*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Για ενεργοποίηση multiview γίνεται ο δευτερος δεκτης να είναι συνδεδεμένος σε άλλο πιάτο στον δορυφόρο hotbird
Γίνεται. Αυτό που ενδιαφέρει είναι η λήψη hotbird.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,


Να πω ότι είμαι συνδρομητής Nova Sports Pack (είχα πάρει την προσφορά των ΠΑΕ) και η προπληρωμένη μου συνδρομή λήγει περίπου 20 Σεπτέμβρη.

Δέχθηκα μιά προσφορά από εξωτερικούς συνεργάτες της Nova/Forthnet για 3play Full Pack κλπ με δώρο εξοπλισμό,τα HD και multiview για ένα χρόνο.

Μου είπαν όμως ότι πρέπει να δηλώσω κάποιον αποκωδικοποιητή ή να πάρω καινούργιο για να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία multiview. Εγώ όμως δεν σκοπεύω να διακόψω την υπάρχουσα συνδρομή μου (σε άλλη διεύθυνση) για να δηλώσω τον αποκωδικοποιητή στη νέα μου σύνδεση.

Για αυτό λοιπόν ρωτάω: Γίνεται να πάρω την προσφορά που μου δίνουν χωρίς το multiview και επειδή θα είμαι νέος πελάτης 3play Full Pack να ενεργοποιήσω λίγο αργότερα το multiview χωρίς τα παραπάνω έξοδα της συνδρομής του; Όπως λέτε στο link παρακάτω;

http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-multiview/

Για 1 χρόνο δικαιούμαστε οι συνδρομητές Full Pack το multiview δωρεάν.

Θα προτιμούσα να μου απαντήσετε εδώ στο thread γιατί από ότι είδα έχουν και άλλοι παρόμοια αν όχι την ίδια απορία.


Ευχαριστώ

Διευκρινηση:

Δεν σκοπεύω να σταμτήσω την υπάρχουσα συνδρομή μου πριν λήξει, αλλά όταν λήξει θέλω να πάρω το αποκωδικοποιητή που θα μου περισσέψει και να ενεργοποιήσω τότε το Multiview όπως λέω και παραπάνω.
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα, ενεργοποιησα το Νοva go αλλα οταν παω να κανω κατεβασμα του plug in μου βγαζει Oops! Internet Explorer could not connect to 62.1.41.7:33600.
Ξερει κανεις τι φταει; Προσπαθησα και με το firewall των windows απενεργοποιημενο αλλα τιποτα.
 
Re: *** Nova official support ***

Διευκρινηση:

Δεν σκοπεύω να σταμτήσω την υπάρχουσα συνδρομή μου πριν λήξει, αλλά όταν λήξει θέλω να πάρω το αποκωδικοποιητή που θα μου περισσέψει και να ενεργοποιήσω τότε το Multiview όπως λέω και παραπάνω.

Καλησπέρα kgeorge7,


Στο συγκεκριμμένο ζήτημα που αναφέρεις μπορεί να γίνει η ενεργοποίηση που ζητάς αλλά εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Για να μπορέσουμε να σου απαντήσουμε με μεγαλύτερη σαφήνεια θα πρέπει να γνωρίζουμε τα στοιχεία και των δύο συνδρομών με ένα pm ώστε να δούμε αν είναι εντός πλαισίων.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα, ενεργοποιησα το Νοva go αλλα οταν παω να κανω κατεβασμα του plug in μου βγαζει Oops! Internet Explorer could not connect to 62.1.41.7:33600.
Ξερει κανεις τι φταει; Προσπαθησα και με το firewall των windows απενεργοποιημενο αλλα τιποτα.

Καλησπέρα bakop,

Το σφάλμα που αναφέρεις έχει να κάνει πιθανότατα με κάτι αντίστοιχο του firewall ή κάποιο antivirus , σε δικές μας δοκιμές δεν υπάρχει πρόβλημα με την πρόσβαση στην εφαρμογή. Δοκίμασε να κάνεις εκκαθάριση cookies, proxies, και ιστορικού και δοκίμασε και με κάποιον άλλο browser. Μπορείς να δεις εδώ στις πληροφορίες υπηρεσίας, στα πεδία 13 και 21 του FAQ που διατείθεται η υπηρεσία μήπως τίθεται θέμα ασυμβατότητας.


