*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα group131,

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς! :smile:

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα support
Θα ήθελα να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου ώστε να με ενημερώσει για πακέτα τηλεφωνίας.
Είμαι αορίστου σε άλλη εταιρεία, αλλά με ενδιαφέρει να έρθω στην Nova
Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα Mankon7,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Καλησπέρα Mankon7,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
Όταν έρθει ο πρωτος λογαριασμός είναι για δύο μήνες;

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Όταν έρθει ο πρωτος λογαριασμός είναι για δύο μήνες;

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλησπέρα speedman_27,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελές να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα speedman_27,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελές να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
Με ενημέρωσαν απλά το Facebook όλα οκ

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα support
Εδώ και μια βδομάδα έκανα αναβάθμιση στο πακέτο μου και μου έστειλαν καινούργιο ρούτερ.( Technicolor)
Ενώ έχω συνδεθεί κανονικά στο ίντερνετ δεν μπορώ να συνδεθώ στην υπηρεσία on demand.
Επικοινώνησα χθες με την τεχνική υποστήριξη αλλά λύση δεν βρέθηκε
Παρακαλώ για τις ενέργειες σας
Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα σας,

έχω το εξής θέμα, πρώτα απ'ολα είμαι συνδρομητής forthnet & nova τουλάχιστον 10 χρόνια, πριν απο περιπου 1,5 μήνα πήραν την γυναίκα μου στο κινητό απο το τμήμα προσφορών της Nova και της έδωσαν νέα προσφορά γιατι είμαστε προνομιακό συμβόλαιο της nova. Έχουμε nova full pack+απεριοριστα σταθερά & υπεραστικά+720' σε κινητά+ vdsl , όλα αυτά τα πλήρωνα 54,01ευρώ/μήνα. Η νέα προσφορά ήταν: το ήδη υπάρχον πακέτο μου με την διαφορά οτι τα 720' σε κινητά θα γινόντουσαν απεριόριστα με τελική τιμή 48ευρώ. Η γυναίκα μου την ξαναρώτησε την κοπέλα οτι σίγουρα θα είναι 48ευρώ; και εκείνη απάντησε οτι ο τελικός λογαριασμός θα έρχεται 48ευρώ "και κάτι ψιλά" και είπε οτι ο επόμενος λογαριασμός θα είναι όπως παλιά και οτι μετα θα έρχεται 48ευρώ . Ο λογαριασμός που μου ήρθε λοιπόν ήταν 58,18ευρω.Τα 5ευρώ είναι μία κλήση που έγινε στο εξωτερικό .
Πάμε δηλαδη σύνολο 58,18-5,00=53,18ευρώ . Πού είναι η νέα προσφορά;;;;;;;;;
Η προσφορά είναι 0,83 λεπτά;;;;;;;;
Πού είναι τα 48,00ευρώ που μου είπε;;;;;;
 
Καλημέρα και καλή εβδομαδα.

Ευχαριστούμε μία ακόμα φορά για την δυνατότητα υποστήριξης μέσα στο forum.

Σας έχω στείλει αίτημα για νέα προσφορά μαζί με τα στοιχεία συνδρομητή και επικοινωνίας.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.


Με ενημέρωσαν απλά το Facebook όλα οκ

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Είμαστε πάντοτε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Καλησπέρα support
Εδώ και μια βδομάδα έκανα αναβάθμιση στο πακέτο μου και μου έστειλαν καινούργιο ρούτερ.( Technicolor)
Ενώ έχω συνδεθεί κανονικά στο ίντερνετ δεν μπορώ να συνδεθώ στην υπηρεσία on demand.
Επικοινώνησα χθες με την τεχνική υποστήριξη αλλά λύση δεν βρέθηκε
Παρακαλώ για τις ενέργειες σας
Ευχαριστώ

