*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπερα.εχω νοβα σπορτς πακ στο σπιτι.ο αδερφός μου μενει σε δικο του σπιτι κ εχει το νοβαgo.Λογω αναπηρίας ξαπλωνω αρκετες ωρες σε δωματιο χωρίς νοβα.μπορω με καποιο τροπο ν βαλω κ γω στο λαπτοπ νοβαgo;
 
Καλησπέρα gergeo,

Θα θέλαμε αρχικά να σε ενημερώσουμε ότι μέσω της υπηρεσίας NovaGO απολαμβάνεις μέσω web στο δικό σου χρόνο και όπου και αν βρίσκεσαι την αγαπημένη σου ταινία/σειρά ή την αναμέτρηση της αγαπημένης σου ομάδας, το καλύτερο παιδικό πρόγραμμα ή ακόμα και το ντοκιμαντέρ που δεν θέλεις να χάσεις. Η παρακολούθηση του περιεχομένου που περιλαμβάνεται στην υπηρεσία NovaGO προσφέρεται χωρίς χρέωση για τους συνδρομητές μας.

Υπενθυμίζουμε ότι με τη συνδρομή σου έχεις την δυνατότητα να καταγράψεις και να χρησιμοποιείς 1 συσκευή.
Ωστόσο, μπορείς αυτόματα να ανανεώσεις τη συσκευή σου, μία φορά το μήνα, μέσω του myaccount.nova.gr -> Η υπηρεσία μου -> Nova GO και μέσα από τις ρυθμίσεις της εφαρμογής στην ενότητα «Διαχείριση συσκευών».

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Last edited:
Καλημέρα
Έχω πάγια εντολή με πιστωτική κάρτα.
Μπορείτε να δείτε εάν έγινε αυτόματη εξόφληση στις 10 11 2016 γιατί δεν το βλέπω στις κινήσεις ?
Ευχαριστώ
Στέλνω pm
 
Καλημέρα stssts,

Έχουμε, λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
στο τελευταιο λογαριασμο μου μου εχει μια κληση σε ενα νουμερο 00009011405666 και με εχει χρεωσει 3 ευρω.τι ειναι αυτο;δεν εχω κανει ποτε καμια τετοια κληση και δε νομιζω να υπαρχει κιολας τετιοος αριθμος.
 
Καλησπέρα adok13,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
καλησπέρα
θα ήθελα και γω απο τη μεριά μου να ευχαριστήσω τα παιδιά απο το support και την τεχνική υποστήριξη για την επίλυση του προβλήματος που ειχα
 
Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα.

Ο player του Novago σε Windows laptop υπολειτουργει καθώς η εικόνα κάνει σπασίματα (όχι ομαλή κίνηση εικόνας) Δεν είναι θέμα γραμμής Internet. Γνωρίζετε κάτι για την επίλυση?
 
Καλησπέρα sakels,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου καθώς και με το username της υπηρεσίας NovaGO, ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στον απαραίτητο έλεγχο και να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
1) πήγα τον δέκτη μου σε ένα φίλο που έχει nova μόνο τα free κανάλια για να δούμε αγώνα στο nova sports 2 και αυτό το κανάλι δεν έπαιζε μαζί με άλλο που είχε live αγώνα ενώ άλλα έπαιζαν. Παίζει ρόλο η τοποθεσία που είναι ο δέκτης? Ήταν περίπου 1 χλμ από το σπίτι μου
2) Στο nova go γιατί κόψατε τη δεύτερη συσκευή και γιατί αφού την κόψατε δεν ρυθμιζετε το θέμα των ανανεωσεων συσκευών να γίνεται οπότε θέλουμε
3) γιατί δεν αφήνετε να λειτουργεί με την σύνδεση του κινητού αφού έτσι κι αλλιώς με Hot spot από άλλο κινητό λειτουργεί. Αν είμαι σε μέρος χωρίς WiFi δεν μπορώ να δω αγώνα
 
Καλησπέρα adi32,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Αρχικά, είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι ο συνδρομητής οφείλει να μην μεταφέρει τον Εξοπλισμό της Nova σε άλλη διεύθυνση από εκείνη που δηλώνεται ως διεύθυνση ενεργοποίησης της Υπηρεσίας, ούτε να επεμβαίνει με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο.

Σε περίπτωση που παρουσιάζεται οποιοδήποτε ζήτημα στην υπηρεσία σου (και κατ' επέκταση στο χώρο που υπάρχει η δορυφορική εγκατάσταση της υπηρεσίας σου), μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της, ώστε να βοηθήσουμε.

Αναφορικά με την υπηρεσία NovaGO, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία διατίθεται μέσω οποιασδήποτε broadband σύνδεσης (ενσύρματης ή ασύρματης) στην Ελλάδα. Υπενθυμίζουμε ότι η χρήση μέσω δικτύων κινητής τηλεφωνίας δεν υποστηρίζεται.

Υπενθυμίζουμε ότι με τη συνδρομή σου έχεις τη δυνατότητα να καταγράψεις και να χρησιμοποιείς 1 συσκευή.

Ωστόσο, με βάση την Πολιτική Ορθής Χρήσης, μπορείς αυτόματα να ανανεώσεις τη συσκευή σου, μία φορά το μήνα, μέσω του myaccount.nova.gr -> Η υπηρεσία μου -> Nova GO και μέσα από τις ρυθμίσεις της εφαρμογής στη συσκευή που βλέπεις τώρα το NovaGO στην ενότητα «Διαχείριση συσκευών». Κάνοντας login από τη νέα σου συσκευή, εμφανίζεται μήνυμα επιβεβαίωσης διαγραφής της προηγούμενης.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Nova Support
 
Ευχαριστώ πολύ αλλά αυτά δεν είναι απαντήσεις αλλά απλή αναφορά αυτών που λέει στο site. Επίσης η λειτουργία κατά τον τρόπο αυτό δεν εξυπηρετεί καθόλου τους συνδρομητές
 
Οι ερωτήσεις που έκανες είναι εκτός κανονισμών.
Δεν αφορούν βοήθεια του Support, σε κάποιο σου πρόβλημα.
Το έχουμε ξαναπεί κάποιες ερωτήσεις μένουν χάρη στην καλή διάθεση των παιδιών του Support και των συντονιστών.

Οι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι εδώ για να βοηθήσουν να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένα μέλος του avclub.gr, και όχι για θέματα που άπτονται επιλογών γενικότερης πολιτικής, σε διοικητικό επίπεδο της εταιρείας.
 
Καλησπέρα nmamag,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.