*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
Είχα πάρει τηλέφωνο χθες στο τεχνικό τμήμα και μου είπαν ότι θα με πάρει τηλέφωνο κάποιος χθες 10 12 14 ή σήμερα 11 12 2014 για να δούμε το πρόβλημα
Μέχρι τώρα δεν με πήρε κανείς.
Το πρόβλημα μου είναι συνέχεια του προηγούμενου προβλήματος που είχα με τηλέφωνο και internet και είναι το παρακάτω
«Μείωση ταχύτητας μετά από βλάβη
Την προηγούμενη Τετάρτη είχα μια βλάβη σε τηλέφωνο και internet.
Η βλάβη αποκαταστάθηκε την Τρίτη 10 11 2014.
Όλα καλά μέχρι τώρα.
Το πρόβλημα λοιπόν είναι ότι έχει μειωθεί η ταχύτητα κατά 200 kb/s τουλάχιστον.
Αυτά είναι τα στατιστικά πριν την βλάβη τα οποία ήταν σταθερά για 2 χρόνια χωρίς αλλαγή εξοπλισμού (router ZTE ZXV10 H108L)

Rate 1021/14699 kbps
Noise margin 8.8/6 db
Line attenuation 9.3/15.8 db
max rate 1147/14916 kbps

Και αυτά μετά

Rate 1020/12055 kbps
Noise margin 9.7/6 db
Line attenuation 6.3/13.9 db
max rate 1144/12328 kbps

Ποια είναι η γνώμη σας?
Δεν θα έπρεπε να έχω τουλάχιστον την ταχύτητα που είχα πριν την βλάβη.
Ευχαριστώ πολύ.»

(Προσπάθησα να ανεβάσω είκονα αλλά δεν μπόρεσα)

Καλησπέρα
Μετά από όλα τα παραπάνω ήρθαν τεχνικοί της Forthnet στο σπίτι και είδαν ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον χώρο μου, μάλιστα είχαν την γνώμη ότι συγχρονίζω πολύ χαμηλά σε σχέση με τα στοιχεία της γραμμής μου και την απόσταση από τον ΟΤΕ. Έκαναν και μέτρηση σε άλλη γραμμή Forthnet στην πολυκατοικία μου και συγχρόνιζε στα 16000 kbps. Μετά πήγαν στον ΟΤΕ και δήλωσαν βλάβη την Τρίτη 16 12 2014. Ήρθαν από τον ΟΤΕ την Πέμπτη 18 12 2014 όχι στο σπίτι μου αλλά κάτω στον κατανεμητή της πολυκατοικίας, δεν ξέρω τι ακριβώς έκαναν γιατί δεν με ενημέρωσε κανείς. Την Παρασκευή 19 12 2014 μου ήρθε ένα μήνυμα ότι η βλάβη διορθώθηκε και ότι εάν παραμένει να πάρω πάλι τηλέφωνο.
Έλεγξα πάλι την γραμμή μου αλλά δεν υπάρχει καμία διαφορά, τα στοιχεία της γραμμής μου παραμένουν ίδια :
Rate (Up/Down) 1020/12150 kbps
Noise Margin (Up/Down) 8.9/6 dB
Line Attenuation (Up/Down) 6.3/14.1 dB
Output Power (Up/Down) 12.5/19.9 dBm
Max Rate(Up/Down) 1136/12360 kbps
Έτσι πήρα πάλι τηλέφωνο για να δηλώσω ότι η βλάβη δεν διορθώθηκε την Παρασκευή 19 12 2014. Μίλησα με κάποιον τεχνικό και μου είπε ότι θα προωθήσει το αίτημα στο τεχνικό τμήμα και ότι θα με πάρει κάποιος τηλέφωνο στις 19 12 2014 ή στις 20 12 2014.
Μέχρι τώρα δεν με έχει πάρει κανείς τηλέφωνο.
Δεν ξέρω τι άλλες ενέργειες να κάνω γιαυτό ζητάω την βοήθεια σας
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,

Κλειδώνεις στα 22951 kbps, AΡΙΣΤΑ !!! Ενώ πριν 22003 kbps 899 kbps

Το upload είναι λίγο πεσμένο, θα έπρεπε να είναι στα ~1000 kbps, δεν τρέχει και τίποτα Μετά την επισκευή του διχτυού ΟΤΕ στην περιοχή .

