*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Η εφαρμογή Nova i guide δουλεύει ή το πρόβλημα είναι δικό μου;;; Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα pepis.

Το παραπάνω είναι γενικό πρόβλημα της εφαρμογής.

Είναι ενήμερα τα αρμόδια τμήματα και γίνονται ενέργειες αποκατάστασης.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα victoria.

Υπάρχει ακόμα, γενικό πρόβλημα στην υπηρεσία και το ελέγχουν τα αρμόδια τμήματα.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Κωστα καλησπερα για θεμα με λογαριασμους σου εχω στειλη αλλο ενα Private Messages για να με βοηθεισης και θελω να σου πω αλλο ενα πολυ μεγαλο ευχαριστω για της παροχες που προσφερεται ολοι σας παιδια εδω σε ολους μας!!!!
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα koul1gr.

Ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.

Όπως είχαμε ενημερώσει και στο μήνυμα έχει προωθηθεί αίτημα στο αρμόδιο τμήμα ώστε να υπάρξουν οι αντίστοιχες πιστώσεις.

Παρακολουθήσουμε την εξέλιξη αλλά ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες εκκαθαρίσεις βάσει αυτών που έχουμε πει.
Θα επανέλθουμε με οτιδήποτε νεότερο έχουμε.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και από εμένα.Το πρόβλημα μου είναι το εξής: Στο novago δε βλέπω τα cinema αν και είμαι συνδρομητής στο fullpack. Μπορεί να δοθεί λύση στο πρόβλημα αυτό?
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Δεν υπάρχουν τα κανάλια cinema στο nova go μόνο ταινίες on demand
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα hlemp,

Όπως σωστά αναφέρει παραπάνω και ο peripolo, oι συνδρομητές που χρησιμοποιούν το NovaGo και έχουν συνδρομή με NovaCinema μπορούν να παρακολουθούν ταινίες, σειρές, ψυχαγωγικές εκπομπές, ντοκυμαντέρ και παιδικά σε υπηρεσία OnDemand(κατ' επιλογή).
Στο site του NovaGo υπάρχουν όλα τα παραπάνω αναλυτικά κατηγοριοποιημένα.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλημερα. μηπως ειδατε το θεμα μου? γιατι πρεπει να λυθει αμεσα για να μην χρεωνομαι αδικα.σας ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα bebakos,

Το ζήτημα σου χειρίζεται από το αρμόδιο τμήμα και σύντομα θα έχεις ενημέρωση.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Το δικό μου θέμα ; Σας είχα στείλει πμ πριν δυο μέρες ευχαριστω
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα. Είμαι συνδρομητής με συμβόλαιο 3Play+Novasports και μετακομίζω εντός του Σεπτέμβρη.
Μπορείτε να με βοηθήσετε στο ποιά είναι η διαδικασία, πόσο κρατάει η μετάβαση ως την ενεργοποίηση και τι κόστος έχει [μαζί με τη μεταφορά της κεραίας με τη σύνδεση, εννοείται].
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

@peripolo

Έχουμε απαντήσει στο ερώτημα σου με αντίστοιχο μήνυμα.



@maller

Για την έναρξη της διαδικασίας θα χρειαστεί να γίνει αίτηση μετακόμισης σε ένα κατάστημα Forthnet. H διαδικασία διαρκεί 15-20 ημέρες.
Θα θέλαμε επίσης να σε ενημερώσουμε ότι με τη διαδικασία της μετακόμισης σε υπηρεσία 3play, ανανεώνεται και η δέσμευση του συμβολαίου σου, από την ημερομηνία ενεργοποίησης στη νέα διεύθυνση.
Στην παραπάνω διαδικασία δεν γίνεται μεταφορά της υπάρχουσας εγκατάστασης, αλλά νέα.
Το συνολικό κόστος είναι 49,90 .


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα παιδιά ελπίζω να σας βρίσκω καλά. Διάβασα στο θέμα HD κανάλια στην NOVA ότι δίνουν δωρεάν σε όσους έχουν το πακέτο Novasports τα ΗD κανάλια. Η ερώτηση που θέλω να σας κάνω είναι εγώ που έχω το φουλ πακέτο και πληρώνω ήδη 5 ευρώ για τα ΗD στον επόμενο μήνα θα μου αφαιρεθεί η χρέωση ή δεν τα δικαιούμαι δωρεάν?
Ευχαριστώ για την απάντησή σας εκ των προτέρων!!!
 
Re: *** Nova official support ***

Kαλησπέρα maximusv.

Το πακέτο της προσφοράς που είχες επωφεληθεί (18/10/2013) δεν περιελάμβανε δωρεάν τα κανάλια HD. η ενεργοποίηση τους έγινε 6/5/2014 ως επιπλέον υπηρεσία με χρέωση στον λογαριασμό σου 4,99 και όχι στα πλαίσια της προσφοράς που έχεις ή κάποιας νέας προσφοράς.

Κώστας, Forthnet Support
 
*** Nova official support ***

Αγαπητέ Αλέξη
Έκανα την αναβάθμιση αλλά δεν βλέπω βελτίωση όσων αφορά το DTT dongle.
Ο αποκωδικοποιητής εξακολουθεί να έχει πρόβλημα με την σάρωση ( δεν βρίσκει όλα τα κανάλια. ) όπως και πριν...

Kαλημέρα





@Sers1612.

Από την ενημέρωση που έχουμε και από τον συνάδελφο που σε κάλεσε, το ελέγχουμε το ζήτημα που μας αναφέρεις με τα αρμόδια τμήματα και θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Ευχαριστώ πολύ Κώστα.
Η επικοινωνία με τον συνάδελφο σού ήταν άμεση και με διάθεση για βοήθεια.
Ελπίζω να βρούμε άκρη...

Δυστυχώς άκρη δεν βγάλαμε ...
Παρόλο που ο συνάδελφος σας μου είχε πει οτι θα το αναλάβει προσωπικά και θα με ξανακαλέσει μέσα στην επόμενη ( τότε ) εβδομάδα για να βρούμε λύση . Μέχρι σήμερα -σχεδόν ένα μήνα μετα- δεν έχει επικοινωνήσει κανείς μαζί μου .
Αυτο νομιζω λέγεται εμπαιγμός...
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Sers1612.

Λυπούμαστε για την εικόνα που έχεις αποκομίσει.

Σκοπός μας είναι να εξυπηρετήσουμε.
Σε κάποιες περιπτώσεις όπως αυτή που αντιμετωπίζεις, απαιτούν παραπάνω χρόνο του φυσιολογικού, καθώς έχει να κάνει με δοκιμές και μετατροπές στο λειτουργικό του δέκτη. Σε καμία περίπτωση δεν είναι εμπαιγμός καθώς παρακολουθούμε το ζήτημα και αναμένουμε σχετικές οδηγίες και ενημέρωση.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,

Είμαι συνδρομητής 3play (πακέτο start pack). Θα ήθελα να ρωτήσω, αν μπορώ εκ των υστέρων να προσθέσω τα κανάλια Novasports και αν, για να γίνει αυτό, θα δεσμευτώ για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ή η δέσμευση θα είναι αορίστου χρόνου.
Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα Asimov,

Μπορείς να προχωρήσεις στην παραπάνω μετατροπή, οποιαδήποτε στιγμή το θελήσεις.
Αποτέλεσμα της αναβάθμισης αυτής, θα είναι η ανανέωση της δέσμευσης σου για συγκεκριμένο διάστημα, 12μηνο ή 18μηνο αναλόγως την προσφορά που θα εκμεταλλευτείς.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.