Καλησπέρα
Για ενεργοποίηση multiview γίνεται ο δευτερος δεκτης να είναι συνδεδεμένος σε άλλο πιάτο στον δορυφόρο hotbird ,η πρέπει και οι δυο να είναι στο ιδιο lnb.
Επίσης όταν εκανα συμβολαιο ειχα δωρεαν multiview ,αυτό μπορω να το ενεργοποιησω μετά από τρεις μήνες από την εναρξη του συμβολαίου.
Ευχαριστω.

Ναι μπορείς κανονικά να χρησιμοποιήσεις με αυτό τον τρόπο την εγκατάσταση, απλά θα πρέπει και οι δέκτες να είναι συνδεδεμένοι μετάξυ τους με ένα καλώδιο ακόμα. Για την ενεργοποίηση του multiview, στείλε μας στοιχεία με pm να δούμε αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.


μπορω να δω νοβα μεσω μιασ καρτασ ci αντι του αποδικοποιητη;;



Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε οτι η παροχή υπηρεσιών Nova, γίνεται μόνο μέσω της Nova Smartcard, η οποία δεσμεύεται απο αντίστοιχο δικό μας εξοπλισμό (Novabox & Novabox+).


Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Forthnet.Nova.Rep1 Καλησπέρα bakop,

Το σφάλμα που αναφέρεις έχει να κάνει πιθανότατα με κάτι αντίστοιχο του firewall ή κάποιο antivirus , σε δικές μας δοκιμές δεν υπάρχει πρόβλημα με την πρόσβαση στην εφαρμογή. Δοκίμασε να κάνεις εκκαθάριση cookies, proxies, και ιστορικού και δοκίμασε και με κάποιον άλλο browser. Μπορείς να δεις εδώ στις πληροφορίες υπηρεσίας, στα πεδία 13 και 21 του FAQ που διατείθεται η υπηρεσία μήπως τίθεται θέμα ασυμβατότητας.

Χμμμ Ουτε στο portal.novago μπορω να μπω. Ουτε με IE ουτε με chrome. Εκανα ολες τις εκαθαρισεις, ξαναεγκατεστησα το chrome...Τα ιδια ακριβως, δεν μπορω να επισκευτω το σιτε με την εφαρμογη ουτε το portal.
Τι παει τοσο στραβα; σε ολα τα sites, links κλπ μπαινω κανονικα.
Σ' ευχαριστω.
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα bakop και καλό μήνα.

Στείλε μας τα στοιχεία της σύνδεσής σου ( αριθμό τηλεφώνου & αριθμό κάρτας) με ένα pm, ώστε να το ελέγξει ένας τεχνικός μας και να το δείτε μαζί.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα σε ολους,μολις χθες εγκατεστησα τον google chrome 64bit αλλα δυστυχως το web tv plugin της υπηρεσιας novago δεν ενσωματωθηκε με τον browser...γνωριζετε μηπως αν κατι τετοιο ειναι εφικτο χειροκινητα και αν ναι με ποιον τροπο; ευχαριστω εκ των προτερων...
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

καλο μηνα
πωσ μπορω να δω τα καναλια free to air μεσω τησ νοβα και ποια ειναι αυτα brhka ayto einai svsto http://en.kingofsat.net/pos-13.0E-fta.php /???

Τα δορυφορικά κανάλια τα οποία εκπέμπουν ελεύθερα μέσω του hotbird 13E, μπορείς να τα βρείς διαθέσιμα στο μπουκέτο "public bouquet" του αποκωδικοποιητή Novabox/Novabox+.

Καλημερα σε ολους,μολις χθες εγκατεστησα τον google chrome 64bit αλλα δυστυχως το web tv plugin της υπηρεσιας novago δεν ενσωματωθηκε με τον browser...γνωριζετε μηπως αν κατι τετοιο ειναι εφικτο χειροκινητα και αν ναι με ποιον τροπο; ευχαριστω εκ των προτερων...

Έχουμε ενημερώσει το αρμόδιο τμήμα σχετικά με την αναφορά σου και για οτιδήποτε νεότερο, θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Τα δορυφορικά κανάλια τα οποία εκπέμπουν ελεύθερα μέσω του hotbird 13E, μπορείς να τα βρείς διαθέσιμα στο μπουκέτο "public bouquet" του αποκωδικοποιητή Novabox/Novabox+.

