυτά είναι θεωρώ λάθος της εταιρίας σας αυτή την υπερβολή ... χάνετε χρήματα με την άρνησή σας (πχ 10 ευρώ εδώ) , την 12μηνη ανανέωση και πιθανότητα να φύγει ο πελάτης αφού θα νιώθει περιορισμένος αντί χαρούμενος για όσα πληρώνει, όπως θα έπρεπε.

Αν υπάρχει κάποιο τμήμα προσφορών ή δεν ξέρω τι ενημερώστε με, έχω πάρει 2-3 φορές για αυτό το θέμα με την ίδια απάντηση, αλλά η εξυπηρέτηση του τηλεφώνου δεν είναι ίδιου επιπέδου με εδώ ;)

Καλημέρα blizard.

Αν θέλεις στείλε μας με προσωπικό μήνυμα, κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου, για να δούμε πως μπορούμε να βοηθήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Γειά σας

Αντιμετωπίζω το παρακάτω πρόβλημα
Εχω εγκαταστήσει το NovaGo σε ταμπλέτα Tab 3 8" , και πατώντας το εικονίδιο NovaGo και ενώ βγαίνουν αυτόματα το username και password
πατώντας το Login , μου λέει "Password is incorrect" και με βγάζει στο User Profile , όπου πατώντας το Admin πρέπει να βάλω γιά password το
αρχικό ΡΙΝ , γιά να μπορέσω να μπω . Υπάρχει κάποια λύση παρακαλώ .
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα geobas.

Η συμπεριφορά που αναφέρεις, έχει διορθωθεί στο τελευταίο update της εφαρμογής που είναι διαθέσιμο στο Google Play Store.

Έχεις πραγματοποιήσει την συγκεκριμένη αναβάθμιση?

Επίσης, έχεις τη δυνατότητα να ενεργοποιήσεις την επιλογή "Μείνετε συνδεδεμένος" από το προφίλ χρήστη.

Να υπενθυμίσουμε ότι με το τελευταίο update της εφαρμογής (ver. 1.0.0.14 - 29 Απριλίου 2014) έχουν διορθωθεί τα παρακάτω:

Διόρθωση "Wrong Pin"
Διόρθωση UI για το EPG
Διόρθωση αναπαραγωγής πρώτου καναλιού
Βελτιώσεις στην ταχύτητα


Σε περίπτωση που έχεις πραγματοποιήσει την αναβάθμιση και το πρόβλημα παραμένει, θα προτείναμε να κάνεις clear cache & clear data της εφαρμογής.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.