*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα subertree.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε στο ζήτημα το οποίο μας αναφέρεις, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου
(πχ. ΑΦΜ, αριθμό σταθερού τηλεφώνου κλπ);

Λιάνα, Nova Support
 
Σας έστειλα τον αριθμό τηλεφώνου

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Να ευχαριστήσω το support για την άμεση, γρήγορη ανταπόκριση και αποτελεσματικότητά του!
Πραγματικά κάνετε πολύ καλή δουλειά.:SFGSFGSF::a0210::a0210::a0210::a0210:
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Εμείς σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Λιάνα, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα έχω το Nova 3play Απεριόριστα σταθερά και novacinema1. Το Συμβόλαιό μου έχει λήξει και θα ήθελα να το ανανεώσω.
 
Καλησπέρα ndlain,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλημερα,

Που πρέπει να απευθυνθώ για να εξαιρεθω από την αυτόματη αναβάθμιση του 865;
Δεν θέλω να χάσω τις εγγραφες μου για μια χρεωσιμη και αδιάφορη για εμένα υπηρεσια (on demand)..
 
Καλημερα,

Που πρέπει να απευθυνθώ για να εξαιρεθω από την αυτόματη αναβάθμιση του 865;
Δεν θέλω να χάσω τις εγγραφες μου για μια χρεωσιμη και αδιάφορη για εμένα υπηρεσια (on demand)..

Καλημέρα iceman,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα iceman,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημέρα support, θα ήθελα να με καλέσει κάποιος για προσφορά, είτε 3play είτε 2play, αν χρειάζεστε εκ νέου τα στοιχεία μου ενημερώστε με να σας τα στείλω, ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα dimtz.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα support, όλα καλά με την επικοινωνία που είχα με συναδέλφους σας, θα είμαι πελάτης σας για τουλάχιστον άλλα δύο χρόνια, αυτό που θέλω να αναφέρω είναι ότι πολύ μεγάλο ρόλο έπαιξε πέραν από τις καλές παροχές που μας προσφέρετε και η άμεση υποστήριξη που παρέχεται εδώ μέσα, ειλικρινά μπράβο, συνεχίστε έτσι, καλή συνέχεια, ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα dimtz,

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Κώστας, Nova Support
 
Θεωρώ απαράδεκτο από παλιά μέλη του forum που γνωρίζουν την λειτουργεία του support της Nova στο παρόν forum να κάνουν ερωτήσεις και παρατηρήσεις σε θέματα που αφορούν όχι κάποιο τεχνικό πρόβλημα αλλά γενικότερη επιλογή της εταιρείας για κάποια πράγματα.

Αναφέρεται ξεκάθαρα στο πρώτο post που αφορα τους ορούς λειτουργείας του support ότι είναι εδώ μόνο για να παρέχει τεχνικές υπηρεσίες στα μέλη του forum και τίποτα άλλο.

Μην εκμεταλλευόμαστε την παρουσία του εδώ για να πούμε οτιδήποτε δεν μας αρέσει η δεν μας ικανοποιεί.

Αν θέλουμε να κάνουμε παράπονα και προτάσεις υπάρχει το 13831 που μπορούμε ανετά να μεταφέρουμε τις ιδέες μας και τα παράπονα μας.

Οτιδήποτε ξεφεύγει κατά την διαχείριση της κατηγορίας από το πρώτο post διαγράφετε άμεσα.
 
Θα ήθελα να υπάρχει διαθεσιμότητα vdsl στην περιοχή μου καθώς οι ταχύτητες είναι στα 5Mbps ή τουλάχιστον να έχω multiview ώστε να μην επιβαρύνω το bandwidth με nova go ή έστω μια αναβάθμιση δέκτη στους καινούργιους δέκτες....
 
Καλησπέρα PublicDomain,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου;

Κώστας, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.