*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα petan,

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε στο ζήτημα το οποίο έχει παρουσιαστεί, θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα.
Συχνα απενεργοποιω τον αποκωδικοποιητη με αποτελεσμα οταν τον ανοιγω παλι να πρεπει να καλω στην τεχνικη υποστηριξη (αναμονη και χαμενος χρονος) για να στειλουν σημα.
Σε ερωτημα γιατι συμβαινει αυτο η απαντηση ειναι , δυστυχως ετσι συμβαινει για να το αποφυγετε μην κλεινετε τον αποκωδικοποιητη σας ..
Ειναι δυνατον εν ετη 2015 να συμβαινει κατι τετοιο ?
Πως λυνεται το θεμα ?
Ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Blacktan,

Αρχικά θα θέλαμε να ελέγξεις τις περιβαλλοντολογικές ρυθμίσεις να είναι απενεργοποιημένες.
Για το νέο λειτουργικό του δέκτη μας θα χρειαστείς θα χρειαστεί να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα.
Menu - Ρυθμίσεις - Περιβαλλοντολογικές - Χρόνος: Ποτε / Τύπος: Αναμονή.

Εφόσον παραμένει το ζήτημα ενημέρωσε μας εκ νέου ώστε να προχωρήσουμε σε περαιτέρω έλεγχο.

Για την ενημέρωσή σου μπορείς μέσα από το myaccount να βρεις χρήσιμα εργαλεία και διαδικασίες επίλυσης ζητημάτων από τα πεδία ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ - Τεχνικές ρυθμίσεις - 1. Αποστολή σήματος κύριου εξοπλισμού.

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και από εμένα,

Προσπαθώ να συνδεθώ στο novago, εγκαθιστώ το Webtv plugin, έχω mozzila και με το που πατάω live tv και ενεργοποιώ ένα κανάλι ξαφνικά μου εμφανίζει μήνυμα:

Webtv crashed... Μπορείτε να με βοηθήσετε?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα zeovani,


Αν αντιμετωπίζεις ζήτημα με την εφαρμογή στο laptop σου μπορείς να απεγκαταστήσεις το plugin από την προσθαφαίρεση προγραμμάτων των Windows και κατεβάσεις την εφαρμογή που θα βρεις εδώ.

Αν επιμείνει το ζήτημα που αντιμετωπίζεις ενημέρωσε μας με ένα pm με τα στοιχεία της υπηρεσίας.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Εκανα αυτό που μου είπες, έτρεξα την εφαρμογή όταν όμως πάω να κάνω σύνδεση μου βγάζει ότι πρέπει να κατεβάσω το plugin για να συνεχίσω...
Δηλαδή και στην εφαρμογή αυτή που μου δίνεις είναι απαραίτητο το webtv plugin για να μπορέσω να κάνω login...
Η συνέχεια είναι γνωστή δηλαδή webtv crashed...

Ενας οδηγός του τι θα πρέπει να έχει εγκατεστημένο το laptop δεν υπάρχει?
 
Last edited:
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα είμαι συνδρομητής nova 3play (start pack+novacinema1) 29,90 και σκεφτόμουν εαν υπάρχει η δυνατότητα να ενεργοποιήσω με επιπλέον 15ευρώ και τα υπόλοιπα novacinema μόνο για το δεκέμβρη μήνα λόγω του ότι θα είμαστε οικογενειακώς στο σπίτι και θα θέλαμε να δούμε ταινίες. Υπάρχει αυτή η δυνατότητα; Να το βάλω για ένα μήνα και μετά να το απενεργοποιήσω ή αναγκαστικά κουμπώνει πάνω στο πακέτο μου και θα το έχω υποχρεωτικά μέχρι τη λήξη του συμβολαίου μου;
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Αυτό που διαπιστώνω είναι ότι το webtv plugin cracharei στο laptop μου είτε με novago εφαρμογή, είτε με mozzila, είτε με explorer....
Μπορείτε να μου πείτε τι επιπλέον να εγκαταστήσω ώστε επιτέλους να δω?
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Εκανα αυτό που μου είπες, έτρεξα την εφαρμογή όταν όμως πάω να κάνω σύνδεση μου βγάζει ότι πρέπει να κατεβάσω το plugin για να συνεχίσω...
Δηλαδή και στην εφαρμογή αυτή που μου δίνεις είναι απαραίτητο το webtv plugin για να μπορέσω να κάνω login...
Η συνέχεια είναι γνωστή δηλαδή webtv crashed...