Αλέξης, Forthnet Support

Ευχαριστώ..
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

θα ηθελα να παρακαλεσω την νοβα να συμπεριλαβει και το δισνευ junior στα καναλια της ευχαριστω.
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα , σας είχα ενημερώσει προ ημερών ότι δεν έχω λάβει ακόμη λογαριασμό για το νόβα και μου είχατε απαντήσει αυτό---> Είναι φυσιολογικό να μην έχεις λάβει μέχρι στιγμής λογαριασμό, εφόσον η υπηρεσία σου δεν είναι 3play.
Δεν τίθεται ζήτημα διακοπής. Θα λάβεις παραστατικό μέσα στον Αύγουστο ο οποίος θα αφορά διάστημα 15/7-31/7 και 1/8-31/8.
Από εκεί και πέρα, θα λαμβάνεις το λογαριασμό σου κανονικά κάθε τέλος του μηνά, όπως αναφέρεις. Σήμερα πρώτη Σεπτέμβρη λογαριασμό δεν έχω λάβει ακόμη και πριν από λιγο μου ειρθε μυνημα στο κινητό ότι ο λογαριασμός μου παρουσιάζει ανεξόφλητο λογαριασμό 64 ευρώ τον οποίο να πληρώσω άμεσα και μου έχει κωδικό για online πληρωμή, δηλαδή μου στείλατε μυνημα τελευταία ώρα και πρέπει να τρέχω εγώ από εδώ που είμαι να βρω σημείο να τον πληρώσω και αν δε μπορω σήμερα η αύριο και μου το κόψετε ποιος θα φταιει?
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Η νοβα εκανε παλι το θαυμα της! Αφου ειχε γινει τηλεφωνικη συμφωνια για δωρεαν hd για παντα φυσικα μου τα χρεωσαν. Και οταν πηρα τηλ για να αφαιρεσουν την χρεωση , αφου με διαβεβαιωσαν οτι θα γινει...τελικα μου εκοψαν ολα τα καναλια hd!!! Για αλλη μια φορα απαραδεκτοι! Ανυπομονω για την στιγμη της διακοπης!!!
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα σας,

θα ηθελα να παρακαλεσω την νοβα να συμπεριλαβει και το δισνευ junior στα καναλια της ευχαριστω.

Σε ευχαριστούμε για το μήνυμα σου. Εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα και φροντίζουμε ώστε να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό απότελεσμα στους συνδρομητές μας. Η διαρκής βελτίωση και ο εμπλουτισμός του μπουκέτου της Nova με νέα προγράμματα και πρωτοπόρες υπηρεσίες αποτελεί πρωταρχικό μας στόχο.

Οποιαδήποτε ανακοίνωση σε ότι αφορά την προσθήκη νέων καναλιών, θα γίνει με σχετικό δελτίο τύπου καθώς και με ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα μας και στη σελίδα μας στο Facebook.

Καλησπέρα , σας είχα ενημερώσει προ ημερών ότι δεν έχω λάβει ακόμη λογαριασμό για το νόβα και μου είχατε απαντήσει αυτό---> Είναι φυσιολογικό να μην έχεις λάβει μέχρι στιγμής λογαριασμό, εφόσον η υπηρεσία σου δεν είναι 3play.
Δεν τίθεται ζήτημα διακοπής. Θα λάβεις παραστατικό μέσα στον Αύγουστο ο οποίος θα αφορά διάστημα 15/7-31/7 και 1/8-31/8.
Από εκεί και πέρα, θα λαμβάνεις το λογαριασμό σου κανονικά κάθε τέλος του μηνά, όπως αναφέρεις. Σήμερα πρώτη Σεπτέμβρη λογαριασμό δεν έχω λάβει ακόμη και πριν από λιγο μου ειρθε μυνημα στο κινητό ότι ο λογαριασμός μου παρουσιάζει ανεξόφλητο λογαριασμό 64 ευρώ τον οποίο να πληρώσω άμεσα και μου έχει κωδικό για online πληρωμή, δηλαδή μου στείλατε μυνημα τελευταία ώρα και πρέπει να τρέχω εγώ από εδώ που είμαι να βρω σημείο να τον πληρώσω και αν δε μπορω σήμερα η αύριο και μου το κόψετε ποιος θα φταιει?

