*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα yannisp2,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα
Έχω πάγια εντολή με πιστωτική κάρτα.
Μπορείτε να δείτε εάν έγινε αυτόματη εξόφληση στις 10 11 2016 γιατί δεν το βλέπω στις κινήσεις ?
Ευχαριστώ
Στέλνω pm

Καλημέρα
Μου ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό μου που λέει
«έχει προγραμματιστεί φραγή για την επόμενη εργάσιμη λόγω οφειλών στο 2310________.
Οφειλή ______ ΚΩΔ.ΠΛΗΡ.»
Μου είπατε ότι δεν θα υπάρξει φραγή.
Έχουμε κάποιο νέο?
 
Καλησπέρα stssts,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα yannisp2,

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, καθώς είναι ήδη ενήμερο το αρμόδιο τμήμα μας για ανάλογη επικοινωνία.

Ενημερώνουμε εκ νέου από τη πλευρά μας για κάθε δυνατή επίσπευση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπερα εχω δοκιμασει ολους τους τροπους να κανω εγγραφη και δεν τα καταφερα.Δοκιμασα και με hub και χωρις εβαλα σκληρους με τροφοδοσια χωρις,φλασακια αλλα τιποτα.Μου βγαζει μηνυμα δεν υπαρχει MSK.Εβαλα 2 διαφορετικους σκληρους με εξωτερικη τροφοδοσια εναν300GB και εναν 700GB τους κανει διαμορφωση παταω το rec να γραψει, το γραφει αλλα οταν παταω να παιξει δεν παιζει, γραφει 00 διαρκεια και μετα εμφανιζει το μηνυμα με το MSK που λεω.Εχω pace831
 
Πόσες μέρες παίρνει για φορητότητα απο ΟΤΕ σε νόβα για 2play;εχω κάνει αίτηση απο 8/11 και ακόμα τίποτα .απο της 14/11 ειναι κολλημένο σε : Η αίτηση σας βρίσκεται σε εξέλιξη. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά έχουν παραληφθεί και βρίσκονται στην διαδικασία ελέγχου.ειναι φυσιολογικό ;πήρα την περασμένη Παρασκευή και μου λέει κάνουμε έλεγχο .πηρα προχτές και είπαν οτι δεν ξέρουν γιατι έχει καθυστερήσει και θα στείλουν email για να μάθουν .


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημερα σας ,12-12-16 τελειωνει η υποχρεωτικη συμβαση με την εταιρια σας, μπορειτε να κανετε μια επαληθευση; ποσο πρεπει να πληρωσω εως τοτε; ειμαι συνδρομητης nova και οχι 3play και δεν ειμαι ευχαριστημενος με τις τακτικες που ακολουθειτε ,παρακαλω για τις δικες σας ενεργειες
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Καλησπέρα σας,

Καλησπερα εχω δοκιμασει ολους τους τροπους να κανω εγγραφη και δεν τα καταφερα.Δοκιμασα και με hub και χωρις εβαλα σκληρους με τροφοδοσια χωρις,φλασακια αλλα τιποτα.Μου βγαζει μηνυμα δεν υπαρχει MSK.Εβαλα 2 διαφορετικους σκληρους με εξωτερικη τροφοδοσια εναν300GB και εναν 700GB τους κανει διαμορφωση παταω το rec να γραψει, το γραφει αλλα οταν παταω να παιξει δεν παιζει, γραφει 00 διαρκεια και μετα εμφανιζει το μηνυμα με το MSK που λεω.Εχω pace831

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Πόσες μέρες παίρνει για φορητότητα απο ΟΤΕ σε νόβα για 2play;εχω κάνει αίτηση απο 8/11 και ακόμα τίποτα .απο της 14/11 ειναι κολλημένο σε : Η αίτηση σας βρίσκεται σε εξέλιξη. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά έχουν παραληφθεί και βρίσκονται στην διαδικασία ελέγχου.ειναι φυσιολογικό ;πήρα την περασμένη Παρασκευή και μου λέει κάνουμε έλεγχο .πηρα προχτές και είπαν οτι δεν ξέρουν γιατι έχει καθυστερήσει και θα στείλουν email για να μάθουν .

Sent from my iPad using Tapatalk
´

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε την πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης και να σε ενημερώσουμε θα χρειαστούμε κάποιο από τα στοιχεία που έχουν δηλωθεί κατά την αίτησ όπως τι ΑΦΜ του κατόχου το οποίο μπορείς να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα.

Καλημερα σας ,12-12-16 τελειωνει η υποχρεωτικη συμβαση με την εταιρια σας, μπορειτε να κανετε μια επαληθευση; ποσο πρεπει να πληρωσω εως τοτε; ειμαι συνδρομητης nova και οχι 3play και δεν ειμαι ευχαριστημενος με τις τακτικες που ακολουθειτε ,παρακαλω για τις δικες σας ενεργειες

Όπως σωστά μας αναφέρεις, η ημερομηνία λήξης δέσμευσης της υπηρεσίας σου είναι 12/12/2016.

