Καλησπέρα adi32,
Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.
Αρχικά, είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι ο συνδρομητής οφείλει να μην μεταφέρει τον Εξοπλισμό της Nova σε άλλη διεύθυνση από εκείνη που δηλώνεται ως διεύθυνση ενεργοποίησης της Υπηρεσίας, ούτε να επεμβαίνει με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο.
Σε περίπτωση που παρουσιάζεται οποιοδήποτε ζήτημα στην υπηρεσία σου (και κατ' επέκταση στο χώρο που υπάρχει η δορυφορική εγκατάσταση της υπηρεσίας σου), μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της, ώστε να βοηθήσουμε.
Αναφορικά με την υπηρεσία NovaGO, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία διατίθεται μέσω οποιασδήποτε broadband σύνδεσης (ενσύρματης ή ασύρματης) στην Ελλάδα. Υπενθυμίζουμε ότι η χρήση μέσω δικτύων κινητής τηλεφωνίας δεν υποστηρίζεται.
Υπενθυμίζουμε ότι με τη συνδρομή σου έχεις τη δυνατότητα να καταγράψεις και να χρησιμοποιείς 1 συσκευή.
Ωστόσο, με βάση την Πολιτική Ορθής Χρήσης, μπορείς αυτόματα να ανανεώσεις τη συσκευή σου, μία φορά το μήνα, μέσω του myaccount.nova.gr -> Η υπηρεσία μου -> Nova GO και μέσα από τις ρυθμίσεις της εφαρμογής στη συσκευή που βλέπεις τώρα το NovaGO στην ενότητα «Διαχείριση συσκευών». Κάνοντας login από τη νέα σου συσκευή, εμφανίζεται μήνυμα επιβεβαίωσης διαγραφής της προηγούμενης.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου.
Αλέξης, Nova Support