*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα σας,

+1 το ίδιο πρόβλημα με pkontos1970 και 5giannis, το έχω εδώ και αρκετό καιρό αλλά δεν μου το κάνει συνέχεια. Το διορθώνει με on-off από το τηλεχειριστήριο. Επίσης πολλές φορές αργεί πολύ να ξεκινήσει και να δείξει εικόνα και βγάζει ένα μήνυμα που ξεκινά από Ε-304 ή κάτι τέτοιο και μου λέει ότι δεν είναι δυνατή η υπηρεσία, μετά από λίγο δείχνει κανονικά το κανάλι. Ο αποκωδικοποιητής είναι στο ρεύμα και είναι standby (κόκκινο φωτάκι), ποτέ δεν τον κλείνω τελείως από το ρεύμα.
Τα στοιχεία μου τα έχετε από άλλες επικοινωνίες.

Κι εδώ το ίδιο με την μαύρη οθόνη. Εγώ για να "ξυπνήσει" η οθόνη γυρίζω στο ράδιο και επανέρχεται.

@algedan
@terryman
Καθώς δε διαπιστώνεται οποιοδήποτε γενικό ζήτημα στην παροχή των υπηρεσιών μας, θα χρειαστεί να μας ενημερώσετε σε προσωπικό μήνυμα με τα στατιστικά Ακρίβειας & Στάθμης σήματος
Menu > Βοήθεια > Πληροφορίες

Καλημερα παιδια,

Χτες απο το πρωι εως και το μεσημερι ειχα το μηνυμα λαθους που βλεπετε στην φωτο.


Μετα το μεσημερι μεχρι και το βραδυ ολα δουλευαν κανονικα.
Απο το βραδυ μεχρι και το πρωι σημερα ο ειχε μουλαρώσει με αποτελεσμα να μην ανταποκρινεται σε καμια εντολη απο το τηλεχειρηστηριο αλλα και απο τα κουμπια του.
Το εβγαλα απο το ρευμα, τον ξαναεβαλα ...τιποτα
Εβγαλα την καρτα και την ξαναεβγαλα...τιποτα...

Τωρα δουλευει κανονικα...μεχρι να το ξανακανει

Μια βοηθεια?

Σε περίπτωση που το παρατηρήσεις εκ νέου, ενημέρωσέ μας σχετικά ώστε να το ελέγξουμε

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Έχουμε απαντήσει σχετικά στο μήνυμα που μας έστειλες.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
καλησπερα σας το προβλημα με το nova παραμένει κάθε μέρα και χειρότερα παγώνει η εικόνα και μου βγάζει μήνυμα συνδέστε το καλώδιο .Πριν μισή ώρα είχε μουλαρώσει μόνιμο πάγωμα της εικόνα και με το μήνυμα . Το πήγα σε άλλο τον αποκωδικοποιητη σπίτι με nona έπαιξε ενω κρύωσε αποκωδικοποιητης .To έβαλα ξανά στο δικό μου για την ώρα παίζει Η Ακρίβειας & Στάθμης σήματος ΕΊΝΑΙ σε υψηλά επίπεδα Παρακαλώ για τις ενέργειες σας !!
 
Παιδιά γειά ξανά! μια ερώτηση :
παλιότερα εφόσον είχες κάνει εγγραφή στην υπηρεσία ΝΟΒΑ εξοχικό αμέσως είχες ανανέωση της δέσμευσης του συμβολαίου σου για 12 μήνες. Τώρα δεν το γράφει πουθενά στην ιστοσελίδα σας : http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-exohiko/ έχει καταργηθεί; δεν υπάρχει πια καμιά χρονική δέσμευση;
Ευχαριστώ!
 
Καλημέρα σας,

καλησπερα σας το προβλημα με το nova παραμένει κάθε μέρα και χειρότερα παγώνει η εικόνα και μου βγάζει μήνυμα συνδέστε το καλώδιο .Πριν μισή ώρα είχε μουλαρώσει μόνιμο πάγωμα της εικόνα και με το μήνυμα . Το πήγα σε άλλο τον αποκωδικοποιητη σπίτι με nona έπαιξε ενω κρύωσε αποκωδικοποιητης .To έβαλα ξανά στο δικό μου για την ώρα παίζει Η Ακρίβειας & Στάθμης σήματος ΕΊΝΑΙ σε υψηλά επίπεδα Παρακαλώ για τις ενέργειες σας !!

