*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Σε ευχαριστούμε για τις διευκρινίσεις.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε βοήθεια.

Αλέξης, Forthnet Support
 
al capone το όποιο δικαιολογημενο παράπονό σου δεν είναι επί του παρόντος νήματος. Μπορείς να απευθυνθείς αρμοδιος, και αν θέλεις να το συζητήσεις στο κυτίο παραπόνων όσο αφορά το φόρουμ.
Το Support είναι τεχνική υποστήριξη και τίποτε περισσότερο.

Με την ευκαιρία.

Όντως όπως και εσείς βλέπετε, αρκετά ερωτήματα, ξεφεύγουν από τους κανόνες του Support.
Μένουν όμως ν απαντηθούν χάρη στην καλή διάθεση των παιδιών του Support και των διαχειριστών.

Αυτό όμως ας μην γυρίσει μπούμερανγκ. Γιατί το δικό μου έφυγε του τάδε έμεινε κοκ.
Ο σκοπός είναι να βρίσκουμε λύση γρήγορα και άμεσα, και νομίζω πως και οι συντονιστές και τα παιδιά του Support το έχουν αποδείξει.
Γι αυτό λοιπόν λίγο προσοχή στα όσα ζητάμε από το Support.

Τέλος η ΔΟ είναι αποκλειστικά αρμόδια για ένα μήνυμα, η και για την όποια συζήτηση έχει προηγηθεί και κανένας άλλος.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Είμαι συνδρομητής 3play με vdsl50 , την Τετάρτη σας είχα δηλώσει βλάβη στην τηλεφωνία (είχα internet, δεν είχα τηλέφωνο), εχθές είχε αποκατασταθεί και η τηλεφωνία αλλά σήμερα πάλι δεν λειτουργεί.
Μπορείτε σας παρακαλώ να το ελέγξετε;
Σας έχω στείλει με pm τα στοιχεία της συνδρομής.

Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα andrdive,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά με το ζήτημα που αντιμετωπίζεις.

Κώστας, Forthnet Support
 
Καλησπέρα. Όταν έκανα ανανέωση συμβολαίου πέρσι το Δεκέμβριο μου είχαν πει ότι άμα κάνω εξόφληση λογαριασμού με κάρτα θα έχω ένα μήνα δωρεάν. Θα μπορούσατε να δείτε το θέμα. Γιατι ακόμα δεν έχω δει τον δώρεαν 13 μηνα.
 
Καλησπέρα Thanasis Triantafyllou,

Έχουμε δρομολογήσει σχετικό έλεγχο για το ζήτημα που μας αναφέρεις και θα επανέλθουμε εκ νέου για την ενημέρωσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το συγκεκριμένο νήμα που πραγματικά βοηθάει.
Θα μπω στο θέμα .Κάτοχος υπηρεσίας triple play Nova από τον περασμένο Μάρτιο του 2015 επέλεξα forthnet - Nova για τις τιμές αλλά κυρίως οτι δεν είχε πολύ μεγάλη δέσμευση (12 μήνες αντί για 24 του ΟΤΕ) καθώς έμενα με την γυναίκα μου σε σπίτι που νοικιάζαμε μέχρι να επισκευαστεί το δικό μας. Όταν τελικά επισκευάστηκε το σπίτι επικοινώνησα με συνάδελφο σας για να ρωτήσω τι να κάνω καθώς ενδιαφερόμουν για μεταφορά γραμμής και κυρίως να αλλάξω πακέτο σε Full pack απο τα Novacinema που έχω. Μου είπε να κάνω πρώτα την μεταφορά και μετά να δούμε για αλλαγή πακέτου .Αυτό που δεν με ενημέρωσαν και δεν το ήξερα είναι παρόλο που ενημερώνομαι συχνά για τέτοια θέματα, πως με την μεταφορά γραμμής η δέσμευση ανανεώνεται, άρα όταν έγινε η μεταφορά γραμμής τον Δεκέμβριο 2015 να έχω δέσμευση μέχρι τον Δεκέμβριο 2016. Έτσι ενώ ήθελα να διαπραγματευτώ νέο πακέτο για full pack αυτήν την στιγμή να μπορώ να το μόνο πάρω με ΝΕΑ δέσμευση και χωρίς καμία προσφορά... Εκεί που μπλέκει το όλο θέμα είναι πώς χωρίς φυσικά να ξέρω οτι έχω δέσμευση έως το Δεκέμβριο έχω αποδεχτεί προσφορά σε άλλη εταιρία που ουσιαστικά θα με κάνει να πληρώσω 130 ευρώ για να γίνει αυτό. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την υπηρεσία όσο την έχω όμως θεώρω απαράδεκτο που με την μεταφορά γραμμής που πλήρωσα νομίζω 40-50 ευρώ να έχω ΝΕΑ δέσμευση όπως επίσης και να μην έχω καμία προσφορά ενώ έχει περάσει ένας χρόνος που είμαι συνδρομητής... Αν το ήξερα θα είχα διακόψει την υπηρεσία πριν μετακομίσω... Δεν ξέρω τι λύσεις υπάρχουν πλέον και αν υπάρχει κάτι που μπορείτε να ελέγξετε η να κάνετε για με βοηθήσετε.
 
