*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα al capone,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε, ότι οι υφιστάμενοι συνδρομητές μας, έχουν τη δυνατότητα απόκτησης του νέου NovaBox (με νέα κάρτα) στην προνομιακή τιμή των 69 , καθώς η τιμή καταλόγου διαμορφώνεται στα 99 .

Ο υφιστάμενος δέκτης παραμένει στην κυριότητα σου.
Υπενθυμίζουμε ότι με τον νέο NovaBox δεν είναι προς το παρόν δυνατή η παροχή της υπηρεσίας Nova Multiview, ωστόσο εφόσον το επιθυμείς θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον παλιό δέκτη, για ενεργοποίηση της υπηρεσίας "Nova εξοχικό".

Σε περίπτωση που επιθυμείς να προχωρήσεις στην εν λόγω αγορά, θα χρειαστεί να απευθυνθείς σε κάποιο από τα καταστήματά μας.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Στον 831 είχα συνδεδεμένο σκληρο δίσκο με εξωτερική τροφοδοσία, στον καινούργιο επειδή βλέπω έχει θύρα e sata τον συνδέω εκεί κατευθείαν η χρειάζεται παλι εξωτερική τροφοδοσία?
 
Για τη χρήση εξωτερικού σκληρού δίσκου στον νέο NovaBox, δεν είναι απαραίτητη η εξωτερική τροφοδοσία του δίσκου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα, θα ήθελα να κάνω δύο ερωτήσεις...
1) Μπορεί να γίνει αντικατάσταση του 831 με τον 3001 και με τι κόστος?
2) Ο 3001 υποστηρίζει multiview? και αν ναι πως, με τι συνδεση?
Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα, θα ήθελα να κάνω δύο ερωτήσεις...
1) Μπορεί να γίνει αντικατάσταση του 831 με τον 3001 και με τι κόστος?
2) Ο 3001 υποστηρίζει multiview? και αν ναι πως, με τι συνδεση?
Ευχαριστώ

Καλημέρα al capone,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε, ότι οι υφιστάμενοι συνδρομητές μας, έχουν τη δυνατότητα απόκτησης του νέου NovaBox (με νέα κάρτα) στην προνομιακή τιμή των 69 , καθώς η τιμή καταλόγου διαμορφώνεται στα 99 .

Ο υφιστάμενος δέκτης παραμένει στην κυριότητα σου.
Υπενθυμίζουμε ότι με τον νέο NovaBox δεν είναι προς το παρόν δυνατή η παροχή της υπηρεσίας Nova Multiview, ωστόσο εφόσον το επιθυμείς θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον παλιό δέκτη, για ενεργοποίηση της υπηρεσίας "Nova εξοχικό".

Σε περίπτωση που επιθυμείς να προχωρήσεις στην εν λόγω αγορά, θα χρειαστεί να απευθυνθείς σε κάποιο από τα καταστήματά μας.

Δημήτρης, Forthnet Support

Δόθηκε ήδη απάντηση λίγο πιο πάνω. Πριν γράψετε κάτι διαβάστε λίγο τα προηγούμενα μηνύματα. Πιθανόν να λυθούν η απορίες σας από προηγούμενες απαντήσεις του support.
 
Λοιπόν παιδιά
Πήγα στο κατάστημα της forthnet, έκατσα ακριβώς 1 ώρα και 40 λεπτά!! Mε τρεις πωλήτριες που μίλησα δεν μπορούσα να βγάλω άκρη, από ότι κατάλαβα δεν ήξεραν και πολύ καλά τη διαδικασία
Δεν μπορούσαν να βγάλουν άκρη στο κομπιούτερ η μια ρωτούσε την άλλη πως γίνετε η αντικατάσταση. Αφού είδαν ότι δεν βγάζουν άκρη πήραν 2-3 φορες τηλέφωνο μάλλον στα κεντρικά. Μετά από διαβουλεύσεις ούτε από εκεί βγήκε άκρη και μετά από 1 ώρα k 40 λεπτά κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι δεν μπορώ να πάρω τον καινούργιο δεκτη γιατί μου είπαν ότι έχω πρόβλημα στην καρτέλα.
Τι να πω ειλικρινά σε κάποια φάση νόμιζα ότι βρίσκομαι σε δημοσια υπηρεσία..
Τώρα τη πρόβλημα έχω στην καρτέλα δεν μπορώ να καταλάβω (ελπίζω να με διαφωτίσετε) μια απλή αντικατάσταση ήθελα να κάνω και μάλιστα επί πληρωμή
Μετά μου είπανε ότι αν ενεργοποιήσω το nova εξοχικό μπορώ να πάρω με αυτόν τον τρόπο τον καινούργιο δεκτη, αλλα θα πρεπει λεει τον καινούργιο δεκτη να τον παω στο εξοχικό. Εγώ δεν θέλω να τον παω στο εξοχικό αλλα τον θέλω για την κυρια κατοικία. Δεν γίνετε με την ενεργοποίηση αυτής της υπηρεσίας να πάρω τον 3001 να γίνει ενεργοποίηση του συγκεκριμένου δεκτη για την κυρια κατοικία και τον 831 να τον αφησω στην ακρη μιας και στο εξοχικό όταν παω δεν με ενδιαφέρει η τηλεόραση
Για να μην τα πολυλογώ τελικά έφυγα χωρίς να γίνει η δουλειά μου
Παρακαλώ τα φώτα σας
 