Σε πρόσφατη επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης, έχει προταθεί να πραγματοποιηθεί έλεγχος στο δεκτή σου είτε σε κάποιο σημείο τεχνικού ελέγχου είτε με ραντεβού τεχνικού μας. Θα ήθελες να μας ενημερώσεις εάν πραγματοποιήθηκε σχετικός έλεγχος;

Παιδιά γειά ξανά! μια ερώτηση :
παλιότερα εφόσον είχες κάνει εγγραφή στην υπηρεσία ΝΟΒΑ εξοχικό αμέσως είχες ανανέωση της δέσμευσης του συμβολαίου σου για 12 μήνες. Τώρα δεν το γράφει πουθενά στην ιστοσελίδα σας : http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-exohiko/ έχει καταργηθεί; δεν υπάρχει πια καμιά χρονική δέσμευση;
Ευχαριστώ!

Σε ευχαριστούμε για την επισήμανσή σου αναφορικά με τη σελίδα μας και θα φροντίσουμε ώστε να ενημερωθούν οι αρμόδιοι αποδέκτες.

Ωστόσο, η ενεργοποίηση της υπηρεσίας Nova Εξοχικό συνεπάγεται 12μηνη ανανέωση της δέσμευσης για την υπηρεσία του συνδρομητή

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

'οχι δεν έχει πραγματοποιηθεί έλεγχος στο δεκτή μου .πιστεύω ότι είναι αυτό το πρόβλημα διότι αν μείνει ανοιχτός όλη την μέρα και δεν τον κλείσω από τον διακόπτη on/off ζεσταίνετε και το βράδυ δεν μπορώ να έχω t.v
 
Last edited:
Είναι σημαντικό να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα τεχνικού μας.

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

θα μπορούσα να είχα κάποιο τεχνικό στο σπίτι για να το δει να κανονίσουμε κάποιο το ραντεβού με εσάς
παρακαλώ για τις ενέργειες σας ευχαριστώ!!!
 
Παιδιά γειά ξανά!
Θα ξαναγίνω σπαστικός αλλά δεν το κάνω επίτηδες κααι συγχωρέστε με!
Εδώ : http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/exoplismos_/ στην εικόνα του απλού NOVAbox εμφανίζεται (αν βλέπω καλά) ο νέος αποκωδικοποιητής σας, εδώ όμως : http://www.nova.gr/files/1/Nova3Play/ENG-M-DRAFTA1-B997-DS831IMH-User-Iss4.pdf (οδηγίες χρήσεως) υπάρχει το βιβλίο του 831, υπάρχει η δυνατότητα να ανεβεί και το βιβλίο του καινούργιου για να μπορούμε να το "μελετήσουμε" ;
Ευχαριστώ!
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Καλησπέρα σας,

θα μπορούσα να είχα κάποιο τεχνικό στο σπίτι για να το δει να κανονίσουμε κάποιο το ραντεβού με εσάς
παρακαλώ για τις ενέργειες σας ευχαριστώ!!!

Υπενθυμίζουμε κατόπιν και της ανάλογης ενημέρωσης που έχει γίνει από την τηλεφωνική σου επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών, ότι η επίσκεψη τεχνικού μας στο χώρο σου ώστε ο τεχνικός μας να ελέγξει πλήρως την υπάρχουσα εγκατάσταση και τον χώρο σου και αφού εντοπίσει την αιτία του προβλήματος, εν συνεχεία να μπορέσει να σου προτείνει συγκεκριμένες εργασίες που θα επιλύσουν το πρόβλημα, είναι χρεώσιμη με κόστος 30 καθώς το διάστημα εγγύησης της εγκατάστασης έχει παρέλθει.

Επίσης, είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι κατά τη διάρκεια έντονης βροχόπτωσης ή άλλων καιρικών φαινομένων (πχ. δυνατός άνεμος, χιονόπτωση κτλ) ενδέχεται να παρουσιάζεται πρόβλημα στη λήψη σήματος. Αυτό οφείλεται στο φυσικό εμπόδιο που δημιουργείται στην επικοινωνία του δορυφόρου με το δορυφορικό κάτοπτρο.

Εφόσον έχεις διαπιστώσει ότι παραμένει οποιοδήποτε ζήτημα, χωρίς να συντρέχουν δυσμενείς καιρικές συνθήκες, παρακαλούμε ενημέρωσέ μας εφόσον επιθυμείς, ώστε να δρομολογήσουμε τις απαραίτητες ενέργειες για το προγραμματισμό του ραντεβού.

Παιδιά γειά ξανά!
Θα ξαναγίνω σπαστικός αλλά δεν το κάνω επίτηδες κααι συγχωρέστε με!
Εδώ : http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/exoplismos_/ στην εικόνα του απλού NOVAbox εμφανίζεται (αν βλέπω καλά) ο νέος αποκωδικοποιητής σας, εδώ όμως : http://www.nova.gr/files/1/Nova3Play/ENG-M-DRAFTA1-B997-DS831IMH-User-Iss4.pdf (οδηγίες χρήσεως) υπάρχει το βιβλίο του 831, υπάρχει η δυνατότητα να ανεβεί και το βιβλίο του καινούργιου για να μπορούμε να το "μελετήσουμε" ;
Ευχαριστώ!