Όπως σε είχαμε ενημερώσει στις 11/8, εντός του Αυγούστου αναμενόταν να εκδοθεί λογαριασμός για την υπηρεσία σου.
Η έκδοση του παραστατικού έχει γίνει συγκεκριμένα στις 14/8 και αφορά περίοδο χρέωσης 15/7-31/7, 1/8-31/8 καθώς επίσης και την περίοδο 1/9-30-9 (διάστημα το οποίο προπληρώνεται).

Σου έχουμε αποστείλει προσωπικό μήνυμα προς επιβεβαίωση της δ/νσης αποστολής του λογαριασμού.

Η νοβα εκανε παλι το θαυμα της! Αφου ειχε γινει τηλεφωνικη συμφωνια για δωρεαν hd για παντα φυσικα μου τα χρεωσαν. Και οταν πηρα τηλ για να αφαιρεσουν την χρεωση , αφου με διαβεβαιωσαν οτι θα γινει...τελικα μου εκοψαν ολα τα καναλια hd!!! Για αλλη μια φορα απαραδεκτοι! Ανυπομονω για την στιγμη της διακοπης!!!

Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία.

Ενημέρωσέ μας μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο απο τα στοιχεία της σύνδεσής σου, ώστε να ελέγξουμε τα παραπάνω και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ερωτηση παιδια...........θελω να παρω την προσφορα της Νοβα που μου εκαναν για τα 49,.. Ευρω (είμαι στον οτε), αλλα όταν πηρα στον οτε μηπως και ειχαν και αυτοι καποια προσφορα,
μου ειπαν ότι θα πληρωσω 110 Ευρω, γιατι το συμβολαιο μου ληγει τον Οκτωμβριο. Τι γινεται σ' αυτές τις περιπτώσεις?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα platon,

Για το παραπάνω ζήτημα που αφορά διακοπή της υπηρεσίας εντός δέσμευσης συμβολαίου, καλό είναι να ενημερωθείς αναλυτικά απο τον πάροχό σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα,
θελω να κανω μια μεταβίβαση δεκτη. Πηγα το Σαββατο στο κατάστημα και εκανα την αίτηση. Μου είπαν Δευτερα πρωι θα καταχωρηθεί και θα γίνει άμεσα.
Απο το εκπληκτικο 2106602000 εχω ακουσει καθε άσχετο που απλα δεν ξερει τι γινεται και συνεχεια με συνδεουν σε αλλο τμημα αγενεστατα χωρις να με ενημερωνουν.
Εστειλα και email στο info@forthnet το πρωι, τι αλλο πρεπει να κανω εκτος απο υπομονη και να ριχνω καταρες?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα,
θελω να κανω μια μεταβίβαση δεκτη. Πηγα το Σαββατο στο κατάστημα και εκανα την αίτηση. Μου είπαν Δευτερα πρωι θα καταχωρηθεί και θα γίνει άμεσα.
Απο το εκπληκτικο 2106602000 εχω ακουσει καθε άσχετο που απλα δεν ξερει τι γινεται και συνεχεια με συνδεουν σε αλλο τμημα αγενεστατα χωρις να με ενημερωνουν.
Εστειλα και email στο info@forthnet το πρωι, τι αλλο πρεπει να κανω εκτος απο υπομονη και να ριχνω καταρες?

Καλησπέρα Eki_13,

Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που αναφέρεις. Στείλε μας με ένα pm τον σειριακό του δέκτη η τον αριθμό κάρτας του ώστε να δούμε σε τι κατάσταση βρίσκεται στο σύστημα και να σε ενημερώσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Θα ήθελα να αναφέρω ένα πρόβλημα που υπάρχει στο boomerang. Ο ήχος έρχεται περίπου μισό δευτερόλεπτο γρηγορότερα απ'ότι η εικόνα. Δεν υπάρχει θέμα με τον δέκτη ή την εγκατάσταση ούτε υπάρχει home cinema συνδεδεμένο. Επιπλέον διαπίστωσα σήμερα ότι το ίδιο συμβαίνει και με τη μετάδοση του καναλιού μέσω του novago.

Ευχαριστώ
 
Status
Not open for further replies.