Ενας οδηγός του τι θα πρέπει να έχει εγκατεστημένο το laptop δεν υπάρχει?

Αρχικά θα προτείναμε να επιβεβαιώσεις οτι το laptop σου πληροί τις απαιτήσεις συστήματος που αναφέρονται στο FAQ της υπηρεσίας NovaGO.

Να υπενθυμίσουμε οτι η υπηρεσία δε λειτουργεί εφόσον στο laptop έχει συνδεθεί εξωτερικό monitor/τηλερόραση μέσω hdmi/vga/dvi.

Θα προτείναμε επίσης να ελέγξεις αν υπάρχει διαθέσιμη ενημέρωση (update) των drivers της κάρτας γραφικών του υπολογιστή σου, καθώς και γίνει απενεργοποίηση του firewall/antivirus των windows και να δοκιμάσεις απεγκατάσταση και εκ νέου εγκατάσταση της εφαρμογής.

Καλησπέρα είμαι συνδρομητής nova 3play (start pack+novacinema1) 29,90 και σκεφτόμουν εαν υπάρχει η δυνατότητα να ενεργοποιήσω με επιπλέον 15ευρώ και τα υπόλοιπα novacinema μόνο για το δεκέμβρη μήνα λόγω του ότι θα είμαστε οικογενειακώς στο σπίτι και θα θέλαμε να δούμε ταινίες. Υπάρχει αυτή η δυνατότητα; Να το βάλω για ένα μήνα και μετά να το απενεργοποιήσω ή αναγκαστικά κουμπώνει πάνω στο πακέτο μου και θα το έχω υποχρεωτικά μέχρι τη λήξη του συμβολαίου μου;

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι μπορείς ανά πάσα στιγμή να αναβαθμίσεις το περιεχόμενο της υπηρεσίας σου, προσθέτοντας το πακέτο Novacinema, ωστόσο καθώς η εκάστοτε μεταβολή στην υπηρεσία προσδίδει ανανέωση δέσμευσης, εφόσον στη συνέχεια επιλέξεις την υποβάθμιση της υπηρεσίας σου στη βασική υπηρεσία Nova 3Play, αυτό επιφέρει ανάλογο Penalty υποβάθμισης σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο που μπορείς να βρείς εδώ. Επίσης είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι με την υποβάθμιση στο βασικό πακέτο, δεν πραγματοποιείται επιστροφή στο πακέτο υπηρεσιών που είχες ενεργό με την υφιστάμενη προσφορά, αλλά σε τιμές τιμοκαταλόγου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα, θα ήθελα να ρωτήσω αν θα βγάλετε φέτος "χριστουγεννιάτικη προσφορά nova" όπως κάνατε τα προηγούμενα χρόνια
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα stonec,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι από σήμερα 27/11 είναι διαθέσιμη η νέα μας Χριστουγεννιάτικη Νοva 3play προσφορά, η οποία περιλαμβάνει όλα τα κανάλια Novasports και Novacinema, την υπηρεσία Nova HD, Internet VDSL και απεριόριστα σταθερά και κινητά μέ κόστος 59,90 /μήνα για πάντα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Πολύ καλή προσφορά Δυστυχώς εδώ που μένω δεν έχουν ιδιόκτητο δίκτυο .
 
