stssts
Established Member
Re: *** Nova official support ***
Καλησπέρα
Μετά από όλα τα παραπάνω ήρθαν τεχνικοί της Forthnet στο σπίτι και είδαν ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον χώρο μου, μάλιστα είχαν την γνώμη ότι συγχρονίζω πολύ χαμηλά σε σχέση με τα στοιχεία της γραμμής μου και την απόσταση από τον ΟΤΕ. Έκαναν και μέτρηση σε άλλη γραμμή Forthnet στην πολυκατοικία μου και συγχρόνιζε στα 16000 kbps. Μετά πήγαν στον ΟΤΕ και δήλωσαν βλάβη την Τρίτη 16 12 2014. Ήρθαν από τον ΟΤΕ την Πέμπτη 18 12 2014 όχι στο σπίτι μου αλλά κάτω στον κατανεμητή της πολυκατοικίας, δεν ξέρω τι ακριβώς έκαναν γιατί δεν με ενημέρωσε κανείς. Την Παρασκευή 19 12 2014 μου ήρθε ένα μήνυμα ότι η βλάβη διορθώθηκε και ότι εάν παραμένει να πάρω πάλι τηλέφωνο.
Έλεγξα πάλι την γραμμή μου αλλά δεν υπάρχει καμία διαφορά, τα στοιχεία της γραμμής μου παραμένουν ίδια :
Rate (Up/Down) 1020/12150 kbps
Noise Margin (Up/Down) 8.9/6 dB
Line Attenuation (Up/Down) 6.3/14.1 dB
Output Power (Up/Down) 12.5/19.9 dBm
Max Rate(Up/Down) 1136/12360 kbps
Έτσι πήρα πάλι τηλέφωνο για να δηλώσω ότι η βλάβη δεν διορθώθηκε την Παρασκευή 19 12 2014. Μίλησα με κάποιον τεχνικό και μου είπε ότι θα προωθήσει το αίτημα στο τεχνικό τμήμα και ότι θα με πάρει κάποιος τηλέφωνο στις 19 12 2014 ή στις 20 12 2014.
Μέχρι τώρα δεν με έχει πάρει κανείς τηλέφωνο.
Δεν ξέρω τι άλλες ενέργειες να κάνω γιαυτό ζητάω την βοήθεια σας
Καλησπέρα
Είχα πάρει τηλέφωνο χθες στο τεχνικό τμήμα και μου είπαν ότι θα με πάρει τηλέφωνο κάποιος χθες 10 12 14 ή σήμερα 11 12 2014 για να δούμε το πρόβλημα
Μέχρι τώρα δεν με πήρε κανείς.
Το πρόβλημα μου είναι συνέχεια του προηγούμενου προβλήματος που είχα με τηλέφωνο και internet και είναι το παρακάτω
«Μείωση ταχύτητας μετά από βλάβη
Την προηγούμενη Τετάρτη είχα μια βλάβη σε τηλέφωνο και internet.
Η βλάβη αποκαταστάθηκε την Τρίτη 10 11 2014.
Όλα καλά μέχρι τώρα.
Το πρόβλημα λοιπόν είναι ότι έχει μειωθεί η ταχύτητα κατά 200 kb/s τουλάχιστον.
Αυτά είναι τα στατιστικά πριν την βλάβη τα οποία ήταν σταθερά για 2 χρόνια χωρίς αλλαγή εξοπλισμού (router ZTE ZXV10 H108L)
Rate 1021/14699 kbps
Noise margin 8.8/6 db
Line attenuation 9.3/15.8 db
max rate 1147/14916 kbps
Και αυτά μετά
Rate 1020/12055 kbps
Noise margin 9.7/6 db
Line attenuation 6.3/13.9 db
max rate 1144/12328 kbps
Ποια είναι η γνώμη σας?
Δεν θα έπρεπε να έχω τουλάχιστον την ταχύτητα που είχα πριν την βλάβη.
Ευχαριστώ πολύ.»
(Προσπάθησα να ανεβάσω είκονα αλλά δεν μπόρεσα)
Καλησπέρα
Μετά από όλα τα παραπάνω ήρθαν τεχνικοί της Forthnet στο σπίτι και είδαν ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον χώρο μου, μάλιστα είχαν την γνώμη ότι συγχρονίζω πολύ χαμηλά σε σχέση με τα στοιχεία της γραμμής μου και την απόσταση από τον ΟΤΕ. Έκαναν και μέτρηση σε άλλη γραμμή Forthnet στην πολυκατοικία μου και συγχρόνιζε στα 16000 kbps. Μετά πήγαν στον ΟΤΕ και δήλωσαν βλάβη την Τρίτη 16 12 2014. Ήρθαν από τον ΟΤΕ την Πέμπτη 18 12 2014 όχι στο σπίτι μου αλλά κάτω στον κατανεμητή της πολυκατοικίας, δεν ξέρω τι ακριβώς έκαναν γιατί δεν με ενημέρωσε κανείς. Την Παρασκευή 19 12 2014 μου ήρθε ένα μήνυμα ότι η βλάβη διορθώθηκε και ότι εάν παραμένει να πάρω πάλι τηλέφωνο.
Έλεγξα πάλι την γραμμή μου αλλά δεν υπάρχει καμία διαφορά, τα στοιχεία της γραμμής μου παραμένουν ίδια :
Rate (Up/Down) 1020/12150 kbps
Noise Margin (Up/Down) 8.9/6 dB
Line Attenuation (Up/Down) 6.3/14.1 dB
Output Power (Up/Down) 12.5/19.9 dBm
Max Rate(Up/Down) 1136/12360 kbps
Έτσι πήρα πάλι τηλέφωνο για να δηλώσω ότι η βλάβη δεν διορθώθηκε την Παρασκευή 19 12 2014. Μίλησα με κάποιον τεχνικό και μου είπε ότι θα προωθήσει το αίτημα στο τεχνικό τμήμα και ότι θα με πάρει κάποιος τηλέφωνο στις 19 12 2014 ή στις 20 12 2014.
Μέχρι τώρα δεν με έχει πάρει κανείς τηλέφωνο.
Δεν ξέρω τι άλλες ενέργειες να κάνω γιαυτό ζητάω την βοήθεια σας