Downstream Upstream
SNR Margin
:
6.0 6.5 db
Line Attenuation
:
21.2 6.5 db
Data Rate
:
22951 880 kbps
Να ευχαριστήσω το Forthnet Support για την ενημέρωση τους και την υπομονή τους .

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.

Θα ενημερώσουμε τους συναδέλφους να προβούν σε ανάλογο για το upload και θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Καλησπέρα
Μετά από όλα τα παραπάνω ήρθαν τεχνικοί της Forthnet στο σπίτι και είδαν ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον χώρο μου, μάλιστα είχαν την γνώμη ότι συγχρονίζω πολύ χαμηλά σε σχέση με τα στοιχεία της γραμμής μου και την απόσταση από τον ΟΤΕ. Έκαναν και μέτρηση σε άλλη γραμμή Forthnet στην πολυκατοικία μου και συγχρόνιζε στα 16000 kbps. Μετά πήγαν στον ΟΤΕ και δήλωσαν βλάβη την Τρίτη 16 12 2014. Ήρθαν από τον ΟΤΕ την Πέμπτη 18 12 2014 όχι στο σπίτι μου αλλά κάτω στον κατανεμητή της πολυκατοικίας, δεν ξέρω τι ακριβώς έκαναν γιατί δεν με ενημέρωσε κανείς. Την Παρασκευή 19 12 2014 μου ήρθε ένα μήνυμα ότι η βλάβη διορθώθηκε και ότι εάν παραμένει να πάρω πάλι τηλέφωνο.
Έλεγξα πάλι την γραμμή μου αλλά δεν υπάρχει καμία διαφορά, τα στοιχεία της γραμμής μου παραμένουν ίδια :
Rate (Up/Down) 1020/12150 kbps
Noise Margin (Up/Down) 8.9/6 dB
Line Attenuation (Up/Down) 6.3/14.1 dB
Output Power (Up/Down) 12.5/19.9 dBm
Max Rate(Up/Down) 1136/12360 kbps
Έτσι πήρα πάλι τηλέφωνο για να δηλώσω ότι η βλάβη δεν διορθώθηκε την Παρασκευή 19 12 2014. Μίλησα με κάποιον τεχνικό και μου είπε ότι θα προωθήσει το αίτημα στο τεχνικό τμήμα και ότι θα με πάρει κάποιος τηλέφωνο στις 19 12 2014 ή στις 20 12 2014.
Μέχρι τώρα δεν με έχει πάρει κανείς τηλέφωνο.
Δεν ξέρω τι άλλες ενέργειες να κάνω γιαυτό ζητάω την βοήθεια σας

Βλέπουμε ότι εκκρεμεί επικοινωνία από τους τεχνικούς μας για περαιτέρω έλεγχο. Θα ενημερώσουμε και εμείς από την πλευρά μας ώστε να υπάρξει επικοινωνία.

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Δεν εμφανίζεται το travel channel στο novago.χρειάζεται να κάνω κάτι ? ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Θέλω να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου γιατί η nova-forthnet θυμήθηκε αυτον τον μήνα να με χρέωσει με +5 ευρώ έξτρα για τα HD κανάλια ενω έχω κανε ανανέωση συμβολαίου τον Σεπτέμβριο και πληρώνω 39.90 τελική τιμή.

Εχω επικοινωνήσει με εξυπηρέτηση πελατών προς επίλυση του "θέματος" και μάλιστα η ευγενική υπάλληλος σας με συμβούλεψε να το πληρωσω για να γλιτωσω τυχόν φραγες.
Ετσι είπα απο την μεριά μου θα πληρωσω 39.90 γιατί είναι λάθος της εταιρείας. Αν γίνουν φραγες θα κανω ότι προβλέπεται απο τον νομο.

Να έχουμε μια καλη χρόνια με υγεια !!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα και Χρόνια Πολλά dleyteris,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως για το ζήτημα που αντιμετωπίζεις είναι ήδη ενήμερο το αρμόδιο τμήμα και θα προχωρήσει στις ενέργειες που χρειάζονται.

Επίσης, ο λογαριασμός που ανέφερες θα χρειαστεί να πληρωθεί κανονικά και η πίστωση θα εμφανιστεί σε επόμενο παραστατικό.