Καλησπέρα σας,

έχω το εξής θέμα, πρώτα απ'ολα είμαι συνδρομητής forthnet & nova τουλάχιστον 10 χρόνια, πριν απο περιπου 1,5 μήνα πήραν την γυναίκα μου στο κινητό απο το τμήμα προσφορών της Nova και της έδωσαν νέα προσφορά γιατι είμαστε προνομιακό συμβόλαιο της nova. Έχουμε nova full pack+απεριοριστα σταθερά & υπεραστικά+720' σε κινητά+ vdsl , όλα αυτά τα πλήρωνα 54,01ευρώ/μήνα. Η νέα προσφορά ήταν: το ήδη υπάρχον πακέτο μου με την διαφορά οτι τα 720' σε κινητά θα γινόντουσαν απεριόριστα με τελική τιμή 48ευρώ. Η γυναίκα μου την ξαναρώτησε την κοπέλα οτι σίγουρα θα είναι 48ευρώ; και εκείνη απάντησε οτι ο τελικός λογαριασμός θα έρχεται 48ευρώ "και κάτι ψιλά" και είπε οτι ο επόμενος λογαριασμός θα είναι όπως παλιά και οτι μετα θα έρχεται 48ευρώ . Ο λογαριασμός που μου ήρθε λοιπόν ήταν 58,18ευρω.Τα 5ευρώ είναι μία κλήση που έγινε στο εξωτερικό .
Πάμε δηλαδη σύνολο 58,18-5,00=53,18ευρώ . Πού είναι η νέα προσφορά;;;;;;;;;
Η προσφορά είναι 0,83 λεπτά;;;;;;;;
Πού είναι τα 48,00ευρώ που μου είπε;;;;;;

Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σας, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Καλημέρα και καλή εβδομαδα.

Ευχαριστούμε μία ακόμα φορά για την δυνατότητα υποστήριξης μέσα στο forum.

Σας έχω στείλει αίτημα για νέα προσφορά μαζί με τα στοιχεία συνδρομητή και επικοινωνίας.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.


Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα να επικοινωνήσετε μαζί μου για την ανανέωση του συμβολαίου.

Σας ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το VKY-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα Tassos_th,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου;

Αλέξης, Nova Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support

Καλημέρα.

Για άλλη μία φορά, η ανταπόκριση ήταν άμεση.

Χθες, αυθημερόν, μέσα σε μόνο τρεις ώρες από την απάντηση του κ. Γιώργου, μας κάλεσε εκπρόσωπός και διευθετήθηκε το αίτημα σε 5 λεπτά.

Ευχαριστούμε θερμά τόσο τη Nova για την άμεση υποστήριξη που παρέχει όσο και το avclub.gr για την φιλοξενία και την δυνατότητα υποστήριξης.

Καλή συνέχεια.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν

Καλημέρα n2019.

Εμείς σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Λιάνα, Nova Support
 
Καλησπέρα support
Θα ήθελα να ανανεώσω το συμβόλαιό μου που έχει ήδη λήξει. Έχω nova 3play με το αθλητικό πακέτο.

Στάλθηκε από το BTV-DL09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα manos 13,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου;

Αλέξης, Nova Support
 
Ευχαριστώ τα παιδιά του support, τόσο για την επικοινωνία μαζί τους, όσο και με το τμήμα της nova για την προσφορά που μου δόθηκε.

Στάλθηκε από το BTV-DL09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα manos 13,

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς! :smile:

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα,
δυστυχώς από την πρώτη κιόλας ημέρα που ήρθα στην nova, η εμπειρία μου ήταν η χειρότερη που έχω αντιμετωπίσει από αντίστοιχες εταιρείες,
παρ'ολο που δεν έχω συμπληρώσει ούτε τρεις βδομάδες από την ενεργοποίηση των υπηρεσιών !!!
Ελλιπέστατη ενημέρωση, μηδενική υποστήριξη, επιπλέον του συμφωνηθέντος χρεώσεις και γενικά κανένας δεν γνωρίζει τί του γίνεται σ' αυτήν την εταιρεία.
Μου υποσχέθηκαν αρχικά ταχύτητες ιντερνετ άνω των 15 mbps, γιατί δήθεν έχει γίνει αναβάθμιση του δικτύου, χρέωση για την εγκατάσταση κατόπτρου 20 ευρώ, τέλος ενεργοποίησης περί τα 36 ευρώ με πακέτο το 3playfullpack και adsl intenet. Τουναντίον η ταχύτητά που έχω τώρα δεν ξεπερνά τα 7mbps, χρεώθηκα με 28 ευρώ αντί για 20 ευρώ για την εγκατάσταση του κατόπτρου, ενώ
ο πρώτος λογαριασμός που μου εστάλη ανέρχεται στα 116,77 ευρώ !!!
Έκανα δυστυχώς λάθος που εμπιστεύτηκα την εταιρεία αυτή. Δεν υπάρχει εμπιστοσύνη σε αυτά που μου υπόσχονται και συνεπώς αναγκάζομαι να επιστρέψω στον προηγούμενο πάροχο,
ο οποίος τουλάχιστον πράττει αυτά που σου υπόσχεται
 
Status
Not open for further replies.