Καλησπέρα al capone,

Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία του καταστήματος που απευθύνθηκες, ώστε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε;

Με την ευκαιρία, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι αντικατάσταση ενός δέκτη πραγματοποιείται εφόσον παρουσιαστεί ζήτημα στην ορθή λειτουργία του δέκτη εντός εγγύησης, και κατόπιν του απαραίτητου ελέγχου σε κάποιο από τα σημεία τεχνικής υποστήριξης που διαθέτουμε, πραγματοποιείται δωρεάν αντικατάσταση με ίδιου τύπου δέκτη και σε περιπτώσεις εκτός εγγύησης, αντικατάσταση με ίδιου τύπου δέκτη με το ανάλογο κόστος.

Στην περίπτωσή σου, αναφερόμαστε σε απόκτηση/πώληση του νέου δέκτη Novabox σε υφιστάμενη ενεργή υπηρεσία, όπου σύμφωνα και με όσα αναφέραμε, το κόστος αγοράς του διαμορφώνεται στα 69 .

Αλέξης, Forthnet Support
 
Τα στοιχεια θα σας τα στείλω σε προσωπικό μήνυμα
Απλά θα ήθελα να διευκρινίσω ότι, αντικατάσταση ρωτούσε η μια πωλήτρια την άλλη πως γίνετε. Εγώ απλά ήθελα να πάρω τον καινούργιο δεκτη, δεν ξέρω της ακριβείς ορολογίες, αν λέγεται αντικατάσταση-αγορά-πώληση-ενοικίαση η οτιδήποτε άλλο
Στην πρώτη επικοινωνία που είχα με τον Δημήτρη εγραψα ακριβώς αυτό
"Επειδή ενδιαφέρομαι να αγοράσω τον καινούργιο nova box 3001 μπορείτε να μου πείτε τιμή? και τον παλιό τον 831 τον επιστρέφω η τον κρατάω? κάρτα θα πάρω άλλη η την ίδια θα κρατήσω?"
Εγώ πήγα λοιπόν να αγοράσω καινούργιο δεκτη ξεροντας ότι η τιμή του είναι 69 ευρώ μιας και μου το ανέφερε ο Δημήτρης
Δεν πήγα να τον πάρω δωρεάν ούτε με 5 ευρώ
Οποτε δεν χρειάζεται να μου ξανα αναφερεται την τιμή του
Τώρα το τη κατάλαβαν οι πωλήτριες και επί 1ώρα και 40 λεπτά δεν μπορούσαν να συνεννοηθούν αυτές ξέρουν
Εγώ ήμουν ξεκάθαρος ότι θέλω να αγοράσω τον καινούργιο δεκτη
 
Ζητούμε συγγνώμη σε περίπτωση που δεν εκφράστηκε ιδανικά η παραπάνω τοποθέτησή μας, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί οποιαδήποτε σύγχυση.

Ωστόσο, οι σχετικές διευκρινίσεις δόθηκαν και σε συνδυασμό των ερωτημάτων που έχουν προηγηθεί προκειμένου να υπάρχει μια ξεκάθαρη εικόνα στα μέλη του forum, για τη διαδικασία απόκτησης του νέου Novabox σε υφιστάμενη ενεργή συνδρομή, εφόσον το επιθυμούν.

Σε καμία περίπτωση η παραπάνω αναφορά μας δεν αποσκοπεί στο να αποδώσουμε κάποια ευθύνη προς τις ενέργειές σου.

:D

Αλέξης, Forthnet Support
 
Στην ουσία λοιπόν οποίος ενεργός συνδρομητής επιθυμεί να αγοράσει τον νέο δεκτη μπορει με 69 ευρώ. Απλά όσοι εχουν την υπηρεσία multiview δεν μπορούν να τον αγοράσουν γιατί ακόμα ο συγκεκριμένος δεκτης δεν υποστηρίζει αυτή την υπηρεσία.
 