Για τα όσα αναφέραμε παραπάνω θα ενημερωθείς σχετικά με sms στο κινητό επικοινωνίας που μας δηλώσει.


Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Δεν εμφανίζεται το travel channel στο novago.χρειάζεται να κάνω κάτι ? ευχαριστώ

Καλησπέρα yianniskyr,

Το κανάλι είναι κανονικά διαθέσιμο στο Live TV του NovaGo. Έλεγξε απλά αν έχει κάποιο βέλος στην λίστα των καναλιών γιατί μπορεί να μην εμφανίζεται στην λίστα με τα πρώτα κανάλια.


Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

dleyteris Για την όποια δυσαρέσκεια - παράπονο έχουμε υπάρχει κατάλληλο θέμα
Το support θυμίζω υπάρχει για να μας παρέχει την όποια βοήθεια χρειαζόμαστε σαν μέλη του φόρουμ, και σε καμία περίπτωση δεν είναι αποδέκτες παραπόνων κανενός.

Παρακαλώ να μην ξεφεύγουμε.

Εδώ τα μέλη του avclub θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν υποστήριξη από τη Nova για τις υπηρεσίες που τους παρέχονται από την εταιρεία, και θα μπορούν να απευθύνουν τις ερωτήσεις - απορίες τους.

 
Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα και χρονια πολλα,θα ηθελα να με βοηθήσετε γιατι προσπαθω να παρω τηλ αλλα εχει μεγαλο χρονο αναμονης,ειχα 3play με τα νοβασπορτς καναλια,εληξε το συμβολαιο μου και εκανα αιτηση σε άλλο παροχο,το πρόβλημα είναι ότι από τις 12 Δεκεμβριου εχει ενεργοποιηθεί η τηλεφωνικη γραμμη στο νέο παροχο,αλλα τα νοβασπορτς καναλια δεν εχουν κλειδωσει,και προφανως συνεχιζεται και η χρεωση..μπορειτε να κανετε κατι γι αυτό.ευχαριστω.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα paolo222,

Προχωρήσαμε στις απαραίτητες ενέργειες σχετικά με την αναφορά σου. Πιθανότατα θα έλαβες και ένα αυτοματοποιημένο sms. Θα επανέλθουμε να σε ενημερώσουμε μετά την ολοκλήρωση των απαιτούμενων ενεργειών.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Θέλω να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου γιατί η nova-forthnet θυμήθηκε αυτον τον μήνα να με χρέωσει με +5 ευρώ έξτρα για τα HD κανάλια ενω έχω κανε ανανέωση συμβολαίου τον Σεπτέμβριο και πληρώνω 39.90 τελική τιμή.

Εχω επικοινωνήσει με εξυπηρέτηση πελατών προς επίλυση του "θέματος" και μάλιστα η ευγενική υπάλληλος σας με συμβούλεψε να το πληρωσω για να γλιτωσω τυχόν φραγες.
Ετσι είπα απο την μεριά μου θα πληρωσω 39.90 γιατί είναι λάθος της εταιρείας. Αν γίνουν φραγες θα κανω ότι προβλέπεται απο τον νομο.

Να έχουμε μια καλη χρόνια με υγεια !!

Φίλε ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.Οι άνθρωποι δεν παιζονται.Εμένα με ταλαιπωρούν απο τον Οκτώβριο.Έρχεται ο Οκτώβριος +5 ευρώ για τα HD, τους τηλεφωνώ και τους το λέω και μου λένε πλήρωσε το και θα διορθωθεί το Νοέμβριο.

Έρχεται ο Νοέμβριος μία απο τα ίδια πλήρωσε το και θα το διορθώσουμε τον Δεκέμβριο.Σήμερα το πρωί έρχεται ο λογαριασμός πάλι τα ίδια.
Φτάσαμε στο 2015 και δεν μπορεί το λογιστικό τμήμα της FORTHNET να διορθώσει ένα λάθος σε 3 μήνες.
Μήπως γίνεται επίτηδες ; Σου λέει αν πιάσει έπιασε και πάει λέγοντας....

bykrie σε σέβομαι προσωπικά και σαν διαχειριστή.Το ξέρω το thread για τα παράπονα αλλά πιστεύω ότι οι υπάλληλοι δίνουν σημασία μόνο αν γράφεται σε αυτό το thread.Aφού λοιπόν είναι για απορίες και ερωτήσεις ρωτάω λοιπόν τη Forthnet

Πότε θα το διορθώσετε το λάθος ;

Ζητώ συγγνώμη για την ένταση.Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα σε όλα τα μέλη του forum όπως και στα μέλη της Forthnet μιας που δεν έχω κάτι μαζί τους αλλά με το σύστημα της εταιρίας που δουλεύουν.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα music_1896 και Χρόνια Πολλά.

