*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα,

Επειδή σύντομα λήγει το συμβόλαιο μου και έχω δεχτεί καλή προσφορά από ΟΤΕ, μπορείτε να μου κάνετε μια αντιπροσφορά και εσείς;

Σας στέλνω σε pm τα στοιχεία μου.
 
καλημέρα snbakos,

Έχουμε λάβε τι μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία που είχα σήμερα με το nova ανανέωσα για δώδεκα μήνες στ συμβόλαιο μου η προσφορά που μου έγινε ήταν αυτό που ήθελα. Μακάρι να συνεχίσει η εταιρεία έτσι !!Για να την εμπιιστευθώ και στο μέλλον. Απλά μια παρατήρηση για το σέρβις της περιοχής μου το γίνουν το ίδιο εξυπηρετικοί όπως το τμήμα εξυπηρέτησης τηςnova! .Ευχαριστώ !
 
Μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία που είχα σήμερα με το nova ανανέωσα για δώδεκα μήνες στ συμβόλαιο μου η προσφορά που μου έγινε ήταν αυτό που ήθελα. Μακάρι να συνεχίσει η εταιρεία έτσι !!Για να την εμπιιστευθώ και στο μέλλον. Απλά μια παρατήρηση για το σέρβις της περιοχής μου το γίνουν το ίδιο εξυπηρετικοί όπως το τμήμα εξυπηρέτησης τηςnova! .Ευχαριστώ !

Καλησπέρα foust,

Θα θέλαμε να σε ευχαριστήσουμε για την εμπιστοσύνη που δείχνεις στις υπηρεσίες μας.

Θα θέλαμε επιπλέον να σε ευχαριστήσουμε για τα θετικά σχόλια αλλά και για τις παρατηρήσεις σου, καθώς μέσω αυτών μας βοηθάτε να βελτιώσουμε την ποιότητα της εξυπηρέτησής μας, αλλά και τις υπηρεσίες μας. Είναι αρκετά σημαντικό για εμάς να υπάρχει υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο εκάστοτε ζήτημα του πελάτη.

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα, θα ήθελα αν γίνεται μια προσφορά κι εγώ για σκετη Νοβα και κυρίως με ενδιαφέρει το sports pack. Ήδη διέκοψα το cosmote και αν ακούσω κάτι καλό μήπως έρθω πίσω σε εσάς που ήμουν τόσα χρόνια. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Στάλθηκε από το P9000_Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Kαλησπέρα sgatz,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,

Μετά την αποδοχή της προσφοράς σας για νέο συμβόλαιο με ισχύ από 7 Μαρτίου 2017 βλέπω ότι στο myaccount έχει εκδοθεί νέος λογαριασμός για περίοδο χρήσης 5/3 - 4/4 με την παλιά τιμή.
Στο νέο συμβόλαιο που αποδέχτηκα μου είπε η κοπέλα ότι οι δύο πρώτοι μήνες θα είναι δωρεάν. Επίσης, συμφωνήσαμε να μου δοθεί ο νέος αποκωδικοποιητής δωρεάν αλλά μέχρι και σήμερα δεν με έχουν πάρει τηλέφωνο για να κανονίσουμε ραντεβού για να τον παραλάβω.

Μπορείτε σας παρακαλώ να τα κοιτάξετε;

Έχω στείλει τα στοιχεία μου στον χρήστη: Nova.Rep1

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Αντώνης
 
Καλησπέρα dareios.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα, εκπνέει και εμένα το συμβόλαιό μου με τη nova. Έχω full triple play και θα με ενδιέφερε η προσφορά.

Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα
Το συμβολαιο μου λήγει στις 11/3/2017 και θα ηθελα μια προσφορά γιά ανανέωση.
Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα, εκπνέει και εμένα το συμβόλαιό μου με τη nova. Έχω full triple play και θα με ενδιέφερε η προσφορά.

Ευχαριστώ.

Καλησπέρα
Το συμβολαιο μου λήγει στις 11/3/2017 και θα ηθελα μια προσφορά γιά ανανέωση.
Ευχαριστώ

Θα θέλατε να μας ενημερώσετε με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σας σε pm ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα. Είμαι συνδρομητής από το 2010 και έλαβα μία αρκετά συμφέρουσα οικονομικη προσφορά από την cosmote για να μεταβώ στο δίκτυο της. Θα μπορούσα να έχω μία ανταγωνιστική αντιπροσφορά καθώς όσο ικανοποιημένος και αν είμαι από τις υπηρεσίες της νοβα, η οικονομική προσφορά της cosmote είναι αρκετά δελεαστική στους χαλεπους αυτούς καιρούς που διανύουμε.
Ευχαριστώ πολύ.
 