Εφόσον προχωρήσεις σε διακοπή της υπηρεσίας σου μετά την λήξης δέσμευσης, δεν υπάρχει κάποιο επιπλέον ποσό που θα πρέπει να τακτοποιηθεί πέραν της συνδρομής σου.
Ωστόσο για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί η ανάλογη διακοπή, θα πρέπει να γίνει και το αντίστοιχο αίτημα διακοπής.

Κώστας, Nova Support
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

´

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε την πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης και να σε ενημερώσουμε θα χρειαστούμε κάποιο από τα στοιχεία που έχουν δηλωθεί κατά την αίτησ όπως τι ΑΦΜ του κατόχου το οποίο μπορείς να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα.
Εστειλα τα στοιχεία μου .



Sent from my iPad using Tapatalk
 
Καλησπέρα georho32,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Stergios8 Καταρχήν σε καλωσορίζω στο φόρουμ.

Διάβασε το σκοπό του support που φιλοξενούμε στο φόρουμ μας, και όποια βοήθεια χρειάζεσαι μπορείς να επανέλθεις με νέο μήνυμα.

Το μήνυμά σου θα μεταφερθεί στο κυτίο παραπόνων, μιας και δεν αφορά το παρών νήμα, όπου εκεί μπορεί να συνεχιστεί η συζήτηση.

Καλή συνέχεια.
 
Καλησπέρα,

ο δέκτης μου από την αναβάθμιση του καλοκαιριού έχει πρόβλημα με την λειτουργία του τηλεχειριστηρίου. Κολλάει, δεν ανταποκρίνεται, αργεί στην αλλαγή καναλιών. Το τηλεχειριστήριο είναι εντάξει και έγινε και η 2η αναβάθμιση πριν 1-2 μήνες.
Παλαιότερα είχα καλέσει τεχνικό της Nova που έλεγξε τον δέκτη και δεν βρήκε κάτι, απλά μου είχε πει να αναμένω για την νεότερη αναβάθμιση η οποία δεν μου έλυσε το πρόβλημα.
Μπορείτε να μου πείτε τι μπορεί να γίνει με αυτό το θέμα;

Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα είμαι συνδρομητής και εγώ δεν ξέρω από πότε. Σε 1 μήνα περίπου τελειώνει το συμβόλαιο μου και πείρα τηλ για προσφορά. Σήμερα πληρώνω το εξωφρενικό 64 ευρώ το full πακέτο. Η προσφορά που ου έδωσαν ήταν 58 ευρώ. Φυσικά και δεν την δέχτηκα. Για να μην μπλέκω με φορητότητες και τέτοια κόλπα που δεν μου αρέσουν μπορείτε να δείτε την περίπτωση μου γιατί παντού παίζουν προσφορές 45-47 ευρώ το πολύ και εμένα με έχουν στα 64 ευρώ και προσφορά στα 58.
 
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα,

ο δέκτης μου από την αναβάθμιση του καλοκαιριού έχει πρόβλημα με την λειτουργία του τηλεχειριστηρίου. Κολλάει, δεν ανταποκρίνεται, αργεί στην αλλαγή καναλιών. Το τηλεχειριστήριο είναι εντάξει και έγινε και η 2η αναβάθμιση πριν 1-2 μήνες.
Παλαιότερα είχα καλέσει τεχνικό της Nova που έλεγξε τον δέκτη και δεν βρήκε κάτι, απλά μου είχε πει να αναμένω για την νεότερη αναβάθμιση η οποία δεν μου έλυσε το πρόβλημα.
Μπορείτε να μου πείτε τι μπορεί να γίνει με αυτό το θέμα;

Ευχαριστώ

Καλησπέρα είμαι συνδρομητής και εγώ δεν ξέρω από πότε. Σε 1 μήνα περίπου τελειώνει το συμβόλαιο μου και πείρα τηλ για προσφορά. Σήμερα πληρώνω το εξωφρενικό 64 ευρώ το full πακέτο. Η προσφορά που ου έδωσαν ήταν 58 ευρώ. Φυσικά και δεν την δέχτηκα. Για να μην μπλέκω με φορητότητες και τέτοια κόλπα που δεν μου αρέσουν μπορείτε να δείτε την περίπτωση μου γιατί παντού παίζουν προσφορές 45-47 ευρώ το πολύ και εμένα με έχουν στα 64 ευρώ και προσφορά στα 58.

Θα θέλατε να μας ενημερώσετε σε προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία των συνδρομών σας ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα Σεραφείμ,

Σ´ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Nova.Rep1 έχεις πμ για κάποια βοήθεια που θα ήθελα
Ευχαριστώ

Θα σας παρακαλούσα να γινονται δημόσια οι ερωτησεις σε πρωτη φαση, ουτως ώστε να διευκολύνουμε τα παιδια του support. Στη συνεχεια, το support θα ενημερωσει για την εξελιξη της υποθεσης.
Ευχαριστω.
 
Status
Not open for further replies.