*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα σας,

δεν μπορω να δω το novaGo extra στο Laptop μου. Μου βγαζει συνεχως εγκατασταση του Player ενω τον εχω εγκαταστησει. Εχω windows10 και firefox

έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Καλημέρα σας.
Έχω και εγώ το ίδιο θέμα. Παρακαλώ ενημερώστε με τι πρέπει να κάνω... Ευχαριστώ πολύ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσία σου σε ένα προσωπικό μήνυμα;

Καλησπερα σας,

Ληγει τον 11ο η καρτα μου που εχω βαλει για εξοφληση με παγια εντολη.
Μου ηρθε η ανανεβση της και θελω να την αλλαξω.
Ο λογαριασμος μου μου λεει οτι "Η εξόφληση του λογαριασμού σου θα πραγματοποιηθεί αυτόματα με χρέωση της πιστωτικής σου κάρτας την 28/11/2018" που ειναι με αυτη που ληγει τωρα.

Που θα πρεπει να μπω στο mynova για να αλλαξω την καρτα χωρις να χασω τον 13ο μηνα? καθως και θα πρεπει να περιμενω μετα της 28/11/2018 αφου γινει η πληρωμη του παροντος λογαριασμου να την αλλαξω η μπορω και τωρα?

Σε περίπτωση που ο αριθμός της κάρτας σου παραμένει ίδιος τότε δεν χρειάζεται να κάνεις κάποια ενέργεια. Σε περίπτωση που είναι διαφορετικός αριθμός, θα χρειαστεί να επισκεφτείς ένα από τα καταστήματά μας.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα, θα ήθελα να μαθω πως μπορω να απενεργοποιησω την υπηρεσία on demand
 
Σε περίπτωση που ο αριθμός της κάρτας σου παραμένει ίδιος τότε δεν χρειάζεται να κάνεις κάποια ενέργεια. Σε περίπτωση που είναι διαφορετικός αριθμός, θα χρειαστεί να επισκεφτείς ένα από τα καταστήματά μας.

Κώστας, Nova Support

Δεν εχει αλλαηει νουμερο αλλα Δεν θα πρεπει να την περασω μεσω του mynova?
 
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα, θα ήθελα να μαθω πως μπορω να απενεργοποιησω την υπηρεσία on demand

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε ένα προσωπικό μήνυμα;

Δεν εχει αλλαηει νουμερο αλλα Δεν θα πρεπει να την περασω μεσω του mynova?

Δεν απαιτείται κάποια ενέργεια, ωστόσο μέσα από το myaccount.nova.gr μπορείς να προχωρήσεις στην καταχώρηση των νέων στοιχείων της κάρτας σου.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα kostasford,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου καθώς επίσης και με το πώς μπορούμε να φανούμε χρήσιμοι;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,

Δεν απαιτείται κάποια ενέργεια, ωστόσο μέσα από το myaccount.nova.gr μπορείς να προχωρήσεις στην καταχώρηση των νέων στοιχείων της κάρτας σου.

Κώστας, Nova Support

Ακομα και τωρα που δεν εχει πληρωθει ο υπαρχον λογαριασμος?
Θα χασω τον 13o μηνα?
 
Καλημέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα, θα σας στείλω τα στοιχεία μου για διακοπή του on demand
 
Καλησπέρα! Έχω το full pack και ενώ μου ήρθε email για δωρεάν ένα μήνα on demand χρεώθηκε στο λογαριασμό μου ο επόμενος μήνας, χωρίς να έχω αποφασίσει εαν το διατηρήσω ή όχι. Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση;
 
Καλησπέρα kevin7,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. κάρτας Nova κλπ), ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Έχουμε λάβει το αντίστοιχο μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά. :smile:

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Kαλημερα,εχω προβλημα με τον λογαριασμο μου,εχει σχεδον διπλασιαστει το ποσο πληρωμης χωρις λογο.
θα σας στειλω τα στοιχεια μου σε π.μ.
 
Kαλημερα,εχω προβλημα με τον λογαριασμο μου,εχει σχεδον διπλασιαστει το ποσο πληρωμης χωρις λογο.
θα σας στειλω τα στοιχεια μου σε π.μ.

Καλησπέρα giopage,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Θα ήθελα για άλλη μια φορά να ευχαριστήσω και δημόσια τα παιδιά του support στο forum.
Όποτε έχω χρειαστεί (ελάχιστες φορές) είναι πάντα εδώ και εξυπηρετούν ταχύτατα!
Αποτελούν πραγματικά τον ορισμό του όρου "support"!!!
Ευχαριστώ και πάλι!!!
 
Θα ήθελα για άλλη μια φορά να ευχαριστήσω και δημόσια τα παιδιά του support στο forum.
Όποτε έχω χρειαστεί (ελάχιστες φορές) είναι πάντα εδώ και εξυπηρετούν ταχύτατα!
Αποτελούν πραγματικά τον ορισμό του όρου "support"!!!
Ευχαριστώ και πάλι!!!

Καλημέρα foufoutos7,

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. :operator: Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα σας! Επιβεβαιώνω και εγώ την άμεση επίλυση του προβλήματος με τη χρέωση on demand και ευχαριστώ τα παιδιά από τη nova.
 
Καλησπέρα kevin7,

Καθώς σκοπός μας είναι να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση, παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς. :operator:

Γεωργία, Nova Support
 
Για μία ακόμη φορά, τα παιδιά του Support με βοήθησαν με οδηγίες που μου έδωσαν αλλά δεν έλυσαν το πρόβλημα, το παρέπεμψαν σε τεχνικό που με κάλεσε και με σωστές οδηγίες και βήματα, κατάλαβα ότι δεν είχα συνδέσει το καλώδιο ethernet στο δέκτη :drool1:

Και πάλι συγχαρητήρια στην ομάδα υποστήριξης αλλά και στο τεχνικό προσωπικό της εταιρείας.
 
Status
Not open for further replies.