*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Παληκαρια τι γινεται επιτελους με την επιλυση του
προβληματος μου με την λανθασμενη τιμολογηση
αρχιζει και εξαντλειται η υπομονη μου
και πλησιαζει και η νεα εκδοση του λογαριασμου
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kataras,

Κατανοούμε την ανησυχία σου και ζητούμε συγγνώμη για την καθυστέρηση που έχει προκύψει.

Ωστόσο, όπως έχουμε αναφέρει και στις επικοινωνίες που είχαμε μέσω προσωπικών μηνυμάτων, είμαστε σε καθημερινή συνεργασία με το τμήμα που διαχειρίζεται το ζήτημα που έχει παρουσιαστεί, καθώς επίσης έχει δρομολογηθεί ανάλογη πίστωση.

Ζητούμε την κατανόηση και την υπομονή σου, έως ότου ολοκληρωθούν οι ενέργειες που απαιτούνται.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Σήμερα βλέπω ότι δεν υπάρχει πλέον το Discovery hd ξέρουμε γιατι ;

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Άκυρο έκανα ένα reboot και ήρθε ξανά .
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα
Στις 16/6/2015 ληγουν τα HD που εχω λογω 12 μηνου .Τι ενεργεια πρεπει να κανω για διακοπη γιατι δεν θελω να χρεωνομαι η να κανω ανανεωση συμβολαιου.πρεπει να παρω τηλ. η να στειλω φαξ.Η συμβαση μου ειναι για 18μηνο.
Ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα palm238,

Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία μαζί μας!

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι μπορείς να πραγματοποιήσεις το αίτημα σου για διακοπή των υπηρεσιών HD, ενημερώνοντας μας μέσω pm με το αίτημα για διακοπή και τον ΑΦΜ σου, ώστε να εξυπηρετήσουμε

Εναλλακτικά, μπορείς να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά καλώντας στο 18345 ή να επισκεφθείς ένα από τα καταστήματά μας ώστε να γίνει ο προγραμματισμός που χρειάζεται.

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις πως, με οποιονδήποτε τρόπο επιλέξεις να πραγματοποιήσεις το αίτημα σου, θα χρειαστεί να γίνει μετά τις 20/5 ώστε να προγραμματιστεί για όταν λήγει το δωρεάν διάστημα παροχής της υπηρεσίας HD.

Είμαστε στη διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Για το όποιο παράπονο έχουμε υπάρχει το κυτίο παραπόνων. Το θέμα αφορά "λύσεις" για τις υπηρεσίες forthnet - nova και τίποτα περισσότερο.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα!Έχω το εξής πρόβλημα.Προσπαθώ να ενεργοποιήσω το novago στο τάμπλετ του πεθερού μου που είναι συνδρομητής σας αλλά δεν ενεργοποιήται λόγω του ότι έχει γίνει μεταφορά της γραμμής από τον γιο στον πατέρα και έχει κρατήσει το τηλέφωνο και το email του γιου του που πλέον είναι στην Αγγλία και δεν ισχύει τίποτε(για αυτό το λόγο γύρισε και όνομα η σύνδεση άλλωστε)
Έχουμε από την κυριακή το βράδυ 3 προσπάθειες εγγραφής μετά από οδηγίες του cc και στις 3 έβγαζε το μύνημα ο αριθμός δεν ισχύει.
Οταν ολοκληρώσαμε μια φορά πληκτρολογώντας τον αριθμό που είχε ο γιος προν πάει αγγλία όλα γίναν μια χαρά αλλά μας είπε ο συνεργάτης σας ότι το pin θα σταλεί στο παλιό νούμερο και να μην ανοίξουμε 24 ώρες το mail για να διαγραφούν τα πάντα από την βάση

Έχουν περάσει 72 ώρες και ακόμα περιμένουμε πότε θα διαγράψετε τα παλιά στοιχεία για να τελειώνει η διαδικασία αλλά όλο το δίνουν τεχνικό πρόβλημα.
Σας αποστέλλω τα στοιχεία με pm με την ελπίδα ότι θα δοθει επιτέλους μια λύση γιατί θέλουμε να ενεργοποιήσουμε την υπηρεσία στο τάμπλετ και να του το κάνουμε δώρο για του Αγ.Κωνσταντίνου αλλά δεν το βλέπω.
Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sgatz,

Έχουμε προχωρήσει σε ενέργειες προς επίλυση του ζητήματος που μας αναφέρεις.

Θα χρειαστεί να πραγματοποιήσεις εκ νέου προσπάθεια εγγραφής, χρησιμοποιώντας ως κινητό τηλέφωνο, τον αντίστοιχο αριθμό με τον οποίο μας ενημέρωσες μέσω του προσωπικού μηνύματος.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sgatz,

Έχουμε προχωρήσει σε ενέργειες προς επίλυση του ζητήματος που μας αναφέρεις.