Καλησπερα.Εχω τον αποδ.831hd και αρκετες φορες κολλαει και κανει 1 με 2 λεπτα να επανερθει.Κανωντας reset θελει 2 με 3 φορες για να δουλεψει(δηλ. ανοιγει παλι κολλημενος).Πηγα σε καταστημα στον Ευοσμο Θεσσαλονικης για να τον αλλαξω και μου ειπαν οτι πρεπει να τον παω για τεχνικο ελεγχο.Υπαρχει αλλη διαδικασια ωστε να παρω αλλον σε περιπτωση που εκει δεν βρεθει προβλημα? Αυτος που εχω δεν εχει εγγυηση πλεον.Ευχαριστω πολυ...
 
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα. Είμαι συνδρομητής από το 2010 και έλαβα μία αρκετά συμφέρουσα οικονομικη προσφορά από την cosmote για να μεταβώ στο δίκτυο της. Θα μπορούσα να έχω μία ανταγωνιστική αντιπροσφορά καθώς όσο ικανοποιημένος και αν είμαι από τις υπηρεσίες της νοβα, η οικονομική προσφορά της cosmote είναι αρκετά δελεαστική στους χαλεπους αυτούς καιρούς που διανύουμε.
Ευχαριστώ πολύ.

Καλησπερα.Εχω τον αποδ.831hd και αρκετες φορες κολλαει και κανει 1 με 2 λεπτα να επανερθει.Κανωντας reset θελει 2 με 3 φορες για να δουλεψει(δηλ. ανοιγει παλι κολλημενος).Πηγα σε καταστημα στον Ευοσμο Θεσσαλονικης για να τον αλλαξω και μου ειπαν οτι πρεπει να τον παω για τεχνικο ελεγχο.Υπαρχει αλλη διαδικασια ωστε να παρω αλλον σε περιπτωση που εκει δεν βρεθει προβλημα? Αυτος που εχω δεν εχει εγγυηση πλεον.Ευχαριστω πολυ...

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα θέλατε να μας ενημερώσετε σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σας;

Αλέξης, Nova Support
 
καλησπερα θα ηθελα μια προσφορα σε NOVA FULL PAC

Καλησπέρα alcatgalatsi,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Να θυμήσω πως το παρόν νήμα ειναι για να προσφέρει τεχνική υποστηριξη σε θεματα που αφορουν τις συνδρομητικες υπηρεσιες της εταιριας.

Δε πρεπει να εξαντλουμε την καλή θεληση των εκπροσώπων της εταιριας. Το καλύτερο που μπορουν να κανουν ειναι να απευθυνθουν στο τμήμα προσφορών και να λάβετε την ιδια απαντηση με το να το καναμε οι ίδιοι.
 
Kαλήμερα είμαι συνδρομητής από τον Ιούνιο του 2013 nova 3play στο sport πακέτο και θα ήθελα να λάβω προσφορά για το full πακέτο της nova το συμβόλαιο μου έχει λήξει από το 2014 και δεν έχω λάβει έως τώρα καμία προσφορά εκτός από τα hd που προσφέρατε παλιά ευχαριστώ.
 
Καλημέρα Dimitris Boukouvalas,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα. Εδώ και κάτι πρωινά με καλούν με αριθμό εξωτερικού και κάθε μέρα με διαφορετικό αριθμό . Έχω ακούσει από τα ΜΜΕ ότι κάποιοι επιτήδειοι καλούν και αν απαντήσεις χρεώνουν μερικά ευρω,φισικά εγώ δεν απαντάω.Θα ήθελα από την υπηρεσία της Νοva να γίνεται φραγή τέτοιων κλήσεων και εξωτερικού μιας δεν έχω άτομα για επικοινωνία του εξωτερικού και τηλεπωλήσεων , πλην της ΝΟVA Με αφορμή ας προσέχουν και οι φίλοι του εδώ φόρουμ.
 
Status
Not open for further replies.