*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Θελω να ευχαριστησω για αλλη μια φορα τα παιδια εδω στο νημα για την αμεση εξυπηρετηση που μας παρεχουν ,ενταξει ,κανουν καταπληκτικη δουλεια , καλη συνεχεια ,τωρα ο δεκτης pace 3001 δουλευει τελεια
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Θελω να ευχαριστησω για αλλη μια φορα τα παιδια εδω στο νημα για την αμεση εξυπηρετηση που μας παρεχουν ,ενταξει ,κανουν καταπληκτικη δουλεια , καλη συνεχεια ,τωρα ο δεκτης pace 3001 δουλευει τελεια

Θα θέλαμε να σε ευχαριστήσουμε για τα καλά σου λόγια καθώς και για την επικοινωνία μαζί μας.

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
καλησπερα
εχω nova full pack και θα ηθελα να παρω προσφορα για nova 3play full pack.
ευχαριστω
 
Mankon7,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπερα ενδιαφερομαι για φορητοτητα σταθερου double play απο cosmote σε νοβα double play με 12ωρες κινητα.Μπορω να αποφυγω το τελος ενεργοποιησης;
 
Καλησπέρα gfilip,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας και ένα ονοματεπώνυμο ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις διαθέσιμες προσφορές μας;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπερα σας. Ειμαι ειδη συνδρομιτη σας και θελω να βαλω και σε ενα δευτερο σπιτι 3play. Θα ηθελα μια προσφορα να μου κανετε. Σας ευχαριστω.
 
Καλησπέρα dimitrisarta,

Αρχικά, σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για την εμπιστοσύνη που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα;

Αλέξης, Nova Support
 
Θα ήθελα να διπλοευχαριστήσω τους ανθρώπους και εδώ στο nova support αλλά και στα κεντρικά που με πήραν τηλέφωνο, τόσο για την αντιμετώπιση και την πολύ καλή προσφορά όσο και που επιμελήθηκαν σε κάποιο κανονιστικό λάθος που έγινε από το κατάστημα και το έλυσαν. Oυσιαστικά αντί για μεταβίβαση μόνο του 2ου δέκτη (για λειτουργία multiview), ο υπάλληλος εκεί (μετά από ίσως κακή συνεννόηση) μου ανανέωσε και την όλη υπηρεσία όπως είχε χωρίς το φουλ πακ, αλλά (το λέω και πάλι) ο κ. Μιχάλης (δεν θυμάμαι επώνυμο) από το τηλέφωνο επιμελήθηκε και τα έφτιαξε ΟΛΑ μία χαρά. Ευγενέστατος και κυρίως αποτελεσματικός!

Είμαι πολύ ευχαριστήμενος από την όλη αντιμετώπιση!
 
Καλησπερα support ,ημουν συνδρομητης nova φουλ πακετο και τελους του 3/17 πληρωσα την συνδρομη nova για τον μηνα Απριλιο ,3/4 ενεργοποιηθηκα για το 3play και μου ειχατε ενημερωση οτι στον λογαριασμο που θα λαμβανα θα αφαιρουνταν το ποσο που πληρωσα για nοva , θα γινοταν με λιγα λογια συμψηφισμος κατι που δεν εγινε βλεποντας αυτην την στιγμη στο my account , παρακαλω πολυ για την επιλυση του θεματος , ευχαριστω.
 
Καλησπέρα σας,

Θα ήθελα να διπλοευχαριστήσω τους ανθρώπους και εδώ στο nova support αλλά και στα κεντρικά που με πήραν τηλέφωνο, τόσο για την αντιμετώπιση και την πολύ καλή προσφορά όσο και που επιμελήθηκαν σε κάποιο κανονιστικό λάθος που έγινε από το κατάστημα και το έλυσαν. Oυσιαστικά αντί για μεταβίβαση μόνο του 2ου δέκτη (για λειτουργία multiview), ο υπάλληλος εκεί (μετά από ίσως κακή συνεννόηση) μου ανανέωσε και την όλη υπηρεσία όπως είχε χωρίς το φουλ πακ, αλλά (το λέω και πάλι) ο κ. Μιχάλης (δεν θυμάμαι επώνυμο) από το τηλέφωνο επιμελήθηκε και τα έφτιαξε ΟΛΑ μία χαρά. Ευγενέστατος και κυρίως αποτελεσματικός!