Καλησπέρα Nivetsos,

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τα ζητήματα που μας αναφέρεις και να εξυπηρετήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου;

Δημήτρης, Forthnet Suppοrt
 
Καλημέρα σας. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την παραλαβή λογαριασμού κατ'οίκον.
Ο λογαριασμός καθυστερεί σε σημείο που δεν φτάνει καθόλου στη οικία με αποτέλεσμα να διακόπτεται η σύνδεση.
Εσείς από πλευρά σας μου έχετε πει ότι αν ο λογαριασμός εξοφλείται σε ένα κατάστημα μία συγκεκριμένη ημερομηνία θα είναι οκ αλλά ο λογαριασμός είναι και υπενθήμηση. Ας έρχεται ένα μήνυμα στο δορυφορικό δέκτη για τη πληρωμή του λογαριασμού γιατί τα καταστήματα μετά απο τη διακοπή της σύνδεσης ζητούνε και τέλη επανασύνδεσης.

edit.: Μου έχετε δώσει ένα αριθμό λογαριασμού, να εξοφλήσω σε κάποια τράπεζα το μηνιάτικο ποσό στον αριθμό λογαριασμού?
 
Last edited:
Καλησπέρα hercoulis,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η Εταιρία μας όλα αυτά τα χρόνια με την σταθερή τιμολογιακή πολιτική που έχει καθιερώσει για τις υπηρεσίες τηλεόρασης, δίνει την δυνατότητα στους συνδρομητές μας να έχουν τον έλεγχο των πληρωμών τους με την σταθερή και αμετάβλητη τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούμε.

Πιο συγκεκριμένα κάθε 15 του μήνα εκδίδεται ο λογαριασμός που αφορά πάντα την προπληρωμή του επόμενου μήνα και αποστέλλεται στον συνδρομητή όπου πρέπει να εξοφλήσει έως την τελευταία εργάσιμη του εκάστοτε μήνα.

Ο κωδικός πληρωμής είναι σταθερός οπότε μπορείς οποιαδήποτε στιγμή μέχρι την τελευταία εργάσιμη κάθε μήνα να εξοφλείς το λογαριασμό σου με αυτόν, χωρίς να απαιτείται να έχεις μαζί σου το εκάστοτε παραστατικό. Σε περίπτωση που παρουσιάζεται ανεξόφλητο υπόλοιπο, φροντίζουμε για την ενημέρωση του συνδρομητή μέσω ενημερωτικού μηνύματος sms.

Θα θέλαμε επίσης να σε ενημερώσουμε ότι σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί φραγή σε υπηρεσίες τηλεόρασης και εξοφληθεί την ίδια ημέρα, δεν υπάρχει κάποιο κόστος για την επανασύνδεσή της. Σε κάθε άλλη περίπτωση το κόστος επανασύνδεσης είναι 10,24

Επίσης, είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι οι συνδρομητές μας μπορούν εύκολα και γρήγορα να ενεργοποιήσουν την υπηρεσία Ε-bill, μέσω του My Account.

Με την ενεργοποίηση της υπηρεσίαςe-bill ο συνδρομητής δε λαμβάνει πλέον ταχυδρομικά έντυπο λογαριασμό και κάθε φορά που εκδίδεται νέος λογαριασμός ενημερώνεται δωρεάν μέσω sms και email για την έκδοσή του και ότι είναι διαθέσιμος ηλεκτρονικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απο τη στιγμή που ο συνδρομητής δεν έχει ζητήσει τη διακοπή έκδοσης λογαριασμού καλό είναι να εκδίδεται στην ώρα του.
Μπορείτε να δείτε πότε ενεργοποιηθήκαν οι φραγές στη συγκεκριμένη περίπτωση? Χτες το απόγευμα υπήρχε διακοπή σήματος.
Ευχαριστώ!
 
Θα θέλαμε αρχικά να σε ενημερώσουμε ότι δε διαπιστώνεται καθυστέρηση στην έκδοση λογαριασμού της υπηρεσίας σου, καθώς η έκδοση του έχει πραγματοποιηθεί στις 15/02/2016.

