Καλησπέρα hercoulis,
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η Εταιρία μας όλα αυτά τα χρόνια με την σταθερή τιμολογιακή πολιτική που έχει καθιερώσει για τις υπηρεσίες τηλεόρασης, δίνει την δυνατότητα στους συνδρομητές μας να έχουν τον έλεγχο των πληρωμών τους με την σταθερή και αμετάβλητη τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούμε.
Πιο συγκεκριμένα κάθε 15 του μήνα εκδίδεται ο λογαριασμός που αφορά πάντα την προπληρωμή του επόμενου μήνα και αποστέλλεται στον συνδρομητή όπου πρέπει να εξοφλήσει έως την τελευταία εργάσιμη του εκάστοτε μήνα.
Ο κωδικός πληρωμής είναι σταθερός οπότε μπορείς οποιαδήποτε στιγμή μέχρι την τελευταία εργάσιμη κάθε μήνα να εξοφλείς το λογαριασμό σου με αυτόν, χωρίς να απαιτείται να έχεις μαζί σου το εκάστοτε παραστατικό. Σε περίπτωση που παρουσιάζεται ανεξόφλητο υπόλοιπο, φροντίζουμε για την ενημέρωση του συνδρομητή μέσω ενημερωτικού μηνύματος sms.
Θα θέλαμε επίσης να σε ενημερώσουμε ότι σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί φραγή σε υπηρεσίες τηλεόρασης και εξοφληθεί την ίδια ημέρα, δεν υπάρχει κάποιο κόστος για την επανασύνδεσή της. Σε κάθε άλλη περίπτωση το κόστος επανασύνδεσης είναι 10,24
Επίσης, είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι οι συνδρομητές μας μπορούν εύκολα και γρήγορα να ενεργοποιήσουν την υπηρεσία Ε-bill, μέσω του My Account.
Με την ενεργοποίηση της υπηρεσίαςe-bill ο συνδρομητής δε λαμβάνει πλέον ταχυδρομικά έντυπο λογαριασμό και κάθε φορά που εκδίδεται νέος λογαριασμός ενημερώνεται δωρεάν μέσω sms και email για την έκδοσή του και ότι είναι διαθέσιμος ηλεκτρονικά.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.
Αλέξης, Forthnet Support