Είμαι πολύ ευχαριστήμενος από την όλη αντιμετώπιση!

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Καθώς σκοπός μας είναι να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Καλησπερα support ,ημουν συνδρομητης nova φουλ πακετο και τελους του 3/17 πληρωσα την συνδρομη nova για τον μηνα Απριλιο ,3/4 ενεργοποιηθηκα για το 3play και μου ειχατε ενημερωση οτι στον λογαριασμο που θα λαμβανα θα αφαιρουνταν το ποσο που πληρωσα για nοva , θα γινοταν με λιγα λογια συμψηφισμος κατι που δεν εγινε βλεποντας αυτην την στιγμη στο my account , παρακαλω πολυ για την επιλυση του θεματος , ευχαριστω.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το παραστατικό που πιστώνει τις ημέρες που είχες τιμολογηθεί για την συνδρομή για τις υπηρεσίες τηλεόρασης Nova ενώ είχε ενεργοποιηθεί η νέα υπηρεσία σου Νοva 3play (03/04/2017 - 30/04/2017), βρίσκεται υπό έκδοση, συνεπώς δεν χρειάζεται να πραγματοποιηθεί κάποια περαιτέρω ενέργεια από την μεριά μας.

Παραμένουμε στην διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημέρα, εγώ άλλα βλέπω στο my account, τεσπα θα περιμένω διόρθωση αυτού, ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα, εγώ άλλα βλέπω στο my account, τεσπα θα περιμένω διόρθωση αυτού, ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα.

Τι bandwidth χρειάζεται ο Δέκτης (831HD) για την ανάλογη ποιότητα εικόνας ;
Γνωρίζω ότι χρησιμοποιείτε τεχνολογία μέσω ABR πρωτοκόλλου streaming.

Υποθετικό Παράδειγμα :
~3MBs χαμηλή ποιότητα εικόνας χρήση μεγάλης συμπίεσης.
~10MBs Μέγιστη ποιότητα εικόνας κοντά ή ίσο με FullHD.

Ευχαριστώ !
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα.

Τι bandwidth χρειάζεται ο Δέκτης (831HD) για την ανάλογη ποιότητα εικόνας ;
Γνωρίζω ότι χρησιμοποιείτε τεχνολογία μέσω ABR πρωτοκόλλου streaming.

Υποθετικό Παράδειγμα :
~3MBs χαμηλή ποιότητα εικόνας χρήση μεγάλης συμπίεσης.
~10MBs Μέγιστη ποιότητα εικόνας κοντά ή ίσο με FullHD.

Ευχαριστώ !

Καλησπέρα sakisav,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως ως ελάχιστη απαιτούμενη ταχύτητα σύνδεσης στο internet για την απρόσκοπτη παροχή της υπηρεσίας Nova On Demand, συστήνουμε τα 4Mbps.

Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία Nova On Demand μπορείς να βρεις στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-ondemand/suhnes-erotiseis/

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Έχω Nova με δορυφόρο, χωρίς 3play, μπορώ να έχω on demand μέσω Internet?

Στάλθηκε από το HUAWEI NXT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Έχω Nova με δορυφόρο, χωρίς 3play, μπορώ να έχω on demand μέσω Internet?

Στάλθηκε από το HUAWEI NXT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλησπέρα manosfp,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
καλησπερα! ειμαι συνδρομιτης nova 3play full pack εκτως συμβόλαιου και θα ηθελα μια ανταγωνιστικη προσφορα ωστε να ανανεωσω η να μεταβω σε αλλο παροχο!
 
καλησπερα! ειμαι συνδρομιτης nova 3play full pack εκτως συμβόλαιου και θα ηθελα μια ανταγωνιστικη προσφορα ωστε να ανανεωσω η να μεταβω σε αλλο παροχο!

Καλησπέρα lefterispar,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στην διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα support, σήμερα παρέλαβα το router vdsl, το σύνδεσα αλλά μου ζητάει κάποιους κωδικούς που δεν έχω, επίσης από το πρωί δεν έχω σταθερό τηλέφωνο, δείχνει ότι καλεί αλλά μέχρι εκεί, επειδή όπως είπα το σταθερό δεν δουλεύει ας με καλέσει κάποιος τεχνικός στο κινητό για να δούμε τι γίνεται, ευχαριστώ

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Status
Not open for further replies.