Σύμφωνα και με όσα αναφέραμε κάθε 15 του μήνα εκδίδεται ο λογαριασμός που αφορά πάντα την προπληρωμή του επόμενου μήνα και αποστέλλεται στον συνδρομητή όπου πρέπει να εξοφλήσει έως την τελευταία εργάσιμη του εκάστοτε μήνα. Εφόσον η παράδοσή τους γίνει όπως ορίζουν τα Ελληνικά ταχυδρομεία, οι συνδρομητές μας λαμβάνουν έγκαιρα το εκάστοτε παραστατικό.

Η προσωρινή διακοπή της υπηρεσίας σου, πραγματοποιήθηκε στις 7/3/2016.

Επιπλέον, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για την αποφυγή του παραπάνω, υπάρχουν τρόποι τακτοποίησης των παραστατικών όπως η πάγια εντολή σε τραπεζικό λογαριασμό ή με πάγια εντολή την πιστωτική σου κάρτα, με επιπλέον οφέλη προς τον συνδρομητή μας, και το σημαντικότερο είναι ότι δεν χρειάζεται ο συνδρομητής μας να απασχολείται με την τακτοποίηση των παραστατικών, καθώς εμείς αναλαμβάνουμε την όλη διαδικασία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Τότε προκύπτει θέμα με τα Ελληνικα Ταχυδρομεία διότι η δικιά σας αλληλογραφία έρχεται εκπρόθεσμη.
Σύμφωνα με την πολιτική σας απο τη στιγμή που έχετε ενεργοποιημένες τις φραγές σε λιγότερο από μία ημέρα μπορώ να προβώ στην εξόφληση του μηνιαίου λογαριασμού των 25 ?
 
Σύμφωνα και με όσα αναφέραμε, σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί φραγή σε υπηρεσίες τηλεόρασης και εξοφληθεί την ίδια ημέρα, δεν υπάρχει κάποιο κόστος για την επανασύνδεσή της. Σε κάθε άλλη περίπτωση το κόστος επανασύνδεσης είναι 10,24

Ως εκ τούτου, καθώς η φραγή στην υπηρεσία σου έχει πραγματοποιηθεί στις 7/3/2016, για την επανασύνδεση της υπηρεσίας προκύπτει κόστος επανασύνδεσης 10,24 .

Αλέξης, Forthnet Support
 
Παρακαλω πολυ ,ενας απο τους λογους που επελεξα να πληρωνω
την συνδρομη μου με παγια χρηση της πιστωτικης καρτας
ειναι οτι θα εχω και δωρεαν αντικατασταση του δεκτη
αν παρουσιασει προβλημα ανεξαρτητα της γνωστης διετους εγγυησης
Εξακολουθει να ισχυει αυτο και τι γινεται σε περιπτωση βλαβης του
δεκτη μου 865pvr δεδομενου οτι κατι ακουω περι μη διαθεσης πλεον
αυτου του δεκτη
Να σημειωσω την ανησυχια μου γιατι ηδη εχει γινει αντικατασταση του δεκτη
λογω χαλασμενου tuner στο εξαμηνο της συνδρομης μου(τωρα μετα εναν χρονο
Και βαλε με τον νεο δεν εχω κανενα προβλημα)αλλα επειδη χαλασε αποτομα και ενας
δεκτης 831 σε αλλη συνδρομη μου ειπα να σας εκφερω αυτο το ερωτημα-ευχαριστω
 
Καλησπέρα kataras,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας καθώς για οποιοδήποτε ζήτημα παρουσιάζεται, η εταιρία μας βρίσκεται πάντα δίπλα στο συνδρομητή για να προσφέρει όλες τις απαραίτητες λύσεις.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Θα ήθελα να παρακαλέσω τα μέλη,σχετικά με τα ερωτήματα που υποβάλλουν,να επικεντρώνονται σε τρέχοντα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στις υπηρεσίες Forthnet-Nova που τους παρέχονται και όχι να εκφράζουν ανησυχίες σχετικά με μελλοντικές ανάγκες που πιθανόν να τους προκύψουν.

Ευχαριστώ!
 
Ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία με τις αυτοματοποιημένες επιλογές τις υπηρεσίας σας, εμφανίζεται διαφορετικό υπόλοιπο.
Για το λόγο ότι ο λογαριασμός πληρωμής δεν παραδίδεται στην ώρα του, καταλαβαίνω πως έχει δημιουργηθεί μία σύγχυση με το ακριβές υπόλοιπο της πληρωμής.
Παρακαλώ μπορείτε να ελέγξετε τον αριθμό της κάρτας ή τον κωδικό πληρωμής?
 
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις για το ποσό το οποίο ενημερώθηκες;

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.