Λυπούμαστε για την εικόνα που έχεις σχηματίσει καθώς και για την προτροπή που δίνεις στα υπόλοιπα μέλη του forum, ιδιαίτερα μέσω του official support, το οποίο υπενθυμίζουμε ότι ως σκοπό έχει να εξυπηρετήσει το εκάστοτε μέλος του forum σε οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζει με την υπηρεσία του ή και για απορίες που τυχόν έχει.

Σχετικά με την υπηρεσία σου, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχει πραγματοποιηθεί ο απαραίτητος αντιλογισμός για τη χρέωση HD για το διάστημα 28/11/2014 εώς 23/12/2014, καθώς επίσης σε παραστατικό που θα εκδοθεί στις 30/12/2014 θα υπάρξει σχετική πίστωση για το υπολειπόμενο διάστημα απο 24/09/2014 εώς 27/11/2014 με ποσό 10,89 .

Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Aλέξη καλησπέρα και Χρόνια Πολλά

Επαναλαμβάνω οτι δεν έχω κάτι με το προσωπικό της forthnet αλλά με το όλο ''σύστημα'' που αναγκάζει τους υπαλλήλους να δουλεύουν έτσι.

Η προτροπή στα άλλα μέλη έγινε με την έννοια ότι αν δεν πληρωθεί κάτι αμέσως σε όλες τις εταιρίες όχι μόνο σε εσάς χτυπάει ''καμπανάκι''
και αρχίζουν τα τηλέφωνα για την πληρωμή του χρέους,έτσι λύνεται πιο εύκολα το πρόβλημα.

Σχετικά με τον αντιλογισμό θα πρέπει να υπολογιστεί και ο σημερινός λογαριασμός.

Έχουμε 3 λογαρισμούς με παραπάνω χρέωση 4,99 δηλαδή 3χ4,99= 14,97.

Εγώ θα πληρώσω τον σημερινό λογαριασμό και θα περιμένω τον άλλο μήνα την πίστωση.

Ευχαριστώ πολύ Καλά Χριστούγεννα καλά να περάσετε.
 
Re: *** Nova official support ***

Στον αντιλογισμό που έχει πραγματοποιηθεί για τη χρέωση HD για το διάστημα απο 28/11/2014 εώς 23/12/2014, υπάρχει πιστωτικό 4,33 σε παραστατικό που έχει εκδοθεί στις 20/12 αφαιρώντας το παραπάνω ποσό απο το λογαριασμό σου.

Για το διάστημα απο 24/09/2014 εώς 27/11/2014 θα εκδοθεί παραστατικό στις 30/12, που θα περιλαμβάνει πίστωση του ποσού 10,89 .

Επομένως, όσον αφορά τη χρέωση για την υπηρεσία HD, συνολικά θα έχουν πιστωθεί στο λογαριασμό σου : 4,33 + 10,89 = 15,22

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές! :smile:

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλημερα και χρονια πολλα σε ολους... προσφατα εκανα φορματ στο λαπτοπ που εχω και οπως ειναι φυσικο εκανα και ανανεωση συσκευης στην υπηρεσια novago, χρειαζεται ομως λογω σοβαρου προβληματος που ανεκυψε μετα το φορματ να ξαναγινει στο ιδιο λαπτοπ η διαδικασια απο την αρχη... θα ηθελα σας παρακαλω να γινει η εξαιρεση και να με αφησει η υπηρεσια να κανω εκ νεου ανανεωση συσκευης χωρις να χρειαστει να μεινω για 25 μερες περιπου χωρις την υπηρεσια novago στο λαπτοπ (τοσες μερες απομενουν μεχρι την "κανονικη" ανανεωση συσκευης)...σας ευχαριστω εκ των προτερων...
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα geosoho και Χρόνια Πολλά.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι με βάση την Πολιτική Ορθής Χρήσης της υπηρεσίας NovaGo, η ανανέωση συσκευής επιτρέπεται μια φορά το μήνα.

