Καλημέρα
Έχω πάγια εντολή με πιστωτική κάρτα.
Μπορείτε να δείτε εάν έγινε αυτόματη εξόφληση στις 10 11 2016 γιατί δεν το βλέπω στις κινήσεις ?
Ευχαριστώ
Στέλνω pm
μια προσφορα? για 3play (oxi full pack ομως)
Καλησπερα εχω δοκιμασει ολους τους τροπους να κανω εγγραφη και δεν τα καταφερα.Δοκιμασα και με hub και χωρις εβαλα σκληρους με τροφοδοσια χωρις,φλασακια αλλα τιποτα.Μου βγαζει μηνυμα δεν υπαρχει MSK.Εβαλα 2 διαφορετικους σκληρους με εξωτερικη τροφοδοσια εναν300GB και εναν 700GB τους κανει διαμορφωση παταω το rec να γραψει, το γραφει αλλα οταν παταω να παιξει δεν παιζει, γραφει 00 διαρκεια και μετα εμφανιζει το μηνυμα με το MSK που λεω.Εχω pace831
´Πόσες μέρες παίρνει για φορητότητα απο ΟΤΕ σε νόβα για 2play;εχω κάνει αίτηση απο 8/11 και ακόμα τίποτα .απο της 14/11 ειναι κολλημένο σε : Η αίτηση σας βρίσκεται σε εξέλιξη. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά έχουν παραληφθεί και βρίσκονται στην διαδικασία ελέγχου.ειναι φυσιολογικό ;πήρα την περασμένη Παρασκευή και μου λέει κάνουμε έλεγχο .πηρα προχτές και είπαν οτι δεν ξέρουν γιατι έχει καθυστερήσει και θα στείλουν email για να μάθουν .
Sent from my iPad using Tapatalk
Καλημερα σας ,12-12-16 τελειωνει η υποχρεωτικη συμβαση με την εταιρια σας, μπορειτε να κανετε μια επαληθευση; ποσο πρεπει να πληρωσω εως τοτε; ειμαι συνδρομητης nova και οχι 3play και δεν ειμαι ευχαριστημενος με τις τακτικες που ακολουθειτε ,παρακαλω για τις δικες σας ενεργειες
Εστειλα τα στοιχεία μου .´
Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε την πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης και να σε ενημερώσουμε θα χρειαστούμε κάποιο από τα στοιχεία που έχουν δηλωθεί κατά την αίτησ όπως τι ΑΦΜ του κατόχου το οποίο μπορείς να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα.
Καλησπέρα,
ο δέκτης μου από την αναβάθμιση του καλοκαιριού έχει πρόβλημα με την λειτουργία του τηλεχειριστηρίου. Κολλάει, δεν ανταποκρίνεται, αργεί στην αλλαγή καναλιών. Το τηλεχειριστήριο είναι εντάξει και έγινε και η 2η αναβάθμιση πριν 1-2 μήνες.
Παλαιότερα είχα καλέσει τεχνικό της Nova που έλεγξε τον δέκτη και δεν βρήκε κάτι, απλά μου είχε πει να αναμένω για την νεότερη αναβάθμιση η οποία δεν μου έλυσε το πρόβλημα.
Μπορείτε να μου πείτε τι μπορεί να γίνει με αυτό το θέμα;
Ευχαριστώ
Καλησπέρα είμαι συνδρομητής και εγώ δεν ξέρω από πότε. Σε 1 μήνα περίπου τελειώνει το συμβόλαιο μου και πείρα τηλ για προσφορά. Σήμερα πληρώνω το εξωφρενικό 64 ευρώ το full πακέτο. Η προσφορά που ου έδωσαν ήταν 58 ευρώ. Φυσικά και δεν την δέχτηκα. Για να μην μπλέκω με φορητότητες και τέτοια κόλπα που δεν μου αρέσουν μπορείτε να δείτε την περίπτωση μου γιατί παντού παίζουν προσφορές 45-47 ευρώ το πολύ και εμένα με έχουν στα 64 ευρώ και προσφορά στα 58.
Nova.Rep1 έχεις πμ για κάποια βοήθεια που θα ήθελα
Ευχαριστώ
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.