Παιδιά δεν έχετε κάποιο νέο σχετικά με την αγορά του νέου δεκτη που θέλω να κάνω?
 
Καλησπέρα al capone,

Για οτιδήποτε νεότερο, θα υπάρξει σχετική ενημέρωση.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλημέρα σας παιδιά,
Στέλνω αυτό το μήνυμα για ένα φίλο μου που είναι και αυτός συνδρομητής Forthnet που άλλαξε πακέτο ενώ πριν είχε προπληρώσει το προηγούμενο. Το θέμα είναι ότι το ποσό της επιστροφής του έχει αναγνωριστεί από την Forthnet (είναι κοντά στα 45 ) αλλά εδώ και ένα χρόνο δεν του πιστώνονται. Μπορείτε να βοηθήσετε?
 
Θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι το support είναι για να εξυπηρετεί προσωπικά τα μέλη του forum καθώς χρειάζεται για αυτό το λόγο προσωπικά στοιχειά συνδρομής από τον ενδιαφερόμενο που προφανώς εσύ δεν τα έχεις και εκτός αυτού και να τα είχες δεν μπορούν να σε ενημερώσουν για λογαριασμούς και προσωπικές πληροφορίες που αφορούν ένα τρίτο πρόσωπο. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πεις στον φίλο σου να πάει σε κάποιο κατάστημα Forthnet με ένα λογαριασμό και την ταυτότητα του για να δουν εκεί το πρόβλημα επί τόπου.
 
Τουλάχιστον θα μπορούσαν να επικοινωνήσουν μαζί του. Έχει αποφασίσει να διακόψει την συνδρομή επειδή σε κάθε επικοινωνία με την Forthnet του λένε ότι θα του πιστωθούν τα χρήματα αλλά αυτό δεν γίνεται εδώ και τόσο καιρό. Σκέφτηκα να το γράψω εδώ μήπως και τον βοηθήσω. Τεσπα

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
Σε σύνδεση 3play κόπηκε η έντυπη αποστολή λογαριασμού και ως εκ τούτου δημιουργήθηκε λογαριασμός στο my account για την ηλεκτρονική διαχείριση της σύνδεσης. Μπήκα απόψε για την πληρωμή και δυστυχώς η ηλεκτρονική απεικόνιση δεν συμβαδίζει με την, μέχρι πρότινος, έντυπη. Επίσης εμφανίζει ανεξόφλητο ποσό, ενώ δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Πλήρωσα μόνο ένα μέρος του ποσού κι ελπίζω μέχρι να διευκρινιστεί το ύψος του οφειλόμενου ποσού να μην προβείτε σε διακοπή.
Θα σας παρακαλούσα να μου διευκρινίσετε το ακριβές ποσό οφειλής και ει δυνατόν την διόρθωση των στοιχείων στο my account.

Για κάθε διευκρίνιση-πληροφορία στην διάθεσή σας.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το πρόβλημα εντοπίζεται στο λογαριασμό του 4/16 όπου εμφανίζεται οφειλή, αν και έχω πληρώσει όλο το ποσό με αποδεικτικό που είναι στην διάθεσή σας,καθώς επίσης υποψιάζομαι πως έχει εκδοθεί και ο λογαριασμός για τον τρέχοντα μήνα, δεν έχει "ανέβει" στο my account αλλά έχει περαστεί το οφειλόμενο ποσό στην επιλογή "Ιστορικό λογαριασμών".
 
Μηπως θα μπορουσατε να μου πείτε γιατί δεν κατεβαίνουν τα διαφημιστικά στην αρχική σελίδα του 3001 και τα λογοτυπα των καναλιών; Ξαφνικά εχθές χαθηκαν και στην αρχικη σελιδα βγάζει 4 στατικές εικόνες και η θέση των λογοτυπων των καναλιών γράφει απλα ΝΟΒΑ. Εχω κανει αρχικές ρυθμίσεις αλλά τίποτα δεν αλλάζει. Το σήμα μου ειναι 100-99 και όλες οι άλλες λειτουργίες δουλέυουν απρόσκοπτα. Υπάρχει καποιος τρόπος για διαφορετικό reset του δέκτη περα της επαννεκινησης και της επαναφορας αρχικων παραμέτρων; Καποιος τρόπος με τα κουμπιά απο μπροστά. Εχω τον νέο δεκτη τον 3001.
 
Kαλημέρα,
Tι γίνετε παιδιά ακoμα δεν προχώρησε η περίπτωση μου? Γιατι τοση καθυστερηση για την αγορά ενός δεκτη?
 
Status
Not open for further replies.