Re: *** Nova official support ***

Εβαλα το 16gb usb στικ της sandisk,αυτο που δινει η nova δηλαδη και μου βγαζει μηνυμα οτι μπορει να καθυστερει και να βαλω χωρητικοτητας ανω των 8 .Τι ειπαμε οτι κανουμε αυτη την περιπτωση ? Το παραβλεπουμε ?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα, έχω ένα πρόβλημα σε ότι αφορά το λογαριασμό μου. Είχα αγοράσει το πακέτο των φιλάθλων τα 2 προηγούμενα χρόνια (300 ευρώ προπληρωμή για συνδρομή 12 μηνών στο novasports πακέτο). Τον Αύγουστο που επικοινώνησα με το τηλεφωνικό support για να ρωτήσω αν θα ξαναβγει για φέτος μου είχαν πει πως καταργήθηκε σαν πακέτο. Παρόλα αυτά μου είπαν ότι μπορεί να βγει ενας λογαριασμός 300 ευρώ και πληρώνοντας τον να έχω άλλους 12 μήνες θέασης του πακέτου sport + τα hd. Όλα αυτά τέλη Αυγούστου σε καταγεγραμμένη τηλεφωνική συνομιλία. Να μη τα πολυλογώ άρχισαν να έρχονται οι λογαριασμοί με χρέωση κανονική (δηλαδή 50+ το μήνα). Επικοινωνώ και πάλι, και μου λένε υπάρχει συστημικό λάθος και σύντομα θα σας έρθει ο κανονικός λογαριασμός των 300 ευρώ που θα αφορά όλο το χρόνο. 3 μήνες μετά και αφού έχω κάνει και άλλα τηλέφωνα το πρόβλημα παραμένει και το ανεξόφλητο υπόλοιπο έχει φτάσει τριψήφιο. Μπορείτε να το κοιτάξετε να μην το έχω και εγώ έννοια;Μα να θες να πληρώσεις και να μη μπορείς;
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και πάλι,

Μπορεί κάποιος που ασχολείται με το λογισμικό και ειδικότερα με το plugin Webtv να μου βρει μία λύση για να δω nova ?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Εβαλα το 16gb usb στικ της sandisk,αυτο που δινει η nova δηλαδη και μου βγαζει μηνυμα οτι μπορει να καθυστερει και να βαλω χωρητικοτητας ανω των 8 .Τι ειπαμε οτι κανουμε αυτη την περιπτωση ? Το παραβλεπουμε ?

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με την έκδοση του firmware του δέκτη καθώς και με τον αριθμό της κάρτας Nova μέσω pm.

Μπορείς να δεις τις απαραίτητες πληροφορίες εδω:
Μenu > Βοήθεια > Πληροφορίες > Download version / Software version


Καλημέρα, έχω ένα πρόβλημα σε ότι αφορά το λογαριασμό μου. Είχα αγοράσει το πακέτο των φιλάθλων τα 2 προηγούμενα χρόνια (300 ευρώ προπληρωμή για συνδρομή 12 μηνών στο novasports πακέτο). Τον Αύγουστο που επικοινώνησα με το τηλεφωνικό support για να ρωτήσω αν θα ξαναβγει για φέτος μου είχαν πει πως καταργήθηκε σαν πακέτο. Παρόλα αυτά μου είπαν ότι μπορεί να βγει ενας λογαριασμός 300 ευρώ και πληρώνοντας τον να έχω άλλους 12 μήνες θέασης του πακέτου sport + τα hd. Όλα αυτά τέλη Αυγούστου σε καταγεγραμμένη τηλεφωνική συνομιλία. Να μη τα πολυλογώ άρχισαν να έρχονται οι λογαριασμοί με χρέωση κανονική (δηλαδή 50+ το μήνα). Επικοινωνώ και πάλι, και μου λένε υπάρχει συστημικό λάθος και σύντομα θα σας έρθει ο κανονικός λογαριασμός των 300 ευρώ που θα αφορά όλο το χρόνο. 3 μήνες μετά και αφού έχω κάνει και άλλα τηλέφωνα το πρόβλημα παραμένει και το ανεξόφλητο υπόλοιπο έχει φτάσει τριψήφιο. Μπορείτε να το κοιτάξετε να μην το έχω και εγώ έννοια;Μα να θες να πληρώσεις και να μη μπορείς;


Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις μέσω pm με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να εξυπηρετήσουμε;



Καλησπέρα και πάλι,

Μπορεί κάποιος που ασχολείται με το λογισμικό και ειδικότερα με το plugin Webtv να μου βρει μία λύση για να δω nova ?

Έχουμε λάβει το σχετικό pm που μας απέστειλες και έχουμε ήδη απαντήσει.