Σε ευχαριστούμε για την επισήμανσή σου αναφορικά με τη σελίδα μας και θα φροντίσουμε ώστε να ενημερωθούν οι αρμόδιοι αποδέκτες.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν

αν σε περίπτωση η εγκατάσταση είναι ένταξη και ο Αποκωδικοποιητής NovaBox είναι στην εγγύηση θα έχω χρέωση ; λογοι καιρού δεν υπάρχουν
 
Καλησπέρα 5giannis,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το κόστος το οποίο αναφέραμε, αφορά την επίσκεψη τεχνικού μας και εφόσον η εγγύηση 1 έτους της εγκατάστασης έχει παρέλθει (όπως στη περίπτωσή σου), προκειμένου να ελέγξει πλήρως την υπάρχουσα εγκατάσταση και τον χώρο σου και αφού εντοπίσει την αιτία του προβλήματος, εν συνεχεία να μπορέσει να σου προτείνει συγκεκριμένες εργασίες που θα επιλύσουν το πρόβλημα. Η παραπάνω διαδικασία και χρέωση, είναι ανεξάρτητη από τη 2ετή εγγύηση που παρέχεται στο δορυφορικό δέκτη.

Υπενθυμίζουμε ότι μπορείς επίσης να πραγματοποιήσεις δωρεάν έλεγχο του δέκτη σου, σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα τεχνικού μας το οποίο παρέχει Τεχνική Υποστήριξη.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου, ώστε εφόσον επιθυμείς να δρομολογήσουμε τις απαραίτητες ενέργειες για το προγραμματισμό του ραντεβού.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Έχεις ξεπεράσει το μέγιστο αριθμό συσκευών.
Αντικατέστησε μια συσκευή για να συνεχίσεις.

WEBTV
Εκτός δικτύου

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δεν υπαρχει αλλη συσκευη συνδεδεμενη .
LAPTOP ME WIN 10 & MOZILLA.
Οταν τρεχει το plugin καθε λιγο κρεμαει ο mozilla.
 
Καλησπέρα spirosr,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε στο ζήτημα το οποίο μας αναφέρεις, θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου καθώς και με το username της υπηρεσίας NovaGO, μέσω προσωπικού μηνύματος;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα 5giannis,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το κόστος το οποίο αναφέραμε, αφορά την επίσκεψη τεχνικού μας και εφόσον η εγγύηση 1 έτους της εγκατάστασης έχει παρέλθει (όπως στη περίπτωσή σου), προκειμένου να ελέγξει πλήρως την υπάρχουσα εγκατάσταση και τον χώρο σου και αφού εντοπίσει την αιτία του προβλήματος, εν συνεχεία να μπορέσει να σου προτείνει συγκεκριμένες εργασίες που θα επιλύσουν το πρόβλημα. Η παραπάνω διαδικασία και χρέωση, είναι ανεξάρτητη από τη 2ετή εγγύηση που παρέχεται στο δορυφορικό δέκτη.

Υπενθυμίζουμε ότι μπορείς επίσης να πραγματοποιήσεις δωρεάν έλεγχο του δέκτη σου, σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα τεχνικού μας το οποίο παρέχει Τεχνική Υποστήριξη.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου, ώστε εφόσον επιθυμείς να δρομολογήσουμε τις απαραίτητες ενέργειες για το προγραμματισμό του ραντεβού.

Αλέξης, Forthnet Support
παρακαλώ να μου προγραμματιστεί
ραντεβού για την επίλυση του προβλήματος .Το μόνο πριν να έχω ενημερώσει τηλεφωνικός από τον τεχνικό της nova μία μέρα πριν έρθει στον χώρο μου παρακαλώ για τις ενέργειες σας
 
Καλησπέρα 5giannis,

Σ' ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Δρομολογούμε τις απαραίτητες ενέργειες από τη πλευρά μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι θα υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία από τον τεχνικό μας στο διάστημα των επόμενων ημερών, ώστε σε μεταξύ σας συνεννόηση, να γίνει ο προγραμματισμός του ραντεβού.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

ευχαριστώ!!
 
Που βρισκεται στο site η επιλογη προσθετες υπηρεσιες (πχ για αποκλεισμο κλησεων , η αποκρυψη αριθμου ) ,οχι novago , hd κλπ ?

Μπαινω στο my account -? οι υπηρεσιες μου .Εχει αναβαθμισε,χαρακτηριστικα , προσθετες ενεργες υπηρεσιες , στοιχεια και τιποτα αλλο.Αν θυμαμαι καλα αυτο που ζηταω το εβγαζα απο κατω αλλα απο την στιγμη που ενεργοποιησα μια απο τις επιλογες δεν το εμφανιζει..
 
Status
Not open for further replies.