*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Έχουμε λάβει το μήνυμα με τα στοιχεία της σύνδεσής σου.

Θα ενημερώσουμε τα αρμόδια τμήματα για σχετικό έλεγχο και θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

-Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Για πιο λόγο όταν μπαίνω στο mynova γράφει : " Παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα, παρακαλώ προσπαθήστε αργότερα..." Βαζω κανονικά τα στοιχεία μου και το password που ήρθε με email. Είμαι νεος χρήστης. Δεν έχω μπει ποτε ξανά.
 
Re: *** Nova official support ***

Οκ ευχαριστώ. Μέσα απο εκεί μπορω να χειριστω τη συνδρομή Nova ή απλως βλέπω τους λογαριασμούς μου σε ηλεκτρονική μορφή?
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Τι εννοείς να χειριστείς την συνδρομή Νοβα;
Μέσα από εκεί, βλέπεις τους λογαριασμούς, ιστορικό πληρωμών, αλλά υπάρχουν και κάποια "εργαλεία Νοβα " όπου μπορείς να στείλεις σήμα ενεργοποίησης στο Pace αν έχει κολλήσει, καθώς και σήμα για να κάνει σάρωση δικτύων.
Αν θες αλλαγές στο πακέτο σου, μόνο τηλεφωνικά ή μαγαζί Forthnet.
 
Re: *** Nova official support ***

Κατανοητό. Ευχαριστω για την πληροφόρηση #nviantinakis
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,

Τι διαφορά έχει η μία επιλογή από την άλλη; http://prntscr.com/3snn0r

Καλησπέρα gvard,

Στείλε μας ένα pm με τον αριθμό της κάρτας σου να δούμε λίγο την υπηρεσία που έχεις και να σε ενημερώσουμε σχετικά με την απορία που εκφράζεις.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα ειμαι συνδρομητης nova 3play και χτές δέχτηκα ενα τηλεφώνημα απο εκπρόσωπο σας για μια προσφορά με δωρο 3 μήνες τα novacinema! Περιμένω απο χτες να ενεργοποιηθει να ανοίξουν τα καναλια αλλα ακομα τιποτα... τι γινεται;
 
Re: *** Nova official support ***

Εγινε ενεργοποιηση της φορητοτητος στις 11/6,εχω παρει δυο φορες στο 18345 για ενεργοποιηση των καναλιων hd συμφωνα με το συμβολαιο μου για 3play,σημερα εχουμε 15/6 και ακομη περιμενω την ενεργοποιηση.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Εγινε ενεργοποιηση της φορητοτητος στις 11/6,εχω παρει δυο φορες στο 18345 για ενεργοποιηση των καναλιων hd συμφωνα με το συμβολαιο μου για 3play,σημερα εχουμε 15/6 και ακομη περιμενω την ενεργοποιηση.

@palm238 Στείλε μας με ένα προσωπικό μήνυμα τον αριθμό τηλεφώνου σου και ένα τηλ επικοινωνίας να δούμε τι συμβαίνει με το ζήτημα που αναφέρεις.

Καλημέρα ειμαι συνδρομητης nova 3play και χτές δέχτηκα ενα τηλεφώνημα απο εκπρόσωπο σας για μια προσφορά με δωρο 3 μήνες τα novacinema! Περιμένω απο χτες να ενεργοποιηθει να ανοίξουν τα καναλια αλλα ακομα τιποτα... τι γινεται;

@StevenYoo σου έχουμε ήδη απαντήσει σχετικά αν έχεις κάποια περαιτέρω απορία, ενημέρωσε μας με ένα προσωπικό μήνυμα.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

γεια σας θα ηθελα να ρωτησω τι θα γινει επιτελους θα μπει κανα καναλι στο novago και ακουσα επισης οτι εφυγε απο beta εκδοση.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

γεια σας θα ηθελα να ρωτησω τι θα γινει επιτελους θα μπει κανα καναλι στο novago και ακουσα επισης οτι εφυγε απο beta εκδοση.

@kapo19

Όπως σε έχουμε ενημερώσει και τις προηγούμενες μέρες δεν υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα σχετικά με το ερώτημα που θέτεις. Αν υπάρξει οποιαδήποτε μεταβολή θα σε ενημερώσουμε σχετικά.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Να ρωτησω για ποιον λογω ειναι το κοντρα στην θεση852 και οχι στις 1χχ. Δε βολευει καθολου εκει
 
Re: *** Nova official support ***

Ναιειναι. Γιατι δεν εχει καποια λογικη
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Αν σε ποια θέση βρίσκετε το κάθε κανάλι γιατί δεν μας βολεύει κλπ, λέγετε τεχνική υποστήριξη, που έχει και λόγο ύπαρξης το παρών νήμα, ναι τότε έχει λογική.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα sakels

Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν εξυπηρετεί η σειρά των καναλιών που υπάρχει στο μπουκέτο Nova, υπάρχει πάντα η δυνατότητα δημιουργίας προσωπικού μπουκέτου με βάση τις ανάγκες του κάθε χρήστη.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Το προσωπικό μπουκέτο καθορίζεται/φτιάχνεται απο το κύριο menu?
 
Status
Not open for further replies.