Θα χρειαστεί να πραγματοποιήσεις εκ νέου προσπάθεια εγγραφής, χρησιμοποιώντας ως κινητό τηλέφωνο, τον αντίστοιχο αριθμό με τον οποίο μας ενημέρωσες μέσω του προσωπικού μηνύματος.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support

Αγαπητέ Αλέξη με την ευκαιρία θα ήθελα να συγχαρώ για μια ακόμη φορά το τμήμα σας εδώ στο avclub και εσένα προσωπικά που μας βοηθάτε και είστε πάντα δίπλα μας.Η πιο τρανή απόδειξη είναι η σημερινή που για ένα θέμα που έγιναν 4 τηλέφωνα και χάσαμε 72 ώρες το λύσατε σε μισή μόλις ώρα.Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στους διαχειριστές αυτού του ιστότοπου που μας δίνουν βήμα για διάλογο και επικοινωνία

Να είστε καλά και πάλι ευχαριστώ από καρδιάς
 
Re: *** Nova official support ***

Εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία και τα θετικά σου σχόλια.

Είναι αρκετά σημαντικό για εμάς να υπάρχει υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο οποιοδήποτε ζήτημα των συνδρομητών μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
Μέχρι τον Ιούλιο έχω τα HD δωρεάν, για να προλάβω τυχόν χρεώσεις θα ήθελα μετά το πέρας του 12μήνου να διακοπεί αυτή η υπηρεσία,ποτε θα πρέπει να σας ενημερώσω?
Και αν μπορείτε να μου πείτε ποτε λήγει το συμβόλαιο μου
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα al capone,

Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία μαζί μας.

Σχετικά με τα κανάλια HD θα χρειαστεί να αιτηθείς την διακοπή τους εντός του Ιουνίου και να προγραμματιστεί αντίστοιχα για το τέλος Ιουνίου, ώστε να αποφευχθεί τυχόν χρέωση.

Επίσης,θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η δέσμευση του συμβολαίου λήγει στις 15/7/2015.

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Παιδιά γεια!
Λογικά πρέπει να έχετε ήδη τα στοιχεία μου από προηγούμενες επικοινωνίες μαζί σας, θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ πότε περίπου λήγει η δέσμευση από το συμβόλαιο μου και πότε περίπου πρέπει να κάνω αίτηση για διακοπή των καναλιών HD.
Αν τυχόν έχετε τα στοιχεία μου, ενημερώστε με να σας τα στείλω.
Καλό απόγευμα να έχετε.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα algedan,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η δέσμευση σου, όπως αντίστοιχα και ο δωρεάν χρόνος της υπηρεσίας HD, λήγει στις 22/9/2015.

Οπότε, αν επιθυμείς να προβείς σε διακοπή των προαναφερθέντων καναλιών θα χρειαστεί να μας το αιτηθείς εντός του μηνός Σεπτεμβρίου έως τις 20/9.


Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Αγαπητή Γιώτα
Αυτά ισχύουν μόνο για το HD ή και για το συμβόλαιο; αν αφορά και το δεύτερο θα με συγχωρέσεις αλλά θα διαφωνήσω με την διάρκεια του συμβολαίου. Θα ήθελα να δεις την παρακάτω συνομιλία εδώ : http://avclub.gr/forum/showthread.p...rt-***?p=1057195971&highlight=#post1057195971
ποστ 1568, ποστ 1569

"Καλησπέρα algedan,

Έχουμε λάβει τα στοιχεία σου και έχουν γίνει όλες η ενέργειες για την διόρθωση στον λογαριασμό σου.

Συγκεκριμένα, το ποσό που έχεις λάβει είναι σωστό καθώς η χρέωση στα HD αφαιρείται για το ίδιο διάστημα.
Tο μόνο που εκκρεμεί είναι το πιστωτικό για την λάθος χρέωση το οποίο θα μπει σε επόμενο λογαριασμό όπως άλλωστε έχεις λάβει στο sms.

Η ημερομηνία που βλέπεις είναι αυτή της τελευταίας μεταβολής που έγινε για την υπηρεσία σου και όχι η ημερομηνία του συμβολαίου σου που είναι 23/6/2014


Κώστας, Forthnet Support."
η υπογράμμιση δική μου

επιπλέον παρόμοια περίπτωση είναι του φίλου craven ίδια σελίδα ποστ 1565
Οπότε θα ήθελα να με ενημερώσετε αν όντως η τελική ημερομηνία δέσμευσης μου είναι 23/6/2015
περιμένω για τις ενέργειες σας και ευχαριστώ για την ανταπόκριση σας.
 
Re: *** Nova official support ***

Ζητούμε συγνώμη καθώς εκ παραδρομής δεν τέθηκε σωστά.

Ο δωρεάν χρόνος για την υπηρεσία HD λήγει στις 22/9 ενώ η δέσμευση της υπηρεσίας, όπως σωστά μας αναφέρεις, στις 23/6/2015.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση Γιώτα.
Να έχετε, όλα τα παιδιά εκεί, μια όμορφη μέρα γεμάτη στιγμές όπως τις θέλετε. Είστε ένα θετικό "κεφάλαιο" της αξίας της Forthnet-Nova.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα algedan!

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια! Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς!

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα παιδιά
Θα μπορούσατε να μου μηδενίσετε τις συσκευές στο Novago? Έκανα format στο laptop και τώρα δεν μπορώ να κάνω σύνδεση!
Ευχαριστώ!
 
Status
Not open for further replies.