Γιώτα, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

κ. καλημέρα σας
πέρασα σήμερα 29/11/2015 τον κωδικό απο το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ,
αλλά δεν έχει ανοιξει το κανάλι novasport1.

έστειλα και email στην εξυπηρέτηση πελάτων,
με τα στοιχεία μου, τον αριθμό της κάρτας και των κωδικό της εφημεριδας......αλλά απάντηση μετά απο 2ώρες....ΤΙΠΟΤΑ.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



το θέμα διευθετήθηκε.
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα stonec,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι από σήμερα 27/11 είναι διαθέσιμη η νέα μας Χριστουγεννιάτικη Νοva 3play προσφορά, η οποία περιλαμβάνει όλα τα κανάλια Novasports και Novacinema, την υπηρεσία Nova HD, Internet VDSL και απεριόριστα σταθερά και κινητά μέ κόστος 59,90 /μήνα για πάντα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support

Στην περίπτωση, όπως την δική μου, που στην περιοχή δεν είναι διαθέσιμο το VDSL υπάρχει κάποια αναπροσαρμογή στην τιμή ή κάποια άλλη προσφορά;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,
Αναβάθμισα σήμερα τον αποκωδικοποιητή στην έκδοση 57/1.0.4.21. Το νέο περιβάλλον είναι αρκετά καλό με γρήγορη απόκριση και πραγματικά προσφέρει νέες δυνατότητες.
Αντιμετωπίζω δυο προβληματάκια που σχετίζονται με τα «Αγαπημένα»:
Α) δεν αποθηκεύονται τα κανάλια με την σειρά που τα επιλέγω κατά την προσθήκη τους σε ένα αγαπημένο μπουκέτο. Β) με το κουμπί TV στο τηλεχειριστήριο δεν εμφανίζεται λίστα με τα «αγαπημένα» μπουκέτα για να επιλέξω, με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η εναλλαγή μεταξύ των διάφορων αγαπημένων.
Μέσα σε όλα τα προηγούμενα post σίγουρα κάπου θα έχουν αναφερθεί από κάποιον φίλο του forum αλλά δυστυχώς δεν βρήκα κάτι με μια γρήγορη αναζήτηση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Στην περίπτωση, όπως την δική μου, που στην περιοχή δεν είναι διαθέσιμο το VDSL υπάρχει κάποια αναπροσαρμογή στην τιμή ή κάποια άλλη προσφορά;

Για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε σχετικά με το ερώτημα σου, θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με τον αριθμό τηλεφώνου σου μέσω pm;


Καλησπέρα,
Αναβάθμισα σήμερα τον αποκωδικοποιητή στην έκδοση 57/1.0.4.21. Το νέο περιβάλλον είναι αρκετά καλό με γρήγορη απόκριση και πραγματικά προσφέρει νέες δυνατότητες.
Αντιμετωπίζω δυο προβληματάκια που σχετίζονται με τα «Αγαπημένα»:
Α) δεν αποθηκεύονται τα κανάλια με την σειρά που τα επιλέγω κατά την προσθήκη τους σε ένα αγαπημένο μπουκέτο. Β) με το κουμπί TV στο τηλεχειριστήριο δεν εμφανίζεται λίστα με τα «αγαπημένα» μπουκέτα για να επιλέξω, με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η εναλλαγή μεταξύ των διάφορων αγαπημένων.
Μέσα σε όλα τα προηγούμενα post σίγουρα κάπου θα έχουν αναφερθεί από κάποιον φίλο του forum αλλά δυστυχώς δεν βρήκα κάτι με μια γρήγορη αναζήτηση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

Σε ευχαριστούμε για τα σχόλια σου σχετικά με τη αναβάθμιση του δέκτη.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε σχετικά με το πρώτο ερώτημα σου ότι δεν είναι πλέον διαθέσιμη αυτή η δυνατότητα.
Αναφορικά με το δεύτερο ερώτημα, για να εμφανιστεί η λίστα με τα αγαπημένα μπουκέτα θα χρειαστεί να πατήσεις το πλήκτρο ''ΟΚ''.

Στη διάθεση σας,

Γιώτα, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.