Εφόσον έχει πραγματοποιηθεί πρόσφατα ανανέωση συσκευής, θα χρειαστεί να αναμένεις να ολοκληρωθεί το χρονικό διάστημα που απαιτείται ώστε να μπορέσεις να προχωρήσεις σε εκ νέου ανανέωση της συσκευής σου μέσω του www.novago.gr -> «Πληροφορίες υπηρεσίας» -> «Ανανέωση συσκευής».

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Σου ευχόμαστε Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα και χρονια πολλα, ειμαι συνδρομητης Nova και θελω να μου λυσετε μια απορια ,περασα απο καταστημα forthnet της περιοχης μου και ζητησα το στικακι usb για να πιανω και τα digea επιγεια καναλια, μου ειπαν οτι για να το παραλαβω πρεπει να δωσω και 10 ευρω, ακουσα απο πολλους οτι ειναι δωρεαν, τι ισχυει τελικα?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dimtz, Χρόνια Πολλά.

Το παρόν διάστημα οι συνδρομητές μας, μπορούν να αποκτήσουν δωρεάν το Usb Dongle, για την επίγεια ψηφιακή λήψη.

Εάν θες ενημέρωσε μας με τα στοιχεία του καταστήματος, ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε την αναφορά σου.

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Ok ,θα σας στειλω αμεσα τα στοιχεια του καταστηματος με πμ , σας ευχαριστω πολυ.
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Φίλε ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.Οι άνθρωποι δεν παιζονται.Εμένα με ταλαιπωρούν απο τον Οκτώβριο.Έρχεται ο Οκτώβριος +5 ευρώ για τα HD, τους τηλεφωνώ και τους το λέω και μου λένε πλήρωσε το και θα διορθωθεί το Νοέμβριο.

Έρχεται ο Νοέμβριος μία απο τα ίδια πλήρωσε το και θα το διορθώσουμε τον Δεκέμβριο.Σήμερα το πρωί έρχεται ο λογαριασμός πάλι τα ίδια.
Φτάσαμε στο 2015 και δεν μπορεί το λογιστικό τμήμα της FORTHNET να διορθώσει ένα λάθος σε 3 μήνες.
Μήπως γίνεται επίτηδες ; Σου λέει αν πιάσει έπιασε και πάει λέγοντας....

bykrie σε σέβομαι προσωπικά και σαν διαχειριστή.Το ξέρω το thread για τα παράπονα αλλά πιστεύω ότι οι υπάλληλοι δίνουν σημασία μόνο αν γράφεται σε αυτό το thread.Aφού λοιπόν είναι για απορίες και ερωτήσεις ρωτάω λοιπόν τη Forthnet

Πότε θα το διορθώσετε το λάθος ;

Ζητώ συγγνώμη για την ένταση.Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα σε όλα τα μέλη του forum όπως και στα μέλη της Forthnet μιας που δεν έχω κάτι μαζί τους αλλά με το σύστημα της εταιρίας που δουλεύουν.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά , ακριβώς το ίδιο πρόβλημα ειχα και εγώ από τον Αύγουστο ,ξεμπέρδεψα Δεκέμβριο και ΜΟΝΟ όταν με βοήθησαν τα παιδιά της Νοβα σε αυτό το τοπικ του φόρουμ .Με αφορμή θα ήθελα να διαμαρτυρηθώ για άλλη μια φορά για την απαράδεκτη πολιτική της εταιρείας να χρεώνει τα HD επιλεκτικά !!!
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα giorgosd και Χρόνια Πολλά,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η δωρεάν παροχή των καναλιών HD, αποτελεί χαρακτηριστικό της εκάστοτε προσφοράς.

θα ήθελα να διαμαρτυρηθώ για άλλη μια φορά για την απαράδεκτη πολιτική της εταιρείας να χρεώνει τα HD επιλεκτικά !!!

Υπενθυμίζουμε ότι το παρόν νήμα έχει ως σκοπό να εξυπηρετήσει το εκάστοτε μέλος του forum σε οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζει με την υπηρεσία του ή και για απορίες που τυχόν έχει.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.